Deleted
•
Post by Deleted on Jan 7, 2016 14:52:44 GMT
Fox Familiens MindekarDenne tråd er til Fox familiens minder!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 7, 2016 15:07:27 GMT
År 1698 Michael Fox I
"Eders nåde! Eders nåde!" "Hvad vil De mig tosse?" "Jeg ville bare fortælle eders nåde, at rygterne fortæller, at eders nådes kone er eders nåde utro!" "Forsvind tosse! Og tage de frygtelige rygter med dem!"
"Hvis tossen ikke har ret, så" "Han har ikke ret." "Hvis De er så sikker, hvorfor har De så opsøgt mig? "Det er min egen sag." "Som sagt, hvis tossen ikke har ret, vil Deres barn blive født med et tydelig tegn, der er umuligt at skjule eller forfalske." "Og hvis han ret?" "Så er der intet tegn."
"Tillykke. De har fået Dem en søn..." "Hvad er der galt?" "Det må De hellere selv se." "Han har blåt hår?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 7, 2016 15:17:38 GMT
År 1700 Mirjam Fox
"Lad os flygte sammen min elskede." "Det kan jeg ikke elskede. Jeg kan ikke forlade George." "... jeg forstår." "Og ikke nok med det, så..." "Så hvad?" "Jeg er gravid igen."
"Hvad i? Han har ikke blåt hår?" "Har han ikke?" "Spil ikke dum over for mig!" "Jeg..." "Avada ke" "Nej! Skån ham!" "Hvorfor skulle jeg?" "Fordi han er uskyldig! Det er jeg, som har dummet mig. Skån ham Michael." "Fjern det barn fra mit syn!" "Nej! Tag ham ikke fra mig!" "Bliver du ved?" "Jeg elsker ham!" "Avada kedavra!"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 7, 2016 15:31:18 GMT
År 1714 George Fox
"Fader?" "Ja?" "Jeg vil bygge et slot." "Et slot?" "Et slot, som gave til dig fader." "For hvilken årsag?" "Det blå hår. Det er jo i sandhed en velsignelse, at kunne vise alle, at man er af ægte renblod." "Jeg forstår. Og hvor vil du så bygge dette slot?" "I Peru." "Peru?" "Elizabeth har en veninde der over, der vil se det som en stor ære, at en Fox byggede på deres jord." "Nuvel, så siger jeg mange tak søn."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 7, 2016 16:05:22 GMT
År 2010 Abigael Andrew Drakelmoore
"Kære dagbog. Kan du huske ham den ældre Slytherin elev, som jeg skrev meget om, dengang jeg gik på Hogwarts? Ja, du husker helt rigtigt. John Fox. Jeg skal åbenbart giftes med ham! Det har vores forældre åbenbart aftalt for længst, men det gør mig ikke noget. Jeg glæder mig til at blive en del af Fox familien. Jeg ville bare ønske, at det ikke var et arrangeret ægteskab.. I det mindste kender jeg John fra skolen, men han var så meget ældre end mig, at jeg aldrig har haft de tanker. Jeg har jo altid bare set ham, som den dreng der skulle blære sig, og vise sig selv frem, fordi han var en Fox. Det bliver et mærkeligt, men også et spænende nyt kapitel i mit liv, som jeg glæder mig til.
Kommende Abigael Andrew Fox. Det er bestemt ikke et dårligt navn jeg får mig."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 7, 2016 16:58:03 GMT
År 2020 John Andrew Fox
”Lad hende dog være et barn John. Raysal har jo næsten lige først gjort hendes første magiske bedrift. Og hun er stadig kun et barn.” ”Ja, det er netop derfor hun skal have opdagelsen nu, før det er for sent. Jeg vil ikke miste mine døtre, og se dem som blodforæder, bare fordi de ikke for den rigtige Fox opdragelse. Men det vil du måske?” ”Nej selvfølgelig vil jeg ikke det. Hvordan kan du overhovedet få dig selv til at spørger om det? Men jeg synes du det er for tidligt at opdrage dem på den måde John.” ”Der vil jeg give min svigerinde ret kære bror. Det er alt for tidligt at opdrage dem til det nu. Og jeg ved godt hvad du tænker bror. Hvad med de børn de leger med? De kan jo påvirke dem i den forkerte retning. Men tror mig bror. Der er ingen ”forkerte” børn, som du nu kalder det dem, i den her by. Du kan være ganske tryg.” ”Det ved du intet om bror. For du har jo ingen børn. Vel? Og lad mig så opdrage mine børn som jeg vil. Og som du også burde når du engang for nogen.” "Som du vil, broder." ”Abigael, hvor er pigerne?” ”De er oppe på Rahuus værelse.” "Det er for tidligt John! Du kommer til at fortryde det!”
”Hej mine to rene engle børn.” ”Hej farmand!” ”Nej hvor er du blevet dygtig til at gå Rahuu.” ”Ih hvor er du fjollet farmand.” ”Er jeg fjollet? Nej vil du vide hvad der er rigtig fjollet?” ”Nej jeg vil ej. Se Sal. Far er blevet helt fjollet.” ”Fjollet.” ”Nej piger, nu misforstår i mig.” ”Mis.” ”Hvad for en mis?” ”Nej piger, der er ingen mis, det jeg prøver på at sige er….” ”Der ingen mis? Ingen mis?” "Nej, nej rolig piger. Hvad skal i også med en mis når i har Tarkus?” ”Mig vil ikke have en dum pipper. Mig ha’ mis!” "Hvad forgår der her?” ”Moar!” ”Jeg sagde jo det var fortidigt med at lære dem om mudderblod.” ”Hvad er mudderblod? Hvad er det moar?” ”Jo, ser I piger. Vi er ikke de eneste i vores verden. Men vi er de eneste rigtige I vores verden. Altså vores slags er de rigtige. Vores slags, hedder renblod. Og så findes der den forkerte slags. Som hedder halvblod, men de værste er mudderblod. Det kan I vel også hører? Mudder, det lyder da klamt.” ”Klamt.” ”Ja det er rigtigt Sal. Det er klamt.” ”Men hvad med halvmudder?” ”Du mener halvblod.” ”Ja hvad med dem?” ”De har bare været uheldige.” ”Hvordan uheldige?” ”Hvordan?” ”De har været uheldig på den måde, at enden deres far, eller mor, er faldet i med en muggler.” ”Adder, det lyder klamt." ”Klamt.” ”Nemlig piger. Og vil I nu hører noget af det klammeste ved dem?" "Ja,” ”Det klammeste er, at de tager vores rigtige slags tryllestave, og bruger dem som det var deres egen.” ”Dumme mudder. Hvordan ser de ud moar? Mig vil ikke have taget min stav af en mudder.” ”Se det er også noget der er klamt ved dem. De ligner os, på en prik, men de har det dog med at gå rundt i muggler tøj." "Adr. Jeg håber aldrig jeg møder sådan en." "Det håber jeg hellere ikke."
"Er du så tilfreds?" "Ja, tak Abigael."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 8, 2016 13:54:09 GMT
År 2029 @rahuu
"Hvem står?!" "Det gør Hua!" "Nej jeg gør så ej!" "Taget!" "Øv Sal, det snyd." "Nej, det kaldes strategi." "Hvad laver jeres onkel her?" "Godt forsøgt Hua, men så let for du mig ikke." "Onkel?" "Hvem er det der Huu?" "Det er en... muggler." "Hua, find min far." "Ja." "Hvordan kunne du?" "Sal pas på!" "Hvis du så meget som rør et hår på mine børn. Så dør du. Kan du fatte det, blodforæder?" "Hvad er den af bror, kan du nu ikke engang sige din egens bros navn?" "Du er ikke min bror." "FAR PAS PÅ!" "PROTEGO!" "Løb elskede!" "Du går ingen steder! Petrificus totalus!" "Din lille djævleyngel! Dorlor!" "ARGH!" "HUU!? STOP DET DIT UHYR!" "EXPELLIARMUS!" "Rahuu?" "Du er i sandhed ikke min bror!" "Du torturere min kære, så torturere jeg dine." "Huu er du okay?" "Hun skal nok klare den. Men det gør den blodforæder ikke."
Links til emner, der omhandler dette minde: En ny start?What happend?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 8, 2016 14:24:06 GMT
År 2038Raysal Andrew Fox "Raysal.""Rahhu? Hvad laver du her?" "Avada ke""EXPELLIARMUS!" "Protego.""Er du blevet sindssyg?" "Bombarda.""Argh!" "....""Petrificus totalus!" "....""Huu?" "....""Finite." "Raysal? Hva? Hvad laver jeg her?""Kan du ikke huske noget?" "Nej. Det sidste jeg husker, var at jeg skulle mødes med Nick. Han har fundet et job til mig hos Madam Malkin. Det sidste jeg kan huske er, at jeg var på vej der hen, og nu er jeg her?""Mærkeligt... måske skulle du få det undersøgt?" "Ja, det vil jeg gøre."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 27, 2016 19:47:06 GMT
År 2040 @rahuu
"Det har været en hel vidunderlig dag Nick. Tak." "Det har det." "Jeg kunne ikke ønske mig en bedre kæreste, end dig." "Så det kunne du ikke?" "Nej." "Hvad siger du så til..." "Hv, hva, hvad laver du?" "Rahuu Andrew Fox. Jeg elsker dig over alt på jorden. Du er det mest fantastiske og vidunderlige menneske i mit liv. Hver gang jeg er sammen med dig, fylder du mig med liv, lykke og glæde. Jeg kan ikke forstille mig et mere perfekt og dejligt liv uden dig i det. Vil du giftes med mig?" "Ja.... ja jeg vil!" "Huu!" "Jeg elsker dig Nick!" "Jeg elsker dig Huu. Forevigt."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 27, 2016 20:18:14 GMT
År 2049 @delaine
"Mor?" "Ja?" "Hvorfor har mig blåt hår?" "Fordi du er hel speciel." "Hvorfor har dig, og moster Raven og moster Rahuu og Lucia og Chilla og Michella og morfar og oldefar så også blåt hår?" "Fordi de er lige så specielle som dig." "Er far ikke speciel?" "Jo." "Hvorfor har han så ikke blåt hår?" "Det finder du ud af, når du bliver ældre." "Hvad så med gudmor?" "Det finder du også ud af." "Og de andre børn i børnehaven?" "Lille skat. Du skal finde ud af det." "Hvornår?" "Når du er gammel nok." "Er mig gammel nok nu?" "Ikke helt, men nu hvor du spørger så pænt, vil jeg prøve på at forklare dig det. Okay?" "Okay." "Din, tip, tip, tip, tip, tip, tip, tip, tip, tip oldefar..." "Det var mange tipper!" "Ja, hele ni tipper!" "Waow!" "Din mange tip oldefar, fik for mange hundrede år siden, en alkymist til at farve hans families hår blåt!" "Waow virkelig?" "Ja, og alkymisten gjorde sådan, at alle der er født Fox, lige som dig og mig, er født med blåt hår." "Så det derfor de andre også har blåt hår!" "Nemlig!" "Men mig har set moster Rahuu, med en mærkelig mørk farve oven på det blå hår?" "Din moster har aldrig brudt sig om, at hendes hår var helt blåt. Hun synes ikke det er pænt til hende." "Mig synes det er meget pænt til hende!" "Det synes jeg også." "Men hvorfor, farver hun så ikke det hele, hvis hun ikke kan lide, at det er blåt?" "Fordi alkymisten gjorde det umuligt at farve det." "Umuligt? Men moster Rahuus hår er jo farvet?" "Hun farver det hver morgen og aften, med noget meget dyrt og fint hårfarve, for at det skal se ud som det gør. Men glemmer hun at gøre det bare en gang, så bliver det lige så blåt som dit og mit." "Virkeligt?" "Virkeligt." "Mig vil gerne se moster Rahuu med helt blåt hår." "Skal jeg så ikke se om jeg kan finde et billede af det?" "Jo!" "Så vent her, så kommer jeg om lidt med et."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 2, 2016 12:37:21 GMT
År 2053 John Andrew Fox
"Margus? Hvad pokker laver du her? Det her er for familie!" "Slap af Sal. Han er med mig." "Med dig?" "Ja!" "....?" "Han er... mi novio." "A' hva er han?" "Du rører ham ikke." "Det kan jeg love for jeg gør, hvis han så meget som rører dig, eller kaster smuds på familiens navn." "Det kan jeg forsikker dig om, at det gør han ikke." "Det håber jeg for jeres egen skyld." "....." "....." "Hvorfor denne stirre konkurrence? Margus?" "Det er Maris kæreste." "....." "Er det virkelig? Hvornår skete det?" "Huu!" "Lige før jul...." "Før jul? Hvorfor var han så ikke med da vi holde jul?" "Vi ville vente lidt. Og så skulle han holde jul med sin søster." "Vente?" "Ja. Jeg havde ikke lyst til at fortæller jer om ham med det samme. På grund af dig Sal!" "Vent? Siger du, at du ved.....?" "Ja jeg gør." "Margus din idiot!" "Stop det Sal! Det var mig der provokerede det ud ad ham. Hvis du skal være sure på nogen, skal det være mig." "Provokerede?" "Ja. Jeg kom til.... at bruge.... dorloroso på ham..." "Mari!" "Virkelig?" "Ja." "Held og lykke med hende Margus, det får du brug for." "Det var én gang." "Det var også én gang, at han var dum nok til at fortælle alle han støder på, hvad han er, bare fordi han bliver lidt vred." "Sal...." "Han gør det ikke igen." "Godt." "Kom nu Sal, det begynder snart..." ".... jeg kommer nu...."
"Vi er samlet her i dag. Ikke bare for at sige farvel til den femte Michael Fox, men også for at sige farvel til en søn, en bror, en ægtemand, en far, en farfar, morfar, en oldefar, og en onkel. Vi ved alle sammen, at Michael var en stor mand. En streng og hård mand, men dog en retfærdig mand, der levede op til sit navn og ære med at være opkaldt efter vores forfader, Michael Fox den første. Ære være hans minde. Trods han var en hård stor mand, var han også en kærlig og omsorgsfuld mand, der ønskede det bedste for sin familie, og familiens navn. Alt dette mindes vi og takker for i dag, nu hvor vi tager afsked og siger farvel til Michael Fox den femte. Hvil i fred. Lad os håbe din efterfølger vil være lige så god som dig, til at leve op til sit navn." "Det jeg sikker på han gør." "Farvel farfar...." "Farvel oldefar...." "Luu..." "Jeg ved det Chil" "Jeg vil ikke sige farvel..." "Det bliver du nød til skat..." "Farvel oldefar..."
"Farfar..." "Tak fordi vi måtte bo på slottet oldefar...."
"Adiós.abuelo..."
|
|
|