Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2016 15:10:41 GMT
@chester Echo løftede blikket fra spækbrættet, hen mod den lille skråstol henne på spisebordet, hvori Clarissa lå og sov. Hun havde skreget det meste har formiddagen. Heldigvis havde det lykkedes Echo at få hende til at falde i søvn, lidt her sidst på eftermiddag, så hun selv kunne få en lille time på øjet, inden hun skulle i gang med de huslige pligter. Den lille mus havde åbenbart været i søvnunderskud, for hun sov stadig da Echo var færdig med at ordne badeværelset. Klokken var lidt over halv seks, og Clarissa sov stadig. Echo havde overvejet om hun skulle vække hende, så hun kunne få lidt mad, men besluttede sig for lige at tilberede en del af aftensmaden. Siden hun og Chester var blevet forældre, havde begge ligger i konstant søvnunderskud, og de havde derfor ikke rigtig fået holdt deres parforhold ved lige. Derfor havde Echo tidligere på ugen købt ind til en lækker middag, som hun ville overraske Chester med når han kom hjem fra arbejde. Hun satte stegen ind i ovnen, og satte æggeuret til 1 times tid. Det passede fint med hvornår han kom hjem. Salatan havde hun snittet, og nu manglede hun bare et så skrællet nogle rodfrugter. Hun havde netop skrællet den første gulerod, da Clarissa begyndte at grynte henne fra skråstolen. Et smil bredte sig på hendes læber, mens hun roligt bevægede sig hen til hende ” Hej mus, hvor har du sovet længe” sagde hun med en lille pludre stemme, og kiggede smilende ned på den lille pige, der kiggede tilbage på hende med sine store, mørkeblå øjne. Hun løftede hende forsigtigt op af skråstolen, og bar hende ind i stuen, hvor ammestolen stod. ” Sådan…” hviskede hun da hun havde fået sat sig tilrette og hevet op i blusen, så Clarissa kunne komme til. Hun skævede op mod væguret. Der var ikke så længe til Chester kom hjem, men så måtte de bare spise lidt senere.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2016 15:49:03 GMT
Efter at Clarissa var kommet til verdenen, havde Chester haft en del mere skrivebords arbejde i ministeriet, han havde taget konsekvensen af for lidt søvn og begravet sig i rapporter om overfald og andet, han vågnede ved at nogen stod og tappede i bordet foran ham. "Igen?" han kiggede op på hans sekretær som grinende gav ham en kop kaffe "Hvad sker der for at jeg sover så elendigt?" han smilede og lænede sig tilbage, tog koppen og skyllede indholdet ned. Hans sekretær havde et par gange i løbet af ugen været inde og vække ham når han var faldet i søvn henover sit skrivebord, men han vidste at han måtte prøve at være der så meget for Echo som han kunne når han var hjemme. Han kiggede derfor på den buket roser han havde købt og den æske chokolade som hans sekretær havde anbefalet ham, han måtte hellere se at komme hjem.
Han fejede sine rapporter ned i mappen og klappede den sammen. Skyndte sig forbi hans sekretær hvor der blev delt en enkelt rose ud og forsatte hjem ad. Han skulle skynde sig hvis han ikke skulle, typisk som det var for ham komme for sent. Han kiggede på døren da han endeligt stod der, strøg hånden igennem det pjuskede hår og trippede ind i gangen "Hvor er mine smukke piger?" han smilede blidt, det var som om at alt den energi han havde manglet før nu pludseligt var skyllet ind over ham og gav ham en masse energi igen. Han smilede stort og gik ind i stuen "Hej babe" han kiggede på blomsterne og derefter på Echo. "Må jeg ikke tage hende lidt?" han grinede og kiggede ned på Clarissa, som så ud til at være ved at være færdig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2016 16:27:29 GMT
Echo betragtede sin lille datter, som hun indtog dagens 4 måltid. Hun lignede Chester mere og mere for hver dag der gik. Samme øjne, og samme fine kraftige mørke hår, som dog endnu kun dækkede hendes hovedbund i små totter. Selvom Echo var kvikket en del op efter den lille lur hun havde taget, mærkede hun alligevel hvordan trætheden hang i hendes øjenlåg. Hun lukkede øjnene i et kort øjeblik, til lyden af Clarissa der ivrigt suttede i sig. Det var efterhånden hendes yndlingslyd. Stilheden blev afbrudt da hoveddøren åbnede sig, og Chester stemme brummede ude fra gangen. Echo åbnede øjnene, med et forvirret udtryk i ansigtet. Var klokken allerede så mange? Hun skævede op på væg uret. Ja, det var den sørme. ”Vi er herinde” kaldte hun tilbage, kiggedede derefter ned på Clarissa, som nu kun suttede i små ryk, et tegn på at hun var ved at være mæt. Et smil formede sig på hendes læber, og bredte sig hurtigt til hendes trætte øjne, idet Chester trådte ind i stuen. ”Hej skat” hilste hun med et kærligt blik. Han så midst lige så træt ud som hun gjorde. Hun skævede ned mod Clarissa, ved hans spørgsmål, og nikkede smilende. ”Jo, hun er vist også mæt nu” vurderede Echo, og trak op i blusen, inden hun forsigtigt rejste sig med Clarissa i sine armen, inden hun roligt rakte hende til Chester. I det samme kom hun i tanke om stegen. ”Gud!” udbrød hun med et rædselsagen udtryk i ansigtet og skyndte sig ud i køkkent, så snart Chester havde taget Clarissa. Et dybt lettet suk forlod hendes læber, da stegen havde 5 minutter tilbage. Så kunne hun godt nå at få gjort rodfrugterne klar. ”Kommer i ikke herud?” råbte hun ind mod stuen, og fandt en flaske vin frem fra køleskabet, inden hun genoptog sit arbejde med at forberede aftensmaden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2016 20:43:32 GMT
Han kiggede på hende og tog Clarissa op til sig og holdt hende over skulderen, han klappede hende blidt så hun kunne komme til at bøvs og da hun endeligt gjorde tørrede han hende omkring munden og kyssede hende på næsen "Min lille prinsesse, har du været godt ved mor i dag?" de store blå øjne undersøgte ham og et lille smil brød frem på hendes lille mund, han trådte ud i køkkenet med hende på armen og grinede til Echo "Se, hun griner af mig. Den lille bandit" han grinede og smilede stort "Forresten der ligger noget til dig i gangen babe" han havde selvfølgelig smidt i gangen, han satte sig ned og vuggede Clarissa blidt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2016 18:22:50 GMT
Hun løftede blikket fra fadet med rodfrugter, som Chester, trådte ud i køkkenet, med deres lille datter over skulderen. Hun blottede tænderne i et stort smil, da hun fik øje på det lille smil om Clarissas mund. ”Er det dejlig at far er kommet hjem skattemus” pluderede hun med den høje stemme, som hun ofte lavede når hun talte til Clarissa, inden hun kærligt plantede et kys på hendes lille pande. ”Men vi har da ikke månedsdag eller årsdag?” udbrød Echo med et skævt smil på læben, og kyssede ham kærligt på munden, inden hun fortsatte ud i gangen, hvor hun fandt en stor buket roser, ved siden af en æske chokolade. ”Skat..” udbrød hun med forbavselse i stemmen, ude fra gangen og trådte ind i stuen, med buketten i den ene hånd, og chokoladen i den anden. ”Du er simpelthen den dejligste fyr, nogen kvinde kunne ønske sig” sagde hun kærligt, med et stort smil på læben, inden hun endnu engang fangede hans læber, denne gang i et mere dybt kys. ”Du skal da have et glas vin!” udbrød hun, og lagde forsigtigt buketten ved siden af vasken, inden hun fat et vinglas frem, og skænkede op til ham. ”Værsartig” sagde hun, idet hun rakte ham glasset og blinkede til ham, inden hun trådte hen for at sætte buketten i en vase. ”Har du haft en dejlig dag på arbejdet?” spurgte hun med et lille smil, idet hun rettede på roserne, så de stod pænt i den hvide vase. De var simpelthen så smukke.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 5, 2016 15:59:57 GMT
Han kiggede på Clarissa og strøg hende over kinden, hun var virkelig dejlig at komme hjem til og der var intet andet i verdenen han ville skynde sig så meget hjem til som hende og Echo "Nej min skat, det er en ganske normal dag. Men jeg har bare lyst til at vise dig at jeg elsker dig" han smilede og hev hende helt ind til sig og kyssede hende kærligt igen "Du er den dejligste kvinde, nogen man nogensinde kunne ønske sig" blidt klappede han hende i røven som hun hentede et glas vin og han smilede kærligt "Min dag har været fyldt med papirer, powernaps og en sekretær som elsker at forstyrre mig" han smilede blidt og vuggede Clarissa i sine arme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 5, 2016 17:15:32 GMT
Chester var uden tvivl den mest betænksomme, kærlige og elskværdige kæreste man kunne ønske sig. Ikke kun fordi han kom hjem med blomster og chokolade, men også fordi han siden Clarissa var kommet til verden havde været en kæmpe støtte for hende. ”Du er den dejligste” sagde hun smilende, gengældte kærligt hans kys, og kiggede ned på hans læber, inden hendes blik igen lå i hans. ”Hvordan kan jeg vise dig…at jeg elsker dig?” spurgte hun og strøg kærligt et par fingre over hans kind, mens hendes øjne kiggede dybt ind i hans.
Echo kiggede over skulderen med et flirtende smil på læben, og blinkede til ham, som han klappede hende bag i, inden hun gik hen for at skænke vinen op. ”Stakkels dig” sagde hun som hun rakte ham glasset og strøg ham kærligt over kinden. Elskede at forstyrre ham? Echo mærkede en snert af jalousi. Ikke at hun var stolt over det. Der var sikkert ikke noget. Hun skubbede hurtigt tanken væk ”Jeg skal nok tage hende i nat hvis hun vågner. Så kan du få sovet ordenligt” sagde hun hurtigt og strøg Clarissa over håret, med et kærligt smil på læben, inden hun gik hen for at tage sige af roserne.
Hun satte vasen med roserne på spisebordet. ”Er hun sød, din sekretær?” spurgte Echo, og forsøgte at lyde så neutral som muligt. Egentlig fortrød hun i samme øjeblik hun havde spurgt, men en del af hende kunne ikke lade være. Hun kiggede kortvarigt hen på ham med et lille smil, inden hun gik hen for at tage stegen ud af ovnen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 9, 2016 21:12:36 GMT
Han kiggede på hende og smilede kærligt "Du er den dejligste og du fortjener kun det allerbedste i verdenen" han håbede virkelig at hun vidste hvor meget han mente det, han strøg hende blidt over kinden og smilede stort. Hun var så smuk at det næsten gjorde ondt på ham, han grinede blidt og kiggede ind i hendes øjne "Hvordan du kan vise mig det? Åh skat, gør du ikke det hvert eneste dag?" han smilede stort og hev hende helt ind til sig "Jeg vil bare gerne have dig og vores datter hos mig, så føler jeg mig elsket" han smilede kærligt og kyssede hende igen.
Han fulgte hende med øjnene og grinede fjoget "Stakkels mig? Ahh Laura er ganske fin, men jeg ville nu ønske at min sekretær var nogle år yngre og en smuk blondine" han blinkede kækt med det ene øje, han håbede lidt at hun fangede hentydningen "Nej min skat, vi er fælles om hende, desuden skal jeg også først møde sent i morgen" han smilede stort og nussede Clarissa ver kinden, han lille smukke engel.
Han kiggede på hende og satte sig ned med Clarissa på armen og åbnede munden op på hvid gab "Sig mig min skat, er du jaloux på hende?" han lagde hovedet let på skrå og kneb øjnene let sammen "For det skal du bestemt ikke være, Laura er bare en kæmpe støtte for mig. Der er intet specielt ved hende, desuden har jeg et kommende bryllup med den smukkeste kvinde i verdenen"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 10, 2016 12:36:38 GMT
Echo smilte for sig selv ved hans ord. Det lagde en dæmper på jalousien. Måske var det også uretfærdigt af hende at blive jaloux? Han havde jo trods alt ikke gjort andet end at vise hvor meget han holdt af hende, hver gang der var en mulighed for det. Ikke desto mindre var det en følelse hun ikke selv var herre over og selvom hun ville ønske hun bare kunne være en cool kæreste, som havde det helt fint med at han havde et godt forhold til sin kvindelige sekretær, var det ikke helt så lige til. Hun elskede ham jo, og det sidste hun ville var at miste ham til en anden.
”Så kan jeg lave noget lækkert morgenmad til os i morgen” foreslog hun og kyssede ham kærligt, inden hun fortsatte hen mod bordet med vasen. Echo rettede øjeblikkeligt de oliven-grønne øjne mod ham ved hans ord, med et forfamsket udtryk i ansigtet. ”Jaloux?” spurgte hun med et mistroisk udtryk i ansigtet, mens hun rettede på roserne. ”Hvorfor tror du det?” spurgte hun idet gik over mod ham, med hovedet let på skrå, og et skvæt smil på læben. ”Vi skal også snart have lavet indbydelser” skyndte hun sig at sige for at skifte emne, og kyssede ham, inden hendes fingre kærligt kærtegnede Clarissas lille hånd. ”Er der nogen du gerne vil have med?..” spurgte hun forsigtigt og så på ham med et kærligt blik. Hans familie var jo blevet myrdet, men måske var der nogle andre han gerne ville have med?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 20, 2016 8:15:25 GMT
Han kiggede på hende som hun stod og funderede over noget, han kiggede ned på Clarissa og strøg hende over kinden "Ingen er mere perfekt for mig end dig og din mor" han grinede og kyssede deres lille datter på kinden og smilede stolt, han kunne slet ikke forstå at han havde lov til at være så heldig. Men ikke desto mindre var det faktisk hvad han havde fået lov til at være.
"Det glæder jeg mig allerede til min skat" han smilede stort og kyssede hende kærligt igen, an fulgte hende med blikket og slog det ned på Clarissa igen som hun vendte sig imod ham. "Ja jaloux" han smilede blidt og duttede sin næse ned imod Clarissas han havde faktisk ofte dårlig samvittighed over at det ikke var ham der var hjemme hos hende, eller at han ikke havde mere energi til at være der mere for dem end han var. Han smilede dog og kigede på hende med et skævt smil "Fordi du spørger ind til min sekretær, lille skat.. Hun er en grå gammel mus, men hun er den bedste til arbejdet" han smilede stort og kiggede på hende med et kæmpe smil "Og desuden har jeg mine prinsesser til at komme hjem til" han grinede og kiggede på hende med et skævt smil. "Det skal vi min skat, vi skal virkelig se at komme i gang. Jeg kan slet ikke vente til at vi er mand og kone" han grinede blidt og hev hende ind til sig og strøg hende over kinden og nussede Clarissa som så ud som om hun kunne falde i søvn hvert eneste øjeblik "Nej, eller jo.. Raysal, men ellers er der ingen." han smilede blidt og lænede sig ind imod hende "Jeg har hele min familie her" han strøg hånden hen over sit hjerte og smilede kærligt til hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 21, 2016 16:10:31 GMT
Echo slog forlegent blikket ned, da hun indså op for hende, hvor fjollet hendes opførsel var. ”Undskyld skat…” mumlede hun, idet hun kærtegnede hans kind med håndryggen og så op på ham med et forsonende blik. ”Du har virkelig været en kæmpe støtte for mig i alt det her, og du fortjener virkelig ikke at komme hjem til en spydig, jaloux kærste” sagde hun og kyssede ham på kinden. Echo havde aldrig været den ”jaloux” type, men efter hun havde mødt Chester, havde hun konstant været bange for at miste ham. Bange for at han ville fortryde eller finde en anden.
Et stort smil brød frem på hendes læber ved hans reaktion. Mand og kone. Det var næsten ikke til at fatte. ”Heller ikke mig” sagde hun og nussede hans kind, inden hendes blik faldt på Clarissa. Hun kæmpede for at holde de små øjenlåg op, der gang på gang gled i, men overgav sig til sidst. ”Hun elsker at ligge hos sin far” hviskede Echo, og trykkede sig blidt ind til Chester. Hun vidste ikke hvordan han bar sig ad, men af en eller anden grund, formåede han altid at få Clarissa til at falde til ro, hvor Echo ofte måtte kæmpe med hende i flere timer.
Jalousien fór op i hende igen, som navnet ”Raysal” blev nævnt, men denne gang forsøgte hun at ligge bånd på sig selv. ”Raysal? Jamen det lyder da fint” sagde Echo og fremtvang et stort smil. Selvom det pinte hende, ville hun ikke sige noget. Han havde mistet alle der betød noget for ham, så hvis han ville have Raysal med, så skulle han selvfølgelig det og så måtte hun bare bide tænderne sammen. Echo kiggede smilende på ham, som han holdte hånden op mod hjertet. ”De vil altid være her. Også den dag” hviskede hun og kyssede ham. ”Jeg ville ønske jeg havde mødt dem” tilføjede hun og kiggede ned. Chester havde jo mødt hendes forældre og hun ville ønske hun havde haft samme mulighed for at møde hans.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 26, 2016 19:20:45 GMT
Han kiggede på hende og smilede stort "Hvad undskylder du for? Jeg synes det er sødt at du er lidt jaloux min skat" han smilede stort og tog hendes hånd og kyssede den blidt "Jeg vil alid støtte dig, du må aldrig være bange for at jeg er sammen med andre min skat. Der er kun dig" han smilede stort som hun kyssede hans kind og vendte sit hoved imod hendes og lænede sig tæt ind til hende "Jeg elsker dig og kun dig" han grinede blidt og strøg hende over kinden.
Han kiggede ned på Clarissa og smilede som hun begyndte at gabe, stille strøg han hende over kinden igen til hun faldt i søvn "Jeg er sikker på at hun elsker at ligge lige så megt ved hendes mor, men at det bare er sværre fordi du dufter af mad" han grinede blidt og kiggede på hende med sine blå øjne og rejste sig "Jeg ligger hende lige ind også kommer jeg tilbage til min smukke kommende kone". Han skyndte sig ind i værelset med Clarissa og lagde hende blidt fra sig og tændte babyalarmen inden han trådte ind i køkkenet igen og kiggede på Echo.
"Raysal er godt nok min ekskæreste, men da jeg mødte dig. Vidste jeg at jeg ikke ønskede andre end dig min skat" han smilede stort og hev hende helt ind til sig "Babe, du er den bedste i verdenen, jeg er sikker på at de havde elsket dig" han smilede stort og tog hendes hånd og kyssede hende kærligt "Skal vi ikke hygge os lidt?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 27, 2016 18:35:23 GMT
Echo strøg kærligt hans kind med håndryggen. ”Hey - det er det virkelig ikke. Det er så barnligt, og jeg skal nok forsøge at lægge lidt mere bånd på mig selv” små lo hun med et stort smil på læben, og nussede hans næsetip med sin. ”Jeg elsker også dig - så-ufatteligt-højt!” hviskede hun og strøg fingrene igennem hans kraftige mørke hår. Det var hende en gåde hvordan hun havde været så heldig at finde så fantastisk en fyr som Chester. Han var fuldstædig som prinserne i de Disney film hun havde set som lille og som havde fået hendes lille barnehjerte til at banke.
Echo kiggede leende ned på Clarissa, som langsomt overgav sig til træheden. ”Det er en god pointe” medgav hun ham, og snuste diskret til sig selv - hun lugtede heldigvis ikke af brystmælk i dag. Hun havde ellers efterhånden vendet sig til den sødlige lugt af brystmælk, som hang om hende konstant. Echo nikkede kort, og strøg ham kærligt på ryggen, inden han forsvandt ud af køkkenet med Clarissa, og hun selv gjorde maden klar, som i mellemtiden var blevet færdig.
Chester kom hurtigt tilbage, og Echo lod sig forsigtigt trække ind til ham. ”Det er jeg glad for dig siger for…jeg vil heller ikke have nogen anden end dig” hviskede hun og kyssede ham. Et skævt smil formede sig på hendes læber ved hans ord. ”Jeg er i hvert fald sikker på jeg ville have elsket dem” sagde hun med et kærligt blik og flettede sine fingre ind i hans, inden hun gengældte hans kys. ”Hygge os? Havde du noget bestemt i tankerne?” spurgte hun og blinkede til ham med et smøret smil på læben. ”Er du ikke sulten?” spurgte hun og nikkede hen mod stegen, der stod og trak hende på køkkenbordet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 5, 2016 18:03:27 GMT
Han kiggede på hende og grinede kærligt "Jeg synes det er charmerende babe" han hev hende helt ind til sig og kyssede hende kærligt "Ufatteligt højt var?" han grinede blidt og nød hendes fingre i hans hår. Han kiggede på hende, hun var så smuk ufatteligt som en engel, som han forestillede sig hans søster med hendes nøddebrune hår med en glorie over hovedet, sådan var det hvert evigt eneste dag at komme hjem og se Echo. Han tog hendes hånd og kyssede hende kærligt "Jeg er forhekset af dig, du har mig i din fulde magt min skat" han smilede og lagde blidt armene om hende "Hvad siger du til, at jeg bliver hjemme i morgen og vi bruger dagen sammen?". Da hun igen var i hans arme smilede han stort "Raysal var min store kærlighed, det var hun virkelig. Men så mødte jeg en ung heks som fortryllede mit hjerte og har beholdt det lige siden, jeg mindes at hun var en værre bandit" han grinede blidt og kyssede hende på halsen "Men hun er og var ufatteligt smuk og dejlig" han smilede stort og kiggede på hende med et smil "Det ved jeg min skat, det ved jeg virkelig. Jeg burde også snart besøge deres grave igen, det er bare så underligt at stå og kigge på et stykke jord med en sten på" han sukkede let og kiggede på hende med et trist udtryk malet i ansigtet "Jeg tænker, at vi kan spise også kan jeg smide min kommende kone i et langt karbad og give hende noget massage, fordi det fortjener hun. Mens jeg vil holde øje med vores lille solsstråle?" han smilede stort og strøg hende kærligt over kinden "Jeg er altid sulten, når din mad er i køkkenet"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 6, 2016 20:50:40 GMT
Hendes ellers trætte øjne lyste op ved hans ord og et stort smil bredte sig på hendes læber. ”Jeg siger det lyder som en vidunderlig idé” sagde hun med et glimt i øjet og kærtegnede ham blidt i nakken med fingerspidserne. ”Men kun hvis du gerne vil - du skal ikke gøre det af dårlig samvittighed, for det har du virkelig ingen grund til at have” tilføjede hun og lod forsigtigt håndryggen strejfe hans kind med et kærligt, men alvorligt blik i de grønne øjne. Echo værdsatte hans forsøg på at pleje deres forhold, men hun ønskede heller ikke at være hans dårlige samvittighed. De skulle jo have mad på bordet og eftersom hun var under uddannelse, og nu på barsel, var hans arbejde deres eneste indkomst.
Bandit? ”Hey - jeg var uskyldig!” afbrød hun ham små leende , med korslagte arme og forsøgte at kvæle sin latter med en forurret mine, som hun dog ikke formåede at holde i mere end et par sekunder, inden hun leende omfavnede ham. ”Jeg husker tilgængæld en virkelig pissed-off fyr som kiggede på mig som om jeg var det mest afskyelige han nogensinde havde set” sagde hun ”Og han slog fuldstændig benene væk under mig” tilføjede hun og blinkede til ham med et stort smil, inden hun plantede et kys på hans læber.
Hendes smil forsvandt dog hurtigt som samtalen faldt på hans familie. ”Jeg vil gerne gå med dig” fløj det ud af munden på hende, og hun sænkede hurtigt blikket, mens hendes fingre kærligt nussede hans. ”….hvis du altså vil have det” sagde hun en anelse dæmpet og skævede op. Det pinte Echo at se ham være så trist. Mest af alt fordi hun ikke kunne ændre det.
Echo betragtede ham roligt. ”Du kunne også hoppe med i?” forslog hun med et charmerende glimt i øjet, og kyssede ham på halsen, inden hun satte maden på bordet. ”Så er der serveret” sagde hun og klappede på stoleryggen af den stol Chester plejede at side på.
|
|
|