Deleted
•
Post by Deleted on Nov 16, 2015 21:24:41 GMT
@analia Quidditchbanen Kl. 23.30
Solen var kun lige gået ned, sådan en smuk Juni dag blev solen jo længe på himlen, og selvom det var mørkt, så kunne man sagtens se. Rundt langs murene stod fakler der gjorde det hele mere lyst og den flotte sommernat gjorde det hele meget mere behageligt. Aaron sad på en af de mange bænkerækker, der var ikke andre mennesker og han stirrede ud i natten. Okay han var nok en smule beruset, han hade fået et par øl med drengene bagefter, men han orkede ikke helt festen. Han var så forvirret over livet for tiden, han prøvede virkeligt at finde hoved og hale i det, men efter tabet af hans søster, kunne han ikke helt fungerer, for få uger siden havde hun endeligt cuttet ham ud af hendes liv. Alex betød meget for ham, hun var hans eneste søster og at hun havde valgt at liv i mafiaen med stoffer og alkohol, det lå så langt fra ham. Ikke fordi at Aaron kunne da også godt drikke sig en kæp i øret, men det var jo ingen ting i forhold til hendes liv. Og nu var det slut, de havde haft endnu et skænderi og denne gang havde hun kasseret ham og sagt hun aldrig ville tale til ham igen, og han vidste godt at han ikke kunne gøre meget andet end at leve med hendes beslutning.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 17, 2015 0:30:31 GMT
Analia var taget med en veninde til Quidditch, selvom hun egentligt ikke var så stor fan af sporten. Hun havde intet imod at se det, men det sagde hende ikke helt så meget. Hendes veninde ville dog gerne have hende med, da der var fest bagefter og hun gerne ville møde spillerne. Hendes veninde var helt besat af Kenmare Kestrals og nogle af de mandlige spillere. Analia tog blot med for sin venindes skyld. Hun var gået udenfor, da hun synes der var meget larm indenfor, plus hendes veninde havde fundet et par fyre at snakke med. Analia scorede ikke så meget som sin veninde, men hun prøvede nu heller ikke. Hun var mere stille og rolig og ville hellere bruge en aften med sine veninder, end at gå i byen for at møde fyre.
Hun gik ned mod quidditchbanen hvor der var mere ro. Hun elskede at være ude om aftenen, for det var altid så smukt. Denne aften var også smuk og hun nød synet. Hun gik hen moden af tribunerne så hun kunne nyde udsigten. Hun gik op og så til sin store overraskelse at der allerede sad en. Hun genkendte ham straks, da hendes veninde tit havde talt om ham. "Hey. Er du okay?" Spurgte hun lidt stille og gik langsomt hen mod ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 18, 2015 17:39:37 GMT
Aaron elskede at spille Qudditch og han havde gjort det i mange år. Han elskede det ikke kun fordi at spillet var sjov, det holde ham i form og det faktum at han havde nogen virkeligt fantastiske kollegaer, nej han elskede det nok også fordi der var så mange piger der fandt en spændende, og Aaron var nok bare en mand der altid satte et skævt smil på sine læber, også gjorde alt han kunne for at charmerer sig ind på piger når han var fuld. Når han var ædru var han nok bare charmerende, ikke helt lige så desperat for at score og denne dag havde han jo slet ikke haft overskud til at tage med ned til efterfesten som han ellers altid elskede, især nå de nu havde vundet.
Han bemærkede ikke at den skikkelse bevægede sig i mod ham, først da hun talte, kiggede han op og et smil fandt automatisk vej til hans læber, som var han vandt til at skjule over alt det gik ham på: "MIg? Ja ja... Jeg sidder bare lige lidt" sagde han. Sådan en ung blondine? Hun burde da nærmere være nede og feste med drengen: "Du skal ikke til efter festen?" endte han som forsøgte han at guide hende videre, han orkede nemlig ikke fest lige nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 20, 2015 14:10:34 GMT
Analia smilede til ham, da hun så at han sendte hende et smil. Han var nu ret flot, så hun forstod da godt sin veninde, men det lå ikke til hende at tænke sådan om fyre. Eller jo hun kunne sagtens tænke at de var flotte, men så lagde hun heller ikke mere i det. hun gik op i så meget andet, imens hendes veninde nærmest ikke gik op i andet end fyre og tøj. Hun nikkede, da han sagde at han var okay og at han bare sad lidt. Hun ville nu også gerne sidde ned, men hun ville ikke presse sig på, medmindre han sagde det var okay. Hun kiggede ned mod festen og trak så på skuldrene. "Jeg kommer lidt derfra. Fester siger mig bare ikke helt så meget." Sagde hun så og gav ham et lille smil. "Må jeg sidde her lidt?" Spurgte hun så og var en smule nervøs for at han ville sige nej og bede hende om at gå. Det ville måske være lidt for akavet, men var det det der skete, så skulle hun jo nok alligevel ikke se ham igen. "Hvorfor er du ikke dernede?" Spurgte hun så lidt efter. hun havde nok forventet at alle spillerne var dernede for at feste, for de havde jo trods alt vundet kampen, og endda ret stort.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 20, 2015 17:25:00 GMT
Aaron var ikke en fyr der nogensinde havde lyst til at gå glip af en fest, men der var dog én ting der betød mere for ham end at drikke sig fuld og kigge på smukke piger, og det var hans familie. at Alex havde valgt at sælge sin sjæl til en idiot som Judas, det forstod han ikke, og han havde virkeligt prøvet at tale hende fra det mange gange, men nogengange var det åbenbart ikke nok at være i familie. "Åh, og du tænkte du ville nyde en tom bane?" spurgte han en smule mere pessimistisk end hvad helt var meningen, nok bare fordi han følte han virkeligt havde lyst til at opgive, det hele virkede bare så langt ud elige nu og han talte sjældent med folk om hvordan han havde det.
"Ja naturligvis" sagde han blot, igen nok en smule henkastet, han kunne jo ikke tvinge hende til at lade være, men han følt sig ikke i det store snakkehumør: "Orkede bare ikke lige festen.. Havd ebrug for at lufte tankerne" sagde han i et smil og kiggede i mod hende. Sådan var det jo nogengange, og nu levede han jo et liv hvor alt, alting gik så hurtigt, så nogengange var det nok bare godt lige at puste ud og mærke sig selv.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 3, 2015 15:26:55 GMT
Analia følte sig ikke helt velkommen i hans selskab, men hun var måske også kommet på et dumt tidspunkt. Han lignede en der havde en masse at tænke på og det gjorde det nok ikke nemmere at hun kom og forstyrrede ham lige nu. Hun satte sig ned og bed sig i læben. Hun følte sig utilpas, og overvejede at gå igen, så han kunne være i fred. Dog kunne han jo have bedt hende om at gå, men det havde han ikke gjort. Hun trak lidt på skuldrene til hans spørgsmål. "Jaa. Og åbenbart er jeg ikke den eneste." Sagde hun og prøvede at sende ham et lille smil. Der kunne være mange grunde til at han sad dernede, men indtil hun kendte grunden, kunne hun vel godt være lidt spydig, som han nu også var. Da han så kom med grunden, nikkede hun blot og følte endnu engang at han nok helst ville være alene. ´ "Hør.. Jeg skal nok gå, hvis du har brug for at være alene. Men hvis du måske har brug for at snakke, så bare sig til. Det kan være det hjælper at tale med en fremmede om det." Sagde hun og trak igen på skuldrene. Hun vidste at hun var god til at lytte, men spørgsmålet var bare om han ville have hende til det. De kendte jo slet ikke hinanden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 4, 2015 20:48:02 GMT
Aaron havde til tider bare brug for fred og ro, sådan var livet og det vidste han godt at han måtte vende sig til. Han ville bare gerne have det godt med sig selv, og han ville gerne finde ud af om han slet ikke kunne hjælpe Alex på nogen som helst tænkelig måde. Det sværer ved Alex var jo bare som oftest at hun slet ikke var til at nå ind til og når hun først havde sat sig noget i hovedet så vidste Aaron jo udemærket godt at han kunne hoppe og danse alt det han ville, uden at hun reagerede.
"Nej nej det er fint nok, gider bare ikke alt det der høje musik og gode humør" sagde han og trak på skuldrende, han magtede ikke alt det ballade, han magtede ikke alle de mennesker og alt den opmærksomhed når han lige nu bare hadede dem alle sammen. Han var så træt af verden som den var, han var så træt af at tingene altid skulle være så latterlige og lige nu var der bare brug for fred. "Du er måske også et mere fredsommelidt menneske?" spurgte han i et lille smil og trak på skuldrende, han havde ihvertfald brug for at være det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 27, 2015 0:32:45 GMT
Analia kiggede ned mod festen og forestillede sig sin veninde stå at danse tæt op af en eller anden ung quidditch spiller som hun havde haft et godt øje til i 5 minutter. Længere tid plejede det ikke at tage for hende og Analia var ved at være lidt træt af det. Det var svært at tage nogle steder med hende, fordi det altid kom til at handle om fyre. Sådan var Analia slet ikke. Hun ville gerne hygge sig med de mennesker hun var der sammen med og mødte de så nye mennesker, var det fint nok, men det var ikke derfor hun var der. Hun var også kun taget med i dag for sin venindes skyld. "Jeg er ked af på dine vegne at du ikke er i godt humør." Sagde hun og følte sig ret dum, for det var en virkelig mærkelig sætning, som kun havde lydt godt i hendes hoved. Hun trak lidt på skuldrene af hans spørgsmål. Han virkede mere imødekommende nu end han havde gjort for bare et par minutter siden, men det betød jo ikke at han var det. "Jaa. Stort set. Jeg har intet imod fester, men jeg vil nu helst bare sidde stille og roligt og snakke med de mennesker jeg er der med end jeg vil rende rundt til alle mulige for at få opmærksomhed." Sagde hun og sendte en mindre pæn tanke til sin veninde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 27, 2015 10:08:50 GMT
"Njah det er okay, nu kan man jo ikke rende rundt og være glad hele tiden" sagde Aaron i et varmt smil. Han var så træt af at hans søster aldrig tænkte på sin familie og at hun nu endeligt havde valgt Judas fuldt ud, det fattede han ikke. Godt nok levede han da også i en verden hvor der var stoffer og alt det lort, men aldrig nogensinde om Aaron ville opgive sin familie for det. Den mand havde fået de ting ind i denne her fantastiske verden og det var ikke noget som han ønskede at bifalde. Det burde blive hjemme ved mugglerne og ikke komme og blande sig med magi. En troldmand på stoffer var ikke ligefrem den fedeste kombination med en tryllestav.
"Arh ja, det kan være svært at snakke over musikken" sagde han i et smil og kiggede så igen i mod hende: "Det er bare ikke lige alle dage jeg orker at slå mig i hegnet" sagde han. Selvom han da oftest var frisk langt de fleste dage, og han lå da også gerne og kyssede på en eller anden flot blondine inden natten var omme, men det betød jo nu engang ikke at han ikke også kunne være øv over ting i hans liv.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 12, 2016 23:57:49 GMT
Analia synes at det var begyndt at være mere hyggeligt at sidde der sammen med ham. Han virkede ikke så fjendtlig eller arrogant mere og hun kunne nu slappe mere af. Hun synes at dette måtte være det bedste tidspunkt faktisk at præsentere sig selv, hvilket hun kom i tanker om at de slet ikke havde gjort endnu. "Jeg hedder Analia." Sagde hun og sendte ham et varmt smil. Hun vidste selvfølgelig godt hvad han hed, for hendes veninde plaprede nærmest ikke om andet. Analia frydede sig en smule over at det var hende der sad der sammen med ham og ikke hendes veninde. Ikke at Analia havde tænkt sig at prøve at være sammen med ham. Nej det at sidde med ham og snakke, var nok til at hendes veninde ville blive misundelig, hvilket hun havde godt af at prøve. Nu hvor hun tænkte sig om, var de nok ikke så gode venner når det kom til stykket. "Det kan jeg godt forstå. Nogle gange er det rart bare at slappe lidt af og lade de andre slå sig løs." Analia bed sig i læben og vidste ikke rigtigt hvad de kunne tale om, da han virkede til at være i ret dårligt humør. "Har du altid ville være quidditchspiller?" Spurgte hun så lidt efter og følte sig ret akavet, men et eller andet skulle hun vel spørge om.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 14, 2016 22:13:48 GMT
Som hun præsenterede sig, smilede han til hende. "Aaron" sagde han, nok mere i venlighed end i noget andet, de fleste kendte jo godt Quidditch spillerne, men han ville helst ikke sidde og lege snobbet, han var faktisk ganske nede på jorden, udover når han var fuld og på jagt efter en smuk kvinde. Analia var da også uden tvivl en smuk pige, og var det ikke fordi at dagen ikke ligefrem var den bedste, så havde han da nok også været igang med et forsøg på at komme i bukserne på hende, men han var ikke i score humør lige nu, alt var bare.. Belastende.
"Ja præcist... Så kan man altid grine af de dumheder de laver når de er fulde" sagde han i et smil og kiggede i mod hende, til tider var det mindst lige så sjov at se andre fuld, som selv at være det. "Ja.. Altid" sagde han roligt: "Da jeg var teenager spillede min søster og jeg altid sammen, men hun valgte en anden karrierer" sagde han en smule bittert, Alex var en god spiller og han hadede at hun var faldet i armene på Judas, for han vidste at hun fortjente så meget mere end det: "Har du spillet?" spurgte han.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 7, 2016 23:43:39 GMT
Hun smilede til ham, da han sagde sit navn. Hun kendte det nu godt, men det var kun på grund af hendes veninde. Quidditch var ikke det der interesserede hende allermest, men det var okay. Hun begyndte at grine ad hans kommentar. "Det er rigtigt. Det er lige før jeg tror vi går glip af en del derinde. Jeg tror ihvertfald min veninde har fået sin del alkohol efterhånden." Sagde hun med et smil. Hun følte nu ikke hun gik glip af noget, men hvis der skulle grines af fulde mennesker, så gjorde de. Hun havde dog håbet på en stille og rolig aften og det var det hun havde fået, så det var godt. Hun kunne høre at han lød en smule bitter, så spørgsmålet om hvad hans søster nu lavede, valgte hun at lade ligge til en anden god gang. Hun ville helst ikke gøre ham i dårligt humør. Det humør han vidst havde været i, da hun kom derop.
Hun rystede på hovedet, da han spurgte om hun havde spillet. "Jeg er ikke så glad for at komme op at flyve. Jeg kan godt, hvis jeg skal, men jeg er nu helst fri." Sagde hun med et skuldertræk. Det havde aldrig sagt hende noget og det med at sidde på en træpind var ikke lige det der tændte hende mest, så hun lod bare andre gøre det og så kunne hun se på, hvis ikke hun havde noget andet at fortage sig, hvilket hun som regelt havde.
|
|
|