Deleted
•
Post by Deleted on Dec 16, 2016 20:19:40 GMT
Hun smilede kort, han var flink. Ikke at det var noget helt nyt, hun havde jo trods alt været i nærheden af flere mænd i sit liv og nogen af dem havde jo været ganske gode mennesker. Men Gale var djævlen, hvis der var sådan en et sted, så var det uden tvivl sådan han så ud. "Jeg skal ikke have børn... Slet ikke med... ham" sagde hun, hun havde ikke lyst til at få børn, ikke lige nu ihvertfald. Det kunne da godt være hun ville have børn engang ude i fremtiden, men hun kunne slet ikke forestille sig at have børn lige nu, og hun havde slet ikke lyst til at have noget med Gale at gøre.
"Ja.." sagde hun i et smil: "arh... jeg vil bare ikke trænge mig på" sagde hun i en rolig stemme. "Undskyld, jeg er ked af jeg kommer brasende, men jeg har ikke lyst til at være ude ved ham mere" agde hun altså hun havde jo ikke lyst til at være der i lang tid, det var bare først nu hun havde haft mod på at stikke af og ikke se sig tilbage. "bare han ikke kommer efter mig" sagde hun i en rolig stemme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 19, 2016 23:09:12 GMT
Han så på hende med et bekymret blik. Han ville virkelig ønske at han kunne fortælle hende at det hele nok skulle gå og at hun ikke behøvede at bekymre sig om barnet, at det nok skulle få det fjernet, men han var pænt sikker på at det ikke var tilfældet desværre. Hun ville nok blive nødsaget til at sætte barnet til verden om hun ville det eller ej. "Jeg ved godt at det må være svært, men vi finder ud af at løse det på den ene eller den anden måde," forsikrede han hende roligt. Han var godt klar over at hendes metode på at "løse det" nok ville være en hel del anderledes end hans, men han kunne jo desværre ikke gøre meget mere for hende end bare at få hende til at tage det roligt og så hjælpe hende så godt igennem det hele som muligt.
"Du trænger dig skam ikke på!" Forsikrede han hurtigt, det kunne godt være at Nikki ville være af en lidt anden opfattelse når hun kom hjem, men på den anden side havde han også en ide om at hun ville være forstående hvis mand forklarede hende situationen. Han nikkede forstående, "du gjorde det helt rigtige i at komme væk fra ham!" Sagde han bestemt. "Vi finder ud af det hele du skal ikke være bekymret." Det var måske meget at love, men han var da ret sikker på at manden ikke ville søge efter dem her. Han anede jo ikke hvem Spike var - så vidt han vidste i hvert fald.
|
|
|
Nikki Elicia Adams
•
Magiker
Fødselsdag: 12.09.2027
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Over middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: Samuel Roden
Oprindelse: Wicklow, Irland
Bosat: Hogsmeade, Skotland
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Arbejdsplads: Hogwarts
Stilling: Professor i Magiske Dyrs Pasning og Pleje
Fritidsjob: Ejer, Adams' Daycare
Ejer af: Fønix
C-box navn: Dumle
|
Post by Nikki Elicia Adams on Dec 25, 2016 14:47:15 GMT
Nikki Havde haft en rigtig lang arbejdsdag og stod nu endelig udenfor sin dør. Hun glædede sig til at komme i seng og putte under sin varme dyne. Hun havde givet sig selv en fridag dagen efter, fordi hun havde arbejdet så længe, denne dag. Hendes medarbejdere havde sagt at det var helt okay, hvilket betød meget for hende. Hun ville ikke bare tage fri, hvis ikke de var med på den, selvom hun jo faktisk godt kunne. Hun havde ferie til gode og nu brugte hun en enkelt dag af det. Hun låste døren op til lejligheden og gik ind. Det var tydeligt, at hun var godt smadret, men hun smilede nu alligevel, da hun jo faktisk elskede sit job. Der gik dog ikke længe, før det gik op for hende at hun ikke var alene i lejligheden. Spike var der da, men han var ikke det eneste. Hun kiggede til den ene siden og så en kvinde hun ikke kendte. Hun var en smule forvirret og troede med det samme, at hun havde afbrudt Spike i at score. "Øh Hej." Sagde hun og så stadig forvirret ud.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 25, 2016 20:11:16 GMT
Aurora smilede til ham, det var rart at han var så venlig og åben omkring det. Ikke fordi at hun rigtigt havde lyst til at snakke om det, men det var da rart at vide at hun ikke var helt alene om tingene og at de faktisk godt kunne snakke om det på en eller anden måde. "Jeg er bare bange for at han bliver sur hvis han finder mig og altså jeg kan jo ikke rigtigt gemme mig forevigt" sagde hun, hun havde ingen idé om, om Gale var typen der bare ville glemme det og finde en anden at komme efter, eller om han havde tænkt sig at jagte hende.
"Men tak igen" sagde hun i et forsigtigt smil, som hun pludseligt hørte noget og en pige kom til syne. Aurora gik ud fra at det var søsteren, hun så godt nok ikke specielt fornøjet ud, men som altid forsøgte Aurora bare at holde sig venlig og smilende. "Hej... Du må være NIkki?" spurgte hun i et varmt smil, igennem de hævede kinder fra de mange tåre, og kiggede så spørgende i mod Spike, inden hun kiggede tilbage i mod kvinden. Hun ville jo helst ikke ende med at sige et eller andet forkert og gøre situationen akavet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 26, 2016 19:21:11 GMT
Spike så beroligende på hende. Det var virkelig synd for hende at hun var så bange. Han forstod godt at det måtte være helt forfærdeligt det som hun havde gennemgået og han ville ønske at der var noget mere han kunne gøre, men lige nu var det vigtigste jo at hun var kommet ud derfra. "Han kan ikke komme efter dig her Aurora, desuden så er han vel ikke så dum?" Han forsøgte sig med et forsigtigt smil. Den stakkel, tænk at have gennemgået alt det i så ung en alder og at være gravid med en mand man slet ikke ønskede at være sammen med og som man ikke engang havde været sammen med frivilligt.
Som døren gik vendte Spike hovedet mod den. Han havde faktisk ikke troet at Nikki ville være hjemme allerede, men det gjorde ham nu ikke noget så kunne hun jo lige blive indviget i hvad der foregik - også selvom han jo ikke selv havde en plan. "Nikki, hej," hilste han og så så tilbage på Aurora. "Ja, det her er min søster Nikki," han vendte blikket mod Nikki. "Nikki, det her er Aurora. Hun er..øh.." Brynene blev let foldet som det gik op for ham at han ikke havde nogen ide om hvad han skulle præsenterer hende som, "-en veninde..?" Sagde ha lidt prøvende og så tilbage på hende komplet uvidende om at det kunne misforstås fra Nikkis point of view. "Hun øh kommer nok til at være her et stykke tid, det er en lidt lang historie." Han håbede at det var okay for hende, så måtte han lige snakke med hende lidt senere.
|
|
|
Nikki Elicia Adams
•
Magiker
|
Post by Nikki Elicia Adams on Dec 26, 2016 23:13:40 GMT
Nikki synes, at hele situationen var lidt trykket og underlig. Hun lagde først nu mærke til at pigen græd. Hun kom til at tænke på om Spike mon var ved at slå op med hende. Så vidt hun vidste havde Spike ikke en kæreste, men man vidste jo aldrig med ham. Han havde holdt den slags skjult for hende før. Da pigen hilste på hende, synes Nikki hendes smil virkede oprigtigt og ikke som om hun var ked af noget Spike havde sagt. For hvis det var det, havde hendes smil til Nikki nok ikke været så varmt. "Øhm ja.. Hej." Sagde hun og kiggede hen på Spike der tydeligvis ikke kunne finde ud af hvad han skulle kalde hende. Nikki blev skrup forvirret og satte sin taske fra sig. Hvad foregik der?
Da Spike sagde at Aurora, som hun hed, skulle bo der et stykke tid, gjorde Nikki store øjne. Intet af dette gav mening og af en eller anden grund, synes Spike ikke at han ville spørge Nikki først. Hun havde ingen idé om hvad hun skulle sige, men hun vidste at Spike nok ville have en god grund. Han var måske lidt naiv og lidt for god af sig en gang imellem, men hun troede på at han gjorde det fordi det var det bedste. "Okay.." Sagde hun og kiggede hen på Aurora. Selvom Nikki ikke vidste hvad der var sket, så kunne hun ikke lade vær med at få ondt af hende. "Men er det okay hvis jeg spørger om hvorfor?" Spurgte hun nysgerrigt, men alligevel med et blidt blik. Hun ville ikke skræmme Aurora. Hun håbede også at de begge kunne forstå hvorfor hun spurgte.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 11, 2017 20:11:13 GMT
Aurora havde bare brug for at slappe af, måske bare glemme hele verden for en stund, hvilket hun dog godt vidste på ingen måde var realistisk. Det her var dumt, hun skulle måske bare have været blevet ved Gale, hun ville helst ikke leve resten af sit liv i skyggen, på flugt... Og frygt. Ikke fordi hun vidste jo godt at hun ville leve i frygt ligegyldigt om hun boede ved ham eller ej, forskellen var jo nok bare at her vidste hun ikke havd hun skulle forvente, men det gjorde hun når hun var i nærheden af Gale.
Aurora nikkede imod pigen der kom ind i rummet, ikke sikke rpå hvad hun skulle sige: "Åh hyggeligt at møde dig, undskyld jeg sådan trænger mig på, det er.. Ikke min mening" sagde hun i en rolig stemme, hun følte sig bare i vejen hele tiden, men det var nok også den følelse man fik når man boede sammen med Gale. "Jeg... Jeg har bare ikke lige noget sted at være" sagde Aurora roligt, det var ikke fordi at det var hemmeligt, men hun følte bare en form for skam over alt det der var sket, også va rhun ikke sikker på hun havd emod på at fortælle det hele en gang til
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 12, 2017 21:54:12 GMT
Spike kunne godt forstå at Nikki måske fandt situationen meget mærkværdig. Han havde jo af gode grunde ikke snakket om Aurora med Nikki, ikke at der ville have været så meget andet at fortælle end hun blev misbrugt der hvor hun boede og han nu havde ondt af hende og derfor ville lade hende blive her. Problemet med dette var jo bare at han havde tavshedspligt og egentlig ikke måtte fortælle Nikki noget, men samtidig var det jo også hendes lejlighed så det var også ret fesent ikke at give hende en grund. Han rømmede sig en smule og kiggede mod sin søster. Selvfølgelig skulle hun have en forklaring, men medmindre Aurora selv fortalte det kunne han ikke tillade sig at sige noget. Godt nok var dette her jo ikke en normal situation, men alligevel.
Han sukkede let. "Øh hun havde nogle problemer med ham hun boede ved så jeg tilbød hun kunne blive her lidt." Sagde han fladt. Han havde en fornemmelse af at Nikki ville gennemskue at han ikke fortalte hele sandheden, men det var svært for ham at stå i midten her. Blikket blev hurtigt flyttet til Aurora igen, "du trænger dig ikke på, det er helt okay," han rettede et forhåbningsfulgt blik mod Nikki. "Ik?" Han håbede inderligt at hun ville lade det ligge for nu, selvfølgelig skulle han nok give hende en lidt mere fyldig forklaring på et andet tidspunk, men lige nu var det desværre hvad han kunne sige medmindre Aurora selv åbnede for det.
|
|
|
Nikki Elicia Adams
•
Magiker
|
Post by Nikki Elicia Adams on Jan 18, 2017 0:08:42 GMT
Nikki stod og skiftede vægten fra det ene ben til det andet. Hun havde ikke lige regnet med at de havde gæster på dette tidspunkt og hun havde heller ikke troet at de skulle have en gæst i længere tid. Dog havde hun ikke noget imod det, for Spike havde nok en god grund og pigen virkede meget stille og rolig. Ikke at hun allerede havde et indtryk af hvordan hun var, men hun virkede da sådan. Desuden var Nikki ikke så ofte hjemme, så det ville nok ikke komme til at genere hende. Det var tydeligt, at de ikke fortalte hende hele historien. Det var også okay, for det var måske ikke det bedste tidspunkt. Hun valgte ikke at køre mere i det. "Okay. Ehm.. I skuffen på badeværelset, har vi en ekstra tandbørste du bare kan tage. Derudover låner du bare mit shampoo og hvad du ellers finder." Sagde hun og kløede sig i nakken. "Jeg håber du tilbyder hende dit værelse, for hun skal ikke sove på sofaen." Sagde Nikki henvendt til Spike. Det så ikke ud til at hun havde det vildt godt, så Nikki ville ikke byde hende at sove på sofaen. "Det er en af vores værelser, Spike." Sagde hun bestemt og sendte så Aurora et lille smil. "Hvis du mangler noget, så siger du bare til." Sagde hun og tog så sin taske op. "Jeg bliver nødt til at gå i seng. Jeg er virkelig træt." Hun sendte dem begge et smil og gik derefter, for at kunne komme i seng.
// Out
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 19, 2017 21:06:51 GMT
Aurora var nok bare lidt forvirret, hun syntes det her var så akavet og pinligt at hun var slet ikke sikker på hun sådan rigtigt havde lyst til at snakke med nogen om det. Hun smilede venligt til nikki: "Tak..." sagde hun til Nikki's kommentar, hun virkede faktisk ganske flink. "Sov godt" sagde hun blot i en blid stemme og smilede i mod Nikki, hun virkede ret afslappet og på en eller anden underlig måde bekræftede det hende nok bare igen i at Spike virkede som en flink fyr der ikke kunne finde på at gøre hende fortræd, i det mindste havde hun heller ikke forventet at Gale var en god fyr.
Hun kiggede i mod Spike som Nikki var gået: "Jeg tror også gerne jeg vil prøve at sove lidt nu" sagde hun roligt, hun kunne stadig mærke hendes puls slå hurtigt, hun var så bange for havd der ville ende med at ske. Hun kiggede i mod Spike igen, selvom hendes øjne flakkede, hun var slet ikke sikker på at hun kunne sove, men hun ville gerne prøve om ikke andet, i morgen ville jo være en ret vigtig dag. Tænk hvis hun var nødt til at føde barnet!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 21, 2017 23:44:40 GMT
Skønt man nok ikke direkte kunne se det medmindre man kendte ham, blev Spike virklig lettet over at Nikki tog det så pænt. Det var trods alt en helt fremmed han havde inviteret ind i deres hjem og teknisk set anede han jo ikke om hun havde tænkt sig at stjæle aller deres værdigenstande og være væk inden solen stod op. Det gik han dog ikke ud fra for hun virkede ikke lige umildbart som typen der kunne finde på den slags. Han smilede varmt som Nikki tilbød hende at låne hendes ting, han måtte huske at takke hende for hendes forståelse en af de følgende dage, smilet dalede dog lidt som hun begyndte at belære ham moderligt om at Aurora ikke skulle sove i stuen. "Jeg har tilbudt hende mit værelse." Tilføjede han hurtigt.
"Godnat Nikki," sagde han og sendte hende et taknemmeligt blik som hun forsvandt ind på værelset. Han så atter mod Aurora med et forsigtigt smil. "Det var så min søster." Sagde han selvom hun jo allerede godt vidste det. "Hun er sød, så bare slap af, du er i gode hænder." Hans smil voksede lidt, men det bekymrede glimt forlod ikke hans øjne. Da Aurora sagde at hun gerne ville i seng, nikkede han forstående og kiggede på sit ur. Klokken var også virkelig mange efterhånden, "det er nok en god ide." Erklærede han sig enig. "Vil du låne noget at sove i?" Han så roligt på hende som han gik mod soveværelset, ikke at han havde tænkt sig at sove derinde sammen med hende, men han skulle lige hente en dyne og pude til når han nu skulle sove på sofaen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2017 21:02:59 GMT
Aurora kiggede i mod ham, han virkede som en langt mere flink fyr end nogen mand hun nogensinde havde mødt, men nu havde hun jo selvfølgelig også kun mødt dem på bordellet og Gale, hun havde uden tvivl et billede af at alle mænd var lidt nogen svin. "Arbejder hun også på Mungos?" spurgte hun i en rolig stemme, det var ikke fordi hun ville snage i hans liv, men der var nu et eller andet der gjorde hende tryg ved at vide der var en kvinde i huset, så var da jo ikke helt alene med Spike hvis han nu viste sig at være... Psykopat.
"Ehm ja... Bare... Du ved en t-shirt eller noget" sagde hun og havde da ikke tænkt sig at sove i mindre, hun havde faktisk nattøj, men lige nu prøvede hun at tænke på det faktum at hun nok aldrig ville få sine ting at se igen. Hun var heller ikke sikker på hun havde lyst til at se sine ting igen, det var ligemeget, det var glemt alt det lort. Hun havde bare brug for at komme videre i livet: "Nå jamen så... Godnat?" sagde hun i en rolig stemme og smielde forsigtigt til ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 1, 2017 10:39:31 GMT
Han smilede til hende som hun indledte en ny samtale. Det måtte da være gode tegn, så virkede hun ikke som om at hun var lige ved at dø af skræk over at være her. "Nej, hun ejer sit eget daycarecenter for tilskadekommende væsner." Forklarede han varmt. Han var virkelig stolt af Nikki på det punkt at hun havde formået at etablerer sin egen virksomhed, om man så kunne sige. Spike nikkede kort og fosvandt ind på sit værelse, han lod dog døren være åben bag sig så hun kunne se ham fra stuen af. Han dykkede ind i sit klædeskab og fandt en stort tshirt frem hvorefter han greb en ekstra dyne og pude som han smed på sengen for så at tage sit eget med ind i stuen.
Han smed det på gulvet ved siden af sofaen eftersom han jo ikke ville smide det i hovedet på hende. "Nu ligger der i hvert fald en ren dyne og pude til dig derinde og her er en tshirt." Han rakte den sorte bluse frem til hende og satte sig atter ned i sofaen. "Du kan selvfølgelig bare tage et bad eller noget mad eller hvad du ellers lige føler du har brug for," fortalte han hende i den samme rolige tone som før. Han ville virkelig gerne have at hun følte sig godt tilpas efter alt det hun havde været igennem. "Godnat, sov godt. Der er forresten lås på døren hvis du føler dig mere sikker på den måde." Det var ikke fordi han var bange for at Nikki skulle komme ind på hans værelse at der var lås, der havde bare været lås på begge værelsesdøre da han købte lejligheden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 1, 2017 21:46:55 GMT
"Åh.. Spændende" sagde Aurora i et smil, hun havde altid været glad for dyr, ja generelt havde hun jo bare haft mange drømme om hvad hun selv skulle arbejde med, men hun havde aldrig nogensinde troet at tingene skulle gå sådan her. Hun havde troet hun skulle på Hogwarts, have en uddannelse også gå ud i livet med løftet pande. Men Aurora havde aldrig gået på Hogwarts, hun kunne ikke rigtigt magi og hun havde ingen uddannelse, så hun vidste at hun nok aldrig ville blive til noget specielt.
"Tak det er pænt af dig... Vi ses i morgen" sagde hun og gik så i mod sengen. Hun glædede sig lidt til at få alt dette her overstået, og selvom hun var ret sikker på hun ikke ville få sovet ret meget, så følte hun sig ganske tryg omkring Spike. Han virkede ikke som en kæmpe nar, og det sagde alligevel en del i forhold til de mænd hun kendte.
//Out
|
|
|