Deleted
•
Post by Deleted on Jan 29, 2016 10:31:22 GMT
Mylon rykkede lidt på sig i sengen, "Jeg ved det ikke du..du havde ikke besøgt mig og Igor sagde at du lignede en der havde lyst til at smadre min seng, da du var oppe for at spørger ham om hvor jeg var og...vi skændtes" Mylon havde følt sig forrådt af Margo inden han var gået den aften, og det eneste han havde kunne tænke på, var hvor dumt det var af hende-og alle andre-at tage Sarah Snapes side af sagen..hun havde jo ikke låst døren! Han tog en dyb indånding og pustede luften ud igennem næsen. "Der er en ting jeg gerne vil have margo," han rykkede en anelse på hendes hår, for ikke at ligge sig på det, "Ferie..."
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 29, 2016 11:29:30 GMT
”Jeg har ikke tænkt mig at slå op med dig. Jeg har heller ikke smadret din seng.” forsikrede hun. Man slog ikke op bare fordi man skændtes. Hvis man gjorde det, havde de slet ikke været sammen. Specielt lige der hvor hun havde været sammen med Will. ”Vi plejede at skændes meget mere end det.” Der var varmt under hans dyne. Hun var helt sikker på at hun ville sove meget bedre end normalt sammen med ham. Hun drejede hovedet mod hans og smilede. ”Også mig.” sagde hun. Der var slet ikke lang tid til at de ville være færdige med skoleåret. Det betød uheldigvis også eksaminer, men det bekymrede Mylon sig selvfølgelig ikke om.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 29, 2016 14:37:44 GMT
Den del havde hun i hvert fald ret i. Deres forhold været turbulent i starten-Og alle problemerne med hans familie hjalp ikke på det denne gang, i deres andet forsøg. Det var som om, på trods af deres unge alder, at lige meget hvad han gjorde, hvem han så på, så var det altid Margo han blev trukket tilbage til-I Rusland havde han haft muligheden for at komme sig fuldkommen over hende. Han lagde hovedet ind ved hendes skulder og hals, pressede kort sine læber mod hendes hud. "Du dufter godt..og lidt af drivhus..har du haft botanik i dag?"
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 11:03:28 GMT
Hun lukkede øjnene. Hvad var chancerne for at de ville lade hende sove på Hospitalsfløjen sammen med ham? Ikke særligt store, hvis hun kendte medarbejderne på Hogwarts ret. Det var pokkers irriterende, men på en måde kunne hun godt forstå dem. Reglerne var ikke til for at blive brudt, selvom det var det Nina altid sagde. Hun nikkede og lagde den ene hånd op i hans hår i den mindst akavede vinkel hun kunne finde. Den anden brugte hun til at feje sit eget væk, så han ikke ville blive kvalt i det. "Ja, men det er længe siden. Måske lugter jeg bare altid af drivhus." svarede hun.
|
|