Deleted
•
Post by Deleted on Nov 22, 2015 13:25:56 GMT
@ethan - Det Slagtede Lam i Tusmørkegyden - omkring kl 02:30
Dacoda havde aldrig været en kvinde som gik stille med dørerne. Lige nu sad hun, virkelig fuld, på Det Slagtede Lam. Hun havde et stort blå-gult mærke om den ene arm, det kunne heldigvis ikke ses på grund af hendes tøj som dækkede.. Til gengæld havde det røde mærke omkring hendes hals været en del mere umulig at skjule. Judas var ingen rar mand, når han blev sur, og det måtte man sige han var blevet, efter Ethan sidste gang havde haft revet Dacoda med ind til Ministeriet, hvilket Judas selvfølgelig havde fundet ud af.
Dacoda var øm nogle forskellige steder på kroppen, men det var primært mærket på armen og det rundt om halsen, som hun prøvede at drukne smerter med at drikke det væk. Hun var godt nok også blevet ret så fuld, og hun var ikke længere sikker på, at hun kunne gå hjem. Men hun var efterhånden også ligeglad, hun kunne vel altid sove en i rendesten. På mange punkter elskede hun sit liv, men på andre punkter ville hun ønske, at en eller anden ville redde hende og få hende langt væk fra altid, men hun vidste godt det ikke ville ske, og med den bagtanke skyllede hun endnu et glas ildwisky ned, hvor mange det end var blevet til efterhånden, havde hun ærligt talt ikke styr på mere..
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 23, 2015 17:58:42 GMT
Endnu en aften, Ethan var på vej hjem fra arbejde og var taget ned i byen for lige at få en øl. Han havde så meget at lave for tiden at han næsten ikke kunne få sin hjerne til at forstå det. Først det ene også det andet, han skulle hele tiden tage sig af de ny uddannede og fik en masse nye på teamet. Selvom ansvaret var spændende og lønnen var stor, så var det til tider også utroligt hårdt at lede sit eget korps og Ethan fik langt fra sovet så meget for tiden som han ville ønske han gjorde.
Hvordan Ethan var endt i Tusmørkegyden endnu engang var han ikke sikker på, men på den anden side så var der ikke rigtigt nogen steder han ikke turde være, han tog det ganske roligt og så længe det bare var en øl så regnede han jo ikk eligefrem med at blive overfaldet. Han gik roligt ind på baren og op til baren, og skulle til at bestille en øl, som hans blik gled over i mod Dacoda: "Er det nu dig igen?" spurgte han både opgivende og dog i et skævt smil, hun var da også over det hele ligemeget hvor han prøvede at holde fri.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 24, 2015 16:49:20 GMT
Dacoda sad mere eller mindre i sine egne tanker, da en alt for velkendt stemme ramte hendes trommehinder, hvilket fik hende til at hæve blikket mod stemmen. Jep. Ethan. Hun sukkede lidt, men fandt så alligevel, trods en indre kamp, et skævt smil frem, "Sig mig, følger du efter mig?" spurgte hun og blinkede til ham, egentlig ret sikker på, at det var tilfældet. Han havde sikkert fået til opgave, at forfølge hende, i håb om, at hun ville lede ham til Judas. Hun var nok ret paranoid når hun havde drukket. Men på den anden side, så var hun lige nu så sur på Judas, at hun var klar til at afsløre alt hun vidste.
"Mr. Smith, to mere," sagde hun til bartenderen, trods hun overhovedet ikke kendte navnet på ham, hun viftede hånden foran ham med to fingre strittende, i tilfælde af at bartenderen ikke vidste hvor mange to var... Dacoda var faktisk selv lidt i tvivl, da hun var meget fuld. Hun vendte blikket mod Ethan, med et smil på læberne, men hendes øjne afslørede nok fra meget hvor fuld hun var. "Savner du ikke nogengange Hogwarts, og hvor u-kom-pli-ri-se-ret livet var dengang?" spurgte hun, med en genkendelig fuld kludren i ordene og skubbede det ene glas over til Ethan da de kom.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 25, 2015 14:43:46 GMT
"Jeg kunne jo sige det samme om dig" sagde Ethan i en kold stemme, han var virkeligt træt af at støde ind i Dacoda, især fordi at det gang på gang mindede ham om hvor cool en tøs hun engang var og hvor helt igennem nedern hun var blevet, hun var jo slet ikke sig selv mere, nu var hun bare en eller anden... Random bitch. "Du er måske ude og fejre at du lige har sendt et shitlort af lort ud til en masse teenagere i London?" spurgte han, han vidste udemærket godt at Dacoda solgte stoffer, det var bare irriterende at han ingen beviser havde.
"Tjoh til tider.. Men vi bliver jo alle ældre og tager valg der præger ens liv" sagde han han mente jo uden tvivl at hun havde taget nogen ret så dårlige valg her i livet: "Gider du drinks eller er det dig der er grådig?" spurgte han nu hun havde bestilt to. Ethan havde ikke planer om at feste, men en drink eller to kunne han da godt nyde, han havde bare brug for at slappe af og være sig selv, når man havde arbejdet så hårdt og så længe, så havde man brug for lige at geare ned inden man sov.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 26, 2015 14:14:11 GMT
"Hey, jeg var her altså først," pointerede hun og himlede lidt med øjnene over hans kolde tone. Dacoda var ikke typen som normalvis drak sine problemer væk, men efter Judas havde haft fat i hende, truet med at fyrre hende, så vidste hun snart ikke, hvad hun skulle gøre. Hun vidste jo godt, hun ville være damned uden Judas. "Jeg fejre ikke andet, end at jeg er live.." mumlede hun og lod panden ramme direkte ned i bordpladen foran sig i et dybt suk, "Avu.." sagde hun opgivende. Hun var fuld, påvirket af stoffer og helt utroligt træt.
Hun drejede hovedet og hendes blik var på Ethan, men hovedet stadig lå på bordet. "Jaja, kom du bare med en moralprædiken.." sagde hun og grinte lidt, hendes humør svingede fra det ene øjeblik til det andet. Hun kunne slet ikke finde ud af, hvilket humør hun skulle være i. Hun rettede sig lidt op igen, og smilede så til ham, selvom hendes blik nok afslørede at hun var stofpåvirket og fuld, "Så pyt da.." sagde hun og blinkede til ham, før hun skubbede det ene glas mod ham, før hun tømte sit eget i en slurk og vendte så blikket i mod ham, som hun blev mere bleg end hun ellers var i forvejen, "Jeg har det ikke så godt.."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 26, 2015 17:02:07 GMT
"Og jeg var her sidst, hvad er din pointe?" sagde Ethan og rullede med øjnene, det var virkeligt ikke altid nemt at være sammen med en tøs som Dacoda, hun var bare noget helt for sig selv, og Ethan kunne ikke helt beslutte sig for om det var godt eller skidt. "Det må da også være fantastisk, når man tænker på hvor skod et liv du har, så kan man vel ikke fejre andet" sagde han og tog fat i den øl han fik langet over disken, han havde bare brug for at holde lidt fri lige nu, og Dacoda skulle ikke have lov til at nyde hans aften.
"Næh jeg er done med at prædke for dig, du har selv valgt at leve i lort" sagde Ethan og rystede på hovedet. Som hun sagde at hun ikke havde det så godt, kiggede han i mod hende, hun så nu også ret så bleg ud: "Hvad så med at du måske gik hjem i stedet for at drikke som et hul i jorden?" sagde han og vidste ikke helt om han burde hjælpe hende, for nu vendte han blot fronten i mod hende, så han kunne flytte sig hvis hun kastede op og gribe hende hvis hun skulle ende med at falde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 27, 2015 21:32:36 GMT
"At det er dig som forfølger mig," sagde hun ganske roligt, men det var jo præcis det som var hendes pointe. Det var på et eller andet punkt virkelig underligt, at tænke på, hvordan hendes liv mon havde set ud, hvis hun aldrig var begyndte på stoffer, blevet medlem af hverken dødsgarden eller mafiaen. Det egentlig ret kedeligt. "Hvem siger jeg har et skod liv?" spurgte hun, hendes blik prøvede at fange hans øjenkontakt, men hun måtte opgive, da hun nærmest ikke kunne styre sine øjne længere. Hun var virkelig langt væk, men hun kunne da føre en samtale endnu om ikke andet.
"Skål på det," sagde hun, og bældede et glas mere. Hun havde det virkelig skidt, hun burde have været taget hjem for flere timer siden. Hun kendte heldigvis sin grænse når det kom til stoffer, men alkohol, nope, der havde hun aldrig været særlig god til, at styre det. Hun tog sig lidt til hovedet, og mærkede hvordan det hele blev sløret. Som hun hoppede ned fra barstolen, gav hendes ben efter under hende, og hun greb automatisk ud efter.. Well bare et eller andet, for ikke at falde. Der gik lidt før det gik op for hende, at det var Ethan hun havde grebet fat i. Hun kiggede lidt på ham, "Jeg skal hjem.." konstaterede hun og tog et skridt mod døren, men glemte at give slip på Ethan, som han lige nu bare var en eller anden random dude, hun skulle have med hjem og hygge sig lidt med, gjorde hun et nik til ham, som tegn på at han skulle følge med.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 1, 2015 18:00:39 GMT
"Ja for jeg har intet andet at lave end at forfølge dig jo" sagde han, var det ikke lidt som om at denne her samtale gik i ring? Han var ikke interesseret i at snakke med Dacoda, hun var stadig som hun var og hun havde ikke tænkt sig at ændre sig, og det kunne han jo ikke ændre på. "Ingen.. Men det virker pænt skod, jeg gider ihvertfald ikke leve som dig" sagde Ethan, nok var der altid gang i ham, men at gå i mod lovgivningen? Nej det var bestemt ike lige hans stil, han var glad for sit arbejde og sin måde at leve på.
"Du skal simpelthen hjem? Det skulle du måske have overvejet for en del drinks siden" sagde han i et tørt grin, hun var virkeligt ikke rigtig klog, men det havde han jo på den anden side snart konstateret for længe siden, hun havde ikke det mest heldige liv. "Hey! Hvad laver du?" sagde han i et grin som hun trak ham med, okay hun havde virkeligt drukket alt alt for meget: "Ved du overhovedet hvor du bor?" spurgte han undrende og rynkede på panden, han havde ikke set hende så fuld før, men hun var jo nok heller ikke helt på toppen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 3, 2015 10:17:10 GMT
"Godt du indrømmer det," sagde hun og klappede ham lidt på den ene kind. At nogen mennesker kunne leve uden stoffer fattede hun simpelthen ikke, man kunne være heldig og møde hende upåvirket, men så ville det da også være fordi hun lige var vågnet. "Så fordi du ikke vil leve som mig, så er mit liv skod? Hvad så hvis jeg heller ikke vil leve som dig? Er dit liv så også skod?" spurgte hun, en smule logi var der da tilbage i hendes hoved, selvom det nok var nede på et børnehavebarns niveau, så var det der.
Hun rynkede lidt på næsen, "Narj, der havde jeg det meget godt," svarede hun blot hun mente altså selv, at hun havde hundrede procent styr på, hvad hun lavede, men de efterfølgende morgener modsagde hende som regel altid. "Tager hjem?" svarede hun som om at det var da det mest åbenlyse, hun tænkte ikke rigtigt over, at han nok hentød til, at hun stadig havde fat i ham. Som de kom udenfor, mærkede hun ikke engang natte kulden som ramte dem, på trods af at hun altså kun havde et par hullede jeans på og to strop bluser, begge også hullede. Hun vendte blikket mod ham, "Selvfølgelig gør jeg det!" sagde hun fornærmet, hun skulle jo bare lige tænke sig lidt om. "Den vej," mumlede hun så, dog overhovedet ikke sikker.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 4, 2015 21:34:16 GMT
"Mmh... sådan er jeg bare" mumlede han, Gud hvor var hun dog irriterende, og nogengange kunne han da virkeligt undre sig over hvordan de to nogensinde havde gjort noget som helst sammen, for han havde mest af alt lyst til at kvæle hende og begrave hende levende, hvilket bare var en belastning at tænke sådan. "Forskellen er at jeg lever et liv hvor jeg ikke skal frygte at ryge i fængsel any moment, og jeg har ikke en røvsyg chef der banker og voldtager alle han ser" sagde han og blinkede tl hende, hvordan kunne nogen dog holde ud at arbejde tæt på Judas?
"Jeg skal nok hjælpe dig, go det er udelukkende fordi jeg er et godt menneske og ikke fordi det er dig" sagde han blot, okay måske en smule for helligt, men han kunne simpelthen ikke lade være når det va rhende, hun pissede ham så tilpas meget af at han bare havde lyst til at kvæle hende langsomt, mest fordi at han vidste hun var et godt menneske der bare valgte med den forkerte hjernehalvdel. "Fair nok, så er det jo den vej vi skal" sagde han og støttede hende som de gik, det her skulle da nok ende helt galt, bare de ikke stødte ind i nogen hun kendte.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 7, 2015 15:16:35 GMT
Dacoda havde det efterhånden så dårligt, at hun ikke kunne overskue at åbne munde for, at svare ham, derfor endte hende svar blot med, at være en himlen med øjnene. Hvor var han dog bare hellig, det var jo lige til at brække sig over. Hun havde nok bare set for mange dårlige sider i folk, til at tro på, at der også fandtes folk som var helt i gennem gode. Hun tog sig lidt til halsen ved hans ord, hun var helt utrolig øm, men håbede bare på, at det røde mærke fra Judas hænder var væk efterhånden, selvom hun godt vidste det var ønsketænkning. "Det skal jeg da heller ikke, hvis I havde noget på mig, så var jeg nok allerede røget ind," sagde hun og blinkede til ham, men undgik bevidst at svare på det med Judas. Hun var efterlyst i mugglernes verden, men det magiske samfund havde intet på hende, intet de kunne bevise i hvert fald.
Hun vendte blikket mod ham, "Godt du er så skide hellig, huh?" vrissede hun en smule, selvom hun godt inderste inde vidste det ikke var fair, når han nu prøvede at hjælpe hende. Hun var bare ikke god til, at tage i mod hjælp, men hun var god til, at udnytte folk. Hun kunne næsten ikke mærke sine ben under sig, men det hjalp lidt med støtten fra Ethan. Hun kiggede op mod sin lejelighed og viste så vej mod døren. Hun fandt sin stav frem, og pegede den mod døren med en lille besvægelse gik døren op, og så ramte tanken hende. Shit. Hun kunne ikke lade ham gå. Nu vidste han jo hvor hun boede. Hun havde to muligheder, enten kunne hun pege sin stav mod ham og tvinge ham ind, eller hun kunne spille ekstra dårlig og prøve at lokke ham ind på den måde. Hun vendte blikket mod, "Jeg ved godt, jeg er ret sølle lige nu, men vil du ikke nok gå med ind og sidde lidt?" spurgte hun, men beholdt sin stav i hånden, i tilfælde af han afviste.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 9, 2015 21:29:22 GMT
Ethan rullede med øjnene: "Hvor er du dog naiv Dacoda, hvis vi tager dig ind så har vi jo ikke dig at forfølge hen til det lort Judas laver" sagde han blot, de havde ikke noget direkte på Dacoda men det havde han da ikke lyst til at sige. Desuden var det jo sandt, selv hvis de fik noget på hende ville de nok lade hende gå, fordi at det var så meget mere vigtigt at de fandt ud af noget med judas, de skulle finde ud af hvem han arbejdede sammen med og hvordan de bedst fik ham ned med nakken.
"Hellig? Tjah... bare kald mig Jesus" sagde han i en charmerende stemme og blinkede til hende, ligegyldigt hvor uvenner de to blev, så ville han nok altid forsøge at være charmerend,e men det var nu nok mere hans personlighed end fordi han ville finde sammen med hende, hun var et overstået kapitel. "Tjoh det kan jeg da godt, skal jeg også putte dig med din teddy bamse?" spurgte han i et smørret smil og blinkede til hende, nok mest fordi at han vidste hun godt kunne tåle det, Dacoda var en cool og modig pige, og han var egentligt glad for at han kendte hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 12, 2015 0:39:20 GMT
Et lettere hånligt grin forlod hendes læber, "Og det er virkelig aldrig faldet jer ind, bare at spørger? For den rette pris, kan man få finde ud af virkelig meget," sagde hun og blinkede til ham, Dacoda var en kælling og hun elskede det. Hvis nogen betalte hende nok for det, så stak hun gerne både Judas, Raysal og alle deres medlemmer. Hun var pisse ligeglad med alt og alle omkring sig. Kaya og Harper var de eneste som havde bare en lille procentdel af hendes hjerte. Aurorerne ville kunne få meget inside viden om både dødsgarden og mafiaen, hvis de blot havde betalingen klar, og kunne garantere hende sikkerhed, for hun vidste skam også godt, at det sekund hun valgte at stikke enten Judas eller Raysal i ryggen, så var hun en død kvinde, men med det liv hun levede i forvejen.. Well så var hun vel så godt som død. Hun havde snart intet at miste.
"Jesus? Hvem damn er det?" spurgte hun, hun var fuldblodsheks, og havde aldrig haft nogen til, at fortælle hende og religion, men nu troede hun heller ikke på noget af det. Hvor hun dog hadede, når han prøvede at charme sig ind på hende, for det værste var nok, at det virkede. Ethan var den eneste, ud over Kaya og Harper som jo var hendes søskende, som Dacoda nogensinde havde været knyttet til. Hun himlede lidt med øjnene, da hun smækkede døren efter dem. Hendes lejelighed bar tydeligt præg af, at hun boede alene og hun var misbruger. Ikke at der var direkte klamt, men der var heller ikke ligefrem rent. Hun vendte sig i mod ham, og lagde så sin stav væk. Nu var han da inde, nu galt det bare om, at han ikke skulle gå igen. "Hey, der er ingen grund til, at blande Mr. Teddy ind i det her," sagde hun og gik hen i mod ham, "Men han kan jo altid blive skiftet ud med dig i nat," sagde hun og blinkede til ham, som hun lod et par fingre glide ned af hans brystkasse.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 12, 2015 17:55:19 GMT
"Yeah for vi ville naturligvis stole på at du var komplet ærlig" sagde han og rullede med øjnene. Regnede hun ham for at være dum? Det skulle man virkeligt tro nogengange og det irriterede ham en smule, han havde styr på hvad hans team lavede, og selvom hun ikke var hans speciale, så hjalp de jo hinanden på ministeriet. "Du ved virkeligt ingenting om verden, gør du?" spurgte han sarkastisk som hun spurgt hvem Jesus var, godt nok brugte hun ikke meget tid i muggler verdenen, but still, det var jo noget man lærte om på Hogwarts for crying out loud.
[b)"Dacoda, du er fuld"[/b] konstaterede han som hun lagde an på ham, godt nok var han ikke på arbejde, men det ville jo være direkte selvmord og selvmål for den sags skyld at lade sig friste af hende, selvom hun da uden tvivl var en dejlig kvinde. "Du må hellere gå ind i seng" sagde han og tog fat omkring hendes hånd for at stoppe den som hun rørte ved hans brystaksse, tiderne havde skiftet og han ville ikke sætte sit job på spil bare for en enkelt nat med en kvinde, selvom det som altid var meget fristende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 13, 2015 17:42:26 GMT
Dacoda grinte let, "Igen, alting handler om den rette pris og min sikkerhed, Hon'," sagde hun og blinkede til ham. Jo bedre betaling hun fik, jo bedre blev hendes hukommelse, sådan mente hun i hvert fald selv det hele hang sammen. Hun var jo på flugt lige meget hvad, enten så ville mugglerne have fat i hende, eller også så ville ministeriet, og hvis hun stak Judas eller Raysal, jamen så ville de også. "Kun hvad der er værd at vide," svarede hun, hun vidste hvordan det hårde liv var, hvordan livet i overhalingsbanen var og hun vidste hun nok burde vide mere end det. Men hun var da i live endnu, så noget måtte hun da gøre rigtigt.
Hun vippede kort begge mundviger ned af, "Intet nyt under solen," sagde hun og trak lidt på skulderne, nej det var jo nærmest hverdag, enten så var hun fuld eller også var hun skæv.. Til tider begge dele. Hun så lidt på ham som han afviste hende, ved at fjerne hendes hånd, "Og du er kedelig.." sagde hun og skød underlæben frem som en trist lille hundehvalp og kiggede op på ham med sine blå øjne, "Kan du slet ikke li' mig mere?" spurgte hun og lagde hovedet lidt på skrå og blinkede et par gange med øjnene. "Well, så må jeg jo hellere gå i seng.. Heeelt aleneee.." sagde hun og trak sin bluse af lige foran ham, dog uden at tænke over alle de blå mærker som kom til syne, efter Judas havde tæsket hende, fordi han havde fundet ud af, at Ethan havde haft hende inde på Ministeriet. Hun smed blusen på gulvet og begyndte så at åbne sine bukser, så hun til sidst hun stod i bh og trusser foran ham.
|
|
|