Gabriel Jacques Darklighter
•
Magiker
Fødselsdag: 17.10.2038
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Over middel
Status: Willieblod
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: England
Bosat: London, England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Den Utætte Kedel
Stilling: Bartender
C-box navn: Darklighter
|
Post by Gabriel Jacques Darklighter on Apr 22, 2021 8:17:40 GMT
"Bøgerne slået op? Det gør da underlaget endnu mere ujævnt!" grinede han lidt eftertænksomt inden han atter tog en slurk øl og lænede sig dovent tilbage mens han betragtede Baldrian. "Søndag? Det skal da helst være hver dag, og man må gerne udnytte hele hjemmet," påpegede han henkastet. "Darklighterpalæet er jo mega stort så der er masser af muligheder og sjove steder, man kan gøre det, og hvis man er god kan man undgå at blive fanget i det selvom der er andre i nærheden," lo han stilfærdigt mens hans smilende rystede på hovedet af sig selv. Der var overordentligt mange steder i palæet han havde udforsket på den måde, og det var aldrig en kedelig affære men nye og mere spændende oplevelser. "Min sidste fyr blev forvirret over alle de steder vi endte, og før det havde jeg en tøs der ikke kunne bestemme sig for hvor det skulle ske henne, så vi endte i væksthusene i haven," han så frem for sig med et smalt smil og et drømmende blik. Det var tider, bestemt.
|
|
|
Baldrian Zacharias Dumbledore
•
Magiker
Fødselsdag: 18.02.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Chrille
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Apr 22, 2021 16:19:16 GMT
Baldrian kom til at grine og trak så på skuldrene. "Okay, så vi sidder altså helt reelt lige nu og diskutere hvor behageligt det er at have samleje ovenpå en stak bøger."Han rystede smilende på hovedet. "Jeg er så fan" Kunne man helt reelt have bedre ting at tale om? ikke i Baldrians hoved hvert fald. Så længe det handlede om at tilfredsstille sine lyster, så var det kun fantasien, der kunne sætte grænser for hvor det skulle være, og det lød umiddelbart til at Gabriel her var enig. Det fik da også Baldrian til at spidse ører omgående. "Hele hjemmet?" Gentog han nysgerrigt. "Hvor er det bedste sted så du har prøvet? Jeg endte med en tøs ned ved den store sø på Hogwarts. Det kildede lidt, men det var lækkert og så var jeg tæt på at få lov at tage en fyr i trofælokalet. Det kunne ellers være lidt af et trofæ, men han fik sgu kolde fødder." Det var hyggeligt at snakke "warstories" uden at det skulle blive til en kæmp om hvem der havde den største hest eller længste pik. Han nød bare at snakke med en, der lød til at have oplevet lignende ting som sig selv.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Gabriel Jacques Darklighter on Apr 22, 2021 17:38:45 GMT
"Åhhh shit, det ved jeg sgu ikke," Gabriel trak på det med en meget eftertænksom mine. "Jeg har fandme knaldet mange steder. Men tror det bedste har været, hmmm, ej det er godt nok svært," han grinede lidt undskyldende og sendte Baldrian et sigende smil. "Det er svært når man har prøvet så mange steder og ting, du ved! Skal det være vanilje eller...?" spurgte han. "For hvis det er mere end bare vanilje gør det dét måske lidt lettere, haha," tilføjede han med en underfundig mine. "Ej, jeg tror det var Gringotts, i vores bank depot i midten af alle galleonerne," han nikkede langsomt for sig selv og tog en slurk øl og smækkede med læberne inden han smilede til Baldrian. "Det var noget af en oplevelse, og, synes jeg selv, et bedre underlag end bøgerne," afsluttede han og bed sig lidt i læben mens han betragtede Baldrian. Han lod til også at have en god slat erfaring med den slags, og med begge køn. Han lod blikket glide lidt op og ned ad ham og smilet blev skævt og overvejende. Tankerne formede sig i hans stille sind.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Apr 22, 2021 17:51:27 GMT
Baldrian grinede morende til udtalelsen og rystede kortvarrigt på hovedet. "Vent Vent Vent! Du sidder ikke i rammende alvor og overbevise mig om, at det er mere behageligt at Kneppe i en stak kolde guldmønter frem for en stak støve.... Okay ved du hvad, du har sgu sikkert ret." Jo det var ret tydeligt på Baldrian lige nu at han sad og overvejede hvordan det måtte føles, der mit i en masse mønter. Rimelig blæret egentlig og oveni det hele frygten for at blive opdaget vel. Tanken tiltalte ham og smilet blev større. "Du får sgu point i min bog. Var det en fyr eller en tøs? Nu har du jo lidt afsløret, at du er til begge sider." Han skålede på ny og drak en slurk af sin øl, mens han overvejede om han selv kunne slå et sådan sted. "Jeg tror ikke jeg har prøvet noget i den dur endnu.. desværre. Måske en dag. Det kunne være fedt at prøve det." Konkluderede han så. Albus Dumbledore ll ville dog sikkert bliver tosset, hvis han fandt ud af det, men for fanden selv det var med til at gøre oplevelsen bedre. "Jeg var tæt på at have samleje på min brors kontor på Hogwarts, meeen du må have været forbi flere familiemedlemmers værelser og borde, hvis du har været hele jeres hus igennem" Konkluderede han så og så sig "slået" med stil.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Gabriel Jacques Darklighter on Apr 22, 2021 17:56:35 GMT
"Det var en mand, i Gringotts mener jeg," sagde Gabriel og øjenbrynene legede op og ned sigende til Baldrian. Han ville måske ikke komme ind på præcis hvem da han vidste det ikke ville falde i alles smag hvordan familiekonstellationerne var i Darklighterfamilien, selvom det ikke var en hemmelighed. "Ork ja, jeg har knaldet i min søsters seng, min fars kontor, you name it!" svarede han og skålede tilbage til ham. "Du skulle komme på besøg på et tidspunkt, så kunne jeg give dig en "tour"," han lavede gåseøjne i luften med fingrene for at vise hvad han mente inden han atter tog en slurk øl som om det var det mest naturlige at tilbyde en fyr en seksuel tour des chambres i hans palæ. Men sådan var han indrettet, sådan var familien indrettet, og han nød det når han ikke var på arbejde og skulle alvorligere ting i livet. Han tog det ihvertfald ikke tungt, og hvis det blev afvist så måtte det vel bare være sådan det var. Han lagde ikke skjul på sine lyster og hvad der betød noget for ham.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Apr 22, 2021 18:09:47 GMT
Baldrian fnøs let og kunne ikke lade være med at prøve at forestille sig, hvordan det havde været. Selvom han var til begge køn, så var det faktisk efterhånden længe siden han havde været sammen med en tøs, men det var okay for nu. Han manglede det ikke. Som Gabriel så fortalte om alle de steder han havde sat sit helt eget præg på hjemmet, fløjtede Baldrian imponerende. Det var ikke kun at det var nærmest over det hele, men også hans afkølede måde at fortælle det på. Det var umådeligt dragende at snakke med Gabriel og for en sjælden gang, så følte Baldrian sig mere som byttet end som jageren, hvilket var nyt, men spændende. invitationen der fulgte fik kun Baldrian til at smile endnu mere. "Jamen du siger bare til, hvornår jeg skal komme forbi" Svarede han roligt, som også for at sige at han var helt klar til en tour.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Gabriel Jacques Darklighter on Apr 22, 2021 18:20:39 GMT
Gabriel fugtede læberne lidt og lod til at tænke sig om. "Well, der er altid ret meget ro på om mandagen, altså, som i at folk er ude af hjemmet, og jeg skal ikke arbejde før om aftenen," fortalte han som om det var en selvfølgelighed at sidde og planlægge seksuelle eskapader. "Fredag er udelukket desværre, men det er fordi min far holder sådan nogle "firmafester"," gåseøjnene vendte tilbage i luften inden han lo lidt og greb om ølkruset for at sluge det sidste af den gyldne drik og satte det tomme krus fra sig. "Eller det går ud på at drikke og kneppe, men ja, man skal have en speciel invitation af ham for at man må komme ind. Der er en liste og bla bla bla," han viftede med hånden som om det ikke var noget mens han lænede albuen i bordet og hovedet i hånden mens han så mod Baldrian og lod fingrene lege over den lakerede overflade hvor ølkrusets dugperler havde lagt sig i små våde formationer. "Såeh mandag?" foreslog han med et skævt smil. Hell, why not? Der var ingen der sagde han ikke kunne gøre som det passede ham, og Baldrian virkede til at være en ret afslappet fyr, og erfaren, ikke mindst. En se*x date var vel i orden, og Matthew og ham selv var jo på ingen måde eksklusive med hinanden. Selvom det nok ville pisse den gamle Darklighter af, hvilket kun gjorde tanken mere ophidsende.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Apr 22, 2021 18:35:36 GMT
Baldrian var klart mere til de mere spontane eventyr, hvilket også kortvarrigt fik han til at tøve lidt. Det var underligt at planlægge den slags. "Eller vi kunne gøre det nu? En lille forsmag du ved." Foreslog han, skønt han var ret sikker på at svaret blev nej. Måske skulle han bare sige ja til mandag og så lade være med at tænke for meget over det, livet eller sine følelser. "Godt så, mandag siger vi." konkluderede han så og sendte Gabriel et sikkert smil. Kort efter afbrød han så næsten sig selv. "Det lyder nu også til at være lidt af nogle fester din far holder sig." måtte han indrømme. Han ville selv være super akavet at vide den slags om sin familie, men hvis det fungerede for Gabriel, så var det jo nok fint.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Gabriel Jacques Darklighter on Apr 22, 2021 18:39:49 GMT
"Åh altså vi kunne også nu?" afbrød Gabriel ham og lod være med at dvæle for meget ved kommentaren om festerne. Det rørte ham jo egentlig ikke, han var for det meste på arbejde når de foregik, men han deltog da af og til også selv. "Det skal ikke komme an på det," han trak på skuldrene mens han smækkede lidt eftertænksomt med læberne og kastede et blik over til trappen op til de øvre etager. Han vidste der var medarbejderrummet hvor han og Danielle havde haft det hyggeligt. Han kunne se nøglen hænge på en krog bag baren og den nuværende bartender var travlt optaget af et par enkelte stamgæster der var kommet ind. Han bed sig i læben og så tilbage på Baldrian. "Der er et værelse ovenpå jeg kan bruge hvis jeg har lyst til det," foreslog han med et lille smil. "Så kan vi altid prøve og se om mandag er go eller no-go, right?" forklarede han sig.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Apr 22, 2021 19:25:51 GMT
Baldrian smilede og kiggede op. "ovenpå? Det lyder fint med mig." Han bøjede sig frem efter sin øl, tømte kruset i et drag og satte så det tomme krus tilbage på bordet. Så, nu ville han være klar til at gå. Det var bare om, at vente på at Gabriel viste vej. Han var spændt, nysgerrig, for Gabriel havde allerede ramt hovedet på sømmet. Ville de være Go eller no go? Baldrian håbede helt sikkert på de første, mest fordi han virkelig var opstemt på et besøg i hjemmet en mandag eftermiddag, men for nu ville det altså foregå ovenpå. Han lød øjnene hvile på Gabriel. "Fører du an?"
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Gabriel Jacques Darklighter on Apr 22, 2021 19:32:06 GMT
"Klart," Gabriel smilede skævt og tog en dyb indånding inden han rejste sig op og med et vink viste vej med sig gennem krostuen og over til baren hvor han greb nøglen og kiggede kort mod bartenderen inden han grinede til Baldrian og vippede sigende med øjenbrynene. "Let's go," han nikkede op ad trappen inden han satte sig i bevægelse op ad trinene til gangene ovenpå og hen til et rum der var indrettet temmelig sparsomt men stadig hyggeligt med en seng, bord, stol og et vindue der var smalt og sad høj oppe så lyset kom ind i en lille, tynd stråle ned på væggen. Han holdt døren åben for Baldrian og smed nøglen på bordet inden han lukkede døren bag dem og vendte sig om imod ham med et skævt smil og nærmede sig ham med afslappede skridt inden han rakte lidt ud imod hans hofte og trak ham ind til sig så deres ansigter var tæt på hinanden. "Lad os se hvad vi kan finde på, hm?" spurgte han inden han bøjede sig ind og lod sine læber finde hans i et varmt, lystigt kys. //blackout
|
|
|