Deleted
•
Post by Deleted on Feb 16, 2016 18:25:46 GMT
@matias
Keya havde for nogle dage siden lige fortalt Matias at de skulle være forældre og de skulle se deres baby for første gang i dag, for hun havde lavet et møde med jordmodren efter at have fortalt Matias det. Selvom Keya havde vidst at hun var gravid i noget tid nu, ville hun vente med at gå til scaninger til han vidste det, men hun havde været til lægen og jordmoderen for at være sikker på at babyen havdet det godt og det havde babyen. Hun var spændt på hvordan det gik og om de ville vide kønnet når man kunne det, hun ville gerne men hun vidste ikke om Matias ville, men hun håbede på han ville så de kunne gøre klar til at købe ting til babyen. Keya tog noget overtøj på og var klar til at gå ned til jordmøderen, der var ikke så langt ned til jordmøderen fra hvor Keya havdet set hus. ”Matias er du klar til at tage af sted?” Spurgte Keya
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2016 16:35:31 GMT
Han var nærmest kun lige nået indenfor døren, da det slog ham at han skulle hen og se hans og Keyas kommende barn/børn. Han smilede blidt ved tanken og smed sin taske og skyndte sig at skifte fra hans normale stive undervisnings outfit til en af de mere afslappede som han holdt mere af. Han skævede ned til den lille pakke han havde hentet inden han kom hjem og han smilede stort "JA skat, lige om lidt" han vendte sig om og pakkede den aflange smykke æske ud og gik hen til hende "Men først, skal den kommende moder have en fantastisk gave" han smilede og rakte æsken frem imod hende, indeni lå den smukkeste halskæde med et hjerte i rødsten.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2016 18:38:21 GMT
Keya vidste at han kun lige kunne nå at skifte tøj for han kom efter hans arbejde hjem til hende hvor de så skulle til jordmoderen for at se deres barn/børn for første gang, hun glæde sig sådan til at se barnet/børnene. Hun kunne ikke vente men ville ikke skynde på ham ”Vi må ikke komme for sent til vores scaning.” Sagde Keya, hun smilede da han kom ud til hende da hun hørte at han havde en gave til hende blev hun glad ”Hvad har du nu....” mere nåede hun ikke at sige før han rakte æsken mod hende og hun åbnede den, indeni lå der en meget flot halskæde med et hjerte i rødsten. ”Hvor er den flot min skat” Hun lænede sig ind til ham og gav ham et kys på munden blidt, og bagefter kiggede hun ned i gulvet for hun ville ikke vise ham at hun rødmede, hun forventede ikke at få en gave for hun havde jo ikke købt noget til ham, så det måtte hun jo gøre så han også fik en gave. ”Er du klar til at gå min skat?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2016 19:14:35 GMT
"Nej nej, jeg ved det, jeg kommer nu" han grinede og kiggede ned på hende som hun åbnede gaven og lagde armene om hende "Jeg er klar til at gå lige præcis nu!" han smilede og tog hende hånd og rejste sig op "Jeg glæder mig til at se den, dem eller det" han grinede let og kiggede ind i hendes øjne og begyndte at gå afsted ned mod hendes læge og glædede sig til at se dem, det føltes som en evighed i venteværelset før de blev vist ind.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2016 19:52:42 GMT
”Det er godt skat.” Sagde Keya og smilede til ham ”Tak for gaven min skat.” Da han lagde armene om hende lagde hun sine om ham og gav ham et kram ”Det lyder godt min skat.” Da han tog hendes hånd flettede hun deres finger sammen, hun kunne ikke lade hver med at smilede da han sagde den, dem eller det for hun havde det på samme måde. ”Jeg glæder mig også til at se den, dem eller det.” Sagde Keya og kiggede ind i hans øjne og gik sammen med ham ned til hendes læge, hun havde det som om det tog en evighed inden de kom ind. Hun rejste sig op og gik ind i værelset.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2016 20:19:36 GMT
Han kiggede på hende og smilede stort "Jeg håber du bliver glad for den min skat" han grinede blidt og kyssede hende i nakken "Jamen så lad os komme af sted" han nød at mærke hendes fingre flette ind i hans og han smilede stort "Jeg glæder mig virkelig til at se det" han smilede stort og kiggede på lægen som de blev vist ind, han vidste ikke hvad han forventede eller hvad han ønskede. Han kiggede på scanningsvinduet og ventede på at de fandt ud af hvor mange, måske køn og andet der var at vide.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2016 23:14:11 GMT
Hun kiggede på ham ”Ja det gjorde jeg min skat.” Hun nød hans kys og hendes hjerte hammerede hurtigere hver gang han kyssede hende. ”Ja lad os det.” Sagde Keya, hun kiggede på ham og smilede igen ”Jeg glæder mig også til at se babyen.” Da de kom ind i rummet satte hun sig på briksen og lagde sig ned så lægen kunne starte scaningen. Keya kiggede på Matias og tog hans hånd. Lægen gjorde klar og tog det gele creme ned på Keya's mave for at scanne Keya. Keya havde sommerfugle i maven af bare spændingen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 18, 2016 11:09:15 GMT
Han kiggede på skærmen og ventede på billedet. Han var lige ved at kaste op af rent spænding og han var sikker på at han var blegere end det lagen som Keya lå på. Han tog dog hendes hånd og strøg den blidt "Årh gud lad os nu se. Jeg er lige ved at kaste op af spænding" han rødmede let og kiggede ned, det var forfærdeligt at tænke på hvor nervøs man kunne være.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 18, 2016 18:43:50 GMT
Hun kiggede op på skærmen og ventede på billedet, hun var spændt på hvordan det var at se babyen for første gang og hvis de kunne set kønnet. Keya kiggede på Matias og kunne godt se at han var bleg i ansigtet så hun strøg ham på hånden og nikkede til det han sagde med at han var ved at kaste op af spændingen. ”Er du okay min skat? For vil ikke have du kaster op.” Sagde Keya. Da lægen begyndte scaningen kunne man se at der var et barn som voksede inde i Keyas's mave. ”Kan man se kønnet?” Spurgte Keya lægen og lægen sagde ”Ja barnet ligge så man kan se det.” Keya kiggede på Matias og spurgte ”Vil du vide kønnet?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 18, 2016 18:50:47 GMT
Han kiggede på hende og strøg hende over kinden "Jeg er mere end okay, jeg er bare nervøs for hvad der sker. Det er ubehageligt ikke at vide noget som helst" Han sukkede og kiggede ned i sine hænder, det var virkelig ubehageligt at tænke over hvad der kunne være sket hvis han var gået fra hende da hun fortalte ham det. Han bed sig i læben og smilede "Jeg vil virkelig gerne se hvad det er for et køn".
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 18, 2016 19:46:16 GMT
Keya nød virkeligt at han strøg hende over kinden ”Det er godt at du er okay, du kan jo bare spørge om hvad du vil vide.” Sagde Keya og smilede til ham, hun hørte ham sukke og tænkte hvorfor han gjorde det, om det var lettelses suk eller om der lå andet bag det. Lægen sagde ”Det er en pige I skal have.” Sagde lægen, da lægen sagde det kiggede Keya på Matias for at se hans reaktion på det. Hun var glad for det var en pige, men hun ville også blive glad for hvis det blev en dreng.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 18, 2016 19:49:08 GMT
Han kiggede på hende og grinede stort "Jeg er mere end Okay, jeg har lige set vores smukke barn" han smilede og strøg hende igen over hånden. En pige? Hans hjerte begyndte at hamre i brystet, han skulle allerede nu begynde at bygge et fort op der hjemme for ingenting måtte ske hans lille pige. Han smilede stort og kiggede på Keya "Jeg er sikker på at hun bliver lige så smuk som hendes mor!"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 18, 2016 21:18:49 GMT
Keya smilede til Matias da han grinede ”Det var godt at høre min skat.” Hun aede hans hånd og tænkte hvordan det ville gå og hvor overbeskyttende han ville være når hun blev ældre. ”Vi skal have en lille datter.” Sagde Keya og havde tåre i øjenede, det var ikke fordi hun var ked af det nej det var af glæde. Da lægen var færdig med scaningen tørte Keya gelen væk og tog blusen ned igen og rejste sig op og kiggede på Matias ”Hun bliver nok en fars pige, det er jeg sikker på.” Sagde Keya og da lægen var gået ud kyssede Keya Matias blidt på munden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 20, 2016 11:44:24 GMT
Han kiggede på hende og grinede "Ja vi skal have en lille pige. Jeg kan love dig for at mit hjem bliver det nye fort knox. Der skal ingen fyre ud eller ind!" han grinede blidt og strøg hende over kinden "mon ikke Hun bliver en blanding af fars pige og Mors pige?" han lagde hovedet let på skrå og kiggede på skærmen, han skulle tage sig af denne lille ting som voksede i hans kommende kone han skulle elske hende og passe på hende for altid. Han smilede stort og lagde armene om Keys
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 20, 2016 15:28:42 GMT
Hun grinede af det han sagde for hun vidste at han ikke kunne gøre helt som han ville. ”Du ved godt du ikke kan holde hende inde og væk fra fyre ikke?” Sagde hun drillenede hun strøg ham over hånden. ”Det håber jeg da hun gør, men det må tiden vise.” De fik billeder af deres lille pige så de kunne få dem med hjem. Da han lagde armende om hende lagde hun sine om ham og smilede ”Vil du med ud og spise? For jeg er sulten.” Sagde Keya og rejste sig op og gjorde sig klar til at gå ud.
|
|
|