Deleted
•
Post by Deleted on Aug 6, 2016 21:13:01 GMT
@william Kl. 19.00 Hos Charlie
Isadora havde taget en sort kjole på, og bevægede sig nu op i mod den store lejlighed. Isadora vidste ikke helt om de ligefrem var officielt kærester men altså de havde det jo godt sammen. Hun havde fået sin søster til at tage Penelope i aften. William havde ikke mødt hende endnu, men hun havde sagt at hun havde to døtre. Dog ville hun gerne have det var seriøst før hun sådan bragte sine børn ind i det. Hun tænkte stadig på Lucas, men hun forsøgte ikke at gøre det. Lucas og hende var fortid og hun vidste at de to nok aldrig ville ende sammen. Hun var træt af at kæmpe og hun var bange for at Lucas ikke ville kæmpe nok for det.
Isadora bankede roligt på, kjolen sad som den skulle og hendes figur var så småt tilbage efter hun havde været gravid, men nu gik hun trods alt også en del op i sin krop og trænede meget. Hun ville altid gerne være lækker, man vidste jo aldrig hvornår den næste fyr ventede på en, eller hvornår man kunne have det sjovt. William var ret sjov, hun syntes han var lækker og han var en fyr der var mindst lige så charmerende som Lucas. Hvad følelser hun havde for ham havde hun svært ved at beskrive, men de hyggede sig og det var vigtigst.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 8, 2016 9:38:58 GMT
William var nok den af alle Brown søskende som havde det største rygte for, at være en player, personligt mente han nu bare, at han passede sit arbejde og godt kunne lide at gå i byen. Han havde aldrig været god til faste forhold, udelukket fordi hans arbejde betød alt for ham, hvilket også havde været årsagen til, at Jordan dengang havde været ham utro, han havde aldrig været der nok for hende. En fejl han trods alt tog på sin kappe. Han havde mødt Isadora i byen for nogle uger siden, hvor de havde hygge sig. Han var egentlig blevet ret glad for hende, ikke at han var direkte forelsket i hende, men hun havde uden tvivl potiontale til, at det ville kunne udvikle sig, hvis han altså ikke endte med at damne op og glemme hende til fordel for sit arbejde.
Han var faktisk ikke sønderligt bekymret for, at hun havde børn, hun var jo en del ældre end ham, og han havde passet både Charlie og Skyler da de var små, utroligt mange gange. Han havde nu ikke noget i mod børn, så længe hun ikke ville begynde og forvente at han ville lege far overfor dem, lege onkel kunne han gå med til, men ikke mere end det. Han fandt et smil frem til sine læber, da det bankede på, og gik så roligt ud og åbnede, "Hej smukke," hilste han varmt, og kyssede blidt hendes kind, før han lod hende komme indenfor. Han boede stort set som en muggler, men nu fik hans fars firma jo også ud på, at få mugglernes teknologi ind i den magiske verden, så det var vel ikke så underligt, at det også var det som Will levede og åndede for, han havde både tv og mobil. "Jeg håber du er sulten," sagde han i et skævt smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 9, 2016 9:04:45 GMT
Isadora havde det meget mærkeligt med at hun var begyndt at date en ny fyr, også selvom det jo ikke var død seriøst. Men alligevel. Isadora havde været helt sikker på at dengang hun var sammen med Lucas, at hun aldrig igen skulle være sammen med en anden, og det mest deprimerende af det hele var jo at hun faktisk savnede ham, men det ville hun naturligvis aldrig indrømme. Isadora var stolt og stædig, og hun tvang sig selv til at komme videre, og William var jo et ganske fint alternativ, han var en sød fyr også så han pisse godt ud, det kunne jo kun være win win.
Som han kyssede hendes kind smilede hun let, lidt af en gentleman modsat Lucas man bare snavede med fra første sekund: "Jamen det er jeg da... Du har måske lavet mad?" spurgte hun i et smil. Ikke at hun havde forventet andet end mad, men hun vidste bare ikke at han ligefrem også var typen der selv lavede det, det var nu meget samlejeet når en mand kunne lave mad, og desuden så var det her jo bare sjovt og hyggeligt. Isadora havde ingen planer, men hun havde jo trods alt et barn nu hun var nødt til at tage hensyn til.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 9, 2016 22:10:44 GMT
William måtte nok indrømme, at han faktisk var blevet ret glad for Isadora, hvilket også var grunden til, at han ikke drak når han var sammen med hende, han kendte sig selv, han vidste han var en endnu større røv end normalvis, når han var fuld. Han havde også flere gange betalt forskellige aviser for, ikke at skrive om ham, når han havde været oppe og slås i byen, hvilket var sket nogle gange. Han var ikke voldlig til daglig, langt fra faktisk, men det sekund han begyndte at blive små beruset, så var der bare et eller andet som slog klik oven i hans hoved. Selv sin lillesøster, Skyler havde engang fået en på hovedet, dengang han havde boet hjemme, og hun havde bosted ham i at drikke uden forældrenes tilladelse.
Et smil meldte sig på hans læber, "Ja, det har jeg, men lad nu vær med, at forvent noget fint og fancy," svarede han i et grin, Will kunne sagtens lave mad, han havde jo ikke boet hjemme i nogle år efterhånden, så han havde været lidt nødt til, at lærer det, da han ikke gik ind for husalfer, selvom de havde haft det derhjemme. "Men kom ind, kom ind," sagde han og lod en arm glide omkring hende, og førte hende ind i stue, før han vendte blikket mod hende, med et charmende smil på læberne, "Du ser godt ud, som altid," sagde han og så hende i øjnene, før han lod den frie hånd glide op til hendes hage, og placerede så et lettere grådigt kys på hendes læber.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 10, 2016 19:03:43 GMT
Isadora var egentligt meget glad for William, han var hyggelig. Men om de reelt havde et forhold eller de bare hyggede sig, jamen det vidste hun ikke helt, men hun havde faktisk tænkt sig at høre lidt nærmere i aften. HUn havde ikke planer om at finde en pap far til sine børn og en fyr som hun nødvendigvis skulle giftes med, men hun kunne da godt lide tanken om noget lidt fast, hun havde jo ikke mulighed for at rende i byen hele tiden, nu var hun jo trods alt mor for anden gang, og denne gang havde hun tænkt sig at tage et ansvar.
"Det forventer jeg heller ikke, bare det kan spises" sagde hun i et smil og gik indenfor og tog kort jakken af inden hun lod sig føre ind i stuen. Hun var glad for bare at have en aften uden forpligtelser og hvor hun bare kunne slappe af med sig selv, uden at fokuserer for meget på børn og alt det. "Tak" sagde hun og modtog hans grådige kys, som hun lod en hånd glide omkring hans ryg, han var virkeligt en skøn fyr og han var lige typen hun førhen havde været endnu mere vild med, men hun havde stadig Lucas i hendes tanker, og det gjorde det hele svært.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 11, 2016 19:49:12 GMT
Will var uden tvivl en forretningsmand, så det sagde spar to, men han var også en mand som var glad for kvinder, og han var glad for at drikke sig fuld, bare ikke begge dele på sammen tid, for han kendte sig selv godt nok til, at vide, at det slog klik i hans hoved, men han vidste også godt, at det var på grund af Jordan, at han var blevet sådan. Han grinte let, "Det håber jeg da, og ellers lægger der et ganske udemærket pizzaria som bringer ud," sagde han og blinkede til hende. Det var endnu en af fordelene ved det arbejde han nu engang havde, han havde mobil og tv, to ting han var sikker på, at han aldrig ville kunne undvære igen, efter at have haft begge dele siden han havde været omkring de 13.
Han kunne ikke lade vær med, at smile lidt i kysset som hun gengældte det. Han havde lovet sig selv, at han aldrig skulle forelske sig igen, og det var nok heller ikke direkte det han var i Isadora, men han følte sig meget fascineret af hende og ingen tvivl om, at hun var utrolig lækker. Han slap roligt kysset igen, og smilede så til skævt til hende, som han lod sine ru fingre glide fra hendes hage og ned af hendes hals. "Skal vi sætte os ind og spise?" spurgte han og slap hende for, at gå ind i spisestuen, hvor han havde dækket bordet pænt op. Hans lejelighed var egentlig ret stor, men nu var det også en panthouse lejelighed, og han var en mand med mange penge.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 12, 2016 16:41:53 GMT
Isadora kunne ikke lade være med at grine: "Wauw, byder du på Pizza? Jamen du er jo den fødte romantikker" sagde hun i et flabet smil. Selvom Isadora stadig var den samme flabede, mærkelige... Underlige tøs som hun altid havde været, så var hun bestemt blevet mere moden de sidste par år, og hun prøvede at tænke på de vigtige ting her i livet. Penelope var da uden tvivl en af dem, og hun ville sikre sig at en eventuel kommende fyr kunne med børn. Isadora havde dog stadig brug for sjov og action i sit liv, og lige nu var Williams jo helt perfekt på den konto.
"Ja det kan vi godt.. Så må jeg jo se om jeg overlever" sagde hun og lagde hænderne ovenpå hans skuldre og kyssede ham så kort, inden hun slap ham for at gik i mod stuen. Det her skulle nok blive en hyggelig aften, om ikke andet blev det jo en aften uden bleer og babyer der græd, hvilket nogengange var nok til at gøre hende tilfreds. Desuden så var selskabet jo ikke dårligt, og hun havde sat tid af så hun kunne blive og sove hvis det skulle blive nødvendigt Isadora havde jo trods alt ikke været genert på den konto og nu var William jo en smule Guddommelig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 14, 2016 14:32:46 GMT
William lo let, "Jeg ved det, men skulle næsten tro jeg levede af det ik?" spurgte han morende og blinkede til hende. Det var godt nok ikke lige det han levede af, men det var da uden tvivl en bonus, at man så godt ud, så hvis en forhandling var ved, at gå i vasken, så kunne man udnytte sin charme lidt i stedet for. Will var nok den mest fornuftige af hele søskendeflokken, måske lige foruden Evanna, men hun var ikke biologisk, så hende talte han aldrig med, hun var der bare. Will var den ældste og det var ham som skulle overtage firmaet efter sin far, så det var ham, som altid havde taget slæbet og det havde nok også lidt gjort ham til den mand han var i dag.
Et skævt smil meldte sig på hans læber, og han gengældte hendes kys, hun var virkelig svær at holde fingrene fra. "Selvfølgelig gør du det, og ellers kan jeg mund til mund," drillede han og blinkede til hende, før han gik hen og trak stolen ud for hende. Han kunne være noget så velopdragen og charmende, ja tilmed en rigtigt gentleman. Alt dette var han, lige indtil han blev fuld, så vendte han 180 grader, og blev det største svin på jorden, hvilket var årsagen til, at han ikke drak særligt tit. Han satte sig på en anden stol og gjorde så en gestus med hånden, "Ta for dig, smukke," sagde han varmt, og så på hende. Han kunne virkelig godt lide, at være i selskab med Isadora, selvom hun var en del ældre end ham og mor til to, så var hun virkelig skøn og fræk og lækker. "Nååh, hvordan har lille Penelope det?" spurgte han så ind, og smilede til hende, selvom han ikke havde mødt hverken Penelope eller Allison, så havde Isadora jo fortalt lidt om dem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 14, 2016 14:50:08 GMT
Isadora smilede forsigtigt til ham: "Ja det skulle man" sagde hun i et smil og kyssede ham igen. Det var alt for længe siden Isadora havde fået noget god samleje og hun ville ikke have noget med at se nærmere på Williams. Nu rendte hun jo heldigvis ikke rundt med en baby i maven mere, og dte havde ellers taget hårdt på hende. Men nu var hendes krop tilbage i form, hun havde dog også arbejdet hårdt, det gjorde hun altid og hun knoklede som en i helved. Hun kunne godt lide at være lækker, det var jo en del af hendes varemærke.
"Det lyder ligefrem lidt frækt når du siger det sådan" sagde hun i et smil og blinkede til ham, han var en dejlig fyr og uden tvivl lækker. Han var en af de mænd man bare kunne kigge på også smelte fuldkommen. "Hun har det godt... MIn søster passer hende og det passer mig faktisk fint, jeg har brug for bare at slappe lidt af... Børnfri" sagde hun i et smil og begyndte at tage af maden. Hun var simpelthen så glad for at slappe lidt af. Hun elskede Penelope mere end ngoet andet her i verden, men nogengange havde man også bare brug for at være fri.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 16, 2016 11:20:41 GMT
William smilede morende til Isadora, han vidste godt, at han måske ikke var den mest romantiske mand her på jorden, men han kunne skam godt være det, og det generede han slet ikke at være det, og slet ikke hvis han vidste, at kvinden godt kunne lide det. "Det er dét jeg mener," sagde han med et smil på læberne, og gengældte det nye kys hun tildelte hans læber. Hun var virkelig en skøn kvinde, og han var egentlig ret ligeglad med, at hun var næsten ti år ældre end han var. Han var utrolig moden af sin alder, fordi han så tidligt havde skulle tage ansvar for sine yngre søskende og for sit arbejde.
Han lo let og blinkede tilbage til hende, "Det kan det hurtigt blive," sagde han kækt og hævede og sank øjenbrynene et par hurtige gange. Han kunne godt lide, at Isadora var så meget fremme i skoene, hvilket ellers normalt slet ikke var hans type. Han ville gerne have en af de der små tøser, han skulle beskytte og passe på. Men lige med Isadora kunne han faktisk godt lide det modspil hun gav ham. Han smilede varmt til hende, "Det lyder godt. Du er heldig, at have en søster som kan passe, når du har brug for det," sagde han i et smil, og lod hende tage af maden først. Det var ikke noget fint og fancy, men bare en gryderet med noget frisk salat, men nu var William også typen som gik utroligt meget op i sin krop og generelt sundhed. "Ikke, at det havde været et problem, hvis hun skulle med, det håber jeg altså du er klar over," sagde han roligt og smilede til hende, ikke fordi han syntes måske også det var lige tidligt nok, at møde Isadoras børn, men han vidste jo godt, at det var en pakke-deal.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 16, 2016 18:20:10 GMT
Isadora smilede til ham, hun var glad for at hun var begyndt at date lidt igen. Det gjorde at hun tænkte mindre på Lucas, især nu hvor han havde fået en kæreste, så var det nok nemmest hvis hun bare smed ham helt ud af hovedet og slet ikke tænkte på ham og alle deres problemer. "Det er jeg slet ikke itvivl om når det kommer til dig" sagde hun i et smil og blinkede tilbage til ham. Isadora havde savnet at føle sig lækker, hun havde ikke ligefrem følt det da hun rendte rundt med maven på, så nu hvor hun var i form igen, var der vel intet galt i at udnytte det en smule.
"Ja præcist... Jeg har det godt med at være mor, men nogengange har man brug for en pause" sagde hun og blinkede til ham. Hun var bare glad for at hun havde en mand som ham i sit liv. "Det er jeg da glad for, jeg vidste ikke lige om du var børne typen.. Men altså jeg har det nu fint med at være børnefri engang imellem" sagde hun i et smil, hun var da glad for at han var en sød og sensitiv fyr. HUn var ikke sikker på hun kunne være samme med den "kun rå" type mere.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 23, 2016 12:10:03 GMT
William havde altid været ret selvsikker, han vidste hvad han ville her i livet, og han gik aldrig ind til noget halvhjertet, hvilket også var en af grundene til, at han klarede sig så godt i firmaet, for selvom han kun var elev, så lavede han jo det samme som de fastansatte, hvis ikke mere til. Han lo let, "Nej, der kan du bare selv se," drillede han med et glimt i øjet. Han var nok lidt betaget af hende på et eller andet punkt, hun var jo utrolig smuk, det var en side af det, men hun var jo også sjov og hyggelig at være i rum med, og han måtte indrømme, at han var glad for at have mødt hende.
Han nikkede roligt, "Ja, det kan jeg godt forstå," sagde han morende, han vidste ikke helt, om han selv ville være klar til, at være far, men han havde ikke noget imod at være lege-onkel-ish, men det var nok mest fordi, at han vidste, at han ikke ville kunne lægge sit arbejde til side for nogen, selv ikke børn. "Jeg er den ældste i en søskendeflok på seks, plus en adaptiv storesøster, så jeg er vant til børn," forklarede han, og blinkede til hende. Han havde aldrig set Evanna som en rigtigt søster, og det ville han bestemt heller aldrig nogensinde gøre, med mindre han fik, af vide, at han ville blive fyret, hvis han ikke gjorde det, og så ville det alligevel kun være udadtil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 23, 2016 12:39:43 GMT
Isadora syntes nok det var lidt fjollet engang imellem stadig at rende rundt og date unge mænd, ikke at hun ikke selv var ung mere. Men hun havde trods alt to børn hun skulle tage hensyn til og det gik jo ikke ligefrem super godt med det der familie liv, efter at Lucas havde valgt bare at finde en ny. "Du har ikke nogen børn, har du?" spurgte hun. Han lignede overhovedet ikke typen til børn, men hun vidste af erfaring at man kunne blive overrasket, ligesom dengang Lucas havde opdaget at an havde flere børn, men sådan var det jo nogengange når man ikke kunne finde ud af at beholde bukserne på
"Arh, det er da hyggeligt" sagde hun roligt, Isadora var jo heller ikke alene barn, men hun var jo ikke som sådan vokset op med sine søskend,e hvilket nok var endnu en grund til bare at tage tingene stille og roligt. "Du er da slet ikke så dårlig til at lave mad" sagde hun i et smil som hun tog en bid mere af sin tallerken, og dette her var da også endt med at være ganske hyggeligt. Generelt var det bare rart at være ude blandt folk der ikke tænkte på opkast og madning af de små.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 29, 2016 10:47:51 GMT
Will rystede lidt på hovedet, "Nej, det har jeg ikke.. Men jeg har fem yngre søskende, som jeg har passet en del i gennem årene," svarede han roligt med et smil på læberne. Han ville nu heller ikke have børn, ikke endnu i hvert fald, men nu var han jo også kun 20 år, og han var i gang med uddannelse. Desuden havde han jo set, hvad hans fars arbejde havde krævet af ham, og William vidste jo godt, at det var ham som stod til, at skulle overtage firmaet efter sin far, når den tid en dag ville komme, selvom Evanna var et år ældre end ham, så var hun jo ikke en rigtigt del af familien. Ikke i Wills øjne i hvert fald. Hun var der bare ligesom.
Han elskede sine søskende, men han elskede sit job, sine penge, damer og selv sig højere, selvom det nok lød virkelig egocentreret, hvilket det faktisk også var. "Hvad med dig? Har du nogle søskende?" spurgte han nysgerrig, og lod Isadora tage mad først. På rigtigt mange punkter var han trods alt en gentleman, bare ikke når han var fuld. Han sendte hende et skævt smil, "Nej vel? Jeg kan faktisk godt," sagde han morende, selvom han ikke ligefrem elskede at lave mad, så kunne han godt, når det nu skulle være, udelukket også fordi at han vidste kvinder godt kunne lide en mand, som kan lave mad.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 29, 2016 13:21:32 GMT
Isadora havde prøvet at accepterer at hende og Lucas bare ikke fungerede, også selvom det jo var de små ting der gjorde det. Men nu havde de Penelope sammen og hun vidste det betød at de jo stadig ville komme til at se en del til hinanden "Ja jeg har nogen stykker... Men ikke nogen jeg er sådan mega tætte med" sagde hun i et smil, det var nok Isabella hun havde snakket mest med, men det var jo ikke fordi de snakkede sammen hver dag eller noget. Isadora vidste jo godt hun kunne være svær at holde ud længere tid af gangen.
"Ja det må man sige... jeg er nu heller ikke det store mad talent, men når man nu har børn så er man jo nødt til at fodre dem" sagde hun i et grin. Isadora havde aldrig fundet dte med madlavning sådan mega spændende, men på den anden side så skulle man jo have noget at spise, go det meste mad var jo heldigvis ikke så svært. Det gjorde dog at hun fik mad på bordet og det var jo det vigtigste, også når Allison engang imellem var hjemme. Isadora havde aldrig troet hun ville passe ind i et familie liv, men hun var egentligt begynde at have det helt okay med tanken og tilværelsen.
|
|
|