Deleted
•
Post by Deleted on Jan 1, 2016 21:21:37 GMT
@mcgregor
En tung sten lå i Ravens mave, det smertede hende næsten at bevæge sin hen imod Williams kontor. Hendes hjerte var splittet i to og hun tog en meget dyb indånding. Hun stillede sig foran døren, hev den blå fletning om foran sig og legede nervøst med den inden hun bankede på døren. Hun kiggede ned på sine sko, hvorfor fanden var hun dog også så nervøs? Hun ventede i hvad der føltes som minutter, i virkeligheden måtte det vel være sekunder før hun drejede sig væk fra døren og begyndte at gå, gad vide om han vidste det var hende og han prøvede at undgå hende efter deres sidste møde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 20:18:09 GMT
I ministeriet var der utallige kontorer, men kun et som var ligesom Williams. Det var unikt på mange af dens egne måder. Den klassiske indretnings stil var meget normal, i hjørnet af kontoret var der 3 karafler hvor der stod, whiskey, gin og cognac. Det som samtidig var mest i øjnfaldende var de ufattelig mange papirer som fløj rundt, samtidig med en kuglepen fløj med. På Williams bord sad han selv med en bunke på ca. 450 papirer, og læste igennem - en stor journal omkring dødsgarden. Han havde et gammel krystalglas med en gylden væske i, som han engang imellem sippede til. Da det bankede på tog William sin stav og svingede den, hvorefter døren langsomt gik op. Han svingede den en sidste gang og alle papirerne og kuglepenene fløj over i en pæn bunke på bordet ved hans side. "Jaer?" spurgte han roligt og så på Raven.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 20:48:20 GMT
Hun vendte sig om som hun hørte døren gå op bag sig og hun kiggede på Willam. "Goddag Will" hendes stemme var fjern nærmest monoton. Hun mærkede at hendes hjerte ikke dansede i hendes bryst og hun kiggede på ham "mangler du en ny auror?" hun trådte ind på kontoret og tænkte at stilen faktisk var ham passende med de tunge kedelige møbler. Hun vidste ikke rigtig jhvad hun skulle sige eller gøre af sig selv lige nu fordi det var så akavet at stå her i hans dør efter deres sidste møde
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 4, 2016 7:43:09 GMT
Hans stil havde altid været meget klassisk, og han var ikke Elv til spraglet farver og masser af lyde, tværtimod. William så meget roligt op på hende, og viftede hende ind. En stor hund kom til syne bag bordet, som så på hende med rolige øjne, og begyndte så at knurre. "tssh tssh tssh" sagde William imens den satte sig ved siden af bordet. Will så på hende og lagde tryllestaven. "den monotone og kolde attitude passer dig ikke, især ikke overfor mig" sagde han med et smil og en anelse overlegen stemme, men nu lå det trods alt også naturligt for ham at være en flab.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 4, 2016 9:04:49 GMT
Hun kiggede på hunden og mærkede en længsel efter hendes egen lille flommede hvalp som sikkert var ved at gennem rygge lejligheden. Hun smilede og rystede på hovedet og kiggede på William igen "Kold og monoton?" hun lænede sig op af væggen og kiggede på ham "Nej det ville selvfølgelig være langt nemmere hvis jeg kastede mig over dig igen." Hun kunne bestemt også være flabet og svare igen, han var ikke den eneste. Hun kiggede igen rundt og studerede indretningen den var virkelig gammeldags og støvet men sådan var det jo ofte i magikernes verden "Forresten tak for sidst. Og undskyld alt mit følelses fis. Jeg skal vist ikke drikke så meget!"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 4, 2016 9:15:05 GMT
William rejste sig fra stolen og gik med lange skridt over imod sofaen og lod sig falde ned i den. Han så over på hende og grinte. "det ville næsten være for let" sagde han drillende. William så på Raven og derefter over på døren som lukkede bag hende da hun stolte sig op af væggen. Will smilte til hende og grinte "narh.. Skal du ikke undskylde for, var hyggeligt og.. dejligt.." sagde med et smil og satte sig op. Han klarede dig i håret og gjorde tegn til hun kunne sætte sig ned i sofaen over for ham. "sid ned, fortæl mig hvad du gerne vil og hvilken afdeling" sagde han roligt og så over på sit glas som svævede hen på bordet foran ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 4, 2016 9:29:21 GMT
Hun kiggede på ham og løftede det ene øjenbryn "Nej tak. Det har jeg virkelig ikke lyst til" Hun kiggede ned og satte sig på sofaen overfor ham og strøg en lok af sit hår om bag øret. Hun kiggede på ham og nikkede så eftertænksomt "Det var hvad det var. Fuldskab og Børne leg. Men det er vores anden og sidste gang det er sket" hun knugede sin hånd og kiggede på hvordan knoerne blev helt hvide. Hun vidste ikke hvad hun ønskede af afdeling for lige nu som det så ud, skulle hun til at flygte ud af landet efter hendes lille bedrageri overfor Raysal og dette her arbejde ville da SLET ikke få hende i et godt lys "Jeg kan ikke Will. Altså tage arbejdet. Hvis ikke min søster allerede ønsker mig død. Vil et job som dette i hvert fald knække nakken på mig" hun rejste sig op og stillede sig hen til et vindue og lænede panden mod ruden og mærkede hvordan tårerne pressede sig på.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 4, 2016 9:46:21 GMT
William kendte udemærket til Ravens søster, hun var leder af dødsgarden, en datter og kommer fra den berygtede Fox familie. En familie som Raven også kom fra. William tog et glas op og tog en tår af sin whiskey. Han løftede øjnbrynet, hvorfor var hendes søster på nakken SF hende, og hvorfor ønskede hun hende død. "Raven, hvorfor ønsker hun dig død?" spurgte han nysgerrigt. William havde aldrig selv haft fornøjelsen af at møde Raysal, han ønskede inderligt en duel, de var begge glad for ild magi og det kunne være han kunne få en udfordring. I en elegant bevægelse satte William sig ved siden af hende og lagde armen om hende. "så så.. Vi er venner, jeg passer på dig" sagde han roligt og aede hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 4, 2016 9:50:37 GMT
Hun lod panden hvile mod ruden og blinkede et par tåre væk da hun vendte sig mod William "Tror du det er vel set at ens søster skrider fra garden når man er leder. At ens søster ikke vil bære familiens mørke navn og være som alle de andre?" hun bed sig igen hårdt i læben og trådte et par skridt tilbage "At jeg nu står her og beder om at blive auror igen? Jeg kender alle svage punkter og hemmeligheder. Tror du ikke mit hoved har en pris?" hun stirrede på ham med afmagten malet i ansigtet "Jeg ved det Will. Men jeg kan ikke blive her, jeg skal væk til udlandet. Jeg bliver nødt til at gemme mig" Hun kiggede ned på sine knoer som Hun havde spændt så meget at de var blevet krid hvide.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 4, 2016 10:13:32 GMT
William nikkede anerkende. Det gav god mening at hendes søster ville have fat i hende, måske ikke på grund af hun ville slå sin søster ihjel, men nærmere for at sikre at hun ikke sagde sandheden til nogen. Han aede hende i håret og nikkede anerkende. "Forståeligt, men vi kan beskytte dig, du har intet at frygte" sagde han og nussede hende på kinden. "Kan jeg gøre noget for at ændre din beslutning?" Sagde han og gav hende et venskabeligt kys på panden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 4, 2016 10:19:13 GMT
Hun kiggede på ham og vidste allerede hvad han tænkte og hun trådte et par skridt tilbage igen "For at jeg ikke skal kunne fortælle sandheden er jeg nemmere at gøre tavs Will" hun løftede sin arm og så opgivende ud da han strøg hende på kinden veg hun en smule væk fra ham. Efter hendes møde med Uriah havde hun det ret svært med at andre rørte hende. "Altså jeg kan ikke være her. Hun vil jagte mig Will og hvis hun kan komme til det vil hun slå mig ihjel. Vi begge ved at min søster er ligeglad med om man er familie eller ej" hun sank ned på gulvet og tog sig sukkende til hovedet "Jeg kan ikke" Hun begyndte at vugge frem og tilbage mens de første tåre gled ned af hendes kinder.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 4, 2016 10:45:52 GMT
William smilte og gik roligt hen og tog sit glas med whiskey. Han klarede sig i skægget og så på hende. "Raven, hvis du er så ufattelig bange for at dø, så er Auror bestemt ikke et job for dig" sagde han roligt og tog en tår af sin whiskey. Han havde selv været tæt på at dø et par gange, men han havde endnu kun tabt dueller til hans barndomsven. "hvis du vil under jorden, så gør det." sagde han med en forstående stemme, og tømte glasset, hvorefter det placeret på hans skrivebord. Han lagde armene over kors og smilte. "du er ikke din søster. Husk det Raven" sagde han imens han gik med langsomme skridt hen og satte sig ved sit skrivebord igen. "Jeg mindes engang at der blev sagt, at for store sind er døden blot begyndelsen på den næste rejse"[/b sagde ham og åbnede rapporten igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 4, 2016 10:53:35 GMT
Hun vendte sig mod ham med øjnene vidt åben "Jeg er ikke bange for at dø din svage karakter. Jeg er bange for at blive toturet til Jeg bliver sindssyg og derefter blive slået ihjel. At du kan drage så forhastede konklusioner er Jeg slet ikke sikker på at vi i virkeligheden er venner" hun rejste sig op og kiggede forbavset mod døren og mærkede hvor hendes stav var "Døden er blot et parallelt spejl med denne verden hvor vi kan leve i fred og fordragelighed" hun trådte tilbage mod døren og stirrede på ham og løftede sig stav nok til at hun kunne få hans glas til at sprænges af vreden som brusede i hende "Nej Jeg er ikke min søster. For det ønsker jeg virkelig ikke at være. Gid du må møde hende en dag. At hun må vise dig hvorfor man skal frygte hende SÅ meget" hun tog de sidste skridt mod døren og forsvandt
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 4, 2016 11:08:05 GMT
William så op på hende og nikkede. Forståeligt.. William forstod hende godt, frygt for tortur og rædsel, sindssyge og død.. Mange grusomme ting. "Forståeligt, men den frygt er netop det som gør at du ingen vil huske dit navn" sagde han køligt og så ned på sine papirer. William var utrolig kølig når det kom til arbejde. Det var bestemt ikke rart at det gik ud over Raven. Han havde et ansvar, og hans professionel mening var at Raven var for skrøbelig til at være Auror. William smilte "Jeg beder til at møde hende, fordi jeg færdiggøre jeg det, som alle andre fejl." Sagde han i en arrogant tone, imens han løftede sin stav og svingede den, hvorefter man kunne høre et klik i døren, og papirerne begyndte at svæve igen og penene begyndte at skrive. Han kunne mærke en snert af irritation over han godt forstod Raven, hun var trods alt hans ven. William rystede på hovedet og brummede engang. //out
|
|
|