Deleted
•
Post by Deleted on Jan 17, 2016 21:20:02 GMT
Er der andre end mig herinde som har hest? Jeg har min egen og så en halvpart! Min egen hedder Aida og er Dansk Varmblod. Hun er pt. med min søster på efterskole, så jeg ser ikke så meget til hende. Det er planen, at vi skal begynde at ride noget western, når hun kommer tilbage. Ellers er hun reddet i dressur, spring og i skoven. Hun er en ret rød og hysterisk hoppe med et finurligt sind: Min anden ven er en islænderfyr ved navn Svarfnir, kaldet Svaffe, Svaf og Svaffi. Han er fuldstændig modsat Aida. Han tager alting stille og roligt, men kan ikke så godt lide at være alene. Han er mega flink og dejlig at ride i skoven på. Jeg ved ikke hvor høj han er, men gætter på et sted mellem 140 og 142 i stang: Vis gerne jeres hestevenner frem!
|
|
Kaka
•
Administrator
Blodstatus: Muggler
|
Post by Kaka on Jan 17, 2016 22:27:54 GMT
Nej jeg har hele 6 heste Dino, Perle, Lancelot, Mickey, Cato og Nelly De er inde på www.camillastormont.dk tror jeg xD
|
|
Trescott Roden
•
Magiker
Fødselsdag: 14.05.2020
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Over middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Texas, USA
Bosat: Hogsmeade, Skotland
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Arbejdsplads: Ministeriet for Magi
Afdeling: Kontoret for Misbrug og Grov Vold
Stilling: Aurorleder
C-box navn: Viggar
|
Post by Trescott Roden on Jan 17, 2016 22:31:15 GMT
Uuuh!!! Hvor hyggeligt!!! Jeg har en dejlig tinker vallak ved navn Lille Per Har både brugt ham til dressur hvor han har gået LB klasser (og vundet) Spring hvor vi normalt sprang max 80, men til en højdespringskonkurrence for en del år siden kom vi op på 110 cm Så har vi reddet babyjagt og langdistance og MASSER af skovture Nu går han bare som hyggehest da han er pensioneret på grund af ledforandringer i sit ene forben, men det er også okay, så går vi ture og øver horsemanship www.hestegalleri.dk/video/diverse-hest/240917-lille_per_og_migBOYAA!! ( Viggar her btw) xD
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 18, 2016 8:21:18 GMT
Lille Per? Ej hvor sødt Tres!
|
|