Deleted
•
Post by Deleted on Feb 20, 2016 18:14:52 GMT
Han kiggede på hende og løftede et øjenbryn "Jeg kan love dig for Keya, at jeg kan holde hende inde" han grinede blidt og kiggede på hende, han mente det virkelig med at bygge hans kommende hus om til fort knox. Han ønskede ikke at der nogensinde skulle ske hans kommende lille guldklump noget, han kiggede på hende og nikkede "Det håber jeg også" han smilede stort og kiggede på billederne som han havde fået overrakt af lægen og lagde den i sin pung "Hvad vil du gerne have at spise min skat?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 20, 2016 19:20:21 GMT
Hun kiggede på med et smil ”Det vil jeg glæde mig til at se.” Sagde Keya i et drillende toneleje, hun tænkte at hvis deres datter blev som hende ville det blive svært for dem at holde hende inde, så det håbede hun ikke at deres datter blev, men hun forstod godt hvad han mente hun ville gøre alt for at der ikke skete deres datter noget. ”Det ved jeg ikke min skat bare et eller andet.” Hun lænede sig ind og kyssede ham, hun nød virkelig at være sammen med ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 20, 2016 19:29:33 GMT
Han kiggede på hende og grinede "Det ved jeg nu ikke om jeg ville glæde mig til at se, du kommer jo også til at blive lukket inde" han grinede let og kiggede på hende med et kærligt blik, han vidste godt at han ikke kunne spærre dem inde, men han ville ønske at det fungerede sådan for verdenen generelt. "Hvad vil du allerhelst have?" han grinede blidt og kiggede på hende og kyssede hende kærligt. Det var rart at have sådan en kæreste dag.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 20, 2016 22:41:21 GMT
Hun kiggede på ham og nikkede, hun vidste godt at hvis det blev sådan så ville hun også være inde ”Ja men det ville du også min skat.” Sagde Keya, hun tænkte hvordan det ville være at være lukket inde hele tiden, det ville nok ikke være rart. ”Jeg har lyst til burger men også fish and chips, så det må nok blive af to om gange med at købe mad.” Sagde Keya og kiggede blidt på ham ”Vi skal også have fundet på et navn til vores guldklup.” Hun kyssede ham kærligt og tog hans hånd og gik ud fra lægen. Hun havde fået nogle mærkelige madvaner efter hun var blevet gravid.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 22, 2016 18:26:32 GMT
Han kiggede på hende og lagde hånden på hendes kinde "Tja, men med dig og den lille. Ville det intet gøre mig at være lukket inde" han grinede let og kiggede på hende med et skævt smil, han håbede at hun vidste at han jokede. "Det lyder som to gode ideer, selvom jeg nu ikke er så vild med fish and chips" han grinede let og kiggede på hende med et stort smil, faktisk var han pænt ligeglad med hvad hun spiste så længe hun tænkte på hvad deres barn havde godt af. Han smilede dog let ved tanken om hvor stor en appetit hun havde fået efter at hun var blevet gravid, hvis hun forsatte sådan ville hun ihvertfald blive stor.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 22, 2016 20:10:03 GMT
Keya kunne ikke lade hver med at grine for hun vidste godt at han jokede med det og hun kiggede ham ind i øjene. ”Så lad os få noget at spise. Jeg er heller ikke glad for fish and chips men det er det jeg har lyst til nu.” Sagde hun og smilede, hun tog alle de vitaminer man skulle og spiste sundt og så skulle hun da også træne det man nu kunne når man er gravid, for hun ville ikke være stor. Hun tænkte på hvordan det ville være at være forældre og hvordan de skulle nå og have et bryllup inden hun også skulle føde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 1, 2016 22:54:01 GMT
Han kiggede på hende og nød hendes grin, det var altid så ufatteligt varmt og fyldt med kærlighed. Han smilede stort og kiggede derefter kort rundt "Noget og spise, det lyder ikke som en dårlig ide min skat." han grinede let, hvis hun ikke kunne lide det? Hvorfor gav det så, så meget mening at hun ville have det nu? Han grinede let ved tanken og kiggede rundt og tog hendes hånd "Kom du kan få fish and chips herinde" han pegede ned mod en lille cafe og gik derhen af "Jeg tænker at vi skal se at blive gift hurtigst muligt min skat, måske sådan indenfor den nærmeste måned?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 2, 2016 21:46:10 GMT
Keya smilede og kiggede på Matias ”Det er da godt du er med på den ide min skat.” Efter hun var blevet gravid fik hun nogle gange lyst til noget mad som hun ikke rigtig kunne lide, men sådan var der jo nogle der havde det når de var gravide, hun mødte hans hånd og flettede deres finger og gik sammen med ham ned til cafeen ”Det lyder godt min skat, hvad siger du til et lille bryllup med nogle venner og familie og holde en lille fest?” Hun stoppede op ude foran cafeen og sagde til en tjener ”Et bord til to.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 11, 2016 23:50:37 GMT
Han kiggede på hende og smilede blidt "Mad er altid godt, jeg tror jeg kan spise hele tiden" han smilede stort og kiggede på hende med et kærligt blik og lod sine fingre flette ind i hendes "Hvad med bare et for familien? Det kunne være hyggeligt og meget intimt?" han strøg hende blidt over kinden og kyssede hende kærligt. Tjeneren viste dem hen til et bord for to og han satte sig ned overfor hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 12, 2016 0:10:04 GMT
Keya kiggede på ham og smilede, hun vidste at han kunne spise hele tiden, så når hun var sulten var han med på at spise og især efter hun var blevet gravid spiste hun mere ”Man skulle tro du også var gravid min skat, med så meget du kan spise og hele tiden.” Hun sagde det for sjovt, men man kunne jo kun drille dem man elsker, hun nød at flette deres finger og bare være sammen med ham. ”Det kunne vi også godt, men vil gerne have Raven og Uriah til vores bryllup min skat.” Sagde Keya og kiggede på ham og besvarede hans kys kærligt, da tjeneren kom og viste dem deres bord satte hun sig ned og det var dejligt at sidde lidt ned og bestilte en vand og fish and chips og ventede på hvad Matias ville have. Hun håbede at han vidste hvad han ville have for hun var sulten.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 12, 2016 21:47:53 GMT
Han kiggede på hende med store øjne og grinede let "JA det skulle man, men det er bare fordi jeg er så frisk og fyldt med energi at jeg kan spise så meget hele tiden. Også er jeg bare heldig at have et godt stofskifte" han grinede let og smilede til hende "Men det er jo ikke sikkert at de har tid inden din fødsel min skat. Måske skulle vi holde et lille privat et på rådhuset inden fødslen også et større et senere hen?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 16, 2016 9:13:26 GMT
”Det er godt du er frisk og fyldt med energi min skat.” Sagde Keya med et smil, for efter hun var blevet gravid var hun mere træt end hun plejede at være. ”Jeg tror godt at Raven og Uriah har tid til at komme med til vores bryllup. Og er du klar til at bestille noget mad?” Spurgte Keya
|
|
|