Deleted
•
Post by Deleted on Mar 9, 2016 11:32:38 GMT
Bodin smilede sødt til fyren og betragtede ham, han var lidt sødnår han sådan kom til at snakke forkert . Han lænede sig lidt frem og strøg ham lidt over knæet " selvfølgelig er det da en date" drillede han og blinkede til ham. Tydeligt lidt fuld og mumlende men med et tydelig flirtende blik. Han rettede sig tilbage og rødmede lidt "Ja, han er en dejlig fyr. Men tror du at han vil have mig resten af livet?" Spurgte han lidt bedrøvet. Han bed sig i'et i læben og så ind i hans flotte øjne, han havde altså et eller andet for fyre med brunt hår. Han smilede sukker sødt og rødmede lidt igen og gled en hånd op igennem sig røde hår. Han betragtede ham lidt "Det er også lidt samlejeet med n fyr i arbejdstøj, a jeg mødte Toby havde han også arbejdstøj på, med små fjer ud over det hele. Og jeg har aldrig før været så vild med en fyr efter første aften" fortalte han lidt drømmende og tog om glasset for at tage en lille slurk mere af den varme væske.
Han kunne ikke lad være med at grine lidt af fyrens ord og nikke lidt "jeg har faktisk en stor lejlighed, eller det er jo vores lige nu. For jeg har lejet det ud til Toby, det var faktisk der vi fandt sammen, da jeg skulle vise ham lejligheden. Vi øhh vi blev lidt fulde og endte med at... Jah du ved" han rødmede kraftigt og gled sine lange fingre ned over hans lår og helt ned til hans knæ. Han smilede sødt og bed sig i læben imens han betragtede ham imens Uriel fortalte om hvad han gerne ville lave i fremtiden. Han lo lidt og så ind i hans smukke øjne " Såå du skal måske ud og finde dig en fransk fyr? Men de er også meget søde" drillede han kærligt og bed sig i læben. Han var faktisk utroligt sød og tiltalende. Han så lidt ned af ham, og nød at se på ham, for han var faktisk gå lækker Og hvis ikke Bodin havde haft en kæreste havde han nok prøvet på at få ham med Jem for i aften. Han drak det sidste i glasset og rømmede sig lidt " Har du været meget i Paris? Spurgte han kærligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 15, 2016 1:05:27 GMT
Uriel betragede Bodins fingre som de strøg over hans knæ, han smilede. ”Fedt! Jamen så skal vi nok få det rigtig hyggeligt er jeg sikker på.” Svarede han og lænede sig ligeså frem mod Bodin. Han ville da ikke have noget imod at hive ham med hjem, men det ville Bodin nok ikke sætte pris på eftersom han lod til at være typen der ville blive ødelagt over skyldfølelsen der ville følge. ”Det kan jeg desværre ikke svare på for dig, det er noget du selv må erfare.” Sagde han roligt og med et lidt medfølende smil. Han ville jo ikke stå og sige at kæresten nok ville droppe ham eller at de skulle være sammen for evigt, for det kunne han jo af gode grunde vide noget om. Han lyttede til hvad Bodin fortalte om Toby, ”han lyder også ret cool, men han skal jo gøre dig lykkelig, ellers er der ikke meget ved det.” Han smilede svagt.
En mild latter rullede over Uriels læber. ”Åh ja det kender jeg lidt for godt,” svarede han. Igen var han ikke typen der hoppede på alle, men der havde da været et par one night stands der var startet på den måde – altså med at de havde været lidt for fulde. Han trak let på skuldrene ved Bodins spørgsmål. ”Jeg ved det ikke helt. Måske. Jeg må jo bare se hvad fremtiden bringer, måske han er britte og jeg så bare overtaler ham til at flytte med mig,” han lænede sig yderligere lidt frem mod Bodin, ”du ved, hvor tiltalende det kan være at bo i en lillebitte lejlighed til alt for høj husleje, en af dem hvor man skal bakke ud på toilettet og nærmest skal stå i håndvasken for at tage et bed. I lejligheden kan sengen dårligt være der og man bor så højt oppe at man hellere undvære at spise sine cornflakes fordi man har glemt mælken. En hund der vækker en hver morgen med dårlig ånde og våde slik i ansigtet.” Han lo og rystede på hovedet, ”hvem ville dog kunne modstå et sådan tilbud.” Det kunne godt være at det var skrækscenariet, men kunne et forhold overleve det kunne det vel overleve alt. ”Alt det og alligevel ville det være det hele værd når man går hånd i hånd ned gennem Paris' gader med den man elsker.” Han så lidt drømmende frem for sig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 15, 2016 11:49:04 GMT
Bodin betragtede ham lidt imens han snakkede og bed sig lidt i læben, han vidste inderst inde at Toby ikke ville blive ved ham for altid, for så havde det hele været meget anderledes, og så havde han ikke sødt her fuld og sammen med Uriel. Han fugtede sine læber og lænede sig lidt frem og så ind i de brune øjne "Jeg elsker ham, det gør jeg.. Men jeg tror ikke han elsker mig" sukkede han og trak lidt på sine skuldre "Men nu skal vi ikke snakke mere om ham. Det kan umuligt være sundt" smilede han og bed sig lidt i læben med det lidt fulde smil, imens han rakte ud og tog glasset på baren og drak lidt af den gyldne væske. Hvorfor skulle det altid ende på den her måde for Bodin? Kunne han ikke bare få lov til at møde fyren som ville elske ham resten af deres liv. Han sukkede og gled en hånd igennem det røde hår og betragtede fortsat yren overfor.
"En britte? Ja det kan da godt ske at du finder en" drillede han og klappede ham atter engang på låret og lyttede til hans ord "Det lyder da ellers meget romantisk at bo på den måde, så ville man også være tvunget til at være mere sammen" drillede han med et glimt i øjet "Jeg har aldrig selv boet så småt, så jeg kender ikke så meget til det" han trak på sine skuldre og bed sig lidt i læben "Jeg har aldrig haft de store økonomiske problemer, det er sikkert grunden. Men jeg kunne godt tænke mig at leve på den måde, med en sød og romantisk fyr" hviskede han nærmest med rødmende kinder og et lille glimt i øjet. For han mente hvert et lille ord, og kunne nærmest forestille sig hvordan det ville være at gå ned igennem torvet med hinanden i hånden, og måske få en rose af ham. Han var håbløs, en sådan romantik fandtes ikke i den virkelige verden. Det var kun i eventyr man oplevede den slags. Han drak det sidste i glasset og så drømmende ud i rummet " Hvordan ser din drømmefyr ud?" Spurgte han og så atter på fyren med et sukker sødt lille smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 16, 2016 9:18:42 GMT
Uriel sendte ham et lidt sørgmodigt blik. Han havde virkelig ondt af ham, det kunne umuligt være let at være smask forelsket hvis man var den eneste der var det. "Hvis ikke han elsker dig, så må du da også vide at du kan finde noget der er meget bedre." Svarede han og hvilede lidt trøstende en hånd på Bodins lår for et par lange sekunder. Det var da ikke fair at holde nogen hen i hvert fald, Uriel gik meget op i ærlighed, ikke alle fra hans familie var lige så noble som ham lige på det punkt, men han havde bestemt også fortalt nok løgne i sin unge alder til at de talte for en livstid. Han havde ikke altid haft det syn på tingene som han havde nu. I en lang periode havde han troet at han skulle følge i sine ældste søskendes fodspor på jagt efter månestenene. Nu vidste han bedre. Han gad ikke spilde sit liv på den slags når det ikke var penge der gjorde en lykkelig. Jovist hjalp det på det, men de kunne jo ikke løfte en op hvis man var nede eller lave mad til en når man kom hjem fra arbejde.
"Ja man kan jo aldrig vide," sagde han morende og blinkede. Han nikkede i takt med at Bodin snakkede. "Ja ik? Man ville sikkert gå hinanden på nerverne, men alligevel ville man elske det fordi man får et lidt tættere bånd. Ikke at jeg har prøvet det, men det bilder jeg i hvert fald mig selv ind." Han smilede bredt og fugtede læberne med tungespidsen. Uriel smilede lidt til ham, "min økonomi har været ret svingende alt efter hvad jeg har lavet." Sagde han ærligt. Desværre havde han lært at hvad der kom let gik let. Sådan var det jo nu til dags. "Jeg har dog aldrig haft så meget at jeg ville kalde mig selv velhavende." Han blinkede igen, "det kommer måske en dag, men en ting af gangen." Han ville have det fint med en at slå sig ned med og gerne i Paris, alt derefter kom når det kom. Som Bodin tømte glasset var Uriel ikke sen til at fylde det op igen. Han tog ligeledes lidt mere selv. "Udseende betyder ikke så meget," svarede han sandfærdigt, "bare han er sød og positiv og kan lide at blive passet på." Den hentydning var naturligvis til at Uriel gerne ville være manden i forholdet. "Hvad med din?" Han havde jo ingen anelse om hvordan hans nuværende kæreste så ud eller om Bodin gerne ville have en der lignede, men hvis ikke man spurgte blev man jo ikke klogere.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 16, 2016 14:09:55 GMT
B odin smilede og så kort ned på Uriels hånd, der nussede ham på låret, han fandt det behageligt og rart. Han havde altid elsket at blive nusset om og kærtegnet. Derfor stoppede han ham heller ikke selv om han vidste at Toby sikkert ville blive sur og jaloux hvis han havde set det. Men det bekymrede han sig slet ikke om lige nu. det var sikkert kun på grund af alkohol at han ikke gjorde noget. Hånden gled op igennem det lange røde hår i det han smilede sødt til fyren og bed sig lidt tydeligt i underlæben.
"Jeg tror det ville blive frygteligt med alle de diskutioner der kunne komme" drillede han og så ind i de brune øjne "Men det kunne være rart" smilede han og så lidt ned på glasset "Hvis vi bliver uvenner derhjemme kan vi bare gå ind i hver sit rum" fortsatte han og trak lidt på sine skuldre og tog sig ikke rigtigt af det lige nu. Han lænede sig tilbage op af baren og skiftede sine ben rundt " Så du har slet ikke noget du tænder på ved en fyr?" drillede han kærligt og blinkede til ham "Selv er jeg til en mand der er høj, mørkt hår og dejlige øjne" han rødmede lidt " og så skal han være sød og kærlig overfor mig, måske lidt romantisk" hviskede han nærmest med røde kinder og trak på skulderne "Og så er jeg faktisk mest til slanke fyre, ikke for at lyde kræsen men jah" mumlede han nærmest lidt flov og tog atter glasset og drak lidt
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 17, 2016 11:02:06 GMT
Uriel var ikke i tvivl om at han skulle være fyren i forholdene. Han var glad for at nusse om folk og putte og alt det som der tilhørte et forhold, en igen så havde han aldrig haft et forhold. Han havde flyttet alt for meget rundt. "Det er nu synd at du ikke er single," sagde han i et grin, "ellers kunne jeg have inviteret dig med." Han blinkede. "Det kunne bare være sjovt, tænk bare at rejse derover og så tage tingene en dag af gangen, ingen planlægning eller noget." Tanken var ret interessant. Se hvad man kunne få af job og lejlighed, bare tage tingene som de kom. "Det kunne da være super fedt." Han sukkede lidt og rystede på hovedet. Han kunne sagtens gøre det alene, men det ville nok være sjovere sammen med en, så man havde en at kunne dele det med.
Han nikkede opmuntrende, "netop. Så kunne vi skælde ud og så kan den ene sidde og surmule i sofaen imens den anden surmuler i sengen og så se hvem der giver sig først." Han lo lidt ved tanken. "Og så kunne man altid nyde god make-up-samleje bagefter." Han lo igen, "jeg har hørt det skulle være det bedste." Han havde intet imod at snakke om den slags, det var jo en helt naturlig ting i det at være menneske. Bodins ord fik ham til at tænke sig lidt grundigere om. "En fed personlighed er et must," startede han, "og så skal han helst være mindre end mig, så jeg bedre kan være fyr overfor ham," han blinkede igen, "men altså hår og øjenfarve og den slags der har jeg ikke nogen præferancer tror jeg." Han lod blikket glide lidt op og ned af Bodin, "men altså du er nu ret lækker." Måske det var lidt vovet, men han kunne ikke lade være. Han tog en tår af sit eget glas. Var det egoistisk af ham at håbe på Bodin og kæresten splittede op så han kunne få lo til at bruge lidt mere tid med Bodin og lære ham lidt bedre at kende. Det var sjældent at han klikkede så godt med en fyr.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 17, 2016 11:44:43 GMT
Bodin kunne ikke lade være med at grine lidt kærligt til fyren og bide sig selv i læben "Hvis jeg var single, var jeg taget med dig med det samme" drillede han kærligt tilbage med et glimt i øjet, for Uriel var virkelig en flot fyr og Bodin kunne ikke helt holde sig fra at lurer lidt på ham. Han mindede på mange måder om Toby, eller også var det fordi at han var fuld. Han gled en hånd op igennem håret imens han lyttede til fyren og grinede lidt hjerteligt på de rette steder. Uriel var helt sikkert en smadder sød fyr som Bodin gerne ville udvikle et venskab sammen med. Det var vel ikke forkert. Og Toby havde jo også sine venner ved siden af deres forhold.
Bodin grinede hjerteligt af fyrens kommentar og rystede på hovedet " Hva er det for noget at sige" drillede han og gled en hånd langsomt ned over sit lår til hånden atter lå på hans knæ " Man kan da ikke sidde i en bar og snakke om samleje" drillede han tydeligt og bed sig lidt i læben på en fræk måde, imens han så ind i hans kønne øjne " Jeg har det på samme måde med personlighed, jeg fortalte bare hvad jeg tænder på" hviskede han med et glimt i øjet, inden han rejste sig og satte glasset på baren, så han kunne lægge en hånd på hver af Uriels lår, imens han selv pressede sig tættere på ig gled hænderne langsomt op af hans lår " Jeg syntes også du er lækker" hviskede han med sine læber få tommer fra hans. Han så han ind i hans øjne, og grinede så " kom, lad os danse" foreslog han, og rykkede sig væk fra fyren igen, ellers ville det ende galt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 17, 2016 12:13:48 GMT
Uriel lo og sukkede overdramatiseret, "egoistisk som det lyder må jeg indføre et øv over du ikke er." Sagde han morende. Det havde været langt lettere hvis bare Bodin ikke havde haft en fyr derhjemme at stå til ansvar overfor. Han virkede som en helt utrolig sød fyr og Uriel ville elske at bruge noget mere tid sammen med ham. For nu måtte de nok nøjes med et venskab, men det var skam også bedre end ingenting måtte han erkende. "Hvorfor ikke? Det er da helt naturligt?" Han blinkede mod Bodin og lo så lidt, "men du bliver måske flov?" Han smilede lidt forførende. Igen var han ikke selv særlig sart anlagt, han havde intet imod at snakke om den slags.
Uriel så til som Bodin tømte glasset og kunne da også mærke at han var ganske tiltrukket af fyren, især som hans hænder vandrede op langs hans lår. Han smilede roligt til Bodin som han kom helt tæt på. "Du må hellere passe på, ellers ender tingene med at blive akavet." Drillede han. Det var lang tid siden og han kunne da ikke helt modstå når nu Bodin selv lagde op til en helt masse. Forslaget om dansen kom dog bag på ham, for et kort øjeblik havde han faktisk troet at Bodin ville kysse ham, han havde håbet på det. "Danse? Hvor her? Der er jo ikke noget musik." Kommenterede han og lo, "desuden var jeg jo ikke helt glad for at danse husker du nok." Påpegede han muntert. På den anden side ville det måske give ham lidt mulighed for at komme en smule tættere på Bodin.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 17, 2016 19:39:03 GMT
Bodin smilede sødt til ham og bed sig lidt i læben "Du er meget ligefrem hva?" Drillede han til fyrens øv, over at han ikke var single. Han betragtede Uriel og fandt ham virkelig sød og ret nuttet når han sådan snakkede lige ud af posen. Han rystede lidt på hovedet "Nej jeg bliver ikke flov, men jeg er ikke van til en så direkte tilgang til den slags" mumlede han lidt og bed sig i overlæben. Han anede ikke hvor hans mod kom fra til at komme så tæt på Uriel, og han havde en utrolig lyst til at smage på de æbler, men han vidste godt at han ville få problemer hvis Toby opdagede det, faktisk var han ikke et sekundt i tvivl om at han ville forlade ham på stedet hvis det kom frem at han overhovedet havde tænkt på det. Han smilede lidt til Uriel "Kan tingende godt blive akavet med dig?" Spurgte han og rødmede lidt.
At danse var en fin afledning for at han ikke skulle ende med at stå der og kysse på en fyr han kun lige havde mødt "Sig mig engang, er du ikke magiker?" Spurgte han og blinkede til ham, som han selv løftede sin hånd så den gamle pladespiller gik igang, med en gammel klassisk sang. "Kom" smilede han og rakte ud for at tage fat i Uriels hånd, og trække ham ud på gulvet, han så lidt op på ham med et lille smil og trykkede sig så ind til ham, så de dansede helt tæt, eller, de dansede ikke så meget, men Bodin bevægede sig roligt fra side til side "Jeg elsker at danse, det er så forførende og erotisk, uden at det bliver for meget" hviskede han og så op på ham. Han kunne dufte fyrens varme krop, og han havde mest af alt bare lyst til at lukke sine øjne, og lade dem svæve igennem tid og rum sammen, og helt tæt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 18, 2016 21:11:01 GMT
Uriel trak let på skuldrene og smilede så, "tja, der er vel ingen grund til at lægge skjul på det?" Han kunne jo lige så godt få det ud i det åbne, det var jo ikke fordi at der var noget galt i at føle de havde en form for connection. "Virkelig? Hvorfor ikke?" Han vidste jo godt at det var forskelligt fra person til person, men han havde nok bare aldrig helt forstået hvorfor nogle mennesker nærmest så det som et tabu det at snakke om samleje. Spørgsmålet fik Uriel til at kaste hovedet let på skrå og betragte fyren overfor sig, "Det kommer nok an på hvad du mener med akavet?" Han smilede igen. Hvis han mente om Uriel kunne finde på at gøre noget der kunne give Bodin problemer i sit forhold, så havde han nok ikke noget at frygte. Skønt det jo ikke ville være Uriel der havde gjort noget forkert, det var trods alt ikke ham der havde kæreste på, men på den anden side ønskede han jo ikke at give Bodin problemer så han kunne skam godt holde sig i skindet.
Han så til som Bodin fandt en sang, dog rystede han afværgende på hovedet som han forsøgte at lokke ham med op og danse. "Beklager ven, det er jeg vidste slet ikke fuld nok til endnu." Lo han. Ingen tvivl om at Uriel godt kunne være romantisk på de rette tidspunkter og tanken om at få lov til at stå tæt med Bodin var tillokkende, men på den anden side, når ikke der kunne ske mere mellem dem var det måske også lidt nedern at sætte sine forhåbninger for højt. Alligevel havde han ikke meget at skulle have sagt åbenbart for inden længe stod han alligevel på dansegulvet, dog uden at bevæge sig selvom Bodin gjorde, han smilede. "Og du mener ikke at dette her kan give dig problemer derhjemme?" Spurgte han med et skævt smil. Igen stod Uriel jo ikke til regnskab overfor nogen, men han ville ikke risikerer at Bodin gjorde noget han måske kom til at fortryde den følgende dag.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 18, 2016 23:56:33 GMT
Bodin rødmede og bed sig i overlæben, imens han betragtede Uriel lidt "Nej det er måske rigtigt nok, jeg vil da også indrømme at jeg ville flirte med dig, hvis jeg var single" drillede han og blinkede lidt til ham på en kærlig og dog sigende måde, så han ikke var i tvivl om at Bodin faktisk flirtede lidt med ham. Han etragtede ham atter og trak så op sine skuldre "Tja, jeg tror bare ikke jeg er vokset om i et hjem hvor samleje var et frit emne, så falder det mig ikke så naturligt" smilede han forklarende og så på ham. Han vidste faktisk ikke hvorfor han ikke rigtigt snakkede om det, måske var det fordi at det var akavet at snakke om det derhjemme, nu hvor han ikke rigtigt var en fyr, eller en fyr var han jo men han var jo pigen i forholdet. Og han havde ikke tænkt sig at fortælle hjemme hvor meget han elskede at være sammen med en rigtig mand. Tanken fik ham til at rødme, og skæve lidt til Uriels bule. Ikke fordi at han gik op i det, men det var vel naturligt. Dog slog han hurtigt de tanker væk. "Der er da så mange ting der kunne blive akavet" smilede han og trak lidt på sine skuldre.
Bodin ville gerne bare danse, og det var der vel ikke noget forkert i. Han så ind i Uriels øjne og stoppede op " Uriel, vi er jo bare to venner der hygger. Jeg tror altså ikke at Toby har noget imod hvis vi danser lidt. Og det er jo ikke fordi jeg har tænkt mig at flå tøjet af dig, eller sådan noget" han lo lidt og bed sig i læben, imens han så op i hans kønne brune øjne " Og hvis han blev sur eller jaloux, kunne det jo være jeg fik noget vild samleje" drillede han tydeligt da det jo netop var det Uriel selv havde hentydet til tidligere. Han løftede sin hånd og strøg Uriels let over kinden, og smilede ved fornemmelsen af hans skægstubbe " en rigtig mand" hviskede han, da han godt kunne mærke at Uriel beskyttede ham fra at gøre noget dumt. Han gled en hånd igennem sin hår og strakte sig for at kysse fyrens kind blidt " Jeg må hellere sige tak for en dejlig aften" hviskede han hæst og skubbede sig let væk for at gå over til baren og tømme sit glas " Hvor meget skylder jeg?" Spurgte han og fiskede sin pung frem fra lommen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 24, 2016 19:16:09 GMT
En afslappet latter gled over Uriels læber ved Bodins ord. "Hvis du var single ville du flirte?" De vidste vidst godt begge to at det var løgn hvis han påstod at han ikke flirtede nu. Så ville Uriel i hvert fald gerne se hvordan Bodin flirtede. Naturligvis havde Uriel intet imod det, han kunne virkelig godt lide Bondins selskab, han virkede som hen helt fantastisk fyr. Synd han var optaget. Uriel trak let på skuldrene, "der er jo ikke noget forkert i det," sagde han afslappet. Det havde nu aldrig været tabu hjemme ved dem, ikke at Uriel havde snakket vidt og bredt om den slags med familien, men han havde ikke været bange for at spørge ind og den slags dengang han ikke havde kendt noget til det. Uriel var ret godt underholdt lige nu, uden at være sikkert mente han også at havde bemærket Bodins blik falde mod hans skridt. Et smil sneg sig op i den ene mundvig. Han kunne godt lide tanken om at Bodin fandt ham attrativ. Det var jo gengældt. "Fortæl mig om det," opfordrede han med et grin på læben.
Han lo lidt og hævede et bryn af Bodin, "ja, meget uskyldigt." Svarede han uden at mene det. "Det lyder nu ellers fristende." Han blinkede flirtende mod den rødhåret fyr og rystede så på hovedet af sine egene ord. Igen måtte han le. "Ja, så kan det være at han vil kaste lidt rundt med dig," jokede han videre. Et blidt smil gled over læberne som Bodins hånd strøg hans kind. Da Bodin så besluttede at smutte hjem nikkede han forstående, det var nok bedst inden han gjorde noget han måske ville fortryde på et senere tidspunkt. Uriel placerede en hånd over Bodins som han gik i gang med at fiske pungen frem, "lad os bare sige at du skylder mig en date hvis du og kæresten ender med at gå fra hinanden en skønne dag." Svarede han roligt. Så måtte Bodin jo selv bestemme om han ville indfri den gæld hvis det skulle komme dertil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 24, 2016 23:14:10 GMT
Det var sjældent at Bodin havde mødt en fyr der unge få ham til at rødme på den måde, det var jo helt underligt og lidt pinligt a an nærmest rødmede ved hvert et lille ord som fyren sagde til ham. Han bed sig i læben og så ned imellem dem, der midt på gulvet. Han betragtede fyrens krop, hans fingre fandt hvile på fyrens sider imens han betragtede ham. Han fugede sine læber og så op i hans øjne med et lille kærligt smil " Jeg flirter da ikke med dig? Det her er da bare almindelig hverdags aften" smilede han kærligt og lidt drillende til ham. Han bed sig i underlæben og betragtee hans hår lidt " Du kan jo fortælle mig hvad der kunne blive akavet, næste gang vi ses" smilede han for at fortælle ham at de helt sikkert skulle mødes igen, det var jo nærmest oplagt.
Bodin kunne ikke lade være med at grine lidt og klemme ham lidt i den ene side " Jeg er da uskyldig, som en lille teenager " drillede han lidt tilbage og blinkede kærligt til ham, med et glimt i øjet. Han kunne dog ikke holde en latter tilbage "Det kunne lige passe dig, hvis jeg kastede mig over dig" drillede han kærligt og puffede lidt til ham, men kom alligevel til at rødme ved tanken om det. Et eller andet sted kunne det havde været kanon frækt at gøre, hvis det ikke havde koncekvenser for ham. Han rystede på hovedet og bed sig i læben " Han kaster mig ingen steder, det er" han tav og ville ikke udstille Toby ved at fortælle at det altid var ham der lagde op til noget. Eller det følte han et eller andet sted. Han måtte tage sig sammen nu, og tage hjem for det ville gå alt. Han så ned på deres hænder på pungen, og bed sig i læben "Du er en skat, jeg lover at jeg invitere dig ud snart" svarede han, og skubbede sig frem for at plante endnu et kys på hans kind, inden han hurtigt stak pungen i lommen, og satte kurs imod døren "Tak for en fantastisk aften" hilste han, og forsvandt ud på gaden.
//Out.
|
|
|