Deleted
•
Post by Deleted on Jun 19, 2015 20:46:05 GMT
Hvis I har noget som I syntes vi ikke gør godt nok, så skriv det endelig her. Hvis der er noget I er utilfredse med, så er det også her I kan skrive dette, så vil vi hurtigste muligt kigge på det, og snakke sammen om, hvad vi kan gøre for at gøre det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 25, 2015 9:51:37 GMT
Der er tastefejl i jeres reklame. Stednavne skal stå med store bogstaver. Det vil sige der skal stå: Hogwarts, Durmstreng og Beauxbatons <3 Desuden ville det være en super idé at pinne WaW reklamen så den ikke på et tidspunkt falder helt ned i bunden
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 25, 2015 10:44:02 GMT
Jeg ved i øvrigt ikke hvad der gør det, men når man logger på via sin mobil og trykker desktop er siden underlig aflang hvilket er synd og skam hvis I spørg mig. Den cutter halvdelen af folks siggy'er og er enormt svær at læse på. Ja jeg kunne bare lade være med at trykke dashboard og udelukkende bruge mobilversionen, men så kan man jo ikke komme ned i c-boxen <3
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 25, 2015 10:53:25 GMT
Lige en tilføjende kommentar her: Det er ikke kun, når man logger på fra sin mobil, men også på computeren - jeg har tit to sider åbne, hvor de hver især fylder halvdelen af min skærm, men det er som om WaW's layout følger størrelsen på vinduet - så den netop bliver meget lang og smal, cutter halvdelen af folks siggy'er og slet ikke er til at arbejde med.
|
|
|
Viggar
•
Administrator
Fødselsdag: 05.05.2020
C-box navn: Viggar
|
Post by Viggar on Jun 25, 2015 11:05:52 GMT
Grunden til at den maser det sammen på den måde er fordi der er to sidebars, så det er desværre ikke noget der kan ændres
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 25, 2015 11:21:52 GMT
Har jeg godt lagt mærke til Mire o.O Næsten synd og skam Viggar ._.' Jeg svare nogle gange fra min mobil og det er svært at se på
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 13, 2017 9:42:08 GMT
Jeg kunne godt tænke mig, at man fik en exakt størrelse på profilbillederne, så de fylder ud, i stedet for at se ud som mine profilbilleder gør
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 13, 2017 9:52:18 GMT
Den nemmeste måde at få sit profilbillede til at fulde ud, som du måske har kunne se hos mange andre brugere på siden, er at sætte det ind via billedets direkte link frem for at blot uploade det. c:
Guide: Profil -> Edit profile -> Upload/Link -> Indsæt direct link i det nedre felt. -> "Link Image" -> Save Avatar Changes.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 13, 2018 12:23:29 GMT
Først og fremmest vil jeg starte med at rose admin for at komme med nye tiltag. Det er altid dejligt at se der sker noget på en side der gør at flere kan føle sig velkommen. Desværre betyder nye tiltag på WaW også i 90 % af alle tilfælde at admin heller ikke lytter til konstruktiv kritik når man stiller spørgsmål. Denne gang er tiltaget at man ikke længere skal søge f.eks. Gabriel om at komme i Garden hvilket jeg er fuldt ud tilhænger af og der er kommet to nye undergrupper hvilket jeg også synes giver god mening og havde selv overvejet selv samme mulighed, men det betyder også at man som leder af varulvene, mafiaen og Garden skal spørge folk om de vil rykke fra den såkaldte "hovedgruppe" eller "indercirkel". Rent plotmæssigt giver det ikke mening at blot fordi man har været i en gruppe længere tid end en leder så er man en del af en inderkreds. En inderkreds er de mest loyale i en gruppe og derfor giver det god mening denne lille del skal søges om, men ikke at gamle medlemmer automatisk starter der. Det giver heller ikke mening at man som leder af en gruppe ville tillade hvem som helst at være leder af en undergruppe da man er nød til at stole på denne person føre gruppen i den rigtige retning. Jeg har ikke et behov for hundred procent at bestemme over en gruppe. Langt fra, men rent plotmæssigt bør det give mening. Adminsne på denne side vil dog ikke lytte til dette og det sker desværre tit når der kommer nye tiltag. Jeg som medlem kunne til en hver tid gå hvis jeg ikke bryder mig om tingene, men da jeg kender admin privat (og heldigvis ikke får fordele) er det ikke så nemt. Derfor har jeg en stor ris til admin om de bør være bedre til at lytte til deres medlemmer for man stiller sig ikke på tværs for at skade dem, men for det skal give mening for ens figur.
Plus jeg elsker siden så jeg har ikke lyst til at forlade den. Jeg har lyst til at blive lyttet til.
|
|
|
Viggar
•
Administrator
|
Post by Viggar on Jun 13, 2018 13:18:33 GMT
Vi sætter pris på din ros og lytter skam altid, vi er bare ikke altid enige, dette er ikke for at være på tværs, men fordi vi ganske simpelt ikke ser tingene helt på samme måde altid. Vi er dog glade for at du er enig i tiltagene Som vi skrev til dig i uglen så vil alle kommende medlemmer skulle søge om at komme i indercirklen hos dig, altså kan “hvem som helst” ikke komme i indercirklen. (Dette gælder for dødsgarden alene og ikke de andre grupper). Vi skal også prøve at tænke på hvad der er bedst for alle. Hvis der er nogen som du ikke mener hører til i inderkredsen har vi sagt at du må skrive til dem og høre om det er okay de bliver flyttet til en af de andre grupper, jeg kan ikke se hvorfor du synes det er uretfærdigt at de skal spørgers før de bare bliver flyttet? Du kunne også lade det ske gennem forum, ligesom når der kommer ny rektor på Hogwarts kan han heller ikke bare fyre hele lærestaben, men han kan fyre folk gennem forum. Mht. lederposterne så synes vi det er mest fair at alle har en lige chance da man fx heller ikke skal søge om at få de høje stillinger i ministeriet. Har man sin egen private gruppe man selv har opfundet kan man 100% selv bestemme over den, men eftersom dødsgarden, mafiaen og varulveklanen er sidens hovedgrupper bliver de nødt til at være let tilgængelige for alle. Hvis du yderligere uddybning er du velkommen til at tage det i en ugle
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 13, 2018 13:49:54 GMT
Man kan ikke sammenligne en skole med en gruppe som Garden En gruppe som en mafia og garden en en gruppe hvor man har tillid til sin inderkreds. En skole og dermed rektor er et professionelt job hvor man er ansat for sind evner. Ikke komme ind i en inderkreds grundet tillid. Og en allerede eksisterende gruppe medlemmer skal naturligvis ikke smides ud af garden, men rent realistisk bør en inderkreds og leder positioner aftales med lederen af en gruppe. Og jeg ved godt I ikke er fan af realisme, men bestemt heller ikke fan af at lytte til medlemmerne. Der er sket eksempler på folk har forladt siden grundet manglende lytning hos admin. Naturligvis er det admin der styre en side, men admin har ikke en side uden medlemmer ligesom et band ikke kommer langt uden fans. Man er nød til at være villig til at lytte til sine medlemmer, men i stedet tvinger i dem ud i urealistiske forhold.
|
|
|
Viggar
•
Administrator
|
Post by Viggar on Jun 13, 2018 13:58:32 GMT
Ærlig talt synes jeg ikke du er helt fair lige nu. Vi prøver at hjælpe alle medlemmer så folk ikke bare bliver smidt af en post uden headsup.. I uglen har jeg endda skrevet at jeg gerne vil hjælpe dig med at tage fat i de medlemmer det drejer sig om og så skriver du her som om at vi ikke er interesseret i at lytte eller hjælpe.
Som nævnt kan yderligere debat kan tages over ugle.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 9, 2018 12:20:03 GMT
Jeg er lidt usikker på, om det er her jeg skal skrive det, eftersom det ikke er noget jeg mener I ikke gør godt nok eller lignende, men nu får I det lige her alligevel, fordi jeg er for doven til at finde yderligere ud af, hvordan og hvorledes.. MEN! ..jeg har lagt mærke til at der er et usynligt felt fra menu-banneret i toppen og lidt ned, hvor der bliver blokeret for ens mus, når man fx er scrollet ned igennem en tråd, så skal man helt op i toppen for at kunne trykke videre på en anden side af tråden, da det usynlige felt som sagt laver en barriere. Jeg testede det lidt ud og fandt frem til en nogenlunde størrelse af feltet, som vises på billedet her under (feltet er mellem de røde streger). Dette er noget jeg har opdaget på måde min laptop med en 17 tommer skærm og min stationær, som er en tand større, så tror ikke det har noget med størrelsesforhold eller min computer specifikt at gøre.
|
|
|
Viggar
•
Administrator
|
Post by Viggar on Oct 9, 2018 15:45:33 GMT
Halløj! Tak fordi du siger det, jeg har samme problem, vi vil forsøge at finde årsagen til det og få det fixet
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 24, 2019 8:55:51 GMT
Jeg starter lige med at sige at admin teamet er super seje! I virker som dejlige mennesker med passion for siden! - Jeg undre mig meget over, hvorfor at et alias ikke er et krav? Jeg bliver tit forvirret over hvem der ejer hvilket karaktere når jeg er inde på dem (Da det ikke altid står i mini profilen) Kunne der findes en løsning på dette? - Jeg har i længere tid undret mig over Shoutboxens formål. Den foregår på de 3 koste, men beskederne der i, virker ja, ligegyldige. Der går dage hvor der ingen aktivitet er, og den funktion den virker til at have virker ikke rigtig. Kunne man måske fjerne den, og smide chatboksen derned som nu er gemt i "Chat&Twitter"? - Det ville være mega awesome med et quick link til profiler under Information. (Altså ved siden af Regler, Guides, Lister, Bestillinger) Rain over and out with love.
|
|
|