Deleted
•
Post by Deleted on Dec 29, 2015 18:07:13 GMT
@maximilian
Det var et stykke tid siden at de havde været alene sammen. Diggy besøgte ham hyppigt på hans arbejde, hvor hun blot sad og drak uanede mængder vand, for hun drak jo ikke. Hun havde for længst fortalt ham at hun ikke drak, men han var efterhånden den eneste som hun ikke drak sammen med. Hendes standarter og hendes moraler var ikke hvad de havde plejet at være.
Hun hev op i ærmerne på sin sorte sweatshirt. Ærmerne var gule, og den var stor og tyk nok til at hun kunne forsvinde helt ind i den. Hendes boyfriend jeans havde huller i knæene og en sort kap skyggede for hendes ansigt. Det var monster koldt udenfor, og hun havde skuldrene skuttet for at holde på varmen. Hun troppede op foran hans lejlighed, spændt på at se hans smukke smil igen, men også nervøs. Han gjorde hende altid nervøs. Han fik hendes hjerte til at banke latterligt hurtigt og uregelmæssigt, og fik varmen til at stige op i hendes kinder. Det gjorde den allerede mens hun bankede på døren et par gange. ”Hey, vågn op! Åben døren.” kaldte hun. Det var trods alt stadig morgentid.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 2, 2016 2:38:54 GMT
At ligge i sin seng, omsluttet af sin varme bløde dyne og sove. Var noget af det bedste i hele verden hvis man spurgte Maxi. Det var også derfor han slet ikke var tilfreds med at der blev banket på hans dør så tidligt at han overvejede at ignorere det. Han tog sig dog alligevel sammen da han hørte hvem det var. Han rejste sig op fra sengen og trak de løse underbukser op på plads imens han gik over til døren, som han åbnede med et gab. Han smilede skævt og gled en hånd igennem sit uglede hår. " hvorfor så tidligt " brummede han og vendte sig igen og gik hen til sin seng hvor han smed sig igen og trak dynen om sig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 2, 2016 10:15:48 GMT
Han lignede en der lige var vågnet og han reagerede ikke lige som hun havde håbet han ville. Var det måske ikke dejligt at hun var kommet forbi? Så kunne han drikke andet end øl. Hun lukkede døren efter sig og fulgte efter ham. "Fordi jeg ville sikre mig at du ikke fandt en eller anden pige at skride med mens vi er sammen." svarede hun efterfulgt af et fnys og satte sig ned i hans seng. Godt nok var hun nervøs når hun var sammen med ham, men hun havde vænnet sig til at snakke til ham som hun ville. Det var utroligt heldigt at han ikke havde en eller anden pige liggende i sin seng. Det ville have ødelagt hele hendes pointe. "Hvornår gik du lige i seng?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 20:25:28 GMT
Maxi kløede sig på maven under dynen og så på hende "Hvorfor er du så tidligt oppe?" mumlede han og strakte sig en lille smule under dynen og gabte "Jeg gik i seng klokkern 4 eller sådan noget" msilede han og gjorde et kast imod klaveret, hvor der stod kaffekopper og på en masse nodehæfter " Du ved arbejde, før puger Diggy" grinede han lidt og rullede om på siden "Hvor er min morgenmad? når du nu kommer og forstyrre mig" spurgte han og så utilfreds op på pigen der sad i hans seng, pigen som han endnu ikke havde opdaget faktisk var en pige, og ikke en fimset dreng. han havde dog ikke noget imopd det, og Diggy var jo sød nok, selv om hun ikke altid var til at slippe af med.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 4, 2016 16:53:33 GMT
Han lød ikke glad over at været blevet vækket. Det var bare ærgerligt, for hun var der nu, og hun havde ikke tænkt sig at gå eller lade ham falde i søvn igen. ”Jeg er ikke gået i seng endnu.” svarede Diggy. Hun havde taget et eller andet tidligere om morgenen, eller aftenen før måske, der havde holdt hende vågen hele natten. Diggy fnøs højt og fornærmet, og daskede til hans ben. Hun rejste sig op fra sengen igen, tog fat om enden af dynen, og hev til så hårdt hun kunne. ”Stå op, så vi kan komme ud og få noget morgenmad.” sagde hun. Hun kunne godt spise noget. ”Må jeg rode rundt i dit køleskab?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 21, 2016 4:08:00 GMT
" du roder bare det du vil " gabte han og rullede om på siden med ryggen til hende " jeg skal ingen steder dude " mumlede han og trak dynen tættere sammen om sin krop og lukkede træt sine øjne igen. Han magtede slet ikke at vågne op eller bare tænke på at gå ned i byen nu. Han sukkede og nød varmen fra dynen og håbede af Diggy ville lade ham sove lidt længere. Han kunne jo bare ligge sig eller se tv hvis det var det han havde lyst til at lave. Han mumlede lidt og faldt i søvn igen
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 21, 2016 6:19:53 GMT
Hun forlod hans soveværelse, og kastede sig over køleskabet. Diggy var ingen kok, så hun gad ikke at give sig i kast med at lave noget. De kunne tage i byen og spise. I stedet hev hun en karton juice ud og hældte op i et glas til ham. Hun ryddede pænt kartonen på plads igen, inden hun vendte tilbage til hans soveværelse. "Her, jeg kunne ikke..." hun stoppede op i døren, da han lå og sov igen. Hun sukkede og satte glasset fra sig på hans natbord. Hun kravlede op på ham, rullede ham tilbage på ryggen på vejen, og ruskede ham i skuldrene. "Kom nu, Maxi, jeg gider ikke at være alene."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 28, 2016 2:53:07 GMT
Maxi gispede nærmest da hun satte sig på ham, og han så groggy op på hende " men jeg er såååå pokkers træt " beklagede han sig og lagde sine hænder op på hendes hofter " du kan jo bare putte her ved siden af" fortsatte han med lukkede øjne og smilede sødt til hende som han altid havde gjort det. Han gled sine fingre ned over hendes lår og ned på hendes knæ inden han atter snorkede lidt. Han havde aldrig været et morgen menneske på nogen måde, og det var tydeligt at se på den måde han lå på. Men i det mindste var han fredelig når han sov
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 28, 2016 6:23:49 GMT
Hendes hjerte skippede et slag da han rørte hendes lår. Men han sov unden hun kunne nå at reagere. Putte? Det måtte være et tegn! Hun havde ventet på et tegn så længe. Hun gav slip på hans skuldre, for det virkede ikke at ruske i ham, og lagde dem i stedet mod hans bryst. Hun havde ikke haft ham så tæt på før. Normalt stod han altid bag baren, eller gemte sig under en masse lag tøj. Hun rullede af ham og kravlede ned under dynen til ham, hvor hun igen rullede op på ham. "Vågn nu," bad hun en sidste gang og trykkede sine læber mod hans hals.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 6, 2016 4:51:21 GMT
Maxi sov ikke så tungt at han ikke kunne opfatte hvad der skete, og da hun kravlede ind under hans dyne turde han nærmest ikke at røre på sig, i frygt for at hun skulle tro at han ikke kunne tåle det. Men han var jo ikke til drenge, ikke hvad han selv vidste af. Han gispede dog da et par læber kyssede hans hals. Det fik ham til at sætte sig op ret hurtigt og se ned på hende " hvad laver du dude" mumlede han og gled hånden langsomt op af sin egen hals hvor hendes læber havde været i kontakt med hans hud.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 6, 2016 20:28:11 GMT
Hun satte sig op og lagde armene over kors i utilfredshed. Han opførte sig på modsatte måde af hvad der var meningen. Det lignede at han tørrede stedet hvor hun havde kysset ham af. Hun havde været vild med ham siden første gang hun havde set ham og havde virkelig håbet at han også kunne lide hende. i det mindste bare lidt. ”Du ved godt hvad det er jeg laver.” sagde hun og kiggede ned på ham. Hun følte sig lidt opgivende efterhånden. ”Skal jeg fortsætte eller vil du stadig hellere sove?” spurgte hun. hun gjorde tegn til at rejse sig op. Mest af alt havde hun nu lyst til at rejse sig og gå.
|
|
|