Deleted
•
Post by Deleted on Nov 27, 2015 17:30:07 GMT
Jackson tænkte ikke ret meget over deres aldersforskel i hverdag, da ikke lige foruden, hvis nogen pointerede det overfor ham, men det generede ham ikke det mindste. Selvom det selvfølgelig ville have haft sine fordele, hvis der havde været bare lidt færre år i mellem dem, men nu var Jackson heldigvis ret ung af sind. Han smilede lidt til hende, "Jeg skal bare lige vende mig til tanken, desuden er jeg sikker på, at du vil være en fantastisk mor" sagde han som hans smil voksede, han glædede sig allerede til, at følge med i hendes maves udvikling. Det havde altid været det værste for ham, nu havde han gjort tre kvinder gravide, og hver gang, var det eneste manden kunne gøre, var at se på fra sidelinjen.
Han lagde en hånd mod hendes kind, og aede den blidt med sin tommelfinger. "Nu har du lige knapt ni måneder til, at vende dig til tanken," sagde han og gengældte hendes kys, efterfulgt af et smil. Han kunne godt mærke, at jo mere han lige fik lov til, at sluge nyheden, jo mere glædede han sig. Han lagde den modsatte hånd oven på hendes, "Har du tænkt på, om vi måske skulle flytte sammen så?" spurgte han og kiggede lidt på hende. Det ville da give god mening, nu hvor de skulle have et barn, og ingen tvivl om at Jackson elskede Amber helt utroligt højt, og ville genre dele resten af sit liv sammen med hende.
@nira
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 8, 2015 10:02:45 GMT
Nira rettede en smule på det blonde hår som hun pacerede en butiksrude. Det kunne godt være at det bare var hendes far hun skulle besøge, men derfor gik hun stadigvæk utrolig meget op i sit udseende. Hun var en køn pige og det var noget hun havde spillet på siden hun var ganske lille. Hun elskede at udnytte drenge for at få hvad hun gerne ville have. Ikke at hun gik i seng med hvem som helst, men hun var uhyggelig god til at flirte. Som hun gik op i opgangen stillede hun sig foran hoveddøren og bankede så på. Besøget var uanmeldt, hun gik vel bare ud fra at han var hjemme selvom det nok var lidt et sats, men hun havde været lige i nærheden.
Som hun ventede på om der kom nogen respond fra den anden side af døren, vippede hun lidt frem og tilbage på fødderne imens hun gave sig til at pille lidt ved sin skuldertaske. Hun havde udviklet sig fra en lille forkælet møgunge, til en ung kvinde, der nok stadigvæk var ret forkælet når alt kom til alt. En smule utålmodigt bankede hun på igen, hun syntes at hun kunne høre stemmer derinde fra. En mild himlen med øjnene gled over hendes ansigt, gad vide om han igen havde en eller anden trunte hjemme og de lige skulle have tøj på.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 9, 2015 17:57:41 GMT
Amber smilede, hun havde som sådan aldrig ønsket sig en familie, men hun havde på samme tid heller ikke været afvisende, hun ville bare gerne det bedste for sig selv og sin familie og hun ville da ike udelukke at det at blive mor var et stort skridt som hun glædede sig til at tage. "Jeg er helt sikker på at mine søskende bliver helt ekstatiske" sagde hun i et grin, der var nok ikke ret mange i familien der havde forestillet sig hende som mor, hun var ikke altid så god til at være sammen med børn, men mon ikke det va rnoget andet når det var ens egen?
"Flytte sammen? Virkeligt?" spurgte hun overrasket, nej det havde hun virkeligt ikek tænkt på, men tanken var ikke som sådan skræmmende for hende: "Men altså... Det lyder da... samlejeet" sagde hun i et smil, hun ville da ikke have noget i mod at bo tæt på ham. Som de bankede på, kiggede Amber i mod døren og en mild panderyngen kom frem på hendes ansigt: "Venter du besøg?" spurgte hun i et smil, hun ventede ihvertfald ikke besøg, hvilket nok også ville være strange eftersom hun var hjemme ved ham, men hun var også ligeglad, lige nu følte hun sig bare utroligt lettet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 12, 2015 13:02:41 GMT
Det kunne godt være, at Jacksons mentalitet på mange punkter var stoppet med, at vokse med ham, da han var 25, men han elskede børn og Nira havde aldrig manglet noget, andet end sin mor. Anabella havde han af gode grunde ikke kunne gøre det samme for, men han prøvede at gøre alt godt mellem dem. Han grinte lidt, "Du må ikke fortælle dem det uden mig," sagde han i et grin. Han ville da gerne møde Ambers familie. Han nikkede, "Ja hvorfor ik? Altså der er stort nok her, Baby kan få Niras gamle værelse, og du skal ikke være bekymret for at stå alene om natten og sådan," sagde han, hans lejelighed var jo stor, Nira havde haft både et legeværelse og et soveværelse, da hun var yngre.
Som det bankede vendte han overrasket blikket mod døren, "Næh, ikke hvad jeg ved af," sagde han undrende og rejste sig for at gå ud og lukke op. Synet han blev mødt af på den anden side af døren, bragte et nyt stort smil frem på hans læber. "Kom ind min skat, længe siden," sagde han og trak hende ind til sig i et varmt kram og placerede en kys på hendes pande. Han rykkede sig så til side, så hun kunne komme ind, og lukkede døren efter hende, "Min kæreste er her, men kom endelig ind alligevel. Amber?" kaldte han og så ind mod spisebordet, han var faktisk en smule spændt på, at de to skulle møde hinanden. Det var jo lige før Nira og Amber var tættere på hinanden aldersmæssigt, end Jackson og Amber var.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 14, 2015 21:14:30 GMT
Som døren endelig blev åbnet kiggede hun bare på ham med mistroiske blå øjne, "Det tog sin tid." Kommenterede hun med et hævet bryn og nej hun ønskede virkelig ikke at vide hvorfor! Hun så på ham og så forbi hans skikkelse mod stuen som hun mentalt forberedte sig selv på at en nøgen kvinde nok ville komme ud når som helst. Da dette ikke skete rettede hun atter blikket mod sin far og et afslappet smil spredte sig på hendes læber. "Tja jeg var lige i nabolaget," informerede hun med et let skuldertræk. Han lod til at være i godt humør i dag hvilket jo altid var en fornøjelse for hold da op hvor kunne han være op ad bakke når han var sur, træt eller trængende.
"Din kæreste?" Hun sendte ham et skeptisk blik. Hun mindes ikke at have hørt ham bruge den tiltale til nogen af hans tidligere hyggeveninder, alså måtte de have hygget mere end én gang. Imponerende, hun måtte kunne nogle tricks. "Har du det ellers godt?" Spurgte hun ind og mødte hans blå øjne med sine matchende. Der var ingen tvivl om hvor de stammede fra. Egentlig havde hun det fint med hvis hendes far om sider slog sig ned, troede hun på at det ville holde? Naah ikke så meget, men det var naturligvis ikke noget hun valgte at sige højt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 15, 2015 15:32:37 GMT
"Jamen så må vi jo aftale en dag... Det bliver også godt for dig at møde familien, de er rigtigt søde" sagde hun i et smil, Nicole var godt nok ikke hjemme for tiden, men både Kayla og Davy var virkeligt skønne mennesker og generelt havde de fire søskende bare altid haft et virkeligt godt forhold til hinanden. Som hun hørte ham snakke og en ung blond pige dukkede op, smilede Amber blot. Det var lidt akavet at han havde en voksen datter, mest fordi at Amber på ingen mulig måde ville kunne være hendes mor, hun var jo selv ung endnu - mente hun da selv.
"Hej, jeg hedder Amber.... Hyggeligt at møde dig" sagde hun i et venligt smil og rakte hånden frem i mod hende for at sige hej, hun ville da gerne være venlig og heldigvis kunne man ikke se på hende endnu at hun var gravid, så de behøvede jo ikke sige noget. "Jeg har glædet mig til at hilse på dig" sagde Amber venligt, okay det her var en smule akavet, de to kunne jo være søskende, men nu havde hun jo heller ikke haft plane om at forelske sig i en mand på alder med Jackson, men nogengange var det jo ikke ting man selv fik lov til at bestemme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 16, 2015 18:11:00 GMT
Et skævt smil meldte sig på hans læber, "Husk lige jeg er ved at blive gammel, ik? Din flab," sagde han selv måske en kende for flabet, mentalt blev han nok aldrig gammel, men han kunne da godt mærke at han var mere klar til, at slå sig ned og slappe af, end han havde været nogensinde før, men om det var på grund af Amber eller hans alder, vidste han ikke helt. "Aha, lige i nabolaget eller mangler du penge?" spurgte han drillende, han vidste udemærket godt, at han altid havde forkælet Nira helt hjernedødt meget, men han mente samtidig da også selv, at hun aldrig havde manglet noget, hverken kærlighed eller andet. Måske lige for uden en mor, og det vidste han til gengæld også godt, at Amber ikke ville kunne være for hende, Nira var jo en ung voksen kvinde nu, selvom det var ret underligt at tænke på.
Han viftede lidt på hånden, "Gammel nyhed prinsesse, vi har været kærester i hvad?" han vendte blikket mod Amber som hun kom til syne, "4-5 måneder?" spurgte han, men trådte så til siden, da Amber præsenterede sig, og sendte så Nira et lidt bestemt blik, som fortalt at hun bare havde at opføre sig pænt. Godt nok havde han aldrig slået hende eller råbt af hende, men man var ikke i tvivl om han var sur. "Ja, det går fantastisk, vil du ikke med ind og have en kop kaffe?" spurgte han, som gangen begyndte at virke en smule lille, Jackson havde aldrig været god til små rum, ikke at han havde direkte klaustrofobi, det var bare ikke rart for ham. Han svang staven mod køkkenet så kaffemaskinen gik i gang. "Hvad med dig? Hvordan har du det?" spurgte han retur og gik ind mod stuen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 2, 2016 21:35:54 GMT
Nira sendte kvinden et lidt skeptisk blik. "Du er overhoved for Gryffindor er du ikke?" Spurgte hun direkte. Hun underviste vidst også i Magiske Sagn og Eventyr, men det var ikke et fag som Nira havde valgt da den slags ikke interesserede hende. Eventyr var noget pjat efter hendes hoved. Hun var da ikke særlig gammel. Nira var imponeret over hvordan hendes far gang på gang kunne slæbe de unge trunter med hjem. Det var ufatteligt han var jo efterhånden oppe i årerne, efter hendes mening i hvert fald.
Hun fnøs let af hendes fars kommentar. Hun var godt klar over at hun var forkælet og det havde hun tænkt sig at blive ved med at blive så længe at han gad bruge sine penge på hende. "Ikke denne gang, men altså, pengen til en Latte på hjemturen kan jeg da godt bruge." Hun var ikke blank for at udnytte dem der lod sig udnytte, de kunne jo bare sige fra. Munden gled op da han afslørede det længervarige forhold. "Det må være ny rekord." Drillede hun uden at tage hensyn til at Amber var der. Hendes lidt for forkælede barndom gjorde også at hun egentlig ikke var så god til at tage hensyn til andre. Hun nikkede til forespørgselen. "Kaffe kan man da altid drikke," fastslog hun og gik ind. "Jeg har det godt, jeg prøver at finde ud af hvad jeg skal, overvejede at spørge onkel om han har brug for en hånd på teaterskolen," informerede hun. Desværre var Delcan bare en ret bestemt mand når det kom til arbejdet så hun ville nok ikke komme sovende til det. Igen vendte hun blikket mod Amber, "bor du så her eller på skolen?" Det var da rart at vide om hun skulle forvente at støde ind i hende her igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 17:28:54 GMT
Amber afventede blot som de to snakkede sammen, hun var faktisk en smule nervøs for at møde hans datter, ikke fordi at hun var jo sikkert ganske sød og det hele, men Amber vidste jo godt at hun ikke var særligt gammel i forhold til Jackson og hun kunne umuligt selv have en datter på den ander. Alligevel stod Amber blot og smilede, Nira vidste jo heller ikke at de skulle have barn sammen, nok også fordi at hun var nervøs for hvordan Nira ville tage det, det var så underligt at vente hans barn, men hun måtte ærligt sige at hun glædede sig.
"Ehm vi er nok oppe på et halvt år ja" sagde hun i et smil, hun kunne stadig ikke fatte at hende og Jackson havde fundet sådan rigtigt sammen, men han tændte hende utroligt meget og hun holde meget af ham, så hun var ikke itvivl om at det var det rigtige. "Skal du ikke fortælle hende nyheden?" spurgte hun og kiggede forsigtigt i mod Jackson, det var jo ikke sikkert han ville fortælle hende det, men på et eller andet tidspunkt ville hun jo nok selv opdage det, man kunne jo ikke rigtigt holde børn skjult forevigt, hvilket nogen gange var lidt ærligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 4, 2016 20:25:50 GMT
Jackson rystede lidt smilende på hovedet, men fandt så sin pung frem, okay Nira var nok meget forkælet, "Værsgo," sagde han i den samme varme tone som han altid brugte overfor Nira, og rakte hende et par galleonener, "Så er der også til et par nye sko, eller hvad du mangler," sagde han og blinkede til hende. Jackson havde aldrig manglet penge, han tjente godt, hvilket virkelig kunne mærkes efter Nira var flyttet hjemmefra, men han havde til gengæld også altid været god til at spare på sine penge. "Hey, husk lige jeg var sammen med din mor i et år," pointrede han, som hun drillede, godt nok havde han så også hygget sig med andre ved siden af, men det talte nu stadig i hans hoved.
Han lagde roligt en hånd på Ambers lænd, hun gjorde ham virkelig lykkelig, mere end han nogensinde havde troet at han ville blive. "Et helt halvt år," smilede han, og gik ind i stuen og satte sig i lænestolen, ja den alder havde han nok efterhånden ramt. Hans smil voksede som Ambers spørgsmål lød, "Jo for satan da," sagde han, og hældte kaffe op til dem alle tre, "Nira, du skal være storesøster, Amber er gravid," sagde han i en stolt stemme, han kunne virkelig ikke skjule sin lykke, han elskede Amber utroligt højt, og lige nu følte han slet ikke at han kunne være i sin egen krop af lykke.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 9, 2016 18:07:36 GMT
Hun smilede som hun modtog galleonerne fra sin far. Han var en god mand og hun elskede ham - og hans penge - mest ham naturligvis. Hun lænede sig op og kyssede blidt hans kind som hun sendte ham et oprigtigt smil. "Taj far," sagde hun og vendte så igen blikket til Amber. Hun så virkelig und ud. Langt yngre end Jackson hvilket var lidt vammelt set med Niras øjne. "Ja wauw, du forstår virkelig at holde på damerne," drillede hun videre igen uden at tage hensyn til at hans nuværende kæreste var til stede. Hun kunne heller ikke andet end at himle let med øjnene af deres lettere kvalmevækkende "nej-du-er-sødest" -pjat det havde gang i lige nu.
Hendes mund gled op lige med det samme ved nyheden som han ikke engang forsøgte at pakke ind for hende, "a-hva?" Hun stirrede fra den ene til den anden. Var dette her en åndsvag joke? Det kunne han sguda ikke mene, "er I ikke lidt for gamle til den slags?" Spurgte hun direkte og så fra den ene til den anden. Hun skulle satme ikke være storesøster til en unge hun kunne have været mor for! Desuden havde hun ingen intentioner om at dele sin far med nogen, hun kunne leve med at han havde en kæreste for naturligvis skulle han være lykkelig, men hun skulle fandme ikke til at kæmpe om hans opmærksomhed bare fordi kvinden der med lethed kunne være hendes egen ældre søster sked en unge ud!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 9, 2016 22:06:33 GMT
Amber smilede, hun havde det ikke svært med at Jackson var typen som sådan var med alle mulige piger og ikke var til faste forhold, for selvom Amber havde været i en del forhold, så var det jo ikke ligefrem nogen lange og meningsfyldte nogen, hun så nok Jackson som sit første rigtige seriøse forhold. Amber smilede som han sagde at hun var gravid, hun glædede sig faktisk virkeligt meget til at få en lille sammen med ham, Jackson betød alt for hende og at få et barn med den mand hun ville bruge sit liv med, det betød alt for hende.
"Undskyld mig sidst jeg tjekkede var jeg kun 30" sagde Amber i et smil i mod Nira, det var da slet ikke for gammel at få et barn når man var 30 år gammel, desuden havde Amber jo brugt sit liv på at rende rundt og spille smart så hun havde slet ikke tænkt på børn. "Men ja vi håber da at du er glad for det" sagde Amber roligt og kunne ikke helt læse Nira, hun virkede jo ikke ligefrem til at være overlykkelig for hverken deres forhold eller det faktum at hun skulle være storesøster og Amber håbede ikke det ville blive et problem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 12, 2016 14:57:17 GMT
Jackson vidste udemærket godt, at han havde været ret meget rundt omkring, men nu var han jo også oppe i alderen efterhånden og han elskede virkelig Amber, så han kunne faktisk ikke føle sig mere klar til, at slå sig rigtigt ned. Han sendte Nira et varmt smil som hun takkede ham og kyssede hans kind, "Du skal ikke takke," sagde han varmt. "Ha ha, meget morsomt," sagde han ironisk, som Nira hentød til, at han ikke kunne holde på damerne, men Amber havde han bestemt ikke tænkt sig, at give slip på nogensinde igen. Hun var virkelig dejlig, og han glædede sig faktisk til, at være to om opdragelsen, selvom han selvfølgelig havde gjort alt for Nira, og stadig gjorde, så havde det da uden tvivl også været hårdt, at være alene far.
"Hov hov, du kan sgu selv være gammel, da jeg var i din alder havde jeg allerede to, så hvor bliver mine børnebørn af?" drillede han, okay, nu havde han jo så også været tidligt ude, og hverken Nira eller Anabella havde været planlagte, og Anabella så han jo ikke ret meget til, han følte dårligt nok at han kendte hende, selvom han ville ønske han gjorde. Han lagde en hånd på Ambers lår, "Det er vi i hvert fald," tilføjede han til hendes ord, han håbede da også at Nira ville blive glad, når hun lige havde slugt nyheden, selvom han ikke altid var så god til, at pakke sådanne nogle ting ind.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 18, 2016 23:16:20 GMT
Nira syntes pludselig at det var lidt kvalmt. Hun havde satme ikke lyst til at være storesøster nu! Hun kunne da ikke have en lillebror eller søster der kunne være hendes egen, og da slet ikke når ungen halv tilhørte en professor på Hogwarts, det var simpelthen for wierd. Hun himlede let med øjnene af hendes fars kommentar med at han allerede havde to da hans var i hendes alder. "Ja for du ville da elske at jeg kom hjem og var gravid." Svarede hun sarkastisk. Det ville han da slet ikke kunne håndterer, eller det havde hun i hvert fald en ide om at han ikke ville kunne, hun havde jo altid været farmands lille pige.
Glad? Mente hun det seriøst? Hendes blå øjne hvilede kort på Amber, "jeg er ellevild." Mumlede hun sarkastisk og rystede lidt på hovedet. "Men jeg må også hellere se at komme videre." Kommenterede hun så lidt pludseligt. Ikke at hun skulle nå noget, men hun havde virkelig brug for lige at synke denne her overraskelse. Det var ikke lige den fedeste information at få kastet i hovedet. "Jeg havde glemt jeg havde en aftale med en veninde, såååh" hun kyssede Jackson på kinden og smilede lidt til ham, "I må hygge jer." Et ikke helt oprigtigt smil sneg sig over hendes læber og hun gik mod døren. Nøj hvor havde hun brug for luft lige nu. Inden hun forlod lejligheden vendte hun sig kort mod dem igen, "og tillykke med...den lille." Hun var virkelig ikke tilfreds med denne situation, men hun forsøgte ikke at lade det vise for meget for sin fars skyld. Med de ord forlod hun lejligheden.
// out
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 19, 2016 18:23:53 GMT
Amber smilede blot i mod de to, det var hyggeligt at møde NIra, også selvom det var en smule akavet, for selvom de jo ikke ligefrem var lige gamle, så var det jo ikke ret langt fra hinanden. Hun sukkede forsigtigt, og smilede i mod Jackson, det var nok meget godt de to bare førte samtalen. "Ehm okay.. Farvel Nira, det var hyggeligt at møde dig" sagde hun i et smil og rakte så hånden til hende som en venlig restus inden hun smuttede ud af døren, det var nu meget hyggeligt at få mødt hans familie.
"Hun virker da rigtig sød... Det er lidt sjovt du har voksne børn" sagde hun, ja de to eneste børn i hendes familie var jo Nicole's søn Felton som de dog ikke rigtigt havde kontakt til, også var det jo Kayla's Avery som jo stadig var et lille barn. Amber kiggede i mod Jackson, hun var så lykkelig over at de to kunne nyde hinandens selskab: "Du er dejlig, det håber jeg virkeligt at du ved" sagde hun og lod en hånd hvile på sin mave som hun kiggede i mod Jackson, hun kunne stadig ikke fatte at de to skulle til at have en familie.
|
|
|