Deleted
•
Post by Deleted on Jun 18, 2015 11:34:39 GMT
@audrey - @isadora
Joey kunne slet ikke fatte hvad der forgik lige nu. Havde Lucas lige stukket ham? Han så næsten rædselsslagen på Audrey og følte hvordan den dårlige samvittighed nærmest måtte stråle ud af ham lige nu. Blikket blev vendt tilbage mod Lucas som han begyndte at tage jakke på. "Jeg mener det Lucas, du skal aldrig komme tilbage hertil!!" Råbte han efter ham og gik over til Audrey. Som Isadora begyndte sendte han hende et hårdt blik, hun vidste det jo godt, han havde jo fortalt hende det sidste så der var ingen grund til at gøre det værre end det var. "Er du sød at gå?" Spurgte i en behersket tone. Han havde brug for at snakke med Audrey og rette trådene ud lige nu. "Audrey jeg.." begyndte han stille og lagde en hånd mod hendes skulder. "Jeg er ked af at Lucas er sådan et svin og jeg er ked af han gjorde det mod dig." Sukkede han. "Kan vi ikke lige sætte os og snakke?" Han håbede nok lidt på at Audrey valgte at overhører det andet og bare gå ud fra at det var Lucas der prøvede at redde sin egen røv ved at få Joey til at fremstå dårligt. Han havde kvalme ved tanken om at Lucas havde rørt hende og været tæt på hende. Det var forfærdeligt at vide og det gjorde da lidt ondt at hun ikke havde kunne kende dem fra hinanden, i Joeys øjne var Lucas da en lagt større røv en Joey var.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 18, 2015 19:07:10 GMT
Audrey var fuldkommen i chok og kunne bare mærke hvordan tårene trillede ned af hendes kinder. Hun var vred på Lucas, hun var vred på Isadora og hun var fred på Joey. Hun følte bare et inderligt had til dem alle sammen lige nu, hvordan kunne de dog udsætte hende for dette her? Havde Joey været med i det? Der var bare så mange tanker i hendes hoved lige nu og hun kunne slet ikke finde hoved og hale i noget som helst. Som Joey bad Isadora gå, trak hun dynen længere op over sig, og mærkede en stor trang til bare at begynde at hulke: "Jeg vil gerne hjem" sagde Audrey i en lille og ødelagt stemme.
"Lad være med at røre ved mig" sagde hun hårdt og trådte et skridt væk fra Joey som han lagde en hånd i mod hendes skulder. "Nej Joey, vi kan ikke snakke... Hvad mener de med at jeg er for dine fans?" sagde hun hårdt og ville ikke sætte sig ned, faktisk ville hun hellere hoppe ud af vinduet lige nu, hvis det da ikke var fordi at hun var nøgen og ikke rigtigt havde lyst til at gå ud på gaden sådan som hun stod og så ud lige nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 18, 2015 19:13:06 GMT
Isadora kiggede i mod Joey i et snærpet udtryk, der var ingen tvivl om at hun havde regnet med det her ville ende helt anderledes end det gjorde: "Ehm.. Hva? Gå?" spurgte hun irriteret. Både fordi hun gerne viille blive og se noget af det drama der foregik, men da også fordi at hun gerne ville være sammen med Joey, alt dette her havde jo ligesom haft en point. "Joey, Lucas har lige afsløret at du kun er sammen med hende fordi mitch har sagt du skal, og du syntes JEG skal gå?" spurgte hun i en irriteret stemme.
Hun fnøs og endte så alligevel med at nikke som hun viftede med hånden, på den samme arrogante måde som kun hun kunne gøre det: "Men fint nok hvis det er sådan du vil lege... Så må du hygge med din lille ms. Dådyrøjne" sagde Isadora tydeligt irriteret. Hvad han så i Audrey forstod hun ikke, hvorfor ville han dog have en lille blond pige, når han nu kunne få en rigtig kvinde? Isadora's selvtillid havde jo trods alt aldrig fejlet noget: "Men så farvel da..." sagde hun og gik så ud af døren, og smækkede den hårdt efter sig.
//Out
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 21, 2015 12:54:40 GMT
Joey følte pludselig hvordan alt faldt fra hinanden. Han hadede at Lucas havde afsløret ham, især fordi det jo ikke betød noget længere, Joey var jo blevet oprigtigt glad for Audrey. Han hadede at se hende på denne måde. "Audrey.." sagde han stille og kiggede lidt hjælpeløst på hende. Det var jo dette her han havde frygtet, men han var nok lidt blevet lullet ind i en falsk tryghed om at det ikke ville komme til at ske. Han sank. "Det er slet ikke på den måde, kan vi ikke nok snakke om det?" Spurgte han bedende inden han igen vendte blikket mod Isadora.
"Is hold nu op.." mere nåede han ikke at sige før hun forlod dem. Han kiggede tilbage på Audrey og sukkede. "Hør, lad mig forklare det hele det er slet ikke på den måde." Begyndte han, men vidste godt at det var på præcis den måde, eller det havde det været i starten. Hvordan var det også endt med at være ham der skulle krybe? Hun havde lige været ham utro. Han kunne mærke kvalmen vende lidt tilbage. "Hvad fanden lavede du i det hele taget sammen med Lucas?" Spurgte han med en hovedrysten. Han hadede inderligt at Audrey havde været sammen med Lucas også selvom det ikke havde været med vilje.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 21, 2015 13:34:36 GMT
Audrey snøftede og tørrede sig under næsen med sin hånd, hun havde det virkeligt dårligt: "Jeg blev ringet op om vi skulle mødes i parken... Altså om vi skulle mødes i parken" sagde hun roligt og rystede på hovedet: "Jeg havde overhovedet ingen idé om at han ikke var dig" sagde hun ærligt og mærkede hvordan hun bare havde lyst til at bryde sammen og tude. Altså jo oppe i sengen havde hun godt kunne fornemme et eller andet var galt, men det havde hun ikke tænkt sig at stå og sige nu: "Jeg ved slet ikke hvem jeg kan regne med mere, hvordan ved jeg overhovedet du er Joey og ikke en trilling?" spurgte hun og vidste godt det var irrationelt, men hun følte bare slet ikke at hun kunne tænkt.
"Hvis du ikke har noget i mod det, så vil jeg gerne op og have tøj på..." sagde hun og vendte sig i mod trappen: "Så får du et minut til at forklarer mig noget, også er jeg gået... Jeg kan ikke holde til det her Joey" sagde hun. Hun gik op af trappen mod soveværelset, og som hun endte deroppe satte hun sig på sengen og mærkede de mange tåre glide ned af hendes kinder, imens hun gjorde et forsøg på at trække vejret og få tøj på samtidig, men det var som om hun ikke kunne overskue det hele på en gang. Hun gik så roligt ned af trappen ti minutter senere, og afventede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 21, 2015 21:25:25 GMT
Joey himlede med øjnene, ikke at det var myndet på hende for det var det ikke, den var tiltænkt Lucas selvom han jo klogt nok havde valgt at stikke af med halen mellem benene. Han prøvede ikke at se for bebrejdende ud, for naturligvis gjorde det ondt at hun ikke engang kunne kende ham fra en idiot som Lucas, men det han selv havde gjort mod hende faldt nok lidt under samme kategori af illoyal som hendes utroskab gjorde. "Fordi du burde kende mig," han kunne have bidt tungen af sig selv. Det havde ikke været hans intention at sige det højt, men han var virkelig dybt og inderligt skuffet over hele situationen. Han nikkede blot som hun sagde at hun ville op og have tøj på. Det var nok ingen dum ide for han hadede at hun stod og mindede ham om hvad der lige havde forgået oppe i hans seng.
I nogle lange minutter stod han blot og så efter hende, komplet opslugt af sine egne tanker. Han hadede dette her især fordi han han på den ene side var så inderligt rasende over at hun havde været sammen med Lucas og på den anden side ikke kunne tillade sig at være sur over der eftersom han også havde været en idiot overfor hende. Da hun igen kom til syne ventede han med at snakke til hun kom helt ned til ham. Han havde stået og vægtet lidt mellem om han burde fortælle hende sandheden eller bare slå det hen som at Lucas bare prøvede at ramme dem, men havde beslutte at sandheden jo nok desværre havde det med at komme frem før eller siden. "Lucas havde ret." Begyndte han stille og i en meget skamfuld tone. "Haymitch pressede mig til at være sammen med dig," han så på hende med et skyldigt blik. "Men tingene ændrede sig, jeg lærte dig at kende, og jeg ved godt at jeg var en idiot, men mine følelser for dig er ægte Audrey, jeg er virkelig vild med dig." Sagde han og anede ikke hvad han forventede fra hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 21, 2015 21:33:04 GMT
Audrey anede slet ikke hvad hun skulle sige, helt indtil i dag havde hun jo slet ikke forestillet sig at der skulle være nogen problemer. Hvordan kunne Lucas dog gøre det i mod hende, hvad ville han overhovedet havde ud af det? Og hvorfor havde han sagt at Joey slet ikke ville være sammen med hende, og det var overhovedet sandt? Hun anede slet ikke hvad der var sandt eller falsk mere og hun følte sig fyldt op. "Jeg burde kende dig? Så nu er det min skyld?" spurgte hun frusteret, imens tåre stadig løb ned af hendes kinder, selvom hun virkeligt ikke prøvede at græde. Det var bare svært fordi at hun var så nedbrudt og ikke anede hvordan hun skulle holde sig selv oppe, dette her var det mest uretfærdige hun nogensinde havde oplevet.
Som hun igen var nedenunder, stod hun ikke langt fra ham og afventede en forklaring, og var dog stadig klædt på og klar til at gå ud af døren. Som han begyndte at tale med aftalen der om handlede Mitch, gik hun et kort og roligt skidt frem i mod ham, og kiggede på ham med et skarpt blik, inden hun hævede hånden og gav ham en lussing direkte hen over højre kind. Audrey slog aldrig, det lå ikke til hende, men hun var så gal og frustereret lige nu at hun ikke vidste hvordan hun skulle komme af med det: "Er du idiot Joey? Er du fuldkommende idiot! Du brugte mig.. For din karrierer eller for at få samleje?" spurgte hun og kiggede på ham med et hidsigt og utroligt såret blik.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 22, 2015 1:30:13 GMT
Det var en virkelig underlig følelse han bar rundt på lige nu, for han havde både lyst til at råbe af hende for at have været sammen med en anden og ikke kunne tænke at det ikke var ham, men samtidig havde han også bare lyst til at trøste hende fordi det jo sådan set ikke havde været hendes skyld. Alligevel kunne han ikke undgå at føle sig en smule forrådt. "Nej jeg siger ikke det er din skyld." Svarede han og sukkede dybt. "Det er bare lidt meget for mig okay?" Han havde vel ret til at være frustreret over det, det ville hun jo sikkert også have været i hans situation. "Jeg regende bare virkelig ikke med at jeg ville finde dig sammen med Lucas og ja jeg har det da skidt over at du ikke kunne mærke at det ikke var mig." Indrømmede han. Nu mente han ikke kun med deres seksuelle aktiviteter som Joey helst ikke ville tænke på, men lige så meget bare måden at være på, de to var jo som sag og nat.
Som hun kom helt hen til ham burde alle alarmklokker nok have ringet, men han havde en eller anden underlig naiv tanke om at hun måske ville tilgive ham fordi han havde tænkt sig at tilgive hende, selvom det var en stor kamel at sluge. Lussingen gav et smæld og han mærkede hvordan hans kind begyndte at brænde. Chokeret så han tilbage på hende idet hun begyndte at skælde ham ud. "Nej det var ikke på den måde!" Sagde han hurtigt, "jeg gjorde det på intet tidspunkt for at komme i bukserne på dig, jeg gik i seng med dig fordi jeg har følelser for dig Audrey og de følelser er ægte." Forsvarede han. "Det har aldrig været min mening at såre eller udnytte dig." Det var jo sandt, han havde været imod hele planen fra starten, men nu kunne han ikke engang sig at han fortrød for havde han ikke gjort det havde han nok været tilbage sammen med Isadora nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 22, 2015 13:47:51 GMT
Audrey kiggede på ham med et hårdt blik som han fortsat forklarede sig, hun havde bestemt ikke lyst til at lade sig overtale af ham: "Du skal aldrig nogensinde snakke til mig igen! Du brugte mig for din karriere... Hvordan skal jeg nogensinde tro på hvad du siger?" spurgte hun og tørrede igen tåre væk. Hun havde lyst til at stikke ham langt flere lussinger, men hun vidste godt at det ikke var en mulighed lige nu, mest fordi at hun ikke havde lyst til at være fysisk voldelig, det lå jo slet ikke til hende, men hun var bare så vred at hun slet ikke følte hun havde kontrol over sig selv.
"Du skal aldrig kontakte mig igen Joey, og det skal din idiot bror heller ikke" sagde hun hårdt og gik så i mod døren, hun ville hjem og i bad og bare græde ud, dette her var uden tviv det værst ehun nogensinde havde oplevet og hun ville ikke stå model til det længere. "Hav et godt liv, Joey" afsluttede hun, inden hun gik ud af døren og smækkede døren, det var slut nu.
//Out
|
|
|