Deleted
•
Post by Deleted on Mar 6, 2016 14:36:33 GMT
Nicole grinede let, hun var dog glad for at det ikke havde vist sig at han var sådan et monster som hun havde forventet: "Ja det ved jeg sørme heller ikke" sagde hun. Nicole havde altid haft en mand der kunne passe på hende, og på en eller anden måde følte hun lidt det samme med Alastair, som om han passede på hende, også selvom hun havde reddet ham sidst, men hun havde jo også reddet Ben nogengange. Nicole tog en sidste tår af flasken inden hun stilte det snart tomme indhold på jorden i et suk ved hans ord: "Jeg savner dem bare" sagde hun i en mild stemme, hun vidste godt at hun måske aldrig kom hjem.
"Jamen vi var inde i ministeriet i USA, og skulle til at ud på en opgave, Ben går så ud i parken bag ministeriet og jeg sad på mit kontor, da en mand springer frem i overfalder ham, Ben trak sin stav og jeg nåede ikke at se mere før jeg løb ud for at hjælpe ham, men da jeg fandt ham var han allerede væk" sagde hun og kunne mærke sit hjerte falde lidt ved tanken: "Jeg går ud fra at det info Judas søger af mig, er noget han også søgte ved Ben, der eskalerede det bare" sagde hun roligt og lagde sit hoved op af Alastair's skulder, det gjorde hende trist at snakke om. "Nej du slår mig heller ikke lige som typen" indrømmede hun i sin fuldskab.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 6, 2016 20:17:27 GMT
Han smilede lidt skævt til hende. Ikke flabet eller flirtende, men langt mere ægte. Hun var nu ikke så slem, og Alastair hadede at han ikke hadede hende, og han hadede at han stod i gæld til hende. Han nikkede roligt. Han kunne måske relaterer en lille smule til det, han havde jo heller ikke set Leonardo siden de flyttede herud og selvom tvillingen kunne være en forfærdelig pestilens så havde Alastair aldrig været væk fra ham i så lang tid før. "Jeg ved godt at det ikke er let," sagde han stille og kiggede lidt ud i luften. Det var begyndte at blive køligt at sidde herude.
Han lyttede til hendes historie og mærkede hvordan hjertet sank som hun fortalte. Han genkendte den historie. Det var jo ham der...Al følte pludselig ikke at han kunne trække vejret alt snørrede sig sammen og han kiggede frygtsomt på hende. Hvorfor betød det pludselig noget for ham? Hvorfor var han ikke bare ligeglad? Da hun så tilmed lod hovede hvile mod hans skulder, blev det næsten for meget for ham. "Lad og gå ind, der er ved at være køligt," brød han stunden og kom på benene med en del besvær grundet hans berusede tilstand. Han stavrede ind i stuen og greb sin tryllestav for at tænde op i pejsen, i nogle lange minutter gloede han bare ind i flammerne. Han følte at skyldfølelsen kvalte ham. Han følte at han blev nød til at gøre noget for at gøre det hele godt igen, især nu. "Jeg kan ikke lade dig gå Nicole," sagde han uden at vende sig mod hende, "men...jeg kan lade dig hilse på din søn, eller en af dine søskende," han vendte sig atter mod pejsen, hun vidste nok godt hvad han mente. "Men du kan bare ikke sige noget om hvor du er," det gav vel sig selv.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 6, 2016 22:27:19 GMT
Hun nikkede, nej det var bestemt ikke let og selvom hun var begyndt at føle sig nogenlunde sikker sammen med Al, så var det jo ikke ligefrem en prisværdig situation, og hun følte hun ville gøre hvad som helst lige nu for at komme hjem til sin familie igen. Som han pludseligt rejste sig, flyttede hun sit hoved, og kiggede efter ham, inden hun selv kom en smule usikkert på benene, stadig med tæppet omkring hendes krop der skjulte hans t-shirt og et par trusser. Hun frøs egentligt ikke, men det var fint for hende at gå indenfor, det var jo også midt om natten.
Som han stod og kiggede på pejsen, gik hun roligt ind i rummet og kunne mærke hvordan at varmen langsomt omfavnede hende: "Gør han dig ondt, hvis du lader mig gå?" spurgte hun i en stille stemme, der dog viste hvor beruset hun var, det burde hun jo være pisse ligeglad med. "Jeg... Alastair jeg har drukket alt for meget til det lige nu" sagde hun og tog sig selv i også at stirre ind i mod pejsen som hun kunne mærke hendes øjne blive blanke, hun havde svigtet sin familie, sådan følte hun det, også selvom det var ude af hendes hænder, men måske hun bare burde have slået ham ihjel da hun fik chancen. Tanken gjorde ondt i hendes bryst.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 7, 2016 14:15:31 GMT
Han vendte sig igen mod hende ved hendes spørgsmål og gloede på hende med et lidt dumt blik. "Det er Judas vi snakker om," svarede han lidt frustreret og holdt kloen op imellem dem, "dette her var hvad der skete fordi jeg forsøgte at snyde ham for 10 galleoner, og jeg var endda "heldig" havde jeg ikke været hans bor havde det været mit hoved han havde adskilt fra kroppen." Han sukkede dybt, "han efterlod mig på gulvet ude af stand til at søge hjælp, for naturligvis tog han min tryllestavshånd og at udøve magi med modsatte hånd er som at skrive med den forkerte hånd, bare lidt mere risikabelt." Han havde hadet Judas, men det havde også lært ham noget meget vigtigt. For Judas var det ligegyldigt hvem der pissede ham af, ingen slap godt fra det. "Jeg var bare heldig at Leonardo kom tilbage i tide." Han trak jakken af og kastede den over stoleryggen som han atter og så ned på hende. Rummet blev lunet rimelig hurtigt op, men nu var det jo heller ikke frost udenfor.
Han fugtede læberne med tungespidsen som hun konkluderede at hun var for fuld, han nikkede lidt "okay, men så har du det til gode." Svarede han hende. Måske det var for at hun kunne sige farvel til familien for Judas ville helt sikkert ikke lade hende slippe med livet i behold og det nagede Al helt ufattelig meget, igen fordi han var så splittet imellem hvad han burde gøre og hvad hans overlevelsesinstinkt tvang ham til at gøre. Opslugt af sine egne tanker bemærkede han slet ikke at han havde stået og stirret på hende måske lidt for længe.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 7, 2016 21:17:24 GMT
Hun lyttede til hans historie: "Han lyder som en flink fyr" sagde hun i en ironisk stemme og smilede så kort i mod ham, inden hun kiggede ind i mod flammerne igen. Hun savnede Kayla, Davy,.. Amber.. hun savnede dem alle sammen. Hun savnede at besøge Felton og bruge tid sammen med ham, og hun savnede at være ved Ben's gravsted, hvor hun stadig følte at han på en eller anden måde var nær. "Det lyder... Voldsomt" sagde hun uden at flytte blikket fra flammerne, og stadig havde tæppet tæt sin krop, sat lige over brystkassen som ar det et håndklæde. Hun kunne godt gætte man nok ikke skulle spille smart overfor Judas, men hun ville bare gerne hjem.
Nicole bemærkede først et stykke henne at han stirrede på hende, og hun vendte roligt blikket i mod ham, selvom han stadig stod en meter eller to væk: "Hvad?" spurgte hun i en blid stemme og lod sit blik møde hans. Han var nu god nok, det var hun sikker på. Hun var ikke ligefrem sikker på hun ville have hilst på ham ude i byen, men nu hvor hun var begyndt at lære ham at kende, så var han faktisk ganske flink: "Men ja det er damned up" sagde hun i en lav stemme og lod igen sit blik glide ned på jorden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 7, 2016 21:43:52 GMT
Al fik atter de lidt kække udtryk tilbage, "ja, charme ligger til familien," sagde han blot. Det var slet ikke meningen at han ville have givet hende historien, hun kunne jo være ligeglad, det var jo heller ikke for at hun skulle have ondt af ham, men mere for at understrege pointen. Han nikkede og sukkede lidt, "tja det er bare Judas når understreger en pointe." Sagde han med et skuldertræk, og så kunne man ikke engang sige at han havde det efter deres far for de delte jo kun samme mor. Det ville ellers have givet fin mening eftersom Alastairs far jo også kunne reagerer ret så voldsomt fra tid til anden.
Det gik hurtigt op for ham at han var blevet busted og han smilede uskyldigt, "ikke noget," kommenterede han og holdt mundvigen vendt opad i det skæve smil. Hun var en ekstraordinær kvinde, han havde set så mange sider af hende og han havde hadet hende for over halvdelen af dem, men lige nu kunne han ikke helt komme på hvorfor. Han lod som hende blikket glide ned mod gulvet kortvarrigt, men gik så over mod hende. "Jeg ville virkelig ønske at du kunne give Judas det han søgte." Sagde han roligt. Ikke at han var sikker på at det ville ændre noget, Judas var jo ikke ligefrem barmhjertigheden selv, men måske Alastair så ville kunne overtale ham til at slette hendes minder om alt dette her og så bare gå. Tvivlsomt, men man havde vel lov til at håbe.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 7, 2016 23:12:36 GMT
Hun nikkede, egentligt havde hun ikke rigtigt lyst til at snakke om det: "Er du i familie med Judas?" spurgte hun undrende, det var ikke noget hun havde lyst til at snakke mere om, men hun ar da nysgerrig og nu var det jo trods alt ikke fordi hun havde andre at snakke med. "Det ved jeg godt... Men jeg har ikke de oplysinger han siger, tro mig jeg ville sige det hvis jeg havde, men Ben holde altid tingene meget tæt til kroppen" sagde hun roligt, hun vidste godt at han måske ikke ville tro på hende, men hun kunne jo ikke rigtigt gøre andet end at gentage sig selv.
"Men ja jeg ville også ønske at jeg kunne komme ud herfra" sagde hun og kiggede i mod ham som han kom tættere på. Hun vidste ikke hvordan hun skulle forklarer det, men hun kunne godt lide hans beskyttertrang, fordi at selvom hun var fanget, så følte hun at han passede på hende. Hun lod en hånd glide op til hans overarm, og lod den så roligt bevæge sig ned af hans arm, indtil hun nåede hans håndled og slap ham så roligt: "Men det hele skal nok gå, ikke?" sagde hun i et forsigtigt smil og kiggede op i mod ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 8, 2016 9:42:44 GMT
Han så på hende med et lidt skævt smil, "ja...som sagt er han min bror, halv-storebror for at være helt nøjagtig." han smilede lidt til hende. Det var vel ret langt ude at en bror kunne gøre sådan noget mod sin egen familie. Men det var jo Judas, den man skyede ingen midler fra at få hvad han gerne ville have. Alastair lod blikket hvile på hende i nogle lange sekunder, som forsøgte han at gennemskue om hun talte sandt eller ej. Hun virkede ret sandfærdig, desværre var han ikke helt sikker på at Judas ville accepterer det. "Han holdt det vel bare fra dig for at beskytte dig for en situation som denne?" Konkluderede han lidt forsigtigt. Hvor var det damned up det hele. Hvad ville hun ikke sige hvis hun fandt ud af at det var ham der havde slået hendes mand ihjel? Ikke at han havde tænkt sig at fortælle hende det, men det nagede ham ret dybt.
"Det ved jeg..." sagde han og bed sig i læben som han brød øjenkontakten, han havde aldrig før følt sig så splittet, hvis han lod hende gå ville Judas slå ham ihjel og ganske ærligt havde han ikke lyst til at dø, men om han ville kunne leve med at være årsag til hendes død var så en anden side af sagen. Hvorfor pokker kunne han ikke bare være ligeglad som han havde været i starten. Han blev kaldt tilbage til vireligheden ved hendes berøring, lidt forundret rettede han atter blikket mod hende. "Jo, klar nok," mumlede han velvidende om hvor stor en løgn det var. Hans hjerte hamrede en smule hurtigere og lidt prøvende lod han sin hånd stryge op langs hendes arm til hendes nakke, "vi må vel bare holde hovedet kold?" forslog han stille. Armen med kloen gled om bag hende, han gjorde sig dog umage for ikke at hun skulle stikke sig på den eller føle sig utilpas ved det. Efter at have stirret lidt ned i hendes øjne kunne han ikke længere modstå fristelsen og han lænede sig ned mod hende og lod sine læber møde hendes.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 8, 2016 11:21:06 GMT
Hun nikkede roligt, Ben havde altid været beskyttende overfor hende og hun vidste godt at han nok havde prøvet at beskytte hende: "Ja så kan vi jo se hvor godt det gik" sagde hun og tog sit let til hovedet, som hun et langt øjeblik stirrede frem for sig. Hun havde virkeligt drukket for hurtigt og hun kunne mærke at hun var en smule svimmel, det var dog en smule befriende at være fuld, for hun kunne mærke at det hele blev dejligt tåget omkring hende, så hun ikke behøvede at bekymre sig så meget, også selvom savnet af Ben oftest skyllede indholder hende.
Hun sukkede en smule opgivende ved hans svar, nok fordi hun inderst inde godt vidste hvad det rigtigt svar var, hun ville ikke dø - hvorfor holde de overhovedet liv i hende så længe, hvis de alligevel bare havde tænkt sig at slå hende ihjel? Som hans hånd gled op af hendes arm, kiggede hun i mod ham og trak vejret roligt ind som hun mærkede en let sitren i sin krop. Som han lænede sig ned for at kysse hende, kunne hun mærke hvordan hun nærmest eksploderede indvendigt og kyssede ham grådigt tilbage, imens hun svang armene omkring ham, hun savnede virkeligt denne her nærhed.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 11, 2016 12:17:18 GMT
Al kunne mærke hvordan den dårlige samvittighed dog langsomt blev mindre og mindre i takt med at han var blevet mere og mere fuld, men helt væk blev den ikke. "Han kæmpede for det han troede på," sagde Al lidt halvhjertet og smilede svagt, "i det mindste døde han vel som en helt." Ret ringe trøst det var han godt klar pver, men han vidste ikke hvad han ellers skulle sige. Han vidste at han måtte finde på et eller andet at gøre for at hjælpe hende, han skulle bare lige finde ud af hvordan han kunne gøre det uden at skulle opgive livet selv for han havde ingen planer om at vende sig om på ryggen og bare dø.
Han havde måske regnet med at hun lige så stille ville kysse ham tilbage, eller retter håbet hun ville, han havde nok regnet med en lussing. Men dette her overgik langt hans forventninger, hendes grådige kys fik nærmest øjeblikkelig hans krop til at fyldes med varme. Han gjorde omgående kysset dybere og lod hånden glide ned over hendes ryg. Han tog et par skridt frem mod hende og pressede hende dermed tilbage mod sofaen, det var som om at al rationel tankegang bare forsvandt ud i det blå, det eneste han kunne tænke på var hende og hvordan hun fik ham til at føle lige nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 11, 2016 13:21:13 GMT
Nicole savnede Ben utroligt meget og hun ville gøre absolut alt for at gå ham tilbage igen, men på samme tid var hun begyndt at accepterer at han var død og at hun intet kunne gøre, hun ville så gerne hjælpe ham, men hun vidste godt at på den anden side af denne verden, kunne man nok ikke gøre så meget. Hun gjorde bare sit bedste for at komme videre, det ville han sikkert have ønsket. Ben havde også altid været god ved Felton, og givet ham gaver til Jul og Fødselsdage, og de havde da også snakket om at de to en dag gerne selv ville have børn, men så langt var det desværre aldrig kommet.
Det var egentligt ikke hendes sunde fornuft der snakkede lige nu, men det overraskede nok ikke nogen. Men Alastair var jo en sød fyr og de sidste par uger havde hun nok haft et håb om at der var mere i ham end blot den hårde attitude, desuden havde hun jo ikke haft mandelig kontakt i rimeligt lang tid. Som han gjorde kysset dybere, fulgte hun trop og lod hænderne glide igennem hans hår flere gange, hånden ned af hendes ryg fik hende til at sukke, hun havde stadig kun tæppet på og hans t-shirt, og et par trusser naturligvis. Tøj var ikke det der var mest af her i huset. Som han pressede hende ned i sofaen begyndte hun straks at fumle med at få jakken af ham, det her gik alt for langsomt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 12, 2016 14:44:10 GMT
Al kunne slet ikke fatte at det pludselig gik så hurtigt, han havde virkelig regnet med at hun ville afslå ham, men dette her var virkelig en fantastisk uventet drejning. Som de dumpede ned i sofaen kunne han mærke hendes hånd igang med hans jakke, hans hånd fik åbnet tæppet op mellem dem og rykkede lidt på sig så han lå over hende uden tæppet som en mur imellem dem. Derefter gled hånden ned mellem hendes ben for en kort stund selvom hun havde trusser på. Kyssene vandrede ned over hendes hals og kraveben og han afbrød kun sit fortagende så han kunne lade hende trække jakken helt af og derefter smide den på gulvet. Den landede et eller andet sted uden for hans synsvidde, men nu var han jo også ret ligeglad med den.
Igen lod han hånden søge tilbage til hendes krop, denne gang ind under blusen mod hendes bryst. Han havde helt utrolig meget lyst til hende og han kunne mærke hvordan den lyst blev mere og mere tydelig længere nede. Fornuftigt set var dette nok ret dumt. Han skulle jo helst ikke involverer sig mere med hende, det ville bare ende med at han ikke kunne fuldføre opgaven hvis Judas forlangte at han skulle skaffe hende af vejen. Inderst inde var han dog godt klar over at han ikke engang ville kunne gøre det nu. Hans hånd søgte ned til kanten af blusen for at trække den af. Det var godt nok længe siden han havde været sammen med en kvinde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 12, 2016 21:02:55 GMT
Nicole var udemærket godt klar over at dette her måske ikke var klogt, men hendes krop måtte bare give efter for de behagelige berøringer, og desuden så var han jo ikke så slem som først antaget, de to havde jo egentligt haft det okay sjovt sammen, og hun havde bare brug for at mærke ham tæt på lige nu. Alkohollen var da nok også en medvirkende faktor, og lod hende måske rive med lidt for hurtigt. Som hans hånd gled ned imellem hendes ben, sukkede hun roligt, og lukkede sin ene hånd omkring hans hår, han var fræk, hvorfor havde hu adlrig tænkt over det før? Hvilket hun jo egentligt nok godt selv kunne give svaret på hvis hun tænkte sig om.
Som tæppet blev åbnet, begyndte hun ligeledes at trække hans t-shirt af, og lod sine fingre glide op af hans brystkasse igennem hans brysthår og markerede overkrop, ingen tvivl om at han var en flot mand, det havde hun dog aldrig rigtigt bemærket på denne her måde før. Som han lod sin hånd tage fat om hendes bryst, skød hun let ryggen i et mildt suk, det her var dumt, men hun kunne ikke få sig selv til at stoppe det. Som han trak blusen af hende lod hun ham gøre det, og lod så igen sin hånd bevæge sig omkring hans nakke, for at trække ham ned i et kys.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 14, 2016 17:54:34 GMT
Igen var han godt klar over at dette her nok var noget de begge ville bande over den følgende dag, men lige nu kunne han slet ikke få nok af hendes nærhed. Han havde forbandet meget lyst til hende og hendes ivrige berøringer gjorde det bestemt ikke lettere for ham at holde sig tilbage. Hendes nydende suk var som musik i hans øre, dette her gik alt for langsomt til hans smag. Han lod hende også trække blusen af ham uden den mindste indskydelse som den fald ned på gulved ved siden af hans jakke. Han tøvede heller ikke selv med at slippe sin kærlige behandling mellem hendes ben for at trække tshirten, som egentlig var hans, af hende.
Som hendes krop kom til syne for ham rettede han sig en lille smule op for at tage hende en smule i øjesyn. Hun var en utrolig flot kvinde. Han sænkede sig atter ned over hende som hun krævede hans læber på ny og kyssede hende grådigt tilbage som hendes hånd gled op langs hans bryst. Denne gang var det ham der måtte sukke lidt længselsfuldt. Hans hånd masserede hendes bryst imens hans læber var låst til hendes. Det eneste tidspunkt han slap hende på var for at søge ned mellem dem for at bakse lidt med at få sine bukser op, hvilket godt kunne være lidt kompliceret med kun en hånd når nu man var så ophidset som han var. Han forsøgte dog hele tiden at holde kysset, det sidste tøj skulle bare af dem lige nu!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 14, 2016 18:55:34 GMT
Nicole vidste godt at det her var så dumt som noget nærmest kunne være, men hun kunne ikke stoppe det og hun kunne ikke holde styr på sig selv, men det her var bare så længe siden, Alastair var så spændende og alkohollen gjorde det ikke ligefrem nemmere, hun havde bare brug for en mand som ham lige nu. Hun lod sine fingre glide op af hans brystkasse for at mærke ham, han var en flot fyr og hun havde lyst til at mærke ham tæt på lige nu, selvom hun måske godt vidste at det var dumt, hun burde slappe af, men hvorfor skulle man dog, hun stod jo ikke til ansvar overfor nogen.
Som han rakte ned for at åbne sine bukser, lod hun sine hænder glide op langs han skinder for at holde ham fast i kysset, han var virkeligt en fantastisk mand og hun havde brug for at mærke ham tæt på og det kunne kun gå for langsomt. Nicole havde slet ikke tanker på andet end hvor behageligt dette her var, selvom en lille stemme i hendes hoved fortalte hende at hun helt sikkert ville komme til at fortryde det i morgen, det var jo ikke ligefrem den klogeste beslutning hun havde taget i sit liv.
|
|
|