Deleted
•
Post by Deleted on Dec 30, 2015 22:40:12 GMT
@cadence - Hogwarts' Storsal - Januar 2052 - Omkring kl 20.
Joshua havde haft den mærkeligste juleferie ever. At have siddet rundt om julebordet med både, dem han kaldte morfar og mormor, og Realyn han så som sin mor, og Tyler som havde vist sig at være hans biologiske far, selvom han ikke havde fortalt ham det endnu, så havde det hele bare virket så akavet, men om det bare havde været i hans lille hoved, det havde været sådan, vidste han ikke. Han havde aldrig brudt sig særligt meget om Tyler, og hvor nedern var det ikke lige, ikke at kunne lide sin egen far? Til gengæld havde han også mødt sin biologiske lillebror, han var nu meget sød, selvom Joshua havde lidt svært ved børn, men det var nok alderen der gjorde det. Han skulle i hvert fald ikke ende som nogen af sine biologiske forældre, den ene var fandme mere nedern end den anden.
Selvom han da på punkter holdt af Frigg, så var hun mere eller mindre bare kvinden som fødte ham, hun var jo ikke hans mor sådan rigtigt. Han havde hele juleaften haft lyst til, at sige til Tyler om han overhovedet vidste hvem han var, men Realyn havde sagt hun nok skulle tage den med ham, og Joshua bare skulle glemme det, men hvordan glemte man lige at ens far var verdens største player ever? Han havde følt sig helt ved siden af sig selv efter de var kommet tilbage efter ferien, om det var teenage hormoner eller alt det andet, vidste han ikke. Lige nu sad han bare i storsalen og så på husalferne som rendte rundt og ryddede af bordet efter de havde spist aftensmad, hvor var de egentlig grimme. Han sukkede lidt, og overvejede bare at gå op i seng, selvom han egentlig ikke var træt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 31, 2015 15:09:09 GMT
Cadence nød sit liv på Hogwarts, det var skønt at kunne slappe af uden at bekymre sig, ikke at skulle tænke på alle de ting der foregik rudnt omkring hende og hun kunne bare være taknemmelig for at være en ung pige som heldigvis så okay godt ud. Cadence havde kysset med et par drenge, men havde aldrig været i seng med nogen, hun var jo kun 14 år og selvom hun var fremme i skoene så havde hun bestemt tænkt sig at gemme det moment til den helt rigtige, og det var ikke helt endnu, hun var ikke rigtigt klar, men nu havde hun jo på den anden side heller ikek mødt den rette endu.
Cadence var netop blev færdig med de sidste lektier og hun gik nu ned igennem storsalen for at komme op på sit værelse og pakke det sidste ud fra hendes juleferie, alligevel kunne hun ikke lade være med at stoppe op med et skævt smil på hendes læber, da hun fik øje på Joshua. Hun kendte ham ikke super godt, men de havde da snakket sammen nogen gange. "Hej grimme" sagde hun i et grin og lod den frie hånd nusse hans frisure: "Hvordan går det? Fik du nogen gode gaver?" spurgte hun i et smil, han var virkeligt en kær fyr.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 2, 2016 15:17:03 GMT
Joshua vendte blikket op da han hørte en stemme og skulle lige til at prutestere over at blive kaldt grim, det vidste han bestemt godt, at han ikke var, men som det gik op for ham at det var Cadence fra hans kollegie, så meldte der sig et smil på hans læber, og han grinte let da hun roddede i hans hår, "Hey, hey, hey, pas på håret," grinte han og rettede hurtigt på det igen, så det sad igen, selvom han ikke kunne se det. Hun var virkelig en lækker pige, men hun var også en årgang over ham, så han vidste godt, at han nok ikke ville have en chance, men Realyn havde altid lært ham, at hvis man ville have noget, så måtte man også gå efter det med sjæl og vilje.
Han trak lidt på skulderne, "Fint nok.. Jah, de var okay," svarede han og sendte hende et roligt og lettere charmende smil, det skadede jo ikke nogen at prøve lidt, selvom han ikke engang havde kysset nogen endnu, så var han virkelig begyndt at blive nysgerrig, men han var for pokker også 13 år nu. "Hvad med dig?" sendte han spørgsmålet retur, og rykkede sig lidt, så der var plads til, at hun kunne sætte sig ned ved siden af ham, hvis hun altid ville, igen, man havde vel lov til, at håbe.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 16:52:35 GMT
"Dit hår sidder meget bedre nu" sagde Cadence i et smil. Hun havde nok altid været lidt fremme i skoene og hun elskede at hænge ud med drengene, nok fordi at hun var en af de få som rent faktisk godt turde snakke og flirte lidt med drengen, modsat mange andre på hendes årgang. Joshua var en cute nok dreng, men han var jo kun 13 år og det var lidt et "turn off". Hun ville helst hænge ud med de drenge der var lige så gamle som hende selv eller ældre, elelrs var det jo ikke helt lige så cool.
"Jo de var også okay... Jeg klager ikke" sagde hun i et smil, hun var glad for at hun havde brødre som havde penge til at give hende gode gaver ogs oma ltid så syntes hun var julen var virkeligt hyggeligt. "Men jeg er nu glad for at være tilbage på skolen, det er så kedeligt ikke at have nogen at hænge ud med" sagde hun i et smil og kiggede ned i mod ham, godt nok var Allison der jo, men det var ikke helt det samme, de gik jo ikke på samme kollegie, Allison var jo en Slytherin.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 4, 2016 21:52:52 GMT
Cadence havde altid været lidt spændende, hun var jo et år ældre end Joshua selv, hvilket jo altid gjorde pigerne lidt mere spændende. "Mit hår sidder altid godt," sagde han morende, og alligevel med en selvsikker stemme. Realyn havde altid lært ham, at hvis man ikke troede på sig selv, så ville ingen gøre det. Generelt så havde Joshua en meget fin selvtillid, men han var også en smule forvirret over alle de hormoner som raste inden i ham, men sådan var det vel bare at være 13 år, og være i popeteten. Han glædede sig bare ikke til at hans stemme ville gå i overgang, det måtte være så pinligt, at sidde og snakke og ens stemme så bare damnede det hele op for en.
"Fedt, hvad har du fået?" spurgte han nysgerrig og så på hende med de blå/grønne øjne, dem havde han uden tvivl arvet fra Tyler, det havde han da fundet ud af i hvert fald. Han lignede ham faktisk ret meget, især på nogle af de billeder som Realyn havde vist ham, fra da Tyler havde været på hans alder. "Ja også mig, det er virkelig kedeligt derhjemme," sagde han i et lille suk, "Skal vi ikke gå ud til søen? Jeg har noget jeg gerne vil fortælle dig," spurgte han og så på hende, som han rejste sig, han havde virkelig brug for, at komme ud med nogle ting, selvom han havde lovet Realyn ikke at sige noget til nogen, så stolede han på Cadence.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 4, 2016 22:55:04 GMT
Cadence smilede til ham, Joshua var en sød fyr, hun var generelt ret glad for at have nogen gode drengevenner for selvom hun måske til tider lignede lidt en dulle, ihvertfald når der var en speciel anledning, så elskede hun også bare at tonse rundt i godt selskab og have det sjovt med drengene, klatre i træer, svømme eller sådan noget. "En ny skolekappe, noget make-up, en kjole ehm... Et par bøger jeg har ønsket mig..." sagde hun i et smil og kiggede i mod ham: "Hvad med dig, hvad har du fået?" spurgte hun nysgerrigt, det var så skønt at være tilbage på skolen.
"Jo det kan vi da godt" sagde hun og smilede til ham, som hun gjorde tegn til at de bare kunne gå: "Bare ikke alt for længe, det er ikke mere end 4 grader udenfor" sagde hun og rettede på sin vinterkappe. Hun havde egentligt bare brug for lidt tid til at slappe af, og en hyggelig snak med Joshua skulle nok starte året ganske godt, hun var glad for at hun havde en ven som ham hun altid kunne snakke med om alt mellem himmel og jord, hun stolede fuldt og fast på ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 1, 2016 12:57:39 GMT
Joshua smilede venligt i mod hende, som hun begyndte at ramse op, hvad hun havde fået i julegave, dog var det et mere eftertænksomt blik som meldte sig, da hun spurgte ind til ham, "Ehm.. Nu skal jeg jo til at tænke.." sagde han i et kort grin, "Jo, selvfølgelig min nye skoletaske, sko, noget tøj og det her ur," fortalte han og viste uret som sad omkring hans håndled. "Jeg tror det er Realyns måde at fortælle mig, at jeg skal lære at komme til tiden til timerne," sagde han i et tør grin. Realyn var sød nok, han havde aldrig kaldt hende mor, men han havde jo også altid godt vidste at det var Frigg som var hans biologiske mor, men hende kaldte han heller ikke for mor. Men han så Realyn som sin mor, ingen tvivl om det.
Han smil voksede lidt, og han rejste sig fra bænken og fulgte med hende uden for. "Urh, det er virkelig koldt," konstandterede han som hans kinder blev ramt, af den kolde vinter luft, men nu var det jo også januar, så andet havde han vel næppe kunne forvente. Han bed sig lidt i læben, og vendte så blikket i mod hende, "Jeg besøgte Frigg i ferien.. Hun fortalte mig hvem min far er," sagde han som de var kommet lidt væk fra skolen, og der ikke var nogen i nærheden.
|
|
|