Deleted
•
Post by Deleted on Oct 26, 2016 20:00:27 GMT
Finlay havde intet imod at det ville være svært at høre pænt om sig selv fra Dean af. Nu var han trods alt van til at fÃ¥ et helt hav af komplimenter sÃ¥ det gik jo nok at Dean ikke lige fremme smed dem af sig. âJeg bestemmer og jeg synes du har. SÃ¥ er den ikke længereâ sagde han med et ganske glimt i øjet og var lidt ligeglad med om Dean havde tænkt sig at erkende sig enig eller ej. Finlay blinkede ganske let til ham som tak for komplimentet. âJamen jeg takker daâ sagde han med et varmt smil over sine læber.
âSÃ¥ er jeg din call boy babyâ sagde han med et glimt i øjet og træk et lille stykke papir op af sin lomme for at skrive sit nummer ned og rakte det mod Dean. âOm du sÃ¥ vil gøre brug af det nu eller en anden dag er op til digâ sagde han med et glimt i øjet og træk en pakke smøger op da han havde brug for at ryge noget andet end græs lige nu da han bare ville ende i et misbrug igen da han slet ikke ville kunne styre sig og det var ikke fordi han regnede med at Dean ville bekymre sig helt ekstremt meget hvis han ville komme ud i den slags problemer.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 28, 2016 19:06:45 GMT
Dean grinede kort, der var aldrig stor humor i Dean, men små grin kunne han da altid godt komme med. Det var egentligt fint nok, han var en chill fyr og han havde nok også mest bare brug for at slappe af og være sig selv lige nu. "Selv tak... jeg er slet ikke så stort et røvhul som du tror" sagde Dean og rystede så på hovedet: "Okay det er løgn, det er jeg" sagde han i en flabet stemme, han kunne jo lige så godt være ærlig, og dean var bestemt ikke en af Guds bedste børn, der var hans bror nok bedre, dengang han levede.
"Call boy? Det lyder dyrt" sagde han og tog i mod papir lappen, ikke at han havde tænkt sig at gøre så meget ved det lige nu, Dean havde skam været sammen med de prosituterede han skulle i sit liv, og han syntes egentligt bare det var latterligt. Altså ikke at være sammen med dem, nok mere at det skulle være så skide dyrt: "Men så må du jo have en god aften" sagde han i et nik.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 28, 2016 19:38:18 GMT
”Hvad nu hvis jeg godt kan li tanken om du er et røvhul?” spurgte han med et ganske let glimt i øjet da han faktisk godt kunne lide tanken. Han vidste ikke helt hvorfor så normalt var han ikke glad for røvhuller, men Dean virkede bare anderledes. ”Men nu er jeg så heller ingen engel” sagde han med et ganske let grin selvom han stadig ikke var et røvhul på samme måde som Dean helt sikkert var. Bare ganske almindelig selvglad på mange punkter og utrolig overfladisk anlagt.
Han rystede ganske let på hovedet. Finlay lagde en hånd på hans skulder for at tage fat i hans hage kort tid efter. ”Som ring til mig og gi mig din opmærksomhed når du har lyst din skøre skid. Dit boytoy. Din slave. Ikke en skid andet. Stadig kun for prisen at skulle have din opmærksomhed og ikke noget andet” sagde han med et ganske let suk og kunne godt forstå hvorfor han havde misforstået ham, men han mente nu altså mere at han bare kunne ringe når han havde lyst til samleje eller bare at se ham. Det var ikke fordi han ville have penge for samleje. Han var ikke trækkerdreng eller noget i den stil. Han kyssede ham på munden blot for at vise at han faktisk ikke havde tænkt sig at tage penge for det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 4, 2016 19:35:45 GMT
Dean smilede: [b}"Jamen så er det jo ret så heldigt for dig"[\b] sagde Dean, han havd det egentligt også fint med at være et røvhul, han havde overhovedet ikke tænkt sig at ændre på sig selv, han kunne godt lide den han var, nok mest af alt fordi hans personlighed gjorde at han beskyttede sig selv, og det havde han brug for. "Engel?" sagde Dean i et spørgende toneleje, ingen tvivl om at der var noget over Finlay som han fandt spændende og måske endda udfordrende, det var nogengange meget fint at være i selskab der ikke altid spillede efter den pibe man ønskede.
"Min slave?" sagde Dean og kune kke holde sit grin tilbage, den havde han alligevel ikke hørt før, det var måske lidt underligt at Finlay sådan bare kastede sig over ham, det var Dean ikke vant til at folk gjorde, ikke med mindre han selv havde jaget folk først. Som Finlay kyssede ham, gengældte Dean det og greb fat omkring hans nakke for at holde det fast i nogen lange sekunder, Dean var ikke genert af sig, og han kunne da heller ikke tælle hvor mange mennesker han havde været sammen med i sit liv, det var gået lidt vildt for sig på det sidste.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 4, 2016 20:01:47 GMT
Han nikkede ganske let. Finlay var normalt slet ikke til bad boys. De mindende ham alt for meget om hans storebror, men lige Dean kunne bestemt få ham på andre tanker og han kunne helt sikkert også slå benene væk under ham noget så hårdt hvis det var det han ønskede. ”Ja ingen engel” sagde han med et glimt i øjet og havde virkelig lyst til at fortælle om sin tidligere afhængighed af stoffer, men han ville ikke kede Dean med den slags detaljer for en fyr som ham ville næppe tage ansvar hvis han fandt ud af han var skyld i hvis Finlay faldt igen og det kunne han godt lidt være bange for. Dog ikke lige nu. Han nikkede ganske let til han gerne ville være hans slave. Ikke fordi han egentlig vidste hvor den idé kom fra, men lige nu var han måske en anelse for at få hans opmærksomhed. Han smilede let for sig selv da Dean gengældte hans kys. Han mærkede taget om hans nakke og tog fat i Deans tøj for at hive ham længere indtil sig. Han ville ikke give slip lige nu. Han brød dog kysset efter noget tid for at forsætte hans kys ned af hans hals.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 18, 2016 16:24:49 GMT
Finlay gav som sådan ikke nogen mening, men det behøvede han nu heller ikke. Nu var han jo ikke rigtigt interesseret i at snakke med folk alligevel, altså Dean. Folk var bare så latterlige og langt ude. Han ville hellere bare bruge tiden på at være sig selv og tage det han hade brug for, for at fungerer. Dean var overbevist om at han ville dø ung, han ville nok ende med at begå selvmord hvis ikke andet dræbte ham. Han kunne aldrig forestille sig at blive et helt menneske igen efter alt et med Kajika, og egentligt havde han nok lært at være glad for at leve som han gjorde, selvom det ikke ligefrem va rlykkeligt.
Som Finlay kyssede Dean ned af halsen, kom grin med et ondskabsfuldt grin: "Så boy... Vi skal kneppe, ikke date" sagde Dean i et grin og skubbede FInlay en smule hårdt væk, han var nok lidt en nar, men det gjorde ham ikke så meget. "Jeg bor ikke så langt herfra" sagde han og vendte Finlay ryggen som forventede han at han fulgte med. Dean havde aldrig været et elskeligt menneske, hvilket nok også var derfor han aldrig havde fattet hvad Kajika så i ham, han var mest bare en indebrændt dude der ikke ønskede noget md sit liv, andet end at overleve det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 18, 2016 16:35:56 GMT
Finlay lod sig skubbe væk af ham og nikkede ganske let. En del af ham vidste godt det her var en super dårlig idé. Ikke alene var Dean slet ikke normalt hans type, men han tog tydeligvis stoffer som Finlay burde at holde sig fra og når han selv blev ved med at skubbe sådan for at være nær Dean så ville han helt sikkert også ende med at falde for ham velvidende at han sikkert aldrig ville blive andet end samleje. Finlay havde bare ikke lyst til at tænke over den slags konsekvenser og begyndte at gå efter som Dean gik. Finlay tændte en ny smøg for ligesom at lave noget at lave mens han gik og smed den da også da han kom til der hvor Dean sagde han boede. Han fulgte med indenfor og regnede måske lidt med at Dean ville tage styringen derfra. Ikke fordi Finlay ikke kunne for det kunne han sagtens, men i sidste ende kunne han nu godt lide at blive kontrolleret bare han fik lov til at komme med alle de flabet modsvar som han kunne komme til. ”Skal jeg pynte hele aften eller vil du vise mig hvad du kan?” spurgte han drillende og smed sine sko i håb om at tricke noget i Dean der ville sørge for han førte an.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 26, 2016 20:22:22 GMT
Dean havde egentligt ikke noget imod at være som han var, han havde jo aldrig været på andre måder - jo for en kort periode, hvor han havde prøvet alt det kærlighed and stuff, og det var jo ikke ligefrem endt særligt godt, dte var end tmed at han nu var alene og heartbroken, præcist som han havde forventet, og som Kajika altid havde sagt det ikke ville blive. Ikke at det var hendes skyld hun døde, og alligevel var Dean vred på hende, som var dte som om hun havde lokket ham i en fælde og nu bare havde efterladt ham uden videre.
"Har du nogensinde tænkt dig at holde op med at snakke?" spurgte Dean arrogant som de kom indenfor, og han smed så sin jakke et sted på gulvet og tog sine sko af inden han gik ind i rummet. Dean boede i en etværelses lejlighed. Han havde engang haft noget større, under hans såkaldte "stortid" men nu var der ikke så meget glamour over det mere. Egentligt behøvede Dean det heller ikke. Lejligheden var da heller ikke noget særligt, og der rodede en del, men Dean var jo alligevel aldrig hjemme. Dean smed sin bluse som viste hans blege overkrop, og smed så ligeledes t-shirten et tilfældigt sted på gulvet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 26, 2016 20:55:09 GMT
Finlay havde da haft kærester før, men intet ligeså tæt som det som Dean havde oplevet. Nu var Finlay så også kun en lille unge på 18 år så det var klart at han havde oplevet mindre på det punkt end Dean havde. Den eneste kærlighed til noget han vidste han havde svært ved at undvære var sine stoffer. Da Dean spurgte ham om han aldrig kunne være stille bed han sig let i læben. Han var ligeglad med hvor stor Deans lejlighed var. Det var jo ikke fordi han skulle bo der eller noget. ”Hvis det pisser dig sådan af så må du jo lukke munden på mig” sagde han som et flabet modsvar da det trods alt var rigtigt. Desuden brændte de piller han havde i lommen på ham som han virkelig burde sælge videre i stedet for at tage til eget forbrug. Han var også ligeglad med hans rodet lejlighed. Nok var Finlay en rigmands unge, men han boede heller ikke selv særlig pænt da han forsøgte at gøre op med sine rødder. Finlay kunne ikke lade være med kort at være væk i hans overkrop selvom den var ganske bleg, men det var Finlay også selv så det var ikke fordi han havde noget imod det. Mens Dean alligevel gik og smed sit tøj uden at vise Finlay den mindste interesse kunne han da heller ikke lade være med at samle en af sine piller op og tog den i munden for at sluge det med det samme. Han kunne trods alt godt selv dække prisen og det var det værste ved at være pusher når man var forhenværende afhængig. Han havde nem adgang til det hele. Han tog nu alligevel chancen og fulgte hans eksempel med at smide sit tøj så hans overkrop var bar. ”Kys mig din idiot” sagde han en anelse bestemt uden at det var aggressivt eller noget, men han var ikke taget med Dean hjem for ingenting.
|
|
|