Kaka
•
Administrator
Blodstatus: Muggler
|
Post by Kaka on Jan 24, 2019 9:58:10 GMT
Hej Rain!
Det er forud vi syntes folk selv skal vælge om de ønsker at offentligøre hvilke karakterer de har på siden. Dog kommer der snart noget nyt ang Alias osv som vi sender information ud omkring hurtigst muligt.
Ang boksen i bunden har vi allerede besluttet at nedlægge den, vi skal bare lige have tiden til at kigge på den 😄
Ang profiler ser jeg om der evt er plads, og snakker med de andre.
Mange tak 😄 Vi ses på siden.
Kram fra Rylle ❤️
|
|
|
Viggar
•
Administrator
Fødselsdag: 05.05.2020
C-box navn: Viggar
|
Post by Viggar on Jan 24, 2019 14:10:48 GMT
Ellers er der quicklink til både profiler og plotsøgning under "Out of Game" linkene <3 - Så er shoutboksen væk
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 10, 2019 15:41:00 GMT
Nu er jeg ude på spilopper igen!
Jeg vil igen nævne det med profiler, som burde være under Quick link i information. Jeg har hørt flere nye medlemmer omtale at det var svært at finde. Regler. Jeg forstår godt at der sker meget på siden og derfor forstår jeg ikke at i ikke samler reglerne. Man skal rundt alle mulige steder for at finde ting. Det kunne være smart at alle regler stod under regel boardet.
Lejligheder. Jeg synes jeres lejligheder er alt for begrænsene. Der står at man ikke kan få lavet andre en dem der er, hvilket er fair nok, da i ikke ønsker at lave en masse forskellige boards, men please PLEASE gør det muligt for folk at ændre kvm i lejlighederne. Jeg vil fx gerne, til en karakter have en STOR lejlighed i London. Der er to af disse og de er begge optaget. Det vil betyde lige så lidt arbejde for jer, da i alligevel skal rette navnet ind og så bare kunne ændre størrelsen
All in all - Mere overblik, færre begrænsninger, der ikke skaber mere arbejde for jer.
|
|
|
Niffler
•
Inaktiv Bruger
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Bosat: Gringotts
|
Post by Niffler on Feb 10, 2019 16:14:59 GMT
Bare af ren nysgerrighed, @matthias, hvor mener du der er begrænsninger, ud over ved lejligheder? Når du skriver det, som du har gjort lyder det til at du ser det flere steder, så jeg bare nysgerrig på, hvor andet?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 10, 2019 17:37:35 GMT
Hej Matthias Profiler ligger allerede i Quick Links (toppen under Out Of Game), så det brude være lige til at finde Vores samlet regelsæt ligger også i toppen under Out Of Game, mens andre regeler ligger der hvor man kan læse om tingene. Dette har vi valgt at gøre, fordi vi ofte har oplevet at det er der folk læser dem og fordi vi ikke har ret mange regler på WaW, da vi går så meget som muligt ind for frit spil Angående lejligheder, så er kvm og værelse antallet fast lagt, da det er sådan virkeligheden ser ud. I boligkomplekser er lejligheder oftes også ens. Det er valgfrit om man vil have en lejlighed som board, eller blot oprette sine emner under fx boliger og beskrive sin bolig der, uden et board. Det er et stort arbejde at berette boliger, men vi vil selvfølgelig have dine ord med i tankerne, næste gang vi opretter boligboards
|
|
|
Viggar
•
Administrator
|
Post by Viggar on Feb 10, 2019 17:58:38 GMT
@matthias - Sorry for lige at bombarderer dig lidt her, men jeg var bare lige nysgerrig omkring hvilke regler du har svært ved at finde? Vi har nemlig forsøgt at samle dem så meget som muligt, men det kan være vi har overset noget
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 10, 2019 19:51:01 GMT
Niffler: Jeg synes at der er mange begrænsninger i forhold til magisk kunnen, statusser og racer. Her forstår jeg godt at ikke alle skal kunne det, men når der går langt mellem det (at det lukkes op for), føles det lidt unfair at man aldrig får en chance der. MEEN det er ikke en snak jeg har ønske om at tage nu. Derfor nævnte jeg det ikke.
Kaka: Jeg arbejder med User Experince og som jeg påpegede ville det fungere med et quicklink i INFORMATION, - ikke i toppen. Denne er rigtig svær at se, og jeg bruger den fx selv aldrig (den er heller ikke optimal, da de forskellige menuer kan være åbnet samtidig (overlapper) og ikke lukker, når en anden åbner. Ideen bag quicklink er færre klik. Der er ikke færre klik ved at klikke op i top menuen først og så få den frem. (2 klik, som er det samme hvis du trykker information og så profilskema)) Med lejligheder, synes jeg at det er ærgerligt at du sammenligner med virkeligheden. I virkeligheden er der vel mere end 2 + 100 kvm lejligheder i London? Igen ønsker jeg ikke at folk selv skal kunne vælge billeder, men blot ændre størrelsen.
Viggar: Jeg mangler regler samlet med de andre ting som fx Bestillinger, Profilskema og profil ændringer. Jeg fanger godt at man kan gå ind på den enkle, men det betyder stadig at tingene står flere steder. Bolig bestilling er fx også rigtig svær at blive klog på. (Dette kan jeg dog se at i er ved at ændre på.) hertil også fx at hvilke ting der er lukket osv. Igen, savner jeg et overblik, så man ikke skal klikke sig rundt over det hele for at finde svar.
|
|
|
Viggar
•
Administrator
|
Post by Viggar on Feb 10, 2019 22:00:49 GMT
Matthias: Okay så er jeg med jeg prøver lige at komme hele vejen rundt her så må du sige om der er noget jeg ikke har fået med xD Grunden til vi har sat begrænsninger på magisk kunnen er for at der ikke lige pludselig kun er karakterer der er enten "høj" eller "over middel", vi havde det frit i starten, men det tog hurtigt overhånd og derfor måtte vi sætte kæppen lidt i hjulet. Derudover vil vi gerne have at der er nogle ting på WaW der er lidt "specielle" noget som man ikke "bare lige" kan få, som man gerne må arbejde lidt for, for ellers kan alle opnå det med alle karakterer og det er heller ikke fedt at være på en side hvor alle enten har en status eller er Dumbledoredore-dygtige eller er vampyrer osv. for så ville det miste det der gør det specielt, hvis det giver mening? Statusser er det eneste der har en "åbning" på hver 3. måned, igen fordi vi simpelthen blev overrendt med ansøgninger hele tiden så vi måtte begrænse det for at det staidigvæk er specielt. Racer er der til gengæld åben for hele tiden så det kan du altid søge og det samme med de kendte slægter, magiske objekter osv. Mht. quick link så er det bare sådan vores design er bygget op, så det kan vi ikke rigtigt ændre medmindre vi skifter design så vidt jeg ved. Ang. boligstørrelser, kan vi godt se din pointe og det vil vi tage til os og ændre sådan at man godt kan ændre på størrelserne på boligerne (det blev bare skrevet efter de gamle boligregler vi havde), men du har en god pointe og det skal vi som sagt nok lige få ændret Og ang. reglerne: Grunden til vi ikke har ALT stående derinde er fordi at så vil regelsættet blive så langt og uoverskueligt, der er nogen ting der skal tilføjes, vi er bare ikke nået så langt endnu da vi har lavet en masse tiltag her i Januar og alt bare ikke lige er blevet 100% opdateret endnu. Men vi kan evt. gøre det sådan at der hvor vi ikke har alle reglerne stående (som fx. regler ang. slægter) der kan vi lave et link under reglerne hvor vi skriver "læs mere her" -ish så det er lettere at finde. Håber jeg fik dækket det hele ind
|
|
|
Bambooram
•
Hovedbruger
Seksualitet: Homoseksuel
Civilstatus: Gift
|
Post by Bambooram on May 1, 2019 12:38:18 GMT
Jeg ved der har været andre, der har nævnt dette problem... Det er et lidt surt problem, da det kun bliver værre, jo mindre ens skærm er. Det gør det svært, når jeg vil skrive fra min mindre bærbar og tæt på umuligt, hvis jeg vil se noget via DESKTOP på min mobil (da mobildesignet på proboards til tider er lidt begrænset). Jeg er nysgerrig og vil høre om i har overvejet at skifte design på WaW, siden det virker til at være et problem, der ikke rigtig kommer ned med nakken xD Personligt ved jeg godt at det er tidskrævende at skulle skifte et helt design... og finde noget der dur... Nu har jeg bare overvejet det og ville høre hvad i har gjort jer af tanker, hvis nogen. <3 Kram kram fra Bamboram!
|
|
|
Viggar
•
Administrator
|
Post by Viggar on May 1, 2019 17:21:50 GMT
Hej Bamb <3
Vi har næsten lige fået dette her design, så jeg er ikke sikker på hvornår vi skifter næste gang, men vi vil selvfølgelig lige tage det op og se om man evt. kan finde en løsning, for kan godt se at det er irriterende <3
|
|
|
Bambooram
•
Hovedbruger
|
Post by Bambooram on May 1, 2019 17:28:34 GMT
Hej Bamb <3 Vi har næsten lige fået dette her design, så jeg er ikke sikker på hvornår vi skifter næste gang, men vi vil selvfølgelig lige tage det op og se om man evt. kan finde en løsning, for kan godt se at det er irriterende <3 Åh okay! Det er også fair ved i har en masse at se til. <3 Tak for svar!
|
|
|
Bambooram
•
Hovedbruger
|
Post by Bambooram on Sept 18, 2019 10:30:46 GMT
Farverne på WAW
Jeg har et lille ønske om at få ændret farverne på WAW. Selvom jeg elsker de blå farver, og jeg selv gør brug af dem i min tracker, så kunne det være fedt at se noget der komplimenterer det pæne header i har, som har mørke og naturlige farver.
For at finde matchende farver kan man eksempelvis bruge en farve palette generator, som man finder eksempelvis her
Et eksempel jeg fik, da jeg smed jeres header ind, var det her: Personligt, synes jeg det kunne være super smukt med en solid baggrundsfarve og nogle farver der matcher headeren. Men det kan selvfølgelig godt være det kun er mig der har den her mening, og det er blot et ønske og en lille tanke jeg gerne ville dele med jer
|
|
|
Viggar
•
Administrator
|
Post by Viggar on Sept 21, 2019 22:24:51 GMT
Hej Bamb! Vi vender den lige på det ved lejlighed <3
|