Deleted
•
Post by Deleted on Oct 21, 2015 21:02:09 GMT
@jackson Jackson's lejlighed Kl. 18.30
Amber havde netop fået fri fra arbejde, og hun var derfor taget hjem i mod Jackson. Tidligere på dagen havde hun været på Skt. Mungos for at blive tjekket, da hun havde undret sig over sin krop og hun var bange for at hun måske var blevet gravid, og ganske rigtigt så havde Mungos bekræftet at hun var cirka 7 uger henne. Amber havde egentligt ikke været bekymret for det som sådan, men nu hvor hun skulle hjem og fortælle Jackson det kunne hun godt mærke at hun var nervøs og rimeligt usikker. Hun ville da gerne have børn, men på den anden side så ville hun ikke have børn for enhver pris, hun havde jo Jackson og han var vigtigere i hendes øjne.
Som hun ankom til hans lejlighed, bankede hun på to gange som hun plejede og gik så bare direkte ind: "Hey.. Sorry det trak lidt ud" sagde hun i et smil, det var ikke altid lige nemt det med arbejde. Hende og Jackson havde jo været sammen et godt stykke tid efterhånden, men de boede stadig hver for sig hvilket nok ogås var meget godt, Amber ville hellere at de gik roligt frem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 21, 2015 21:26:29 GMT
Jackson stod ude i køkkenet med maden som var to minutter fra at være klar, da han skævede lidt mod uret, men han skulle nok ikke brokke sig hvis hun kom lidt senere end aftalte, hans eget arbejde kunne jo også nemt trække ud. Han fløjtede lidt for sig selv, mens skeen i den ene gryde selv rørte rundt, så han havde begge hænder frie til, at dække bordet, som ellers var det sidste som manglede. Ja, altså ud over Amber, selvfølgelig. Han holdt virkelig meget af Amber, og han havde de sidste par uger, gået og overvejet, som han skulle spørger hende, om hun ikke havde lyst til, at møde Nira, selvom hun var flyttet hjemme fra for godt to-tre år siden, så snakkede han jo tit med hende, og hun ville altid være hans lille pige.
Han stoppede sin føjten da det bankede på, "Hey smukke," sagde han som hans læber gled på i et smil. Hun var virkelig en skøn kvinde, og han var fuldstændig ligeglad med den aldersforskel der var på dem, det gik jo godt i mellem dem, og det var det vigtigste for ham. "Det går nok, du kommer lige til spise tid," sagde han og kyssede hendes læber da han kom forbi hende, med gryderne svævende foran sig. Det havde virkelig sine fordele at være magiker nogengange. "Haft en god dag?" spurgte han roligt, satte sig roligt til bords.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 21, 2015 21:48:00 GMT
Amber følte sig virkeligt voksen efter hun havde fundet sammen med Jackson, ikke fordi at hun var jo i forvejen 30, så det var jo ikke fordi at hun var noget barn, men det var bare sådan et modent forhold. De kunne have det sjovt og gå i byen sammen, men de kunne også tale om mere alvorlige ting, og ting med indhold. Selv havde Amber jo meget at se til på Hogwarts, hun var glad for at være ansat som professer, også selvom det lå lidt langt fra hvad hun egentligt var uddannet som, men hun elskede at arbejde med teenagerne.
"Jamen fantastisk, jeg er også skrub sulten!" sagde hun i et smil og gengældte hans kys, hun kunne ikke ønske sig nogen mere fantastisk mand end ham: "Jo tak udemærket... Udover et par Slytherin elever der syntes de skulle prøve at slippe et par pixignomer løs på lærerværelset, så har jeg det fint... Hvad med dig?" spurgte hun i et smil. Hun nød virkeligt at bruge sin tid sammen med ham, og hendes egen lejlighed havde da også samlet lidt støv efter at de to havde fundet sammen, hun ville da langt hellere bruge tiden sammen med ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 30, 2015 6:06:59 GMT
Jackson elskede Ambers selskab, selvom hun var yngre end ham, så var hun meget moden af sin alder, eller også var Jackson bare en smule umoden, det var nok lidt som man tog det. "Jamen perfekt" i et stort smil, og fandt så to vin flasker frem, "Rød eller hvid?" spurgte han og holdt de to flakser oppe, så hun kunne få lov til at vælge. Havde han vidst hun var gravid, havde han selvfølgelig aldrig tilbudt vin til hende.
Han lo let, "Åh hvor jeg dog savner hogwarts nogengange.. Men godt, du eller har det godt" sagde han i en kærlig tone, og trak høfligt stolen ud for hende, lidt gentleman måtte man jo gerne være en gang i mellem. Han trak dog lidt på skulderne, da hun spurgte ind til hans dag, "Ud over jeg var halvt oppe og slås med en fange i dag, så ja," svarede han, heldigvis var Jackson jo ikke ligefrem nogen lille mand, han var pænt pumpet, og var en del skærkere end han så ud, det var nok lidt et must, med hans arbejde, hvor slagsmål med fanger skete fra tid til anden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 30, 2015 11:12:14 GMT
Amber glædede sig til bare at have en hyggelig aften i hans selskab, også selvom hun var en smule nervøs for at de skulle snakke sammen: "Ehm ingen vin, bare lidt vand" sagde hun i et smil, det var nok ikke super smart at drikke når hun var gravid og indtil de havde snakket om, om hun skulle have barnet, så var det nok bedst at holde sig på den sikre sti. "Ja det vil slet ikke undre mig hvis du var en møgunge i dine unge dage" sagde hun i et grin og kyssede ham kort: "Selvom du stadig er lidt en møgunge" konstaterede hun.
"Hold da op... Er du okay?" spurgte hun og gik så hen for at sætte sig til bordet, og hun mente naturligvis ikke kun fysisk, sådan noget kunne vel også ramme rimeligt hårdt psykisk? Selv havde Amber aldrig troet hun ville skifte drager ud med Hogwarts, men hun var faktisk glad for sit job. "Men vi er nødt til lige at snakke sammen, hvis du lige har ti minutter?" spurgte hun i et smil og kiggede på ham fra bordet, hun var spændt på hvordan han ville tage det og da også rimeligt nervøs, men der var jo ikek så meget andet at gøre end bare at sætte virkeligheden op.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 1, 2015 12:44:55 GMT
Han rynkede kort på panden ved hendes svar, "Okay.. Skal du møde tidligt i morgen?" spurgte han og fandt en kande til vand og isterninger, så kunne han jo ligeså godt, gøre vandet bare lidt mere tiltalende, "Vil du ha citron i?" spurgte han roligt og smilede let til hende. "Pif, jeg var et total englebarn, og FYI, det er jeg stadig," sagde han og blinkede til hende, hvorefter han kyssede hendes læber, og lod sin hånd glide om på hendes bagdel, som han tog en smule bestemt fat om hendes ene balle.
Han viftede lidt afvisende med hånden, "Jaja, det er jo hverdag, smukke," sagde han, det var ikke unormalt, at han måtte tage et par slag i løbet af en arbejdsdag, da mange fanger, forsøgte at få fat i en stav, når han gik forbi deres celler, men det fulgte jo bare med jobbet, og han var vant til det. Lige på det punkt, var en nok en meget hård mand. Han vippede hovedet lidt til den ene side, "Jeg har altid ti minutter, jeg har hele aftenen.. Er der noget galt?" spurgte han og øgste op på hendes tallerken og derefter sin egen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 2, 2015 18:37:39 GMT
"Har en samling med eleverne klokken ti, så skal bare være på skolen der" sagde hun i et roligt smil, hun vidste ikke helt hvad hun akulle sige, hun arbejdede jo en del og hun elskede sit arbejde. Aldrig nogensinde havde hun troet at hun skulle have et job der ikke handlede om drager, men hun var virkeligt glad for at være overhoved. "Åh ja det lyder lækkert" sagde hun i et smil citron i et glas vand, gav det altid kedelige vand et glad pust: "Englebarn? Ja helt sikkert" sagde hun i et grin og rullede med øjnene, ingen tvivl om at Jackson var en virkeligt charmerende fyr.
Amber følte sig ofte som en teenager i nærheden af Jackson, selvom hun jo godt vidste at de begge to var voksne mennesker med arbejde og den slags: "Det ved jeg godt, men derfor kan det jo godt være chokerende" sagde hun i et smil. "Godt..." sagde hun og kiggede i mod maden som de fik fat sig ned: "Jeg har været ved lægen i dag.. Og ... Ja jeg er blevet gravid" sagde hun og kiggede afventende i mod ham, hun havde ikke helt nogen beslutning om hvad hun syntes om det, hun ville gerne vente og se.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 9, 2015 10:56:22 GMT
Han nikkede lidt til hendes forklaring, "Sover du så her eller på skolen?" spurgte han roligt, og begyndte at øges mad op, først til hende, og derefter til sig selv. Før han gik mod køkkenet igen, og fik skåret lidt citron ud, som hun kunne få i sit vand, selv valgte han at åbne en øl, som han tog begge dele med ind i spisestuen. "Jeg var da en sød lille dreng," drillede han. Han havde aldrig rigtigt været nogen særlig sød fyr, ikke før efter han var blevet far til Nira, hun havde vendt op og ned på hele hans liv, også iogmed han havde været alene med hende.
Han trak igen lidt på skulderne, "Man vender sig stille og roligt til det, så.." forklarede han, han vidste ikke helt hvordan han ellers skulle forklare det. Det var jo ikke unormalt, at han kom hjem med et blåt øje eller lignede, han kunne jo ikke altid nå at reagere når der kom en flyvende knytnæve. Han rynkede en smule på panden, som hun sagde hun havde været til lægen, og skulle lige til at spørger om hun var okay, da hun smed bomben. Jackson blev fuldstændig stille og stirrede blot på hende uden ord. Han var mundlam, hvilket ellers ikke skete ret tit. Han glemte næsten helt at trække vejret i sin proces på at stirre på hende og prøve at få ind hvad hun lige havde sagt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 9, 2015 22:14:31 GMT
"Ehm jamen jeg tænker at sove her, skal bare ikke for sent i seng" sagde hun og blinkede til ham, hun vidste jo godt at det til tider kunne være en udfordring at komme ordenligt tid i seng når man var sammen med Jackson, men på den anden side havde hun jo nyheder der måske ville skræmme ham væk. "Sød er du... Men jeg ved ikke om jeg bryder mig tanken om lille dreng" sagde hun i et grin, hun havde ikke lyst til at være en pædofil gammel dame, men hun havde ikke noget i mod at Jackson var gammel, bare hun måtte blive gammel sammen med ham.
Amber hadede at Jackson havde sådan et farligt arbejde, men hun havde ikke lyst til at dele sine bekymringer, fordi at hun ønskede ikke han skulle få dårlig samvittighed over sit job på grund af hende, det var jo fedt han lavede noget han elskede. "Ehm... Er du okay?" spurgte hun forsigtigt da han blev stille og mærkede en hjertebanken stige i hendes bryst, hun ønskede virkeligt ikke at han blev sur eller fik det dårligt, hun vidste jo ikke engang selv om hun skulle være glad eller ked af det, og hans reaktion gjorde hende kun endnu mere nervøs.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 18, 2015 20:09:19 GMT
Jackson lagde hovedet lidt til den ene side og så på Amber med et udfordrende blik, "Selvfølgelig," sagde han blot og blinkede tilbage til hende, allerede nu fuldt i sving med at klæde hende af med øjnene. Det kunne godt være han snart ville runde de 40, men det betød altså ikke, at man ikke kunne være aktiv, det var jo sundt! Det var i hvert fald hans undskyldning. Han grinte lidt, "Tro det eller ej, men jeg var faktisk engang en lille dreng, jeg blev ikke født voksen og lækker," sagde han og blinkede til hende igen, før han tog en bid af sin mad. Ja, alle havde jo været børn engang, selvom det var noget underligt noget at tænke tilbage på, og egentlig heller ikke noget han havde lyst til.
Jackson sagde ingenting. Han stirrede blot lige ud for sig, med munden åben en lille smule. Han ville gerne sige noget, men han vidste bare ikke hvad, og så frygtede han nok lidt, at hvis han endelig sagde noget, så ville det ikke være noget fornuftigt. Han sank en klump da hun spurgte om han var okay og vendte så blikket i mod hende. "Det.. Det tror jeg.." svarede han og rømmede sig lidt, det hele skulle i hvert fald lige sluges. "Hvor langt.. Er du henne?" spurgte han så, han hjerte bankede, han vidste slet ikke hvad han ville. Sidste gang havde han været meget ung far, og nu skulle han måske være gammel far?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 18, 2015 20:56:26 GMT
Amber følte slet ikke hun vidste hvad hun skulle sige og hundredevis af tanker gik igennem hendes hoved. Hun vidste slet ikke hvad hun skulle sige eller hvordan hun skulle sige det på en anden måde. Hun var selv ikke sikker på om hun var glad, faktisk var hun bare fortvivlet. Hun havde jo ikke selv haft planer om at blive mor lige nu, men hun vidste jo godt at hvis hun skulle være sammen med Jackson og få børn, så var det ved at være nu, for han blev jo desværre ikke rigtigt yngre.
"Hvad... Hvad tænker du?" spurgte hun en smule usikkert og kiggede i mod ham med et forsigtigt smil, okay et lille håb var nok at han ville blive bare lidt glad, for Amber kunne godt vende sig til tanken om at være mor, også selvom hun godt kunne forst hvis han syntes det var for sent. "6 uger... Så altså, vi kan sagtens nå at fortryde endnu hvis det er... Du skal ikke" sagde hun, hun var glad for at hun i det mindste havde opdaget det så tidligt at de faktisk havde et valg, selvom hun da måtte indrømme at tanken om en abort ikke var en hun ligefrem satte pris på.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 19, 2015 22:17:05 GMT
Jacksons hoved var ved at eksplodere af tanker. For og imod. Imod og for. Man kunne nærmest se på hele hans mimik, hvordan han tænkte så det hele knagede. Skulle han sige A eller B? Hvad ville Nira sige? Og Anabella for den sags skyld.. Han blev revet ud af sin tankestrøm og tabte gaflen ned i tallerken, så den larmede og lidt af maden faldt ud over kanten, "Undskyld.." mumlede han og rømmede sig lidt, mens han fjernede maden tilbage op på tallerken. Han vendte blikket mod hende, som en lille smile-trækning meldte sig i hans mundviger. "Jeg vil hellere høre, hvad du tænker?" sagde han, nok mest fordi han ikke helt vidste hvad han tænkte. De havde jo haft en kort snak omkring børn, men det var helt tilbage da de lige havde fundet sammen.
Han rystede lidt på hovedet, "Du må ikke tro, at jeg har tænkt mig, at løbe fra sådanne et stort ansvar," sagde han og så lidt mere alvorligt på hende. Det kunne han jo aldrig drømme om, det var nok mere fordi det kom så meget bag på ham, at han reagerede som han nu engang gjorde. Han lagde en hånd oven på hendes, og sendte hende så et lille smil, "Du er gravid Amber.. Vi skal være forældre..?" endte han så, og så lidt på hende. Han var godt nok far i forvejen, til to, men det var alligevel noget andet, når han som med Nira ikke skulle være alene, og med Anabella ikke skulle miste barnet efter et par måneder for så at finde hende mange år efter, helt damned op.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 20, 2015 16:01:06 GMT
Amber anede ikke hvad hun skulle sige, og hun endte med roligt at tage fat omkring hans hånd som han havde besluttet sig for at tale igen. Hun havde brug for hans mening, hun havde brug for at vide mere og hun havde bare brug for at være omkring ham. "Jeg tænker meget... Men det burde jo ikke komme som nogen overraskelse, vi har jo ikke ligefrem leget munk og nonne" sagde Amber i et lille flabet smil, nu var det jo ikke fordi at de ikke havde haft samleje, og før eller siden så kom der jo børn ud af sådan noget, selvom hun nu engang aldrig havde været gravid før, heldigvis.
"Nej det ved jeg godt, men jeg ved også godt at du har en vis alder og at der er mange ting vi bør tage højde for" sagde hun og trak på skuldrende, det var jo ikke helt nemt: "Skal vi?" spurgte hun ledende. Hun ville bare gerne sikre sig at han også havde lyst til at være far igen, Amber anede ikke selv om hun var klar til at være mor, men nu var det jo ikke et spørgsmål når man snart stod med et barn i armene: "Jamen det skal vi vel så" sagde hun i et smil og trykkede hans hånd.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 21, 2015 10:32:21 GMT
Det burde måske ikke komme bag på nogen af dem, de havde jo ikke beskyttet sig på noget som helst tidspunkt, hvilket faktisk gjorde ham en smule bekymret. Hvad hvis Amber rent faktisk havde svært ved at blive gravid? Han sad et øjeblik og vidste ikke helt om han skulle dele sin bekymring, eller bare holde den for sig selv. Et kort grin forlod hans læber, "Nej, det har vi vel ikke.." sagde han og rystede lidt smilende på hovedet. Nogengange kunne han da også godt mærke, at han lige var de ni år ældre end hende, og hun havde en del mere smidehed i sin krop end han havde, selvfølgelig også alene af den grund, at hun var en kvinde.
"Jeg ved godt, jeg runder 40 næste år, men jeg er altså ikke ved at stille træskoene," sagde han og blinkede til hende, selvom han godt vidste hvad hun mente. Han blev jo ikke ligefrem yngre, og han havde jo ikke den samme energi som han havde haft da han var blevet far til Nira som 19-årig. Han rejste sig og gik om på hendes side af bordet, og kyssede hendes læber, og lagde en hånd på hendes mave, selvom der jo ikke var noget at se eller føle endnu, "Der er ikke noget jeg hellere vil, smukke," sagde han og kyssede hendes læber igen og smilede så til hende, "Men er det også det du vil?" spurgte han, han ville jo bare være sikker.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 21, 2015 18:18:45 GMT
Amber smilede let ved tanken, hun kunne godt li' at være sammen med Jackson, både på den lidt mere "voksne" måde, men også bare kysse ham, snakke med ham og nyde hans selskab, hun følte sig ikke ung i forhold til ham når de to bare sad og havde en dejlig aften, det var kun hvis de var ude eller hvis nogen nævnte det, at det var en tanke hun tænkte. "Nej det ved jeg godt, men derfor var det jo ikke sikkert at du følte dig klar til at være far igen" sagde hun i et smil, og glædede sig alligevel med tanken over at stifte familie med ham, hvilket ellers aldrig havde været en bifaldende tanke før
"Hvis du vil, så vil jeg også gerne" sagde hun i et smil og kunne ikke helt fatte at de skulle være forældre: "Åh jeg havde faktisk aldrig troet at jeg skulle have børn" indrømmede hun og lænede sig over for at kysse ham igen, efter han havde kysset hende. Hun glædede sig egentligt ved tanken, også selvom hun følte sig enorm usikker, hun havde aldrig troet at hun ville stoppe med at være ung o glivlig og slå sig ned, men der var ingen andre end Jackson hun hellere ville slå sig ned sammen med.
|
|
|