Deleted
•
Post by Deleted on Oct 4, 2016 14:08:09 GMT
William havde det egentlig ganske fint med det liv han levede, men han vidste godt, at det bestemt ville pynte, hvis han fik en kæreste, især når han skulle på forretningsrejser. Men nu syntes han faktisk også, at Isadora var en virkelig lækker kvinde, og han ville da ikke udelukket, at hun ville kunne være kæreste potentiale. Han nikkede lidt, "Jeg er nu heller ikke specielt tæt med mine søskende, vi er nok vokset lidt fra hinanden med årene," sagde han roligt med et mildt skuldertræk. Det gjorde ham ikke så meget. Blair og Evanna kunne William slet ikke med. Nikolas havde William det fint nok med, og det samme galt Skyler. Charlie og Rose var da også ganske okay, men Will ville faktisk bare gerne have lov til, at være sig selv med firmaet.
Han grinte let, "Ja, ellers bliver der bare et værre skaberi," sagde han morende og blinkede til hende. Ingen tvivl om, at han hyggede sig i Isadoras selskab og han ville gerne lærer hende bedre at kende, men han ville bestemt også gerne i bukserne på hende, men for nu, tog han det stille og roligt. "Hvad med faren? Er han inde i billedet?" spurgte han nysgerrig, og mærkede at han efterhånden var blevet godt mæt. Han lagde derfor bestikket fra sig og lagde en hånd på sin mave, "Puha, nu må jeg give fortabt," sagde han i et grin, "Mere vin?" tilbød han, selvom han godt vidste, at han ikke selv skulle drikke for meget, da han godt vidste, at han blev ret så voldelig og voldsom, når han havde drukket.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 4, 2016 18:34:52 GMT
"Arh.. Det kender jeg godt" sagde Isadora, det var ikke fordi hun ikke ville være sammen med sine søskende, men de var egentligt ikks uper tætte. Måske bare fordi at de var så forskellige: "Min søster er sammen med en fyr jeg engang knaldede en del" sagde hun og rystede på hovedet. Hun mente nu stadig at Tyler var lidt en hat, en lækker hat godt nok, men alligevel. Ikke at hun ville blande sig, Isabella var jo voksen og det var fint, hun måtte selv tage sine beslkutninger ligesom hun jo også selv måtte tage konsekvenserne når Tyler engang damnede op.
"Lidt.. Ikke meget" sagde hun, det var jo ikke fordi at Lucas ikke var inde i billedet, men det var jo heller ikke fordi at han kom hver dag for at se den lille. Men det var fint nok, itngene fungerede jo og det var det vigtigste. "Jo tak, det er pænt af dig" sagde hun og smilede i hans retning. Ingen tvivl om at han var helt uretfærdigt lækker, han var virkelgit en skøn fyr og hun ville da godt se en liiille smule nærmere på ham, men hun måtte hellere vente til lidt senere på aftenen, det var nok lige tidligt nok.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 19, 2016 7:14:46 GMT
William tog det egentlig ganske fint, ikke at have den helt store kontakt til sine søskende. Dem han så mest var uden tvivl Blair på arbejdet og Evanna, selvom han ikke så hende som en rigtigt søster. Han så kun sine yngre søskende, hvis de var hjemme, når Will kom hjem til deres forældre, for at snakke om firmaet. Han skar en kort grimasse, "Av for den, jeg troede ellers kvinder havde en eller anden uskreven om ikke, at røre hinanden eks-kærester/flirts/bollevenner?" sagde han en smule spørgerne. Han havde da et par gange eller ti oplevet, at blive afvist, på den baggrund, at tøsen ikke havde kunne gøre det mod sin veninde.
Han nikkede lidt. "Det er måske ham, din søster er sammen med?" spurgte han med et lidt undrende smil på læberne. Han måtte da ærligt indrømme, at han ikke selv helt ville vide, hvordan han ville reagere, hvis en af hans brødre begyndte, at date eller være sammen med en som Will tidligere havde været sammen med. Han hældte vin i hendes glas, og derefter sit eget. Velvidne om, at han ikke skulle drikke for meget, da han kendte sig selv, når han blev fuld. "Skål," sagde han med et skævt smil på læberne og lod sit glas blidt klingre mod hendes. "Skal vi sætte os ind i stuen?" spurgte han, og knipsede et par gange med fingrene, hvortil en husalf kom og begyndte, at bæger ud og ordne opvasken.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 23, 2016 20:33:14 GMT
Isadora tænkte en del på Lucas stadigvæk, men nu havde de jo trods alt også et barn sammen så det var ikke sådna bare at gå væk fra det. Men alligevel så kunne hun ikke få det til at fungerer med ham, hun ville gerne være i et voksent forhold, noget hun faktisk havde havde ønsket sig før. Det havde hun dog for sent opdaget at Lucas åbenbart ikke kunne give hende. Tænk de havde kendt hinanden så mange år, nu havde de endda et barn sammen, og alligevel kunne de ikke få det til at fungerer. Det var da både sørgeligt og underligt.
"Ja e er sammen i dag, det er fint nok. Jeg er egentligt ligeglad, jeg tror hun havde det mere hårdt" sagde hun og trak på skuldrende, hun havde det egentligt fint med Tyler, ahn var en lækker fyr, men ikke lige hendes type til andet end at kigge på og røre lidt ved. "Skål... og ja lad os det, jeg har virkeligt brug for bare at slappe af" sagde hun i et smil og strøg en lok hår væk fra hendes øjne og om bag hendes ene øre. Måske var det fint at møde en ny fyr, William var jo lækker og det fik hende til ikke at tænke sådan på Lucas.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 3, 2016 14:26:47 GMT
William nikkede lidt, "Arh jamen, forståeligt nok et eller andet sted. Jeg mener, det er ikke hvem som helst, som kan måle sig med dig, så hun er vel bange for, at du stjæler ham tilbage," sagde han roligt og trak lidt på skulderne. Nu kendte han selvfølgelig ikke deres familie situation eller noget, men han kunne da aldrig drømme om, at være sammen med en som Blair eller Nikolas havde været sammen med. Han smilede lidt, før han tog en tår af sin vin og tog så glasset med ind til stuebordet. Han satte sig i sofaen, og gjorde tegn til hende, om at hun kunne sætte sig op af ham, hvis hun havde lyst. "Hvad er så planen, når du er færdig med din barsel?" spurgte han og lod blikket hvile på hende.
Det ville jo nærmest være umuligt for hende, at forsætte som skolesygeplejeske på Hogwarts, som enlig mor? Eller det kunne han selvfølgelig ikke vide, men det kunne umuligt blive let. Hans mobil begyndte pludselig at vibrer, "Arjsh, det er arbejdet, jeg må hellere lige høre om det er vigtigt," sagde han med et undskyldende blik, før han tog telefonen, og gik ud i køkkenet for at snakke. Der gik dog ikke mange minutter før han kom tilbage igen. "Det ved jeg ikke, ring til Evanna og spørg hende, det er hende som har styr på alt det der. Jeg vil ikke forstyreres mere i dag, tak," sagde han i en nærmest arrogant tone og lagde på igen. "Det må du altså undskylde.. Hvor var vi?" spurgte han og satte sig tilbage i sofaen, hvortil han lod en hånd bildt ae hendes ene kind, "Husker jeg helt forkert, eller sådan cirka her omkring?" spurgte han i en stille tone og kyssede hendes læber.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 4, 2016 10:03:26 GMT
HUn rystede på hovedet: "Det tror jeg nu ikke, Tyler er ikke lige typen man gider slå sig ned med.. ikke med mindre man er hende ihvertfald" sagde hun, Isadora havde desuden stadig følelser for Lucas, så hun kunne ikke helt tænke på Tyler, på andre måder end det han var i hendes øjne. "Tror jeg skal tilbage på arbejdet på Hogwarts... Jeg er ret glad for at være deroppe" sagde hun, hun havde jo været på Hogwarts i mange år efterhånden, men hun var stadig virkeligt glad for at være deroppe. Det var skønt og hyggeligt, og efter hun var bleve tlidt ældre, var hun da også stoppet med at ligge an på de yngre elever.
Isadora ignorerede det faktum at han talte i telefon, hun brugte ikke rigtigt den slags, men altså det var jo egentligt ganske smart: "Vi snakkede om arbjede" sagde hun i et smil, arbejde som jo tydeligt også fylgte mege ti hans hverdag. Som han kyssede hende, stoppede hun dog med at tale og hun lod en hånd hvile på hans skulder. Han var virkelgit en skøn fyr og han var en af de kønneste hun havde set lang tid, specielt hans gennemborende øjne. Isadora smilede kort i kysset, og afbrød det, kun for at genoptage det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 19, 2016 16:39:11 GMT
Will nikkede lidt, "Arh.. Det er nok meget godt, for jeg havde faktisk tænkt på, om du ikke har lyst til, at være min kæreste?" spurgte han med et charmende smil på læberne. Nu havde de jo datet i en del tid, så hvorfor ikke tage næste skridt? Personligt havde han ikke noget imod, at hun havde børn, bare han ikke skulle lege far overfor dem, men kunne nøjes med, at være lege-onkel eller sådan noget. Han nikkede lidt, "Hvad så med Penelope?" spurgte han nysgerrig, man kunne jo ikke have en baby med på Hogwarts, og som sygeplejske skulle hun vel være på skolen hele tiden, hvis nogen elever skulle komme til skade eller blive syge. Dog ville han da ikke have noget imod hun var tæt op, han boede jo selv i Skotland, det havde han altid gjort, hvilket også tydeligt kunne høres på hans accent.
Han var ikke altid lige god til, at tage tingene stille og roligt. "Nåh ja, arbejde," sagde han uden at have ret meget fokus i deres samtale mere. Hans fokus havde rykket sig til hende og kysset. Han vidste godt hun var en del ældre end ham, hvilket var ret atypisk, men det generede ham nu ikke. Han lod hende bryde kysset, men var ikke længe om, at gengælde det igen, da hun genoptog det igen. Han lod sin hånd glide blidt ned fra hendes kind, ned af hendes hals, kraveben og skulder, mens han gjorde kysset en del dybere, som han trak hendes strop ned fra hendes skulder, og lod sin hånd vandre videre ned af hendes arm, ned til hendes hofte, for at lade sin hånd glide om på hendes bagdel og trække hende en smule tættere på sig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 23, 2016 11:11:28 GMT
"Ahva?" spurgte Isadora en smule overrasket, og var et øjeblik itvivl om de var tilbage i folkeskolen: "William, så godt kender vi jo slet ikke hinanden" sagde hun og følte sig taget fuldkommen med bukserne nede, det var bestemt ikke det hun havde tænkt sig sådan ige at høre fra ham. "Hun skal i dagpleje" sagde hun, hun kunne stadig ikke slippe hans meget overraskende spørgsmål og hun lod med det samme sine tanker flyve i mod Lucas og alle de ting de to havde haft sammen, hun savnede ham stadig virkelgit meget, han betød utroligt meget for hende.
"Sig mig skulle vi ikke spise" grinede hun som han begyndte at komme tættere på hende, ike at hun havde noget i mod det, Isadora var da altid frisk på noget, også selvom hun godt kunne mærke det satte nogen nye ting i hende at være blevet mor for Penelope. Dengang med Allison havde hun jo ikke været klar og pigen havde jo heller ikke engang været hjemme i hendes hus, hun havde jo altid boet ved Gary, hvilket Isadora også havde haft ret dårlig samvittighed over, men hun vidste at hun måtte tage tingene som de var i dag også bare komme videre.
|
|
|