Deleted
•
Post by Deleted on Jun 19, 2015 20:41:00 GMT
Her kan I give os alt det ros som jeres hjerte begærer Vi tager i mod alt med kyshånd.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 13, 2017 16:42:49 GMT
Hey alle sammen Først og fremmest tusind tak til alle jer som er så super seje at svare vores ugler omkring vores avis. Det er så meget nemmere at skrive en avis hvor flest mulige ikke alene IRL personer er med, men også hvor flest mulige figurer er med når folk svare vores ugler Det er vi personligt glade for her på redaktionen idet vi gerne vil have flest mulige med så det ikke bare skal handle om de samme tosser hver gang. Det er meningen det skal være en motivation når folk laver et fedt plot at det bliver anerkendt og kommer i avisen. Også selvom vi desværre ikke kan holde øje med alle. Det er desuden altid tilladt at sende en ugle med noget sladder af en art vi kan bruge da det tager enormt lang tid at holde øje med hele siden og vi virkelig forsøger at få alt med. Dertil er jeg også nød til på det kraftigelse at opfordre folk til enten at svare vores ugle når vi sender den eller i hvert fald takke nej til at være med hvis man ik har overskud den periode. Vi ligger enormt mange timer i avisen og for det skal lade sig gøre at bringe jer den bedst mulige avis er vi også nød til at have en smule hjælp fra jer. Når det så er sagt så skal I vide at langt de fleste er super seje til at svare os og I skal give jer selv en klap på skulderen for det <3 Tusind tak til alle vores dejlige deltagere. Det er sådan nogen som jer der gør det fedt at lave en all around avis <3! Magiske hilsner Flazédas redaktion
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 22, 2017 12:29:32 GMT
Et lille forslag til admin(s) Jeg er glad for, at I virker ret hurtige til at godkende karakterer, men jeg har et lille forslag til profillisten, for jeg synes lidt at den er uoverskuelig? Det er svært at finde nye relationer til sin karakter, fordi det er svært at gennemskue hvor folk er henne i verden, uden at skulle kigge alle karaktererne igennem. Altså finde karakterer, som er tæt på ens egen, og derved lettere kunne finde relationer, som enten er i nærheden eller er fra samme kollegie som ens egen. Den kunne fx deles op i de skole, som karaktererne går/har gået på eller hvor henne i verden de bor? Bare et forslag. Ellers super godt arbejde, af hvad jeg har set indtil videre. The Evil queen herself
|
|
Viggar
•
Administrator
Fødselsdag: 05.05.2020
C-box navn: Viggar
|
Post by Viggar on Sept 22, 2017 12:43:12 GMT
Hej Roma Jeg tror måske allerede vi har en sådan liste du søger, den hedder "Folkeregister" derinde kan du se alle dem der er født samme årgang som din karakter samt hvilken skole/kollegium de har gået på, derudover har vi self. joblisten hvor du kan se hvilke karakterer der arbejder samme sted som dig og vi har boliglisten (for dem der har boliger) hvor man kan se hvem der ellers bor i nabolaget (Alle disse lister findes under lister i sidebaren) Tak for de søde ord, det varmer
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 22, 2017 15:48:31 GMT
Bortset fra man ikke kan se hvor folk bor i verden lige her og lige nu så synes jeg bestemt folkeregister er et godt sted at starte i forhold til før i tiden i hvert fald Det eneste man heller ik kan se er om der er mugglere/no-maj ud fra land og det ville være en frygteligt lang liste og meget arbejde hvis de skønne admins skulle have styr op hvor folk kom fra senere tror jeg
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 22, 2017 19:34:47 GMT
Oh, den har jeg ikke set! Hvor smart! Tak for hjælpen begge to
|
|
Fnuggie
•
Moderator
|
Post by Fnuggie on Nov 17, 2019 0:17:02 GMT
Omg jeg synes lige at i ALLE sammen skal vide at jeg er så glade for jer. I tager det ikke så tunget at man er lidt nede og ikke er så meget på. I er der altid til at række en hånd ud imod en for at samle en op når det går dårligt. Der er ingen der hiver hår hinanden for at få en til at svare i tråde. I er så forstående og rolige alle sammen, og står man lige og mangler en admin kan man altid finde en. Det er så mega dejligt. Bare det at alle rækker en hånd ud imod de nye der kommer ind er en dejlig og opløftende atmosfære. Vi kan self bide hovederne lidt af hinanden en gang i mellem, men det sker mellem alle mennesker, og det er så nemt at komme tilbage på rette spor igen.
ALLE fortjener stor ros, brugere som admins for det kæmpe arbejde der bliver lagt for dagen og alle de plots der bliver lavet. Ikke at jeg fælger med i så mange tråde ud over mine egne, men det er sku dejligt at se at der kan komme relationer ud til alle og enhver på den ene eller den anden måde. I er så seje <3
|
|