Deleted
•
Post by Deleted on Feb 18, 2016 20:30:18 GMT
@bodin August - 2052 Den Utætte Kedel
______________________ Klokken nærmede sig 8 og Uriel havde snart fri. Han var ved at være træt efter en lang dag på jobbet hvor han havde taget sig en ekstravagt og derfor havde arbejdet lidt for mange timer i træk. Det skulle blive godt bare at komme hjem til et varmt skumbad for så derefter at crashe på sofaen med pizzaen fra i går og en god film. Hvilken film havde han ikke besluttet endnu, men det blev nok enten gyser eller action. Han skimtede til uret på væggen der afslørede at ikke mange minutter havde passeret siden han kiggede derpå sidst. En kunde satte sig i baren og Uriels venlige brune øjne hvilede på ham. "Hvad kan jeg så gøre for dig til aften?" Spurgte han med et glimt i øjet. Manden bestilte en ingefærøl som Uriel hurtigt fremskaffede ham.
Den varme sommeraften gjorde at der var en smule indelukket herinde skønt begge døre, både hovedindgangen og døren ud til baggården stod åbne for at få noget gennemtræk. Det virkede desværre ikke særlig effektivt og eftersom der fra tid til anden også dukkede mugglere ind på den lille kro, var brug af magi udelukket, selvom det ellers kunne være rart. Uriel gav sig til at tørre disken af med en fugtig klud imens han nynnede lidt muntert. En sang han havde fået på hjernen tidligere. Blikket scannede lidt kroen, der kom nogle ret søde fyre herind fra tid til anden. Uriel var ikke i tvivl om at det var mænd han var tiltrukket af og han var da heller ikke bange for at stå ved det. Der var jo ingen skam i det set med hans øjne. Dog var der ikke lige umildbart nogen der skilte sig ud til aften, men man kunne jo heller ikke være heldig at der var eyecandy hver dag man mødte på arbejde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 19, 2016 1:18:00 GMT
Klokken var nær 8, og Toby var endnu ikke dukket op hjemme i lejligheden. Hvilket gjorde Bodin utryk og forvirret. Nu havde de næsten været sammen i 2 år, og alt havde været godt. Indtil de var blevet kærester, så havde Toby ændret sig. Han kom senere hjem, og arbejdede nærmest konstant, hvilket ike gjorde Bodin så meget, for han vidste jo godt at uddannelsen var vigtig for fyren, og det accepterede han. Men så var det som om der gik længere og længere tid imellem at de var i nærkontakt med hinanden. Og Bodin kunne mærke at han savnede sin kæreste og det at have en kæreste der ville ham. Det havde fået ham til at tvivle mere på sig selv, om det var fordi han ikke så godt nok ud længere, om det var fordi hans hår var blevet længere eller havde han mon taget på? Han stirrede ind i spejlet ude i gangen, og rodede med sine egne tanker. Det var hårdt og han havde brug for at komme lidt ud, derfor snuppede han sin øgle, og skrev en hurtig besked til Toby om at han var på kroen, og at der var mad i køleskabet.
Den varme luft i gaden dansede imod hans hud, selv om det var så varmt havde han lange stramme røde bukser på og en hvid skjorte der virkede lidt gennemsigtig. Som altid havde han en charmeklud om halsen i gyldent stribet silke. Hans blege hud bar præg af fregner på grund af solen, og det røde hår var pænt sat i bløde buer. Han så på uret, og gik ind på kroen Hvor han satte kurs imod baren, her stoppede han op og stod lidt og stirrede på netop den plads hvor han første gang ar kommet i kontakt med Toby, og han måtte synke en plump. Og prøve på at glemme sit savn til fyren som han boede sammen med. Han log derfor blikket op og så på fyren bag baren "Godaften" hilste han, og satte sig på en ledig stol, og gled hurtigt en hånd op igennem det røde hår " En dobbelt whiskey og en appletini med ekstra is" Bestilte han hurtigt med sin klassiske franske accent og silkebløde stemme. Han gled sine ben over kors og vippede lidt med foden der gang i luften. Hurtigt så han sig omkring i kroen for at betragte de andre gæster, og selvfølgelig for at tjekke om der skulle være nogen han kendte, og kunne snakke med. Men heldet var ikke med ham idag, og derfor gled hans opmærksomhed tilbage på fyren bag baren "Stille aften?" Spurgte han og bed sig lidt i læben, på en ubevidst charmerende måde, der kunne lokke de fleste mænd til at ville smage hans læber. Det var tydeligt at se på ham at han var til mænd, og det havde han aldrig lagt skjul på. Og typer som Toby der var langt mere maskuline, var lige det han kunne lide, og en god modsætning.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 22, 2016 9:16:46 GMT
Uriel jokede lidt med en af gæsterne, inden hun rejste sig og forlod kroen med et smil på læben. Han havde altid været en munter fyr, nok den type som i skolen blev betegnet som klassens klovn. Ikke at det var en dårlig ting. Han havde været ret populær i skolen, men havde hurtigt fundet ud af med sig selv af piger bare ikke sagde ham noget på samme måde som drenge gjorde. Det var jo en ærlig sag og han havde aldrig skjult det for nogen, han hvilede i sig selv med det. Desuden hvorfor skulle man dog prøve at være en som man ikke var? Man levede kun en gang, så kunne man jo ligeså godt få det aller bedste ud af det. Hans kollegaer lod også til at accepterer det, hell de kiggede da sommetider efter fyre sammen og bedømte dem fra en skala fra 1-10 hvor ti var det bedste. Nu var mange piger til en fyre der var maskuline og veltrænede, men eftersom Uriel godt kunne lide tanken om at være manden i forholdet, var han mere til spinkle fyre. Han ville ikke beskyttes han ville have lov til at være beskytteren – hvis altså man kunne stille det op på den måde. Han sørgede da også for at passe og pleje sin krop og var selv udstyret med en veltrænet krop – dog uden det var for meget – og så sit charmerende smil. Mange piger havde da også virket temmelig skuffet når han sagde at han var til mænd.
Som døren atter gik op indtil den næsten tomme krostue, rettede Uriels blik sig mod fyren der bevægede sig indenfor. ”Ni,” mumlede han for sig selv skønt der ikke var nogen kollega til at lege legen med ham til aften. Det lange rødlige hår var bare virkelig charmerende på en eller anden måde, måske fordi det var langt? Han var ellers normalt ikke til rødhåret fyre. Uriel mødte ham på den anden side af bardisken og smilede varmt og imødekommende, ”godaften, hvad kan jeg gøre for dig?” De brune øjne låste sig fast på fyren og distrek og som i ren refleks checkede han lige begge fingre for ringe, ved kortvarrigt at lade blikket glide ned til hænderne – bare lige for at være sikker. Uriel havde lavet regler med sig selv, han ville ikke ødelægge forhold og flirtede derfor ikke med personer der var gift eller forlovet. Kærester var han lidt mere large overfor, når man ”kun” var kærester var tingene jo stadigvæk usikre i hans øjne. Havde man været sammen mange år og endnu ikke turde tage skridtet videre var det jo nok fordi man ikke var sikker i sin sag og havde man ikke været sammen længe, tja så havde han vel lige så gode chancer som en nyfunden kæreste. Det der kunne være sværest var nu at bedømme hvilke fyre der var til mænd og hvilke der var til kvinder. ”Hård aften?” Spurgte han med et strejf af medfølelse i stemmen som han gav sig til at blande op til fyren. Fyren var jo ret spinkel så det skulle da nok få ham til at danse på bordene. ”Ja, eller det begynder at tynde lidt ud,” besvarede han spørgsmålet med et smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 22, 2016 12:30:09 GMT
Bodin betragtede fyren lidt bag baren, han havde selvfølgelig set ham før. Men det havde som regl været i selskab med en af Bodins eller Toby, når de engang imellem tog på kro for at få en lille en. Men i aften var han her elene, det havde han ikke været længe. Og han vidste heller ikke hvorfor han have forladt lejligheden. Men han havde haft brug for at komme lidt væk fra det hele, og få noget luft til sine negative tanker om at Toby måske overvejede at forlade ham, eller ikke elskede ham mere. Han gled hurtigt hånden op igennem sit røde hår og betragtede fyren der arbejdede, inden han fik svaret " Nej, hårde dage" han gled langsomt sin hånd ned over sit egen lår og lod hånden hvile på sit knæ imens han sendte et lille prøvende charmerende smil til fyren bag baren. Når han sad på den måde vidste han at han så feminin ud og lidt model agtig. Han så kort ind i de brune øjne, som han fandt utroligt smukke et øjeblik. Så han måtte se væk igen og tage sig sammen, han kunne da ikke tillade sig at flirte med andre nu.
Han så kort rundt i kroen endnu engang, da fyren bag baren fortalte at der havde været gang i den. "Jeg elsker at komme her når kroen er Tom" mumlede han nærmest og bed sig lidt i læben "Når gulvet er frit og man kan danse, uden at genere nogen eller tiltrække sig opmærksomhed" Han så lidt drømmende på gulvet, men rettede så blikket op og så direkte på fyren nu " Du ved, bare slippe alt reb og danse" hviskede han nærmest. Da han godt vidste at det var meget feminint at indrømme en svaghed for at danse, men Bodin var jo kald for det klassiske. Og et eller andet sted var han jo en håbløs romantiker, og det slog ham nu at Toby aldrig havde inviteret ham ud og danse. Et sted hvor de kunne stå tæt midt på dansegulvet og lade resten af verden forsvinde for en stund, men det var nok fordi han ikke ville stemples som homo. Endnu engang gled hånden op i det røde hår g han så op "Har. du arbejdet her længe?" Spurgte han lidt dumt bare for at få en samtale igang, det gjorde vel ikke noget hvis han fik nye venner. Og fyren så faktisk ret så godt ud, tænkte Bodin og kom til at rødme en lille smule men sendte alligevel et charmerende smil afsted imod ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 22, 2016 16:52:00 GMT
Uriel så medfølende på ham, "jamen i så fald er denne her på husets regning," svarede han med et lille smil og stillede drikkevarene foran fyren. Fyren så virkelig også ud til at have haft et par hårde dage når nu han selv sagde det, han så næsten lidt fortabt ud. Han så nu ret feminin ud som han sad der. Det lange røde hår klædte ham godt, det fik de charmerende fregner til at stå mere frem hvilket i Uriels øjne var ret sødt. Som bartender var han ret vand til at høre på når folk klagede over livet, normalvis nikkede han bare på de rette tidspunkter, men uden at være egentlig interesseret. Ikke at han viste de til folk, men han kunne jo ikke løse alle verdens problemer. Til gengæld var han ret nysgerrig efter at finde ud af hvad der rørte sig med denne fyr. "Kærestesorger?" Gættede han, det var 90% af tilfældene til at folk sad alene hernede og drak sig fulde.
"Danse?" Uriel kiggede på ham med hovedet let på skrå, "jeg er desværre ikke den store danser, jeg ender bare med at træde min partner over tærerne," sagde han med et lille grin. "Men altså du slår der endelig bare løs, så har jeg da noget godt at kigge på frem til jeg har fri," han blinkede igen og fangede så en klud hvortil han gav sig til at tørre bardisken af. Spørgsmålet fik ham til at smile igen og han rettede atter de varme brune øjne mod fyren inden han gav sig til at regne lidt på hænderne. "Hmm..det må være lige knap et halvt års tid tror jeg." Kom han frem til med ansigtigt lagt i tænksomme folder. Det charmerende smil var umuligt for Uriel ikke at gengælde, med en rolig bevægelse fangede han sig selv et glas og skænkede en lille bundskvat ildwhisky op til sig selv. "Skål," kommenterede han. Han måtte ikke drikke på jobbet, men sådan en lille en blev han jo ikke fuld af. Desuden havde han snart fri og det ville da være synd og skam at lade fyren sidde og drikke alene.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 23, 2016 0:08:21 GMT
Bodin betragtede fyren lidt, og smilede sødt til ham så man lige kunne skimte de perlehvide tænder der gemte sig bag de røde læber. Han rødmede atter og bed sig i læben "Tusind tak" nærmest hviskede han, til de to drinks som han fik. Hvilket ikke var noget der skete ret ofte, men det var lidt dejligt at blive forkælet på denne måde, sådan lidt uforpligtende. Han rystede dog hurtigt på hovedet til det andet spørgsmål, og så op på fyren lidt tid før han fandt ord der kunne formulere hvad der plagede ham " Vi er stadig kærester" hviskede han nærmest og rynkede sine bryn "Men han virker fjern, og er ikke så meget hjemme som han plejer." Han gled en finger rundt langs kanten på sit glas, og kunne godt mærke at det gjorde ondt at snakke om, og hans øjne blev lidt blanke ved tanken "Jeg elsker ham, men jeg tror ikke rigtigt at han har det på den måde. Jeg mener.. Hvis han elskede mig, ville han så ikke være ligeglad med hvad andre tænker?" Han så op på fyren lidt spørgende, og bed sig svagt i læben inden han lidt sammenbrudt mumlede "Jeg tror han søger en pige" det sidste blev sagt ed en kvalt stemme. Og han slog blikket ud imod gulvet igen.
Han ville ikke køre i det, derfor var dans et godt emne. Han fremtvang sit smil og så på fyren igen "Du skal da lære at danse" smilede han skævt og gled en hånd igennem sit hår " Hvis man danser i de rette arme, er der ingen problemer med at træde hinanden over fødderne" forklarede han og så kort ind i de charmerende brune øjne " Bare to sjæle, der sammen danser og finder sammen" Hviskede han og kam i tanke om at han faktisk aldrig rigtigt havde danset med Toby. Han sank en klump og rømmede sig "Men nu skal jeg ikke sidde her og lyde som en håbløs romantiker. Du kunne jo komme til at tro at alle franske mænd er sådan" grinede han lidt hjerteligt. Inden han tog glasset " Skål" og indholdet forsvandt i to slurke, og hans kinder blussede let op af den varme whiskey. Det var faktisk meget rart at komme lidt ud på denne måde, og få snakket med andre mennesker. Han rykkede sig lidt tættere på baren " Det var ikke længe du har været her, hvad lavede du før?" Spurgte han nysgerrigt og tog sig selv i at betragte hans overarme lidt, han så derfor hurtigt ned på sine hænder inden han løftede hånden op til ham "Jeg hedder forresten Bodin, Bodin Bern Le`Cavalier. Men kald mig bare Bodin" smilede han sukkersødt og lidt flirtende til ham, dog ikke med vilje. Det var ham bare så naturligt, og Uriel flirtede vist også lidt med ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 23, 2016 12:01:34 GMT
Uriel nikkede blot som en "selv tak" -gestus. Han vidste godt at hvis det blev opdaget måtte han selv betale ud af egen lomme, men for pokker hvem skulle dog opdage det? Da han sagde at de stadigvæk var kærester smilede Uriel blot opmuntrende, "hey, så kan det da ikke være helt skidt," svarede han lidt muntert. Han var faktisk et ret optimistisk menneske, og en lille del af ham mærkede da et svagt "øv" i sit indre, men sådan var det jo hver gang en flot fyr var optaget. "Måske han har meget arbejde?" Forsøgte han med et skuldertræk. Det skete jo sommetider. Men jo mere han snakkede endte Uriels smil med at falme lidt. "Hey, hvis han er til piger er der ikke noget at gøre ved det, det er ikke noget du skal hænge dig selv op på du kan jo ikke gøre for du er en fyr," han trak let på skuldrene. "Nu er det jo ikke sikkert at det er sådan, måske du skulle spørge ham? For jeg tænker bare, er det ikke bedre at få vished frem for at rende rundt og være fastlåst til en hvor man ikke kan leve op til forventningerne?" Han trak let på skuldrene. Man kunne jo ikke ændre hvem man var, og selv hvis man kunne skulle det jo ikke være nødvendigt at ændre sig for en kæreste, men det var jo uanset om man var til mænd eller kvinder.
En latter brød ud som Bodin fortalte ham at han skulle lære at danse. "Jeg siger bare stakkels den danselærer der skal lærer mig det." Han rystede morende på hovedet ved tanken. "Jeg er nok ikke den store romantiker." Indrømmede han, men nu havde han jo heller aldrig haft en kæreste som han kunne være romantisk overfor, det kunne også have noget med det at gøre. Han havde altid flyttet meget som barn så det var svært at låse sig fast, bare det at han havde haft dette job i så lang tid var ret stort for ham. "Er de da ikke det?" Jokede han. Automatisk fandt Uriel atter flasken med ildwhisky frem som Bodin tømte sine glas, han skænkede op på ny, dog ikke til sig selv. Spørgsmålet fik Uriel til at sukke meget opgivende. "Det er en lidt lang historie," indrømmede han og så til som den sidste gæst forlod kroen. Han lænede sig lidt frem så han hvilede albuerne på bardisken og så Bodin ind i øjnene. "Den korte version er, jeg er den yngste på en søskendeflok af 5, de andre har meget store ambitioner om at finde...sjældne genstande," han ville ikke gå for meget i dybden med at de søgte efter månestenene, nogen af søskende var trods alt lidt for glade for tanken om magt ifølge Uriels mening. Han forsatte, "jeg har bare altid fulgt med du ved," han afventede igen lidt inden han atter forsatte, "men ja her for et halvt års tid siden blev jeg bare enig med mig selv om at jeg ville prøve at stå lidt på egne ben, og slå mig lidt ned og sådan, få mig et normalt job og alt det der," han blinkede. Det var da også gået okay, han havde jobbet og en lille etværelses, skønt han sov på sofaen og der var ret rodet så var det hans og det var han stolt af. Han tog hånden med et varm smil, "Mit navn er Uriel Flynn." Præsenterede han sig. "Men hvad så med dig? Hvad laver du til dagligt?" Spurgte han nysgerrigt ind.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 24, 2016 1:05:26 GMT
Bodin betragtede fyren lidt imens han stod der og talte til ham, han bed sig lidt i læben og nikkede til ham. Men han havde ikke lyst til at sige noget til ham, han havde ikke lyst til at ødelægge sine egne drømme. Og han elskede ham jo, faktisk var Toby den første som han virkelig elskede. Han bed sig i læben og gled en hånd langs med sit ben og ned på knæet igen "Jeg ved godt at jeg bør snakke med ham, men jeg har ikke lyst til at blive efterladt alene" nærmest hviskede han og vidste godt at det lød meget ynkeligt, men han var efterhånden blevet så glad for at dele liv sammen med en fyr, men Uriel havde nok ret i at han hellere måtte tage fat i Toby. Men det skulle ikke være nu, og så var han sikkert på arbejde. Han så ind i Uriels brune øjne og rødmede lidt "Jeg... Jeg må hellere snakke med ham" tilføjede han og lagde hovedet lidt på skrå og så på et par gæster der forlod kroen. An så derfor atter på fyren "Nu r det ikke sådan at det er min skyld at du holder åben? For jeg vil ikke stå i vejen hvis der er en der venter på dig derhjemme" milede han lidt charmerende og bed sig underlæben.
Han kunne godt lide fyrens latter, og kom selv til at smile ret voldsomt så man tydeligt kunne så de perlehvide tænder "Jeg kan da lærer dig at danse" foreslog han, og kom til at rødme ret kraftigt. Det var lidt pinligt at tilbyde den slags til n nærmest fremmed. Han slog blikket ned på sine fingre " Narh, de fleste franske fyre er alt for sarte, jeg gik i skole i Frankrig.. Det var ikke til at finde en kæreste" grinede han tydeligt for sjovt. Han studerede ham lidt imens han atter kom whiskey i glasset. Og valgte at tage sin anden ring og nippe lidt til den "mm den er god" hviskede han ned imod glasset og rak lidt mere "Men man kunne jo tro at du er ude på at drikke mig fuld" smilede han og blinkede til fyren bag baren, i det han satte sit glas tilbage på baren og så på ham. Han lyttede til hans historie og betragtede hans ansigt imens. Han var en tiltalende fyr tænkte Bodin for sig selv, og tænkte på hvor mange han sikkert kunne score hver eneste dag når han var på job. Dog sagde han intet og trykkede hans hånd let "Dejligt at møde dig Uriel" han rømmede sig lidt og trak hånden til sig og gled de lange fingre igennem sit hår "Jeg er ansat i ministeriet, ja ikke noget stort. Jeg er personlig sekretær for ministeren, så jeg har intet at sige" han trak på sine skuldre med et kærligt smil, inden han tog glasset og drak lidt mere af indholdet " Bor du her i byen?" Spurgte han nysgerrigt og bed sig charmerende i underlæben.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 25, 2016 11:48:47 GMT
Uriel trak let på skuldrene. "Sommetider er "alene" godt, så lærer man at klare sig selv uden at være afhængig af andre," fortalte han. Nu mente han ikke sådan at man kunne hygge sig med alle og ingen forpligtelser og den slags, men nærmere noget med at have vishenden om at man godt kunne tage vare på sig selv. Det var jo lidt ala det han gjorde nu. "Men altså, jeg forstår godt hvis du synes det er hårdt og sådan, hvis I har været sammen længe." Tilføjede han, han ville jo helst ikke lyde helt kynisk, og det var jo heller ikke ment dårligt, men det gav bare en tilfredsstillelse at bide at man kunne stå på egne ben. "God ide." Sagde han med et smil og trak på skuldrene, "og hey op med humøret, der er jo masser af søde fyre i verden," tilføjede han uden at mene noget videre med det. Han rystede på hovedet, "no worries, du ligner en der kunne bruge det, og jeg skal alligevel ikke noget senere." Forsikrede han, "jeg er i hvert flad ret sikker på at Chip er ligeglad med om jeg kommer en time senere hjem." Det var hans lille gadekryds af en hund. Han havde fundet den som hvalp på en af deres mange ture og havde taget den med hjem og den havde været en tro følgesvend siden.
Uriel hævede tvivlsomt et bryn af ham, "så må du sgu inviterer mig ud først," jokede han. Han ville helst ikke stå og spille total idiot fra starten af for selvom hans selvtillid ikke fejlede noget havde han ikke lyst til at gøre sig selv til grin. Ikke endnu i hvert fald, så skulle de om ikke andet kende hinanden lidt bedre. Ikke at han gik ud fra at Bodin var interesseret, han havde jo kæreste på, på den anden side kunne man jo godt være venner alligevel. "Nedern." Svarede han til det med kæreste i mangel på bedre. "Vi flyttede altid så meget at jeg opgav at lede," han blinkede igen, dengang havde det gjort ham ked af det, men i dag betød det ikke så meget, han havde ikke travlt. Han lo igen kort, "det tror jeg nu nok du klarede ganske glimrende helt uden min hjælp." Pointerede han og hentydede til drikkene han havde bestil lige før. Uriel tabte underkæben lidt, "jeg er bartender, dét er ikke noget stort, sekretær for ministeren det er da stort, det må være vildt spændende." Sagde han smilende. Åh hvor hans søskende dog ikke ville elske hvis han havde sådan et job. "Ja, omkring 5 minutter herfra, så det er dejlig let at komme til og fra arbejde," konstaterede han.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 25, 2016 13:59:12 GMT
Bodin betragtede ham lidt imens han snakkede og nikkede på de rigtige steder. Han vidste jo godt at han kunne stå på egne ben, han havde jo taget turen til London alene da han var færdig med skole i Frankrig. Det havde da været hårdt, men han havde aldrig haft store problemer. Han smilede til fyren " det er nu ikke fordi at jeg er bange for at stå på egne ben Iker sådan noget. Men det er så dejligt at vide at man har en at komme hjem til, og en fyr som ligger armen om en om natten når det er lidt koldt" forklarede han og smilede lidt drømmende til Uriel. For Toby var da sød når det endelig skulle være, og Bodin nød jo den tid de havde sammen når de var hjemme alene. Men tanken om at de ikke kunne gå udenfor med hinanden i hånden eller sidde i flere timer på en cafe og se ind i hinandens øjne. Han bed sig i læben og gled hånden op igennem sit røde hår. " er det en hund?" Spurgte han da der blev nævnt en med navnet chip, gik han ikke ud fra at det var en pige. Han tog atter glasset og drak lidt af indholdet.
Bodin lo lidt og rystede på hovedet " jeg kan da ikke bare invitere dig ud" det fik ham dog til at rødme lidt ved tanken. Men han regnede stærkt med at Uriel bare mente som venner. Han så lidt på ham " har du så ikke haft en kæreste? Du har vel ingen problemer med pigerne?" Spurgte han lidt nysgerrigt, han havde selv haft ret mange piger som ville være kæreste med ham da han gik i skole, og den gang havde han også virket langt mere maskulin end nu, hvor han var så langt væk hjemme fra og endelig kunne være sig selv til fulde. Ikke fordi han ikke var sprunget ud for sin familie, han havde bare først fundet sig selv i London. Han tog glasset op igen " må jeg ikke byde dig på noget? " spurgte han og så rundt i kroen da han var sikker på at de var alene. Han drak en stor skurk inden glasset blev sat tilbage på baren. " tja, det var mit drømmejob, og det var virkelig heldigt at jeg fik stillingen, det var dog som elev da jeg startede efter skolen" forklarede han med et smil " men du er jo her i baren, hvor du kan trøste en som mig og feste med de andre gæster. Det kan jeg ikke i ministeriet, der er jeg jo nød til at være kedelig og stille" smilede han og trak lidt på sine skuldre " det lyder dejligt, jeg bor også selv et pr gader her fra" smilede han roligt og gled hånden ned over låret igen til hans knæ.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 3, 2016 11:12:54 GMT
Uriel kunne godt lide lyden af det Bodin nævnte, det lød hyggeligt, ikke noget han selv havde prøvet, men tanken var da rar. "Det lyder nu også ret hyggeligt," indrømmede han smilende. Uriel så ikke sig selv som en player. Han var glad for at flirte, men det var sjældent at han tog det videre end det. Det kunne i hvert fald nok tælles på en hånd hvor mange han havde været sammen med seksuelt. "Jeg har nu aldrig haft et forhold på den måde, så måske det er derfor jeg ikke helt tænker over det i hverdagen." Indrømmede han og smilede lidt. Når man rejste meget var det svært at stille noget på benene, og nu var han så vandt til at være sig selv at han ikke tænkte så meget over at der var andre muligheder. Han smilede så de brune øjne virkede dobbelt så varme. "Jep, min tro følgesvend." Svarede han med et let grin. Han elskede virkelig den hund. Den måtte også være 9 år gammel nu, så han var jo godt klar over at det ikke ville holde evigt, men han måtte jo bare nyde den tid han havde.
Uriel lo med ham og rystede lidt på hoevdet. Bodin virkede som en ret cool fyr, det at han rødmede bevidnede vel om at han var lidt genert anlagt, hvilket Uriel fandt virkelig charmerende især fordi han selv var så udadvendt. "Nej det har jeg ikke, det har været svært når vi har været flyttet så meget rundt," svarede han sandfærdigt. "Og nej jeg har ingen problemer med at charmere mig ind på pigerne, men det kan godt give komplikationer når jeg er mere interesseret i deres kærester. Det ender altid med at blive ret akavet," Han skar en grimasse og blinkede sigende. Hans tilbud fik Uriels smil til at vokse og han nikkede så, "gerne, men så må jeg vidst hellere lukke biksen først." Han kom ud fra baren og gik over for at låse døren og vende skiltet fra "åbent" til "lukket" hvorefter han bevægede sig tilbage over gulvet mod Bodin. Forklædet trak han over hovedet og afslørede resten af den mørke tætsiddende langærmet bluse han havde haft på og det lyse jeans. Om halsen bar han en halskæde som dog var skjult af blusen. Han gik atter om bag baren for at finde whiskyflasken frem på ny. Den blev sat på disken inden han for anden gang forlod baren denne gang for at sætte sig på barstolen ved siden af Bodin. "Det lyder nu ret fedt alligevel, jeg ville nok ikke du til det, for ærlig talt har jeg nok lidt for meget krudt i røven," smilede han og så lidt rundt, "men ja det her er ret cool. Jeg tror ikke at jeg skal leve af det resten af mit liv, det ville være lidt sørgeligt, men indtil jeg finder ud af hvad jeg vil med mit liv er det okay." Han nikkede lidt for sig selv. "Fedt nok! Jamen så har jeg måske en chance for at løbe ind i dig fra tid til anden," han smilede bredt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 3, 2016 14:16:54 GMT
Bodin smilede sødt som kun han kunne, imens han betragtede fyren på den anden side af baren. og et øjeblik syntes han selv at det var lidt trist at han ikke havde mødt ham noget før, for han var ret sikker på at de to nok skulle blive ret gode venner, og det var jo ikke fordi at Bodin gik så meget ud at han fik nye venner, de fleste var jo gamle venner som han så når de havde aftaler. Han bed sig i læben "Nurh, jeg elsker hunde" mumlede han nørmest og så kort ind i Uriels smukke brune øjne. Han kunne tydeligt se på fyren at han elskede sin lille vovse meget højt. Det var ret kært i Bodins øjne. Bodin kom atter til at rødme da Uriel fortalte at han var til drenge "Se det havde jeg aldrig troet, du øhh du oser ikke at at være til mænd" lo han lidt. og betragtede fyren i det han forlod baren og gik hen for at lukke krostuen, han betragtede fyren lidt da han satte sig ved hans side, og tog sig selv i at studere ham. Men det var vel meget normalt at man gjorde det, han var jo en ny og spændende person, og så så han jo godt ud. Bodin tog hurtigt sit glas og drak lidt for ikke at stirre på Uriels nu ´frigjorte´krop.
Han rettede lidt på sin stilling ved at lægge det andet ben øverst, og glide hånden ned over låret for at rette en fold ud på hans lår. Hånden endte dog atter på hans knæ, han kunne godt lide at sidde på den måde. "Vi kunne jo mødes til en kop kaffe engang, nu hvor vi ikke bor så langt fra hinanden" smilede han sødt til fyren, og bed sig lidt i læben, en tot af hans hår gled stille ned for det ene øje, men han strøg den ikke væk. Alkoholden gjorde at han ikke rigtigt gik op i det lige nu, han var langt mere interesseret i Uriel der sad overfor ham nu. "Hvad kunne du godt tænke dig at lave? hvis altså du skulle stoppe med at stå her bag baren og flirte med fyre?" drillede han lidt og tog glasset for at drikke det sidste af indholdet. Hans øjne hvilede dog stadig på Uriel, da det virkede meget naturligt. Han havde næsten glemt alt om hvor trist han havde været, og hvor meget han savnede Toby. Han bed sig dog lidt i læben, og rettede sig op for at dreje rundt på stolen og se ud i rummel med ryggen til baren "Hvad er din drøm?" spurgte han lidt ud i luften inden han skævede over til fyren.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 5, 2016 18:16:11 GMT
Uriel smilede større som Bodin afslørede at han godt kunne lide hunde. "Fedt, jamen så kan de jo være at I kan hilse på hinanden på et tidspunkt." Svarede han med et mornede smil. Chip var en ret glad hund og elskede alle. Derudover var den meget velopdragen så det var nemt at have den med ude. Han smilede og lod hovedet glide på skrå, "jeg er bare ikke så feminin." Kommenterede han med et skuldertræk. Pigerne troede også ganske ofte at han var interesseret i dem, det var jo heller ikke fordi han reklamerede for at være homoseksuel, men han lagde nu heller ikke skjul på det, for det var ikke noget han var flov over. "Så ham din kæreste der," begyndte Uriel for at få en samtale stablet på benene, han tog flasken os skænkede op til dem begge, "er han ellers en god kæreste?" Det kunne jo godt være at han var en lort, man kunne aldrig vide.
"Det lyder hyggeligt så det kan jeg da ikke afslå," besvarede han med et venligt smil. "Men altså hvis jeg kunne blive lige hvad jeg ville? Hmm..." Han gav sig til at tænke sig om. "Så tror jeg godt jeg kunne tænke mig at lave noget med drager," svarede han og nikkede lidt for sig selv. Det kunne være fedt at være indfanger eller have sit eget reservat, men sådan et job var naturligvis ikke helt risikofrit. "Du ved starte et reservat op eller noget i den stil." Kommenterede han stadigvæk med en tænksom mine. "Og hvad så med dig? Hvor ser du dig selv om...lad os sige 2 år fra nu?" Stadigvæk sammen med kæresten måske, ikke at han sagde det sidste højt, han var ikke sikker på at han havde lyst til at det skulle være hans svar, men det havde han en fornemmelse af det, mest fordi at kærestepar jo altid helst så sig selv sammen uanset hvor mange år ud i fremtiden man snakkede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 5, 2016 23:33:49 GMT
Bodin smilede sukker sødt til ham, som kun han kunne gøre det uden at komme galt afsted. Han bed sig lidt i læben og betragtede ham lidt, og studerede hans læber imens han talte til ham. Uriel lød virkelig som en sød og ret charmerende fyr. Bodin faldt lidt i staver men nikkede så "Jeg vil da meget gerne møde ham, jeg er sker på at han er virkelig sød" smilede han og rødmede lidt a han pludselig blev spurgt ind til ham og Toby. Han bed sig i læben og så lidt ud over rummet uden rigtigt at kigge på noget "Toby? Tja, han er sød og dejlig. En flot og maskulin fyr" nærmest hviskede han og så over på fyren igen "Men eg øhh jeg er og var hans første, så han er ikke så erfaren. Ikke fordi det ikke er dejligt, faktisk er jeg lidt vild med tanken om at jeg er hans eneste" han rødmede kraftigt "Det skulle jeg jo ikke sige" mumlede han og så lidt ned på sine ben "Men han er sød og så er han advokat lærling" hviskede han og bed sig i læben "Jeg tænder lidt på en flot fyr i jakkesæt" indrømmede han, tydeligt kun på grund af alkohol i blodet.
Han tog sig sammen og rettede sig op "Jeg snakker for meget" grinede han lidt og så ind i de brune flotte øjne " Drager?" Spurgte han og bed sig i læben, og forestillede sig fyren siddende på en stor drage "Det lyder samlejeet" fortsatte han med røde kinder og rakte ud efter glasset for at drikke lidt mere. Det var dog tydeligt at han allerede nu var sådan lidt småfuld af det han havde fået. Han betragtede dog bare fyren imens han snakkede videre og fortalte om sin drøm, elv om han sikkert ville spørge igen en gang i fremtiden. Han gled en hånd op igennem sit røde hår og bed sig i underlæben så de hvide tænder kom lidt frem " Om 2 år? " spurgte han og så tænksom ud "Om to år sidder jeg sikkert alene i min lejlighed med 200 katte" drillede han tydeligt men rystede så på hovedet "Nej jeg håber på at jeg har fundet en fyr som vil være min for altid, måske være forlovet" han så lidt drømmende ned på sin finger "Og så er jeg sikkert stadig i ministeriet eller ude og se hele verden" smilede han og så op i fyrens øjne " Hvad med dig flotte fyr? Hvor er du om 2 år" spurgte han og drak det sidste i glasset.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 8, 2016 11:02:06 GMT
Uriel smilede bare større, "jamen så er det en date," ordene fløj bare ud af munden på ham inden han nåede at stoppe sig selv. Han bed sig undskyldnede i læben og skar en grimasse, "aftale...mente jeg." Rettede han sig selv i en undskyldende mine og fugtede læberne med tungespidsen. Han rømmede sig lidt for at bryde den akavede situation han lige havde sat sig selv i. "Sorry, det var ikke ment sådan, du har jo kæreste og det." Han skar en mild grimasse og rystede på hovedet af sig selv. Han lyttede interesseret som Bodin fortalte om ham og Toby. Han kunne god selv høre at han nok ikke havde de vilde chancer. For det første ville Bodin ikke være den første fyr han havde været sammen med, for det andet så ville han helst undgå at gå i jakkesæt. Så fint på den var han slet ikke og han følte sig altid så fastlåst i det. "Jamen så passer I da godt sammen," svarede han og smilede varmt. "Jeg kan da i hvert fald ikke forstå hvis ikke Toby skulle være vild med dig." Tilføjede han ærligt. Dog kunne han vel forstille sig at det måtte være svært hvis kun man havde været sammen med den ene i hele sit liv. Man kunne vel ikke vide om det var den eneste ene hvis ikke man havde noget at sammenligne med? Ikke at Uriel ville sige det højt.
"Nej nej, slet ikke, jeg vil hellere end gerne høre mere om dig." Opfordrede han med et varmt glimt i øjet. Han lo ved Bodins kommentar, "Ja, men jeg tror desværre ikke at jakkesæt er den bedste påklædning dertil," jokede han og blinkede lidt flirtende til ham. Det med at se sig selv i fremtiden var altid en sjov leg, han lyttede til Bodin og bed da også mærke i at han ikke sagde at han regende med at være sammen med kæresten til den tid. Det var da et plus - for Uriel altså. "200? Så håber jeg at du har en stor lejlighed." Lo han og rystede lidt på hovedet inden han forsatte og dermed svarede på Bodins spørgsmål. "Hmm om to år." Han tænkte sig lidt om. "Om to år bor jeg muligvis i Paris, jeg synes det er en ret fed by, jeg arbejder med drager på den ene eller anden måde og spare op til at realiserer min drøm." Igen blev et flirtende blik sendt mod Bodin, "og forhåbentlig har jeg en at komme hjem til der kan forkæle mig lidt efter en lang dag på jobbet, med lidt andet end en våd hundesnude i ansigtet." Han lo og rystede lidt på hovedet. Det ville da være helt perfekt.
|
|
|