Deleted
•
Post by Deleted on Feb 27, 2016 20:39:56 GMT
@rahuu
Raven som ellers ikke havde set nogle af sine søster de sidste par måneder, havde lavet en aftale med hendes ældste søster Rahuu. Hun havde vel altid inderstinde set op til Rahuu, men fordi hun havde set Raysal træne så meget som barn/ung havde hun bestemt sig for at prøve og træde i hendes sko. Da det ikke havde kunnet lade sig gøre, havde hun bestemt sig for at hun ville gå sine egne veje. Veje som nu havde sørget for at hun var gravid med tvillinger og skulle giftes med Uriah. Hun smilede ved tanken om Uriah og rødmede, hun elskede ham virkelig højere end noget andet, hun strøg hånden over maven og kiggede rundt, det var et smukt slot Rahuu havde kastet sin kærlighed over for at åbne den nye skole, hun måtte give sig 100% og indrømme at det var et af de smukkeste hun længe havde set. Hun smilede blidt og nussede igen sin mave og smilede da det gav et lille spark der indefra, hun mærkede hvordan nervøsiteten igen strømmede igennem hende, ingen fra hendes side af familien vidste det endnu, kun Cecilia og Judas og det kun fordi hun arbejdede for Cecilia nu. Hun stoppede op som hun stod ved en dør som en lille heks havde anvist hende og hun bankede på "Rahuu?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 3, 2016 12:35:34 GMT
Det var helt ufattelig. Rektor? For ikke bare en skole, men også for en børnehave, og det bar familiens navn. Hun mærkede hvordan hele familiens stolthed og navn lå tungt på hendes skuldre. Hun skulle bare kvaje sig én gang, og det ville ikke kun være vrede forældre hun fik på nakken, men det ville også være hendes familie. Det eneste, der gjorde, at hun turde kaste sig ud i det var, at hun vidste, at Nick altid ville være der for hende og støtte hende i alt hvad hun gjorde. Det var også ham, der havde overtalt hende til at lave skolen og børnehaven. Hun havde fundet ud af med tiden, hvor meget hun elskede at hjælpe andre, i sær børn og unge. Så starte en børnehave og skole, som kunne sikre dem den bedste start på livet, virkede som den mest åbenlyse ting at gøre. Hun stivnede lidt, og stoppede brat op i papir arbejdet der allerede var blevet en tidsrøver, da det bankede på døren. Hun slappede dog mere af, da hun genkendte Ravens stemme. "Kom ind?" Hvad ville Raven? Hun havde da ikke børn? Eller var det noget om Syting, der gjorde at hun var der? Det vendte sig helt i hendes mave, at vide det kunne noget med ham at gøre. Det var slemt nok, at de havde overtalt hende til, at det var hende, der skulle gøre det af med ham, hvilket hun stadig ikke var helt tryg ved, trods al den støtte der var omkring det. Syting var bare en mand, hun ikke så let kunne snuppe.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 3, 2016 16:00:01 GMT
Hun kiggede på døren og mærkede hvordan følelsen af at hendes hænder pludseligt blev ti kilo tungere, gjorde at hun endnu ikke havde løftet den endnu og lagt den på håndtaget. "J..Ja" hun trådte indenfor og kiggede rundt i kontoret, hendes blå Beauxbatons dragt, som fulgte hende alle vegne nu sad snor lignet til hendes krop, undtagen på maven hvor trøjen nu var spændt godt ud over. Hun smilede blidt ved tanken og kiggede på Rahuu og mærkede hvordan en voldsom kvalme ulmede i hendes krop og hun tog sig kort til halsen for at sørge for at det blev nede i den. Hun vendte sig rundt i mod døren igen og drejede rundt på hælen og kiggede på Rahuu igen. Det var virkelig grænseoverskridende for hende at være der, men hun blev nødt til at snakke med hende om graviditeten, det at vente sig tvillinger. Hun bed sig i læben og pegede på sin mave "Jeg har taget gæster med" hun grinede blidt og rødmede, det var rart at tænke på at inde i hendes lå hende og Uriahs to smukke kommende unger.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 11, 2016 15:00:19 GMT
Rahuu kiggede forvirret på Raven, hvorfor opførte hun sig så mærkeligt? Var det noget med Syting? Det kunne og måtte det ikke være! Hun blev mere forvirret, da hun sagde hun havde gæster med. Hun kunne ikke se nogen, før hun fulgte hendes finger og så hendes mave. Hendes øjne blev store. Så var det rigtigt nok det hun havde hørt til mødet. Hun var virkelig gravid! Var det også med tvillinger som hun sagde? Hun var så overrasket over det, at der gik et stykke tid før hun rejste sig op, "kom ind, kom ind," hun trådte om forbi skrive bordet, for at vise hende hen til den bedste lænestol på hendes kontor. Hun skulle sidde godt og passe på sin ryg, så den ikke risikerede at blive skæv af vægten. Hun huskede selv vægten fra dengang hun var gravid med Michella. Hun havde været en del mere tung end hendes søstre, og hun var kun en, så to børn måtte være en del tungere end det, selvom Rahuu havde syntes det var tungt nok. "Hvad kan jeg gøre for dig Rave?" Spurgte hun, og kiggede hende bekymrende på hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 11, 2016 17:14:28 GMT
Hun kiggede på Rahuu og derefter på lænestolen og lignede nærmest et spørgsmålstegn, det havde ikke været et behageligt møde sidst. Hun kunne stadig høre Michaels ord 'skøge' ringe for hendes øre, men hun vidste også at hun havde presset citronen til mødet, men det var svært at være så afhængig af Uriah som hun var, men hun vidste også at hun aldrig ville stoppe med at være det igen, hun blev dog revet ud af sine tanker da Rahuus stemme igen kvaste igennem hendes tanker "T... Tak" hun hostede en enkelt gang og satte sig ned på stolen, det var rart at komme ned og sidde lidt, men på den anden side nu pressede ungerne bare imod hendes blære og det fik hende til at rykke sig så hun sad lettere akavet "Je... Jeg har brug for nogle fif Rahuu, jeg kan jo ikke rigtig snakke med Ray... Endnu" hun sukkede tungt og kiggede ned på maven "Ja som du allerede kan se, venter jeg mig." hun kiggede på hendes søster med et stort smil og lænede sig frem imod hende "Med Tvillinger, vi ved allerede at der kommer en af hver" hun rødmede let og trommede med fingrene i bordet "Men det er forfærdeligt, jeg har ondt alle steder. Jeg har kvalme det meste af tiden, så jeg har brug for en guide i alt dette her" hun rødmede let og kiggede ned, hun havde savnet hendes søstre, men der havde ikke været meget tid efter hun var begyndt at undervise på Beauxbatons, på den anden side hang hun også meget mere ud med Cecilia for tiden, fordi hun havde været så kæmpe en støtte og hun vidste at den lidt ældre heks også havde brug for at føle sig velkommen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 22, 2016 15:20:53 GMT
Hun smilede til Raven da hun takkede og lignede et spørgsmålstegn. Hun havde godt fornemmet, at hun troede ingen i familien ville snakke med hende, eller hjælpe hende på nogen måde, men det passede ikke. Hun havde også overhørt deres far efter mødet, snakke med deres mor om, at han syntes det var utrolig pinligt og flovt, at hun havde opført sig på den måde som hun havde, men han var også lidt stolt af, at hun havde haft modet til at gøre det. Der var intet i hans tone, der havde sagt, at han aldrig ville se hende i øjne igen, eller noget i den stil. Hun satte sig ned over for Raven, og undrede sig ikke over den måde hun sad på. Så længe hun sad behageligt, så var det ligegyldig hvordan hun sad. "Tvillinger?" Spurgte Rahuu med et overrasket smil, og blev utrolig glad på Ravens vegne. Hun lyttede og nikkede forstående som hun fortalte om sin graviditet. "Nu har jeg aldrig selv haft tvillinger, men jeg vil tro, at du skal gøre stort set det samme som hvis der kun havde været en. Du skal slappe af, lade vær med at lave for meget, og huske drikke og spise. Du spiser og drikker jo ikke kun for din egen skyld." Sagde hun med et lille smil. "Har du overvejet at snakke med señora Cortes om det?" Forslog hun spørgerne, da señora Cortez jo både havde hjulpet deres mor og Rahuu selv. Hun havde ikke nåde at snakke med Raysal efter mødet, før hun var væk igen sammen med Noah. Og hvis Rahuu kendte sin søster rigtigt, var hun skynd sig at trække sig tilbage mod biblioteket, for at planlægge Rahuus træning, og for at få Noah væk fra familiens bebrejdende blikke. Den tanke og det som Raven havde sagt, fik Rahuu til spekulere på, hvorfor Raven ikke kunne snakke med Raysal. "Hvorfor, kan du ikke snakke med Sal?" Spurgte hun forsigtigt, da hun ikke ville have Raven blev vred, oprørt eller noget i den stil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 27, 2016 10:52:15 GMT
Hun kiggede på hende og nikkede "Mmmmh, Tvillinger.. En pige og en dreng" hun satte sig tilbage på stolen og strøg den halv store mave og måtte kæmpe for at holde et grin inde, det var underligt at tænke på at hun var gravid og ikke bare med et barn, men med hele to. Hun kiggede dog på Rahuu som hun igen hev hende ud af hendes drømmeverden "Jeg er så dårlig til at tage den med ro, jeg har sådan lyst til at danse og hoppe" hun grinede og prøvede at understrege at hun virkelig tog pis på hendes søster, dog lænede hun sig frem og kiggede på Rahuu igen "Jeg kunne have snakket med Cortes om det, men det er rare at snakke med sin søster om det" hun skar en let grimasse, hun havde altid elsket Senora Cortes, men det var ikke hende hun ønskede at snakke med det om. Faktisk havde hun allermest lyst til at snakke med Ray, men hun vidste ikke hvordan hun skulle bryde isen efter deres sidste møde "Jeg ved ikke hvordan jeg skal Rahuu, hvordan jeg kan" hun sukkede tungt ud og kiggede væk da tårerne samlede sig i hendes øjne, forbandede hormoner.
|
|
|