Nikki Elicia Adams
•
Magiker
Fødselsdag: 12.09.2027
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Over middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: Samuel Roden
Oprindelse: Wicklow, Irland
Bosat: Hogsmeade, Skotland
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Arbejdsplads: Hogwarts
Stilling: Professor i Magiske Dyrs Pasning og Pleje
Fritidsjob: Ejer, Adams' Daycare
Ejer af: Fønix
C-box navn: Dumle
|
Post by Nikki Elicia Adams on Mar 15, 2016 9:53:40 GMT
Nikki begyndte at grine. Hun var glad for at Charlie var kommet, for hun havde haft brug for at grine og tænke på noget andet end Sam og det måtte man sige at hun gjorde nu. Charlie var en skøn fyr og han havde altid haft nemt ved at få hende til at smile. "Jamen det er jo det. Han vil helt sikkert støtte mig med det samme og slet ikke protestere og stille spørgsmål til hvor meget tøj jeg skal have på." Grinede hun. Hun elskede sin bror, men han var alt for overbeskyttende overfor hende og nogle gange blev det bare for meget. Hun jokede hun nu mere med det end hun før havde gjort. "Han ved så heller ikke det med Darius og mig." Sagde hun lidt efter og bed sig i læben. Det havde været noget underligt noget imellem dem og hun synes det var en smule akavet at være sammen med ham efter de havde været i seng sammen, men hun ville ikke bare give op på deres venskab så let, når det var blevet så godt.
"Nu ved jeg ikke om jeg skal være model sådan rigtigt. Måske det bare er den ene gang, men jeg kan da godt tage kontakt til hende hvis vi kommer der til." Sagde hun med et smil. Hun kendte ikke Leia så godt, men de havde da mødt hinanden, nu hvor hun var så tæt med både Austin og Charlie. Hun begyndte lidt at grine til hans spørgsmål og rystede så på hovedet. "Nej nej. Zarina er optaget." Sagde hun så med et smil. "Men møde hende som i at hun er min bedste veninde og det giver mening." Hun synes ihvertfald at det gav mening, når nu det var hendes bedste venner.
Hun trak lidt på skuldrene. "Det ved jeg ikke. Jeg tror måske en pause fra mænd ville være fint. Selvom jeg nu har haft en rigtig lang pause så synes jeg stadig det er udmattende med alle de følelser." Hun sukkede let.
|
|
|
Charlie Ian Callahan
•
Magiker
Fødselsdag: 06.11.2027
Magisk niveau: Middel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Irland
Bosat: Skotland
Kollegium: Gryffindor
Arbejdsplads: Ministeriet for Magi
Afdeling: Magiske Efterretninger
Stilling: Krisepsykolog
|
Post by Charlie Ian Callahan on Mar 15, 2016 11:52:48 GMT
Charlie lo sammen med hende. Hun var virkelig skøn. Han kunne ikke helt se hvordan Sam ikke skulle kunne falde for hendes charme. Det kunne godt være at hun kunne virke hård og kold, men kom mand ins på livet af hende var hun jo en helt anden type. Han smilede og rettede sig lidt som som han fangede hendes hånd og påførte sig et lidt mere alvorligt udtryk skønt hans øjne stadigvæk var smilende. "Hør, nu ikke være for hård ved ham, for tro mig, jeg ved hvordan det føles at være storebror til en model," han smilede forsigtigt. Det var ikke altid let og han havde sagt til Leia at var der noget med nøgenbilleder eller billeder i undertøj ville han ikke se dem eller høre om det. Han så kun de fine billeder hvor hun var fuldt andstændigt klædt og det havde han det fint med, på den måde kunne han stadigvæk bevare troen på at hun bar en lille uskyldig jomfruelig pige.
Han slap hende igen og smilede bredere. "Det er nok også bedst sådan," konkluderede han. Han var udemærket godt klar over at Spike ikke var fan af Darius - at all. Han nikkede og smilede så, "jeg ville synes det var så mærkeligt at se dig i undertøj i et eller andet katalog." Grinede han og rystede let på hovedet af den tanke. Det var ikke lige det han forstillede sig i hvert fald. Selvom hun helt sikkert var en flot pige! "Arh!" Han nikkede og lo lidt, "det er godt at vide inden jeg møder hende i hvert fald, ellers kunne det være blevet akavet hvis jeg troede du satte os sammen." Han turde slet ikke tænke på udfaldet af den situation. HAn nikkede i eníghed. "Den er jeg med på!.....altså med piger i stedet." Sagde han smilende.
|
|
|
Nikki Elicia Adams
•
Magiker
|
Post by Nikki Elicia Adams on Mar 25, 2016 19:52:35 GMT
Nikki havde fuld forståelse for hvis Spike ikke ville bryde sig om at hun skulle være model, men hun ville rigtig gerne prøve det, så han fik ikke lov til at bestemme, selvom han sikkert gerne ville. "Ja jeg ved det. Det er også okay hvis han ikke kan lide det. Men jeg bliver nødt til at prøve det, synes jeg." Sagde hun med et lille smil. "Jeg tror ikke jeg stå i undertøj. Måske jeg skal stå i corsette, eller måske nøgen. Jeg synes faktisk han sagde noget med nogle nøgenbilleder." Sagde hun og så uskyldigt på ham. Hun ville gerne se hans reaktion, nu hvor han ville synes at se hende i undertøj ville være mærkeligt.
Nikki begyndte at grine da hun forestillede sig Charlie der troede han skulle sættes op med Zarina og hun kom der med baby og kæreste. Det ville være det sjoveste. "Jeg skulle ikke have sagt noget. Jeg skulle bare have ladet dig leve i den tro." Sagde hun og grinede endnu mere. Nikki ville gerne have en pause fra fyre, men hun havde på fornemmelsen at der snart ville komme en som hun ikke havde regnet med at få følelser for, men som hun alligevel ville falde pladask for. Det ville være typisk
|
|
|
Charlie Ian Callahan
•
Magiker
|
Post by Charlie Ian Callahan on Apr 2, 2016 8:47:46 GMT
Charlie ville ikke fortælle Nikki hvad hun skulle eller ikke skulle gøre, men han kunne godt sætte sig ind i hvis Spike ville have svært ved at accepterer det, det havde virkelig også taget ham noget tid at synke at det var den vej Leia ville gå. Et mindre smil gled over hans læber, og han var ikke engang halvt så overbeskyttende som Spike var. "Ja altså, du skal jo gøre hvad der gør dig glad," svarede han varmt og blinkede til hende, det varme blik og smilet blev dog erstattet af komplet overraskelse da hun forsatte. Han tog med det samme sine ord tilbage, munden gled op og han gloede dumt på hende i nogle lange sekunder. "A-hva?" De brune øjne flakkede bekymret. De kunne hun da ikke mene, ingen tvivl om at hun helt sikkert gemte på en flot krop inde under tøjet, men det var da ikke hvem som helst der skulle se den!
For et kort sekund var han faktisk ikke helt klar over hvad der for skræmte ham mest; at høre hende sige hun skulle poserer nøgen eller at han for et splitsekund havde forstillet sig det. Han undskyldte sig med at det vel var normal drenge-tankegang, men derfor var det alligevel lidt skræmmende. Han puffede let til hende og forsøgte at få grebet fat om sig selv igen, "ja det kunne være kønt." Lo han som han forstillede sig hvor sur kæresten ville blive hvis han begyndte at ligge an på hende. "Men det ville nok ikke få alligevel, jeg tror ikke jeg ville dú til sådan et kendis-liv" fortalte han morende, der var ikke nogen der skulle fotograferer ham når han skulle ned og handle eller sende ham hadebreve fordi en eller anden random ikke mente at han hørte sammen med Zarina. Nej så hellere en pige der var nede på jorden.
|
|
|
Nikki Elicia Adams
•
Magiker
|
Post by Nikki Elicia Adams on Apr 7, 2016 19:44:53 GMT
Nikki prøvede at holde masken så længe som muligt, men det var utroligt svært, efter at have set hans reaktion. Hun begyndte at grine og rystede så på hovedet. Hans reaktion havde været det hun havde forventet og endda bedre end det. "Det var bare for sjov!" Sagde hun imens hun grinede. "Jeg skal ikke fotograferes nøgen. Han sagde det kunne blive grænseoverskridende med det tøj jeg skulle have på, men ingen kommer til at se noget på min krop, som jeg ikke ville have at Spike skulle se." Sagde hun, da det nok var den bedste beskrivelse. Hun skulle måske være nedringet, men det var hun også når hun gik i byen, så det var ikke noget Spike ikke var vandt til.
Hun sendte ham et smil og nikkede så. "Jaa det er måske ikke altid nemt." Sagde hun. Hun havde selv været på nogle billeder med Zarina som var endt i aviser og andre steder, men hun var blot en veninde, så det var ikke et problem for hende. "Det er selvfølgelig noget man skal være forberedt på, men jeg tror ikke det er så slemt, hvis bare man elsker hinanden." Sagde hun og misundte sin veninde en smule, for altid at virke som om der var styr på det med kærligheden. Det var Nikki der havde ødelagt forholdet mellem Zarina og Spike den første gang de gik fra hinanden. Det var ikke de to der var noget galt med. Med Nikki, gik det bare altid galt og ingen udefra gjorde noget galt. Det var enten hende, eller den pågældende fyr og hun var ved at være træt af det.
|
|
|
Charlie Ian Callahan
•
Magiker
|
Post by Charlie Ian Callahan on Apr 11, 2016 8:04:01 GMT
Der gik nogle lange sekunder før det gik op for ham at hun tog pis på ham, han kunne heller ikke selv lade være med at begynde at grine med. "Hvor er du streng! Jeg troede på dig!" Beklagede han sig med et morende glimt i de varme brune øjne. Hun var en fantastisk pige og han mente hvad han havde sagt med at enhver fyr burde være glad for at gå en kæreste som hende. "Så du lader simpelthen ingen se hvad Spike ikke må se?" Han hævede dilsk brynene som advarsel for at han havde et dårligt comeback på vej, "stakkels din kommende kæreste i så fald." Han rakte tunge af hende og begyndte så at le over sin egen morsomhed. Han kunne godt lide at sidde i selskab med hende, hun fik ham altid i godt humør hvilket var utrolig rart.
Han rystede lidt på hoevdet også en smule frem for sig, "nej det kan jeg tænke mig." Han ville nok ikke helt du til at være sammen med en superstjerne, tanken om at man ikke kunne møde nye mennesker uden at være kendt som "ham der var sammen med hende" var ikke særlig fed, det samme med alt det folkehad man ville få rettet imod sig hvis noget i forholdet gik galt. Den form for dramatik var slet ikke ham. "Det skal jeg ikke kunne sige, men jeg har det nu fint nok med bare at finde en jeg ikke skal være bekymret for at miste til Justin Bieber eller sådan noget ligenede," han blinkede. De kendte havde det jo med at tiltrække hinanden synes han at kunne fornemme. "Hvem ved, det kan være at du finder en eller anden lækker fyr hvis du bliver model," grinede han lidt, hun fortjente det bedste.
|
|
|
Nikki Elicia Adams
•
Magiker
|
Post by Nikki Elicia Adams on Apr 15, 2016 19:13:38 GMT
Nikki spruttede af grin. Det var rart at sidde her og grine med en af sine bedste venner og hun havde allerede glemt hvad der var sket med Sam. Eller hun ville komme i tanker om det igen og være ligeså ked af det, men hun vidste at ligemeget hvad der skete, så havde hun Charlie, og det var hun rigtig glad for. "Ej, men det ar da en oplagt mulighed." Sagde hun med et stort og uskyldigt smil. Hun havde svært ved at lade vær med at grine, for hans reaktion havde været priceless. Hun rystede lidt på hovedet ad hans kommentar, men smilede alligevel. Det var typisk ham at komme med sådan nogle jokes, som han selvfølgelig selv synes var rigtig sjov. Hun grinede selvfølgelig også lidt, for han var jo sjov. Det kunne ingen benægte. Hvis de da ejede en sans for humor. "Okay jeg tror min kommende kæreste må se lidt mere end det. Men også kun lidt." Sagde hun med en løftet pegefinger, som om det havde noget med Charlie at gøre. Som var han den næste kæreste.
Nikki stirrede lidt vantro på Charlie. "Du kunne ikke komme på andre end lige Justin Bieber?" Sagde hun med et lille grin. Nikki hørte en del musik fra mugglernes verden og kunne ikke lade vær med at tro at nogle af dem måske var magikere. Hun trak let på skuldrene. Hun havde ikke i sinde af lede efter en kæreste lige nu, så det var ikke lige den slags hun tænkte på. "Nu skal jeg bare lige fotograferes en enkelt gang. Jeg tror ikke det bliver til mere end det. Jeg har travlt nok med mit arbejde." Sagde hun så med et lille smil.
|
|
|
Charlie Ian Callahan
•
Magiker
|
Post by Charlie Ian Callahan on Apr 18, 2016 6:30:41 GMT
Det kunne ikke undgås at hendes grin smittede af på ham selvom han forsøgte at holde det inde. Ikke fordi hun ikke måtte se at han var en hjertevarm sjæl, men fordi at det var en smule svært at spille fornærmet når man var ved at dø af grin samtidig. Han rystede på hovedet af hende, "bare vent, en skønne dag tager jeg hævn!" Grinede han med. Hun var virkelig fantastisk, han kunne slet ikke forstå hvorfor ham Sam ikke kunne se hvor utrolig sød og charmerende hun var. Ikke at Charlie var forelsket i hende, men han holdt utrolig meget af hende. Han hævede et bryn af hende og smilede muntert. "Okay så, det vil jeg skrive mig bag øret." Han bed sig lidt i læben, hvorfor i alverden havde han sagt det? Han skulle vel ikke bruge til nogte hvor lidt tøj hendes kommende kæreste kom til at se hende med - eller rettere uden.
Tanken blev slået lidt hen igen som samtalen gled videre. "Hallo, fik jeg nævnt at Kimberly næsten knaldede Ministeren for Magi på vores første date?" Spurgte han retorisk. "Justin Bieber ville i det mindste være fremskridt, han er da nogenlunde samme alder." Han trak på skulderen. Han var stadigvæk så inderligt bitter over hele den situation og en ting var sikkert, uanset hvad Alecander kom med af valgtaler og løfter, ville Charlie aldrig stemme på ham til et ministervalg. "Det forstår jeg også godt, jeg må komme forbi og se dit sted en skønne dag." Sagde han smilende. Han ville da gerne se hvad hun havde fået stablet på benene.
|
|
|
Nikki Elicia Adams
•
Magiker
|
Post by Nikki Elicia Adams on Apr 25, 2016 18:40:53 GMT
Nikki elskede at være sammen med Charlie. Han kunne altid få hende til at smile og grine og han var der altid for hende. De så ikke hinanden så tit, men når de så endelig gjorde, så kunne de altid finde et eller andet at snakke om. "Du prøver bare." Sagde hun med et stort smil og et drilsk blik. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige, da han nævnte Kimberley. Hun vidste at det var et ømt emne for ham, men på den anden måtte det være fremskridt når han nu selv begyndte at tale om hende. Det var ikke noget hun synes han gjorde så tit og nu jokede han endda lidt med det. Hun sendte ham et lille smil. "Jaa du har nok ret. Men der skal ikke så meget til at være bedre, vil jeg så sige." Hun gav hans hånd et klem og sendte ham igen et smil. Hun hadede Kimberley for at have såret ham og hunhavde vidst aldrig mødt hende.
Det var underligt at Charlie aldrig havde set hendes nye sted, så hun synes da helt sikkert at han skulle komme. "Ja det er en god idé." Sagde hun og blev begejstret. Hun elskede at vise stedet frem og især over for sine venner, for hun var ret stolt af det hun havde opnået.
|
|
|
Charlie Ian Callahan
•
Magiker
|
Post by Charlie Ian Callahan on Apr 28, 2016 8:05:28 GMT
"Åh ja I will, og du vil aldrig se det komme," jokede han advarende. Han anede ikke hvordan han skulle tage røven op hende endnu, men han var jo lidt af en prankster når alt kom til alt, så han skulle nok finde på noget. Det var egentlig sjovt at det med Kimberly gik ham så meget på, og endda stadigvæk efter så mange år. De havde jo ikke engang været kærester, men han havde utvilvsomt været virkelig forelsket i hende og da hun så endelig sagde ja til at gå på date med ham var han simpelthen blevet så glad. Det fik ham da også kun til at føle sig meget mere som en idiot at tænke på at han havde stået og forsvaret hende overfor Alecander der tydeligvis ikke var helt normal. Han havde jo kommanderet rundt med hende og havde næsten opført sig som en stalker. Charlie havde stået op for hende, okay måske på en barnlig måde, men stadigvæk. Det havde bare virkelig fået ham til at føle sig som en kæmpe idiot.
Han nikkede med et svagt smil. "Præcis." Mumlede han. Han var irriteret på sig selv over at det stadigvæk gik ham på, han var jo ikke forelsket i Kimberly mere, faktisk anede han slet ikke hvad der var blevet af hende for han havde ikke set eller hørt noget til hende efter den dag. Sådan en vendekåbe! Et smil gled over hans læber da hun sagde at det var en god ide. "Fedt! Vi kan altid afslutte dagen ved at smutter forbi Ministerens hus og kaste æg på det," jokede han uden at mene det. - Der var jo sikkert en eller anden form for sikkerhedshalløj rundt om huset - desværre. Charlies blik gled mod uret og han smilede roligt. "Jeg må nok også hellere se at komme videre," sukkede han, så måtte han bare hilse på Spike en anden dag, men dette her havde bestemt været mindst lige så hyggeligt lige bortset fra at hun havde været så ked af det til at starte med. "Klarer du dig?" Spurgte han roligt og gav hendes hånd et klem.
|
|
|
Nikki Elicia Adams
•
Magiker
|
Post by Nikki Elicia Adams on Apr 30, 2016 21:01:13 GMT
Nikki begyndte at grine igen, for hun vidste at Charlie nok skulle finde på noget godt, hvis ikke han altså glemte alt om det igen, for det kunne jo sagtens ske. Det håbede hun lidt, for han var normalt ret god til den slags spas. Hun gav hans hånd endnu et klem og nikkede så til det han sagde. Hun ville helt sikkert hjælpe ham med at smide æg på det hus, hvis han bad hende om det. han var en af hendes bedste venner og hun ville gøre alt for at hjælpe ham. "Jeg vil se frem til det." Sagde hun med et stort og lumsk smil som kun en lurendrejer ville komme med i sådanne situationer. Hun kiggede lidt på klokken da han gjorde, uden nogen egentlig grund. Det var lidt ærgerligt at han skulle til at gå, men det var okay for sådan var det jo bare. "Ja. Jeg er virkelig glad for at du ville lytte." Sagde hun og gav ham et kys på kinden og et smil. Han var en fantastisk person og en rigtig god ven. Det var gebommerligt af ham at sidde og lytte til hendes problemer.
|
|
|
Charlie Ian Callahan
•
Magiker
|
Post by Charlie Ian Callahan on May 3, 2016 9:18:52 GMT
Han smilede til hende en ekstra gang inden han rejste sig. Det gjorde ham faktisk ikke så meget at han ikke nåede at se Spike for dette her havde været mindst lige så hyggeligt. Nikki var virkelig også en af hans meget tætte vendinder. Han havde aldrig troet at de ville blive så tætte som de var blevet over årerne. Han lo varmt og klemte hendes hånd tilbage, "ja også mig!" Slog han fast som han så for sit indre blik hvordan de to i nattens mulm og mørke ville troppe op i fuld ninja-dress og kaste rodden mas på Ministerens hus. - det kunne jo næsten ikke slå fejl.
Desuden var Nikki jo lige så stor en gavtyv som han selv så det var jo bare perfekt. "Det var så lidt, du ved at jeg altid gerne vil lytte." Svarede han varmt og bukkede sig lidt ned for at modtage kysset hvorefter han gik så mod hoveddøren. "Vi ses Nik, og hils Spike." sagde han og vinkede til hende en enkelt gang inden han forlod lejligheden og lukke døren roligt bag sig.
// out
|
|
|