Deleted
•
Post by Deleted on Mar 5, 2016 23:40:37 GMT
Lolle stod ude foran hendes forældres mansion. Hun havde altid tænkt på det som en gård for ikke langt derfra havde de nemlig dyr stående. Der boede også muggler ved siden af dem, som passede på dyrene når Lolle netop ikke var der. Og det havde allerede været mange år siden Lolle havde været hjemme. Hendes børneværelse havde stået som da hun forlod det, da hun flyttede ind i et værelse der passede til hende. Det var det værelse hun stadig brugte de dage hun kunne finde på at komme hjem. Hun havde aldrig tænkt på at flytte ind i hendes forældres værelse efter at hendes far døde, da hun mente det tilhørte dem, og det ville være for mærkeligt. Hun kunne dog finde på at sove der inde, fordi det føltes som om de stadig var hos hende når hun gjorde dette. Lolle elskede at stå der ude foran huset, da alle minderne om huset kom frem i hendes sind. Hun havde leget med gyngen der var omme i baghaven. Leget ved spring vandet ude foran. Da hun var løbet så hurtigt hun kunne for at komme væk, men var blevet stoppet af mugglerne. Da hendes mor døde og hun bare havde ligget på stenene og nægtet at starte på beauxbatons. Da hun som 14 årig var kommet hjem med bøgerne til det nye skole år og var faldet og havde slået sit knæ. Alle de gode som dårlige minder. " Kom jeg skal vise dig noget" Sagde hun og tog hånden for at de kunne gå ind af hoved døren sammen. Margus W. Dragowska Fox
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 6, 2016 12:38:09 GMT
Margus stod foran et kæmpe stort hus, sammen med Lolle. Han havde kun været vandt til hans egen gård i Rusland, men det her var jo nærmest inde i byen. Hans eget var isoleret fra store byer og havde kun en lille lokal landsby. Han stod lidt måbende med åben mund, og kiggede på huset. Han klemte Lolles hånd, og gik med. Han kunne ikke rigtig forholde sig til at det her var så tæt på byen. Men det positive var, at det var tæt på hans arbejde så han kunne altid komme på besøg. "Det må jeg sige. Det ser sgu flot ud." Sagde Margus imponeret. "Så passer det jo til mig." Sagde han flirtende, og klemte Lolles hånd igen.
Det var også en flot have der var rundt om huset. Den var tydeligvis blevet passet, og ikke bare gået i forfald. Hvis han fik tilbudt at bo der, ville han sige ja med det samme. Så kunne han bo med stil, og stadig være tæt på de ting som han lavede i fritiden. Det var en win-win. "Er det din familie der ejer stedet her?" Spurgte Margus, imens de gik. Det så meget fint ud, når man kom tættere på. Ikke ligesom hans eget sted derhjemme, som var i forfald, men stadig så flot ud indeni.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 6, 2016 21:44:31 GMT
Lolle nikkede stille til Margus. Det var hendes forældres ejendom, og hun havde til indsigt endelig at flytte ind igen. "Det er utrolig flot, og jeg har ikke været her siden min far døde. Mugglerne har passet huset for mig, men det er det" sagde hun og smilede let. Det var svært for hende at acceptere der var mugglere som havde taget sig af huset, men det gjorde også at det stadig så ud som den gang hun var barn. "Jeg tænkte på om du ikke ville bo her sammen med mig? Jeg ved det er meget at spørge om efter kort tid, men det er bare et alt for stort hus til at bo der alene" Hun var faktisk ikke sikker på han ville sige ja, men som han sagde så passede huset til ham. Hun gik rundt i indgangs hallen da hun spurgte ham og kiggede på ham i slutningen af sætningen for at se hvad hans reaktion ville være på det. "Jeg elskede at vokse op her som barn, men efter min fars død har jeg ikke været her ret meget. Det er i hvert fald 7 år siden nu han døde" Sagde hun og kiggede op af den trappe der stod til venstre for indgangen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 6, 2016 21:59:22 GMT
Margus kiggede overrasket på Lolle. "At du overhovedet kunne finde på at spørger. Selvfølgelig vil jeg det. Hvis det gør dig lykkelig, gør det mig lykkelig." Sagde Margus og gik hen og gave Lolle et kys på munden. Margus kiggede rundt, og gik så op ad den ene trappe, for så et gå ned ad den anden. "Men er det okay at min butler, kommer til at bo her og hjælpe til?" Spurgte Margus "Jeg kan sende bud efter ham med det samme. Så kan han også tage nogle af mine ting med." Margus begyndte at åbne døre på under etagen, bare for at kigge ind. Rummene så allesammen ud til at være i god stand, de var nemlig ret så fine. "Og du er helt sikker på at du vil bo sammen med en dødsgardist?" Spurgte Margus inde fra at rum. Det kunne jo ende op med at blive farligt for hende at bo sammen med ham. Men kun hvis der var nogen der fik et tip om at han boede der. Han ville sørge for at han kun ville give adressen til folk han stolede på. Det her kunne blive en ny start for ham og som bonus, så var det tæt på hans job. Margus gik ud til Lolle igen, og smilede tilfreds.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 9, 2016 9:35:14 GMT
Lolle smilede mod Margus læber da han kyssede hende. Selvfølgelig ville det gøre hende lykkelig ellers havde hun ikke spurgt ham ad. Lolle bemærkede hvordan han gik op af den ene trappe og ned af den anden. Hun elskede selv de tapper fordi man netop kunne løbe rundt om dem og lege fange leg. Det var det bedste sted hun kunne have drømt om at vokse op, og hun ønskede helt sikkert at hendes egne børn en dag skulle vokse op i det hus, hvilket også var grunden til at hun havde fået folk til at passe det på hende, mens hun besluttede sig for hvad der skulle ske. "Det må han da gerne. Der mangler alligevel nogen til at kunne hjælpe til med at servicere os, da jeg ikke ville bede om naboerne til dette" sagde hun mens hun stod op af dørkarmen ind til det rum Margus var gået ind i. Det lignede at det var hendes fars kontor, eller tidligere kontor da rummet var blevet rydet helt dengang han døde. Lolle gik hen til Margus og lagde armene rundt om ham da hun svarede ham. "Jeg ville ikke tilbyde dig det, hvis jeg ikke vidste hvilke farer det med bragte. Desuden kan jeg ligge besværgelser over huset og grunden så det ikke kan findes af magiker, med mindre de har fået en adresse. De vil stadig kunne se huset på et muggler kort, men de ville ikke vide du boede her" Sagde hun og lagde sit hoved mod hans ryg.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 9, 2016 16:47:06 GMT
Margus vendte sig om, og kyssede Lolle igen og omfavnede hende så. "Har du noget jeg kan skrive med og på og en ugle?" Spurgte Margus. Han ville bede hans butler, om at hente noget tøj og nogle af hans ejendele til ham. Især en speciel ejendel, som han havde skaffet for ikke så lang tid siden. Margus skulle nok blive glad for en ny tilværelse i England, måske kunne det virke som en ny start for ham. "Kan vi se etagen ovenpå, Lolle?" Spurgte Margus, der stadig omfavnede hende. "Hvor skal vores værelse så være? Eller skal vi leve i cølibat, uden nogen som helst kontakt til hinanden." Det sidste, sagde Margus ret så flirtende. Han vidste godt at de sikkert skulle sove på samme værelse, og samme seng endda. De havde jo gjort det før, så de kunne gøre det igen. Margus slap Lolle, og gik ud imod hallen igen. Han kiggede op ad trappen. "Er der andre rum hernede som jeg ikke har set?" Spurgte Margus og kiggede kort rundt omkring fra hallen, fra hvor han stod. En ting han ikke kunne lide ved stedet, var at der var så mange mugglere rundt omkring stedet. Han ville ikke blive blandet for meget med dem. De havde jo ikke æddelt blod, som fuldblodsmagikere som ham selv.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 10, 2016 22:04:34 GMT
"Papir ligger i skuffen, uglen hedder Alfred og han kommer når man kalder. Og jeg har ingen fjerpenne, men noget der hedder en kuglepen" Sagde hun og gik hen til skuffen hun havde snakket om med papir, og fandt også en kugle pen frem. "Det kommer an på om du vil skrive brevet først eller se anden halvdel af denne smukke bygning?" Sagde hun flirtende og kyssede ham med et smil på læben da hun var kommet tilbage til ham. Lolle grinede lidt over Margus's dumme dumme foreslag, men spillede så til gengæld med på det. "Ja altså jeg tænkte du skulle sove inde i det rum (Kontoret uden noget i) og så sover jeg i det store soveværelse oven på" Sagde hun drillende og lod ham ellers bare omfavne hende. Resten af rummene neden under var egentlig ikke noget vær at se da de var i kælderen hvilket var der at folkene omkring huset fik lov til at bruge til at vaske tøj, og det var ikke lige noget er var nødvendigt for Margus at se.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 11, 2016 6:37:01 GMT
Margus tog imod kuglepennen, og tog hurtigt et stykke papir. Han skrev hurtigt et brev på russisk, til sin butler Hr. Makarov. Han bad ham om at tage noget tøj med, nogle af Margus ejendele og Genopstandelsesstenen, som han lige så godt kunne vise til Lolle, da det var en meget speciel ting. Da han havde skrevet brevet, viste han det til Lolle. "Se det her kan jeg også. Det er russisk." Sagde Margus med et smil, og hentydede til de kryptiske tegn, som var skrevet på papiret. Margus løb udenfor. "Alfred!" kaldte han. Og ganske rigtigt kom der en ugle flydende. Han satte brevet på foden af uglen, og sendte den så afsted. Så gik Margus indenfor igen. Margus smilede stadig af at Lolle havde spillet med på hans joke. Selvfølgelig skulle de ikke være i cølibat. "Jeg vil meget gerne se resten af huset, det ville også glæde mig, hvis jeg kunne få en plads i det store værelse." Sagde han flirtende, og kyssede Lolle. Margus var meget begejstret for under etagen, så kunne over etagen da kun være bedre. Det her hus var fantastisk. Margus drejede en sidste omgang, for en sidste gang, og vendte sig så imod trappen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 19, 2016 9:34:44 GMT
Lolle kiggede på de mærkelige tegn der var skrevet ned på papiret. "Er du ikke sikker på det bare er en masse bogstaver skrevet i forkert række følge vendt på hovedet?" Spurgte hun ham drillende. Hun kendte godt til sproget, men havde aldrig taget sig sammen til at lære det. Der var jo nogen der havde gået på beauxbatons som var fra rusland. Lolle kunne huske de altid havde fået skæld ud for ikke at skrive på fransk. Da Margus kyssede hende efter at have sendt uglen kunne hun ikke lade være med at smile. "Du skal da få lov at se resten af huset. Og kun måske må du få lov at sove i det store værelse med mig" Sagde hun og lagde armene rundt om ham. Hun var virkelig lykkelig for at have fundet ham, for han var med på hendes jokes, og så var han irriterende flirtende. Eller det ville sige hun kunne ikke modstå ham når han flirtede. Lolle begyndte blidt at gå op af trappen der var tættest på da det ville være dumt at tage den der var længst væk. "Kommer du Russer?" sagde hun med et smil på læben da hun stod lidt oppe af trappen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 19, 2016 19:44:49 GMT
Margus smilede. "Hvor kender du mit kaldenavn fra?" Spurgte han forundret. Margus var blevet kaldt russer i sine unge dage, på Hogwarts. Han var ikke blevet kaldt det i lang tid. Margus gik med op ovenpå. Det var også flot deroppe. Hvordan kunne sådan et sted, være midt inde i byen? Hans herregård, havde været langt ud på landet, og havde kun en lille landsby et par kilometer væk. Men de kaldte det vidst et mansion her i England. Henne i Rusland, havde man ikke sådan et ord. Det nærmeste ord var vidst et palæ. Der var stadig mange engelske ord, som han ikke kendte, fordi han ikke havde fået brug for dem. Han lærte stadig svære ord fra tid til anden, men han var da god nok til engelsk, til at blive lærer.
|
|
|