Héloïse Beaumont
•
Magiker
Fødselsdag: 18.08.2036
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Over middel
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Beauxbatons
Kollegium: Ombrelune
Stilling: Guvernante
|
Post by Héloïse Beaumont on Apr 15, 2021 20:01:24 GMT
Sen eftermiddag, torsdag. I Syon Hjemmet, ved poolen
Héloïse havde været her i lidt over en uge nu. Hun kunne godt lide den fred arbejdet gav hende. Det var jo ikke fordi børnene blev holdt øje med hele tiden - de var typisk ikke hjemme før tidlig eftermiddag til hverdag, fordi de gik i muggleskole. Hun planlagde altid deres dage, mens de var i skole... og for det meste var de artige nok til at lade sig undervise af hende. I dag havde de begge været uoplagte og umulige, så hun havde valgt at lave en pjække-dag og svømme i stedet. Til gengæld havde de aftalt at hun så fik lov til at læse en bog for dem før sengetid om forskellige magiske planter. Iført en mørk grøn bikini, var hun endelig hoppet i den pool, hun havde ledt efter en undskyldning for at hoppe i, siden første gang hun så den. De kastede en stor badeboldt sammen, for at øve at sparke med benene, mens ens arme er beskæftigede. De var faktisk ret gode svømmere. Det var smukt herinde, med lyset i loftet, der hang smukt som stjerner på himlen og med liggestole til når hun bare gerne ville ligge og læse. Hun kunne læse og børnene kunne lege, og det ville være en fantastisk dag. En anden dag. I dag kastede de med bold.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 15, 2021 20:15:25 GMT
Den første uge med den nye guvernante var gået. Hun havde klaret det fremragende, og børnene havde hurtigt taget hende til dem. De havde allerede talt om at hun skulle med på ferie, og at hun godt måtte blive der for evigt. Dette havde gjort Richard glad for hans valg, det havde i hvert fald gjort det markant mere sikkert at hun blev. Han var lige ankommet hjem fra et møde i Northumbria, hvor han havde talt med en lokal jagtforening om at lade ham bruge noget af hans land. Det var egentlig planen at han ville have overnattet i Northumbria, men han havde snydt og taget hjem. Der var stadigvæk fordele ved magi, han havde ankommet i ministeriet, hvorefter han så var kommet op på muggler gaderne. Der havde han taget det offentlige hjem, hvilket havde medført en masse snakken med nogle folk som genkendte ham som Oliver forfatteren.
Nu var han hjemme, og han havde hurtigt lagt sine ting for at komme ind og hilse på børnene. De var dog forsvundet hen til den indendørs pool, som han åbnede døren til. Richard havde til lejligheden smurt sin skjorteærmer op, og lagde armene over kors, som han stod i døråbningen og kiggede på de legede med bolden. ”Har i overbevist miss Beaumont om at være i vandet i dag?” lød det med et hævet øjenbryn, inden børnene kiggede op og råbte i kor FAR!.
|
|
|
Héloïse Beaumont
•
Magiker
|
Post by Héloïse Beaumont on Apr 15, 2021 20:29:46 GMT
Héloïse havde ikke forventet at Richard, eller Lord Quintrell, ville være hjemme før i morgen engang. ”Vidste i at han kom hjem?” spurgte hun børnene i en anklagende, men drillende toneleje. Hun svømmede gennem poolen, hen til dens kant, hvor hun fik skubbet sig selv op. Hun samlede et håndklæde op og hun tørrede ganske overfladisk sin krop og sit hår, før hun smed håndklædet ned på stolen igen og rettede sig op for at se på hendes chef med et interesseret blik, ”Jeg tror Edward og Augusta ville elske at svømme en tur med deres far... så er spørgsmålet vel bare om du kan overtales eller om jeg skal prøve at skubbe dig i vandet?” hun sendte børnene et legesygt blik, før hun igen rettede det mod Lord Quintrell igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 15, 2021 20:38:17 GMT
Børnene svømmede også hen til kanten, og Augusta svarede hurtigt: ”Nej miss Beaumont” hun smilte og dykkede ned i vandet. Edward så ivrigt op på sin far og viftede hånden for at få Richards opmærksomhed, som gik tættere på poolen. ”Hvad siger du Edward?” – han hviskede noget lavt til sin far, som så over på Miss Beaumont og smilte lusket og grinte let. ”Nå, så det siger du..” sagde han og rodede ham i det våde hår. Øjne mod miss Beaumont gled diskret hen over hende, men Richard forsøgt ihærdigt ikke at være uprofessionel. Han rettede sig op og rømmede sig. ”Desværre Miss Beaumont, en mand i min status..” sagde han og vendte sig imod hende, og gik hen til hende. ”Kan ikke..” lød det roligt, inden han løftede hende op ”lade mig blive skubbet i, men hvis jeg nu tager dig med i faldet.” sagde han og holdte hende som en nygift kvinde. Richard forsøgte at fange hendes blik, og sendte hende et drilsk blik. Inden han lod hende og sig selv dumpe ned i den dybe ende. Det kunne godt være han havde bukser, sko og skjorte på. Han slap grebet, som de var nede under vandet og kom op. Begge børn kravlede op på ryggen af deres far, imens han svømmede. ”Du kan takke Edward.” sagde han med et grin og pustede lidt vand væk. Sønnen, som havde godt fat i at sidde på sin fars skuldre, grinte og så stolt over på Heloise.
|
|
|
Héloïse Beaumont
•
Magiker
|
Post by Héloïse Beaumont on Apr 15, 2021 20:53:53 GMT
Héloïse var klar på at få en afvisning fra manden, trods hun havde håbet på at han i et øjeblik kunne slippe den ene titel for i stedet at bære sin titel som far for et øjeblik. Derfor kom det også helt bag på hende, de han trak hende op i hans arme, og det fik hende til kort at hvine, for så at grine. Han var stærkere end hun forventede. ”Hør, det synes jeg ikke lyder særlig gentlema-“ mere nåede hun ikke at sige, før han sprang i vandet med dem og hun blev nødt til at tage en indånding, inden hendes hoved røg under vandet. Da hun igen kom op over overfladen grinte hun og pegede mod Edward ”Du forrådte mig, Edward! I to unge mænd burde skamme jer!” hun smilte bredt ”Vær glad for at du sidder på din fars skuldre lige nu, unge lord... ellers havde jeg kildet dig for dine gerninger.” Hun plaskede drilsk noget vand over på Lord Quintrell, som om det var muligt at blive vådere nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 15, 2021 21:01:24 GMT
Edward løftede sine børn ned, som han dykkede ned under vandet og kom op. Han kom op igen og lod to fingre fjerne vandet fra øjne. Edward svømmede hen og kravlede op på kanten. Augusta svømmede hen til Heloise og lagde armene om hende, så hun kunne holde hovedet op over vandet. ”Jeg tror i skal passe på, kan være miss Beaumont kommer og fanger jer senere.” lød det fra Richard, som også svømmede hen til kanten hvor han lod en arm hvile. ”Hvordan har de været i dag i dag miss Beaumont?” spurgte han og henvendte sig til Heloise, så børnene forstod at nu talte de voksne.
|
|
|
Héloïse Beaumont
•
Magiker
|
Post by Héloïse Beaumont on Apr 15, 2021 21:10:51 GMT
Héloïse hjalp instinktivt Augusta med at holde sit hoved over overfladen, og hun hjalp med at trække hende med hen til trappen, så hun kunne stige sikkert op. Bagefter satte hun sig op på kanten af poolen, så hun stadigvæk havde benene i vandet. Hun havde blikket vendt mod Richard, som havde spurgt hende hvordan børnene havde været i dag. Hun pillede sin fletning op og trak først på skuldrene, mens hun overvejede spørgsmålet ”Jeg vil sige de virkede en anelse uoplagte i dag efter muggler skole. Jeg tror måske de har haft en lidt hård dag - så jeg valgte at aftale med dem at vores godnatlæsning bliver lidt alternativ i aften, for at indhente de vi ikke nåede mens vi hoppede i poolen,” hun håbede på at hendes forklaring var godkendt. Hun ville ikke have det blev til en vane, men det havde bare virket som det bedste valg.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 15, 2021 21:18:06 GMT
Richard mente også det var vigtigt at børn også fik lov at være børn. Det var ikke altid let, at være født ind i en familie, hvor de skulle gøre alt hvad der blev forventet af dem. Så at Heloise havde valgt at give dem lidt ekstra fri i dag gik nok. ”Kan i ikke gå ind og så få et bad, og gjort jer i stand? Bed Melissa om at hjælpe jer.” spurgte han og så hen imod børnene. De nikkede begge og Edward gik hen og lagde et håndklæde hen over Augusta. Hvorefter de begge takkede Heloise og så forsvandt ud af poolen.
Richard vendte blikket mod Heloise, som han sendte et smil, han satte sig op på poolkanten, og fik åbnet sin skjorte, som han fik smidt hen på en ligge stol. Han sad nu kun iført sine våde jakkesætsbukser, men nu i bar overkrop. Richard strakte sig kort og fremviste en muskuløs overkrop, som han knækkede fingrene. ”Fortæl Miss Beaumont, hvordan har deres første tid været hos os?” spurgte han med et smil, som han betragtede den kønne unge dame.
|
|
|
Héloïse Beaumont
•
Magiker
|
Post by Héloïse Beaumont on Apr 15, 2021 21:25:20 GMT
Børnene blev bedt om at gå ind og gøre sig i stand, hvilket ville efterlade hende alene med Richard. Til først var hun ikke sikker på om han måske ville tale med hende om noget alvorligt. Men hun valgte så at gå ud fra at det bare var for at være sociale sammen, voksen og voksen imellem, for hans overtøj kom i hvert fald af. Kort hvilede hendes blik på hans muskuløse overkrop, før hun fik det revet væk og i stedet fokuserede på vandet. ”Åh, jeg er langsomt begyndt at finde en rytme, jeg synes passer med børnene. De er gode til at argumentere for hvorfor vi burde gøre tingene på deres måde og ikke min måde.” lo hun let. Hun lagde feminint det ene ben over det andet, ”Og De har det fint med at jeg bor her, stadigvæk?” hun vidste det var en del af aftalen, men hun ønskede heller ikke at være i vejen. Hun lagde sine hænder i sit skød og kiggede nysgerrigt på Richard.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 15, 2021 21:31:16 GMT
”De er begge to meget snu, og hvis det stod til Edward – så fik han sin vilje hver gang. Augusta er lidt mere forstående for at der er flere folk som kan have en mening.” sagde han med et grin, som han betragtede hende foran sig. ”Men indtil videre virker de også til at nyde du er her. Augusta nævner i hvert fald, at hun gerne vil være ligeså sej som dig.” sagde han og grinte let. Det var godt at hun også kunne få en at se op til, selvom Melissa os var en sej kvinde og Betty, men der var noget over at have hende som var tæt på hende, til at være sej.
Richard forsøgte at holde blikket mod hende professionelt, og ikke lade blikket glide forkerte steder hen. Han kunne lige forestille sig, hvordan det ville lyde i medierne. Han rømmede sig let og rettede sig op. ”Det er enormt rart, at have en kvinde i huset – som kan tage sig lidt af børnene, og så nød jeg da også de valgte at spise aftensmad med mig, trods jeg først var hjemme klokken 21.” sagde han roligt, som han lænte sig tilbage på sine hænder.
|
|
|
Héloïse Beaumont
•
Magiker
|
Post by Héloïse Beaumont on Apr 15, 2021 21:40:59 GMT
Hun lyttede opmærksomt, mens faderen til børnene sad og fortalte hende om dem. Hun vidste præcis hvad han mente, for det var også sådan hun havde oplevet dem. Han var en god og opmærksom far, måtte hun stille indrømme. ”Augusta er allerede sej. De er begge super seje...” det varmede at nogen så op til hende - også selvom det bare var børn.
Mens hun kiggede på ham og han kiggede på hende, kunne hun ikke helt holde sig fra at give ham et enkelt diskret elevatorblik. Der ville gå noget tid, før hun kom sig over at være tiltrukket af hendes chef. Hun var dog fast besluttet på ikke at handle på det. Hun smilte mod ham ”Hvis De er interesseret en dag, så er jeg også god til at give massage. Professionelt. Jeg er her for at tage mig af børnene og af dig.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 15, 2021 21:46:25 GMT
"Der er vi helt enig." sagde han med et varmt smil, han havde en glød i sine øjne når det kom til datteren. Hun var en lille juvel i hans liv, og sønnen var en upoleret diamant. Der var lang vej endnu, men han skulle nok nå derhen. Nu havde han trods alt også Heloises hjælp, hvilket bestemt ikke var dumt. "Men jeg sætter virkelig pris på deres evner, og det er allerede helt naturligt at have dem i hjemmet." lød det varmt fra Richard, som ikke sagde sit hjem eller hans hjem, men hjemmet. Det var også hendes hjem, og det skulle hun også vide.
En joke kom frem i hovedet på Richard, som hun nævnte ordet professionelt - han valgte bestemt ikke at sige den, men et smil kom dog frem på hans læber. Han vendte blikket mod hende og smilte. "Det er da næsten for meget, du behøver endelig ikke tænke på mig Miss Beaumont." sagde han høfligt, som han forsøgte meget dårligt og ikke overbevisende om at afvise hende.
|
|
|
Héloïse Beaumont
•
Magiker
|
Post by Héloïse Beaumont on Apr 15, 2021 21:53:06 GMT
Héloïse himlede med øjnene af hans forsøg på at afvise hendes tilbud om en massage. Havde det været fordi hun var bange for at han ikke mente det var okay, så havde hun ikke presset mere på. Det lød dog som om han måske bare var lidt genert, og hun smilte derfor bredt, ”Tro mig. Jeg giver en fantastisk massage og du kommer til at sove fantastisk, når jeg er færdig med di-din massage.” hun hoppede i vandet igen og svømmede tættere på ham, så hun kunne kigge overbevisende op på ham, mens hun holdte fast i kanten, lige ved skden af ham. ”Eventuelt i aften, siden du lige er kommet hjem fra en mindre rejse,” tilbød hun og pillede ved en af hendes brune våde lokker.
|
|
|