Deleted
•
Post by Deleted on Feb 2, 2016 16:46:40 GMT
Margo vidste ikke særligt meget om kærlighed, på trods af at hun var i gang med sit andet forhold, men hun havde ikke noget imod at dele råd ud. Det var noget helt andet når det kom til alle andre end hende selv! ”Hvorfor lade være, når der er chance for at hun også godt kan lide dig?” spurgte hun. Hun lænede sig langsomt bagud, indtil hun var ved at vippe bagover, og støttede sig med den ene hånd. ”Der er ikke noget her i livet der er nemt, min ven. Det kunne blive den rene kærlighedshistorie.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 2, 2016 16:57:59 GMT
"Er det sådan du har det med din kæreste? Som om det er det helt store kærligheds eventyr? Men nej" Han rystede på hovedet igen og kløede sig ned af kinden. Han kunne ikke finde noget sted at gøre af sine hænder, og han vidste at han aldrig ville kunne gøre noget. "...Hun har en kæreste Margo og der er noget som siger mig at selv hvis jeg blev den lækreste og sejeste i hele verden, så ville hun ikke gå fra ham for at være sammen med mig...og uden at være en tøs så..det føles som om nogen står og skære i mit hjerte, og det vil bare være værre hvis jeg siger det til hende-kan vi snakke om noget andet?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 2, 2016 17:16:51 GMT
Hun overvejede det. I eventyr var der helten og heltinden, og så var der forhindringen de skulle overkomme for at være sammen. Det var nogenlunde det, deres forhold var, var det ikke? Hun måtte fortælle det til Mylon. Det kunne nok få ham til at smile. ”Det føles som et eventyr engang imellem.” sagde hun, men hævede så en hånd foran sig. ”Jeg skal nok lade være med at gå i detaljer.” Det som han beskrev lød ikke som et eventyr. Det lød nok nærmere tragisk. ”Det er jeg ked af at høre,” sagde hun og lagde sin hånd over hans i et par sekunder. ”Og selvfølgelig! Skal vi snakke mere om dit mangel på fremtidsplaner?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 2, 2016 18:05:44 GMT
Det er vel bedre end at han er en eller anden skurk, tænkte Edwin med en nagende følelse i brystet. Han var da en forholdvis respektabel ung mand selv, var han ikke? Han kunne vel også finde en pige der ville gå rundt sammen med ham, og sige at deres forhold mindede om et eventyr...ville han ikke? Desværre frygtede Edwin, at han var for meget en enspænder til nogensinde at finde sådan en pige. Hvordan skulle det overhovedet lykkes ham at score når han kom væk fra Hogwarts? Tage ud i byen? Nej tak. Hele hans krop sitrede nærmest, da hendes hånd rørte hans-Hvodan kunne hun være så varm?..og blød. "Det er okay..det er fint. Jeg tror hun er lykkelig og jeg er ikke typen der stjæler andres kærester. Ja lad os det, det lyder meget mindre deprimerende-Men dog stadig"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 2, 2016 18:54:24 GMT
Margo trak sig væk fra ham igen. Hun ville ikke sidde der og ødelægge hans humør. Hun smilede til ham og skubbede sig hen ad gulvet, til hun kunne læne sig op ad en af toiletdørene. Det var ikke det bedste sted de kunne sidde, hvis man tænkte over det. I det mindste var der ikke andre. ”Du er en fin fyr, Edwin.” sagde hun. Hun kunne godt lide at han satte andre før sig selv i stedet for at tage som han ville have. ”En god én.” Hun sad i stilhed i et øjeblik. ”Vi kan også snakke om noget helt tredje.” sagde hun. ”Noget der ikke er demprimerende. Øhm… Hvordan går det med dine ugler og sådan noget?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 2, 2016 19:07:14 GMT
En fin fyr, noget i ham skreg at han så gerne ville have hørt nogle andre ord komme fra hendes læber. Måske spådoms kuglen på 3 år, havde haft ret i det med at han ville ende alene i en lejlighed-Også selvom det bare var Cate der havde lavet sjov med ham, og den gang havde tanken virket helt fin..men nu, nu føltes det som et knivstik i ryggen. "Jeg troede du sagde, at det skulle være noget der ikke var deprimerende," sagde han med sit sædvanlige skæve drengede smil, som skabte hans smilehuller, "Men det positive er vel at jeg er færdig i næste uge, efter forvandlingseksamen...ferie bliver godt"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 2, 2016 19:36:05 GMT
"Undskyld mig." sagde hun og fnøs. Hun rullede med øjnene. Det var det mindst deprimerende hun kunne finde på lige i øjeblikket! Med mindre at de skulle snakke om planter, hvilket han formentlig ikke ville sætte pris på. "Ferie er altid godt." sagde hun. "Kommer du til at have for travlt med at sove og ignorere din fremtid til gæster?" Hun ville ikke invitere sig selv over eller noget, men det var præcis hvad hun ville. For at se på de der muggler sms'er. Altså, hvis hun ikke kom til at være alt for optaget af at have Mylon helt for sig selv i sommerferien.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 2, 2016 19:44:39 GMT
"Sove..sove er godt, men jeg tror ikke min mor vil give mig lov til at sove. Min mor plejer at vække mig før hun tager på arbejde klokken 7, og nogle gange sniger jeg mig så i seng igen bagefter, og tager hen på hendes arbejde senere for at snakke med hende, før jeg mødes med mine muggler venner...men ehm..jeg kommer nok til at sove en del jo.." Et grin, der nærmest var opdelt kom ud over hans læber. Han følte sig så nervøs, bare af at sidde og snakke med hende, at hans håndflader var helt svedige-Hvad nu hvis hans hænder endte med at glide hen over gulvet? Han tog sin hånde op i skødet og tørrede dem så diskret som muligt, af i sine bukser. "...Skal du da sove meget...Margo?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 3, 2016 6:27:08 GMT
Han fortalte lange historier. Hun havde ikke noget imod dem, tvært imod. Hans liv lød ret godt. Og nu vidste hun også hvornår hans mor tog på arbejde. Hvis hun havde vidst at han havde været så snakkesalig havde hun ikke behøvet spørge Sylvia om info. "Hvad laver man sammen med mugglervenner?" spurgte hun nysgerrigt. Hun havde ingen venner der var helt rent muggler. Hun rystede på hovedet. "Min mor giver mig heller ikke lov til at sove." svarede hun. Man kunne sove når man blev gammel og alt det der. Desuden kunne marken ikke passe sig selv. "Jeg glæder mig til at få mit eget sted, så jeg kan sove længe. Det er drømmen!"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 3, 2016 8:08:41 GMT
Nogle gange glemte Edwin, at ikke alle kendte til mugglerverdenen-Nogle havde ikke en gang valgt mugglerstudier! Han havde taget det, fordi det var en nem udvej..en nem måde at få en god karakter...Desværre var hans karakter alligevel kun lidt 'overforventning. "Vi sidder ofte bare og spiller computer eller ser film eller noget...det kommer lidt an på hvem man er sammen med gætter jeg på-Men vi sidder i hvert fald ikke og øver os i at duellere eller spiller troldmandsskak," Flere gange havde hans venner været tæt på, at få fat i hans tryllestav, og hver gang havde han været ved at falde om. "Forældre er onde på det punkt," sagde han med et svagt grin, "At få sit eget sted, er også min drøm-Tanken om bare at kunne ligge en hel weekend uden at blive forstyrret af nogen..."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 3, 2016 9:48:17 GMT
”Ah, ja! Computere.” sagde hun og var faretruende tæt på at gå i gang med at forklare om datamaskinen for at demonstrere sin viden om mugglernes ting, men lukkede munden inden hun kunne nå at gå i gang. Han vidste godt hvad en computer var, tydeligvis. ”Jeg gad godt at se en film. Altså, jeg har været hos en mugglerfødt før, men vi fik ikke prøvet nogen mugglerting. Desværre.” At øve sig i duellering og at spille troldmandsskak var ikke det eneste man kunne lave som magiker, men det sagde hun ikke noget til. ”Hvad med en hel uge, i stedet for en hel weekend?” foreslog hun og lukkede kortvarigt øjnene med et drømmende smil. Hun kunne ikke huske sidste gang hun havde tølt sig veludhvilet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 3, 2016 19:05:36 GMT
Edwin smilede med læberne presset sammen, hvilket fik det til at ligne en grimasse. Han kunne mærke trangen til at røre ved hende i hele sin krop, det var som en nagende fornemmelse....som om hans krop var bundet sammen med hendes af elastikker, og han havde dem strukket til kanten, så de nu kæmpede for at trække ham hen mod Margo. "Jeg har et fjernsyn ledigt, hvis det er at du vil låne det. Eller jeg kan nok ikke sende det hen til dig æh heh.." mumlede han og fik lyst til at grave sig ned i et hul. Det var et direkte ynkeligt forsøg! Hvis ikke hun tænkte han var sær i forvejen, vidste han at hun ville ende med det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 4, 2016 9:17:39 GMT
Hun havde godt hørt om fjernsyn. De der kasser, med bevægelige billeder, der fungerede på samme måde som bøger. Man behøvede bare ikke at læse, så det var fedt. Hun gad ikke at læse. Hun vidste ikke hvordan fjernsyn virkede hvis det ikke skulle være med magi, så det ville nok ikke fungere hjemme hos hende alligevel. Edwin var også så rolig, at hun ikke ville have det dårligt over ikke at ane noget som helst. ”Det er en aftale.” sagde hun og rakte sin hånd frem mod ham. ”Jeg havde også håbet på at komme til at se dig igen. Du har vel ikke tænkt dig at jeg skal sidde og se på film alene?” Hun kunne nok ikke finde ud af det.
|
|
|