|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 15, 2016 15:07:10 GMT
Når, lad mig begynde! Og jeg begynder selvfølgelig med "Raysals Theme" Jeg synes virkelig at den her sang beskriver, hvordan Raysal vil gøre alt hvad hun kan, for at "rydde op i verden." Og at hun gør det, fordi hun gøre det for sine kæres skyld, og hun er ligeglad med konsekvenserne af hendes handlinger, selvom hun ved, at hun kan risikere at ende i Azkaban eller noget i den stil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 15, 2016 15:29:30 GMT
Oprindeligt havde jeg ikke rigtig nogen god forklaring på hvorfor, men "Bunny in a Bunny Suit" har altid fået mig til at mindes om Juniper. Sangen giver følelsen af svag usikkerhed om at passe ind, noget der uden tvivl kan drejes tilbage imod min elskede lille muggle. Samtidig er melodien så fredelig, som fornemmelsen af at alt nu alligevel er okay. Præcis hvordan Juniper egentlig har det ganske udenmærket med ikke at være den mest frembrusende person.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 15, 2016 15:33:33 GMT
Den her sang er som skræddersyet til Hua! Den beskriver hvordan hun har trodset både hendes far og Raysal Andrew Fox , ved at gøre hvad hun ville, hvilket er at tilslutte sig varulvene! # Carmine Rigel xD Og så bliver hendes lille hævn over Raysal også nævnt. #HunErGrundenTilAtRaysalFikKnustSitHjerte "Hello, hello. It’s only me infecting everything you love"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 15, 2016 15:49:44 GMT
Denne sang beskriver Jucia SÅ GODT! Hvordan de ikke kendte hinanden i starten, og hvordan de nu har sådan en stærk kærlighed, der gør at intet kan skille dem ad, og de vil gøre alt for hinanden! Jucia aka @judass & @cecilia
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 16, 2016 16:39:09 GMT
Denne sang beskriver hvordan @chester stadig elsker Raysal Andrew Fox , selvom hun ikke elsker ham mere., på den måde som han ville ønske hun gjorde. Samtidig beskriver det, hvordan de begge to ikke kan lide, at den anden føler smerte på grund af deres brud. #Rayster<3
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2016 10:11:01 GMT
Den her får mig til at tænke på @marisol & Margus W. Dragowska Fox #Solgus <3 Sangen fortæller godt hvordan Mari er ligeglad med hun er elsker Margus, og musik videoen beskriver virkelig godt hendes personlig, med slottet osv. og så elsker jeg i slutningen, at ham de laver, sagtens kunne forstille at være Margus
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 31, 2016 13:21:33 GMT
Den her sang, beskriver ret godt Margus' liv. Han har oplevet store tab, ledt og ledt efter noget der fik hans liv til at give mening. Endda været i Azkaban. Endelig har han fundet noget at beskæftige sig med. Og nogle folk at dele livet med. Men der vil stadig være ar efter hans fortid. #MargusErHunden
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 12, 2016 18:06:17 GMT
Det er hele Seths kærlighedsliv. Ikke alene hvordan han har det med @sylle, hvor han er bange for at være forelsket i hende, men også hele den del hvor hans første kæreste f**ked ham så meget op at han ikke rigtig tør at elske nogen anden uden at være dumsmart.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 18, 2016 11:14:30 GMT
Det er egentligt lidt svært at forklare, hvorfor dette lige er Hopes sang. Det skyldes nok primært det der med, at man som 18 årig stadig ikke altid føler man har en plads i denne verden og man savner den tid, hvor man følte man havde et tilhørsforhold. Det hele begynder nærmest at føles sådan lidt uvirkeligt og forestillet, og ja. I hvert fald hendes sang lige pt!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 5, 2016 11:53:04 GMT
Brooke blev født og opvokset, som var hun affald. En horeunge. Derfor har hun aldrig lært, hvordan hun skal opføre sig i andre menneskers nærvær. Hun har lært at være egocentreret og tage alt, som hun kan komme til at tage. Så selvom hendes udseende måske viser en sød og uskyldig kvinde, så skal man ikke lade sig narre. Hun er hverken sød eller uskyldig. I kan læse mere her.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 18, 2016 17:25:56 GMT
(Håber den er sat rigtigt ind..) Stronger passer rigtigt godt til Rebecca, da hun har haft en dårlig barndom, og nu er hun en stærk voksen kvinde.. Jeg er stolt over hende..
|
|
|