Deleted
•
Post by Deleted on May 19, 2016 21:46:24 GMT
"Jamen så synes jeg vi skal gøre det" han smilede stort og hev hende ind til sig "For det andet, har jeg vidst også godt af at have et par fridage" han grinede blidt og kyssede hende på halsen, han elskede hende så højt men de seneste par uger i ministeriet havde bare krævet så meget af ham, at han følte han havde skubbet hende og Clarissa en anelse fra sig. Han kyssede hende blidt igen og smilede stort "Jeg vil gerne være sammen med dig.. med JER min skat, jeg synes faktisk vi skal tage på en udflugt af en eller anden art." han grinede blidt og kyssede hende igen.
"Jeg mindes ellers at hendes tunge var lige så skarp som hendes slangehviskende evner" han grinede blidt og kyssede hende kærligt og lagde armene om hende "Jeg er glad for at jeg trak din sag den dag, det er da det bedste der nogensinde er sket mig. Nu har jeg snart en lækker hustru og en lille datter. Jeg kan ikke forstå hvordan jeg har klaret mig uden jer to før" han smilede stort og holdt hende ind til sig.
Han kiggede på hende og nikkede "Jeg vil rigtig gerne.... have dig med" han bed sig i læben og kiggede ned, det var et emne som smertede ham meget. Hans familie var blevet reduceret til tre store gravstene som nu stod og svirrede over de grave som mennesker han havde elsket højere end livet nu lå nede i. Han kiggede på hende igen og nikkede så, med spejlblanke øjne fyldt med tåre "Jeg vil virkelig gerne have dig med" hans stemme var helt grødet og han blinkede et par gange med øjnene.
"Ja det kunne jeg" han smilede stort og kyssede hende kærligt "Der er der intet andet jeg hellere vil" han grinede blidt og kiggede på hende og skyndte sig at springe over på hans sædvanlige plads og greb sin kniv og gaffel "Mad.. mad mad!"
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 26, 2016 15:42:34 GMT
Echo nikkede istemmende og stillede sig om bag ham, hvorpå hun langsomt lod hænderne glide ned over hans skuldere, mens hendes fingre cirkulerede sig i masserede bevægelser. ”Ja, mon ikke!” hviskede hun da hun mærkede hvor spændt han var. ”Du trænger vist til at nogen tager sig lidt af dig” små lo hun og kyssede ham kærligt i nakken.
”Udfulgt? Det lyder som en god idé! Jeg ville i hvert fald ikke have noget imod at komme lidt væk fra duften af babygylp og mælk.” indrømmede hun og snuste diskret til sin trøje. Det var ikke så slemt som det plejede. Alligevel sad den sødelig, vamle lugt af brystmælk i næsen. ”Har du nogle forslag til hvor vi skulle tage hen?” spurgte hun og nussede ham i nakken.
Et stort smil formede sig på hends læber ved hans ord. ”Shhea… Sssheli” hviskede hun, inden hun gik over hendes sædvanlige hjertelige latter. ”Og jeg er glad for at jeg er slangehvisker. Ellers havde jeg jo aldrig mødt dig” sagde hun, hvorpå hendes ansigt blev en anelse mere alvorlig, da tanken aldrig havde strejfet hende. Grunden til at hun blev hevet ind, var jo netop fordi hun var slangehvisker. Gudskelov.
Echo kiggede på Chester med berøvelse over at se hvor smertefuldt det var for ham. ”Selvfølgelig - det gør vi bare. Måske det kunne være en del af vores ’udflugt’?” foreslog hun, mens hun kærligt omfavnede ham. Det pinte hende at se ham så ulykkelig. Specielt fordi hun ikke kunne gøre noget ved det.
Efter de havde sat sig til bords, skænkede Echo lidt mere vin op til Chester. ”Nu håber jeg du er sulten, for jeg i hvert fald lavet rigeligt” små lo hun, da det gik op for hende at hun som sædvanligt havde lavet alt, alt for meget.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 28, 2016 12:46:47 GMT
Han brummede let da hun begyndte at massere hans skuldre og han lukkede let øjnene i "Det bliver fantastisk dejligt at have et par dage. Kun os 3 sammen" han smilede stort og nikkede så eftertænksomt "Gør du ikke det hver dag? Tager dig alt for godt af mig?" han gøs let da hun kysede ham i nakken, men det var fordi det var så behageligt. "Det er den dejligste lugt i verdenen, lugten af dejlig lille baby" han grinede blidt og vendte sig imod hende med et stort smil på læberne "Jeg har et gammelt landsted i den by hvor jeg kommer fra. Jeg tænker at det er et rart sted at vise Clarissa hvor jeg er vokset op" han smilede blidt og strøg hånden igennem sit hår. Han kiggede på hende med store øjne og grinede så "Aldrig nogensinde gør sådan igen, det freaker mig lidt ud" han grinte blidt og kyssede hende glad "Jeg er taknemmelig for din gave, men det er en anelse uhyggeligt" han grinede blidt og kyssede hende på kinden og lod hånden glide igennem hendes hår.
"Jeg tænker at det er en god idé at besøge graven når vi alligevel er i byen, det er alt for længe siden jeg både har været i byen men også ved graven" han smilede let og kyssede hende blidt "Jeg tænker at vi bare bruger pejsesystemet. det er vist det nemmeste".
"Jeg er altid sulten min skat, altid" han grinede blidt og kiggede på glasset som endnu engang var fyldt, hvis han blev ved med at drikke i det her tempo ville han være fuld inden aftenen var omme og det ville sikkert være ganske festeligt. Han tog glasset og sippede dog kun af det inden han begyndte at lange maden til sig og spiste det, med munden fuld af mad kiggede han på Echo med store øjne "DET smager jo FANTASTISK!"
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 28, 2016 15:56:48 GMT
Echo lagde hovedet en anelse på skrå, idet hun kiggede ham over skulderen. ”You tell me?” sagde hun med et smøret smil på læben, og plantede et kys midt i skægget. Selvom Clarissa bestemt havde dagene ind imellem, hvor hun gjorde det umuligt for Echo at få gjort noget som helst husligt, var hun for det meste en nem baby, og Echo havde derfor haft nogenlunde overskud til at tage sig af sin trætte forlovede, når han kom hjem fra arbejde, så alt i alt, tog hun sig vel godt af ham?
Echo rynkede let brynene med et tvivlsomt udtryk i ansigtet. ”Baby? Ja! Gylp? Nej!” sagde hun med korslagte arme der ikke stemte overens med smilet på hendes læber. Babyer havde af en eller anden grund en vidunderlig duft og var der noget Echo nød allermest, så var det at snuse til lille Clarissas små fødder.
”Et landsted? Det har du da aldrig fortalt mig om?” udbrød hun, med hovedet let på skrå og et uforstående blik. Echo fortrød hurtigt sin reaktion og svang en arm omkring hans nakke, idet hun satte sig på hans skød. ”Ikke at det gør noget. Det er en virkelig fin idé skat” skyndte hun sig at sige inden hun tog fat omkring hans hage og kyssede hans læber.
Echo fnes som hans øjne blev store, og hun agede ham kærligt på kinden, med underlæben skubbet frem. ”Årh, basse. Det er jo bare lyde.” små lo hun og lagde hovedet ind mod hans skulder. ”Det lyder som en god idé. Jeg skal nok få pakket i morgen” svarede hun på hans foreslog om at burge pejsesystemet.
”Mener du det?” spurgte hun med et mistroisk udtryk i ansigtet, inden hun tog en lille tår af sin vand. ”Jeg troede ellers at stegen havde fået for længe” mumlede hun, mens hun skar et stykke kød ud.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 28, 2016 16:13:07 GMT
Han kiggede på hende og grinede let "Ja det gør jeg faktisk, jeg tror det er mig der skal tage mig af min forlovede i stedet for at hun altid tager sig af mig" han grinede blidt og kyssede hende på panden "Så jeg tænker, at den her tur bliver din tur" han smilede stort og hev hende tæt ind til sig "Måske lidt vores" han grinede blidt og blinkede kækt med det ene øje.
"Babyyyyer, æhs. Jeg kan huske da mine forældre fik min søster, jeg havde det med altid at stå og vogte over hende." han tog en dyb indånding, for han vidste at det der kom nu ville være mørkt og dystert, han kiggede derfor på hende og smilede blidt "Jeg håber at Clarissa engang får en bror eller en søster, intet er smukkere" han smilede blidt og kyssede hende let.
Han kiggede på hende og sukkede kort "Det er mit barndomshjem Echo, derfor har jeg aldrig sagt noget" han sukkede tungt og kiggede på hende "Men jeg er klar til at skabe nye minder der, med min egen familie. Med dem jeg elsker og holder af" han smilede blidt og strøg hende over kinden og besvarede kærligt hendes kys. Han kiggede på hende og grinede "Uhyggelige lyde, som skræmmer mig" han grinede blidt og tog hendes hånd og kyssede den kærligt "Jeg synes faktisk at du skal pakke allerede i aften, så vi kan tage tidligt af sted" han smilede blidt og strøg hende over kinden.
"OM jeg mener det?" han grinede blidt og kiggede på hende inden han øste endnu en portion op og skyndte sig at spise den med stor lyst. Han kiggede på hende og grinede kærligt "Jeg mener alt min skat."
|
|