Thereza Beaumont
•
Elev
Fødselsdag: 12.03.2041
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: England
Bosat: London, England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Årgang: 6. årgang
C-box navn: Darklighter
|
Post by Thereza Beaumont on Mar 26, 2021 10:55:47 GMT
Donner LockwoodTid: en tirsdag eftermiddag efter undervisning Sted: Donners kontor Vejr: solskin og skyer i et blæsende virvar En stråle af lys gled ind gennem kontorets vinduer og oplyste kort det hele, som forlygterne på en stor lastbil der susede forbi på en motorvej. I samme sekund den lyste alt op var den forsvundet igen. Det var blæsten der gjorde det. Blæsten der hev skyerne afsted som små totter forvildede kattehår over den blå forårshimmel. Solen kæmpede en brav kamp for at holde fast og det var svært at bestemme sig for om man skulle have lyset tændt eller slukket indenfor. Det var ikke længe Thereza havde været på Hoghaven, men hun havde allerede fundet ud af at hun havde nogle privilegier som ingen andre havde. Blandt andet havde hun et soveværelse helt for sig selv, hvilket de andre piger var meget misundelige på. Hun havde også lov til at bruge lærernes badefaciliteter hvilket var meget kærkomment da børnenes lignede noget fra Anden Verdenskrig stadigvæk. Hun havde dog mistænkt at der var noget i gærde, men ville ikke begynde at spekulere for meget over det. Hun nød at hun fik lang snor og kunne tage til Hogsmeade, eller helt hjem i weekenderne på besøg, så hun ikke følte sig så afskåret fra sin familie. Donner var faktisk ok, syntes hun, og nu var hun så blevet kaldt ind til en evaluering efter et par uger for at se hvordan det gik. Det var ihvertfald sådan hun havde forstået det. Hun stod i en af sine kjoler som hun nu havde iført sig for at tage sig lidt bedre ud. Den kedelige uniform var blevet hevet af så snart timerne var færdige og erstattet af hendes egen garderobe, der selvsagt ville have gået bedre i lidt mere løsslupne omgivelser. Hun hævede hånden og bankede stille på inden hun trak ned i håndtaget og gik ind på kontoret. "Mr. Lockwood, De ville se mig?" spurgte hun så sødt hun kunne og mønstrede et smil.
|
|
|
Donner Lockwood
•
Magiker
Fødselsdag: 11.08.1998
Arbejdsplads: Hoghaven Børnehjem
Stilling: Forstander + Professor i Magiens Historie
|
Post by Donner Lockwood on Mar 26, 2021 13:18:22 GMT
Kun det naturlige lys udefra oplyste Donners kontor. Hvorfor spilde stearin, når solen kunne gøre jobbet så fint lige nu? Skyerne satte dog til tider en stopper for at han kunne læse hvad der stod i hans papirer og breve. Han måtte sidde og klemme øjnene sammen for at læse de udtydelige bogstaver. Det var lige indtil det bankede på døren, som han havde forventet. Thereza var blevet indkaldt til en samtale, for hun havde efterhånden boet hos dem i... en uge eller et par uger. Donner havde nok at se til, så han havde svært ved at huske det. Han tyggede på et bolche, mens han så hende komme indenfor.
”Aaah, Thereza. Kom ind, kom ind, og luk døren efter dig.” lød det venligt fra manden. Han stemme var venlig nok til at give Hildegard et overrasket udtryk i ansigtet, som hun tilfældigvis passerede den åbne dør bag Thereza. Han rejste sig for at pege hende over på den slidte stol foran hans skrivebord. ”Blot en kort og venlig evaluering, intet at frygte Thereza..” han satte sig på sin stol igen.
|
|
|
Thereza Beaumont
•
Elev
|
Post by Thereza Beaumont on Mar 26, 2021 13:30:15 GMT
Thereza tog en lidt skælvende indånding, knyttede hænderne og bevægede sig så med bestemte skridt, som en tro kopi af hendes mor, imod stolen og foldede den korte nederdel lidt ud inden hun satte sig og det kolde, slidte betræk mødte hendes baller med et lille klask. Hun foldede hænderne i skødet og så på ham med store øjne. "Okay, det kan vi vel godt," sagde hun med et lidt sky smil. Hun vidste det var vigtigt for hende at føje sig for hans ønsker. Hendes mor havde udtrykkeligt bedt hende om at være anstændig og lydig når hun var i samme rum som Donner. Derudover var hun lidt ligeglad. Men hun vidste at hendes mor gik op i den slags og hun var nogenlunde afklaret med at ville følge hendes råd indtil videre. Hun scannede manden, hærget af årene, men med en vis autoritet i sine omgivelser. På ingen måde ligesom Toby og hans venner, men han kunne måske lære at skrue charmen lidt på? Det ville klæde ham, syntes hun mens hun sad og så afventende på ham og bed sig lidt i læben af nervøsitet.
|
|
|
Donner Lockwood
•
Magiker
|
Post by Donner Lockwood on Mar 26, 2021 18:56:22 GMT
“Dygtig, min pige,” roste han, som hun kom hen og satte sig på stolen. Hun var nydeligt klædt og det var tydeligt at se at hun havde arvet en vis ynde fra hendes mor, Isobel. “Hvordan synes du selv det går her på Hoghaven, Thereza?” spurgte han hende og lagde en blok papir frem foran sig. Hans placerede en fjerpen mellem sine fingre og dyppede den i noget blæk, så han var klar til at skrive ned. “Åh, og inden… Her, tag endelig,” han skubbede skålen med bolcher hen mod hende. Dem delte han normalt ikke med andre, men Thereza var en undtagelse.
|
|
|
Thereza Beaumont
•
Elev
|
Post by Thereza Beaumont on Mar 26, 2021 19:12:48 GMT
Hun smilede stolt ved hans kompliment og smilede da han rakte hende skålen med bolscherne. De var lidt klistrede i det og hun skilte et enkelt ad fra de andre inden hun puttede det forsigtigt ind over de fyldige læber og langsomt vendte det i munden for at smage på det og lege med tungen omkring det mens hun så på ham og smilede lidt. “Tak, Mr. Lockwood,” sagde hun med lidt besvær som hendes læber mærkede det klistrede bolsche og fik dem til at glinse. “Jeg synes det går meget godt. Det er et godt alternativ til Hogwarts, faktisk,” hun rakte lidt grådigt frem og tog endnu et bolsche og puttede i munden så man kunne se dem i den ene side af hendes kind, “jeg er ikke sikker på jeg gider tilbage til Hogwarts nu jeg er her. Det er lidt som om alle mine problemer og bekymringer er væk nu jeg er her,” forsøgte hun at forklare mens hun havde munden fuld og tog hånden lidt op til læberne. “Oh undskyld,” sagde hun da en lille linje af savl løb ned ad hendes hage og hun måtte tørre det af med fingrene så de blev klistrede.
|
|
|
Donner Lockwood
•
Magiker
|
Post by Donner Lockwood on Mar 29, 2021 17:20:49 GMT
Lockwood var underholdt af den energiske pige, der så frækt tog ikke bare et bolsche, men to. Det her var en af grundene til at han ikke delte med børnene, for de ville bare æde alle hans bolscher, og sådan nogen var ikke billige. Derudover var det hans. Han var ældre, respekteret og rig - han fortjente bolscherne. Men pigebarnet foran ham var så nydelig, at han ikke kunne lade være med at lade hende få hvad hun pegede på. “Ja, jeg synes jo selv at kvaliteten af den skolegang jeg har at byde på, er lige så god som Hogwarts. Det er jeg sikker på at Hoghaven også vil overbevise dig om snart.” Han nikkede med et muntert smil på sine læber. “Jeg er glad for at du er faldet til her Thereza,” han så hvordan hun kæmpede med den fulde mund og hvordan savlen begyndte at dryppe. I et øjeblik tænkte han på Isobel. Han trak en serviet frem og rakte hende den, “Her, hold dig ren og anstændig, min pige," men i sidste sekund besluttede han sig for selv at duppe hendes savl væk med servietten.
|
|
|
Thereza Beaumont
•
Elev
|
Post by Thereza Beaumont on Mar 29, 2021 17:26:41 GMT
Hun grinede lidt mens hun forsøgte at ville svare ham men det var svært for de klistrede bolscher der overtog hendes lille mund. Hun suttede og sugede for at sluge den søde, klistrede masse og fik endelig det ene ned uden de store problemer, og hun lænede sig lidt frem for at nå hans serviet bedre. Hun grinede lidt op til ham med glinsende læber. “Hvis De ikke har noget imod det, Mr. Lockwood, vil jeg gerne hjælpe noget mere til,” sagde hun. “Jeg ved i kraft af Deres aftale med min mor har jeg ikke nogen køkkentjanser eller lignende, men jeg kunne da hjælpe med for eksempel at gøre lidt rent i Deres værelse?” Foreslog hun og med hænderne foldet mellem lårene sad hun og rykkede sig lidt fra side til side mens hun smilede sødt til ham og var meget bevidst om hvor meget hendes arme foran hende pressede hendes bryst frem. “Hvis jeg ikke skal have den samme uniform på som de andre, kan jeg jo tage mit eget tøj på, og, De kan inspicere det når jeg er færdig og sige hvor godt jeg har gjort det??” Hun håbede det ville falde i god jord hos ham.
|
|
|
Donner Lockwood
•
Magiker
|
Post by Donner Lockwood on Mar 30, 2021 18:05:46 GMT
Donner kiggede observerende på Thereza, mens hun pressede sit bryst frem og snakkede om at hjælpe til på børnehjemmet. Hun ville gerne gøre rent på hans værelse. Donner brød sig ikke om at lade andre komme ind på hans værelse, hvor han ofte gemte alkoholen - ellers fik børnene for nemt fat i det. “Kald mig Donner, kære Thereza,” rettede han hende med et muntert smil på sine læber. Smilet blev dog en smule mere alvorligt, som han foldede sine hænder foran sig på skrivebordet, “Synes du selv det ville være anstændigt at gøre mit værelse rent? En ung kvinde på en voksen mands værelse er ganske upassende, Thereza,” han rystede på hovedet af hende.
|
|
|
Thereza Beaumont
•
Elev
|
Post by Thereza Beaumont on Mar 30, 2021 18:14:39 GMT
“Jamen jeg er en god pige, Donner, det lover jeg!” Sagde hun ivrigt og rettede sig mere op i stolen for at vise ham at hun var klar på hvad som helst. “Igen, du kan jo komme og inspicere så du kan se jeg ikke gør noget du ikke vil have, og,” hun sendte ham et blændende smil. “Jeg vil gerne sørge for det bedste for forstanderen, jo,” hun bed sig lidt i læben og forsøgte at tænke sig hvad der kunne være godt for ham at få at vide fra hende. Hun vendte bolschet i munden igen med en tænksom mine inden hun sank det endelig. “Kan du ikke vise mig dit værelse? Så kan vi se hvad jeg kan gøre for dig derinde??”
|
|
|
Donner Lockwood
•
Magiker
|
Post by Donner Lockwood on Mar 30, 2021 18:28:08 GMT
Selvom Thereza var en attraktiv ung kvinde, så ville han ikke bevæge sig ud hvor han ikke kunne bunde. Han skulle ikke lade sig forføre af hende, trods hun ihærdigt prøvede at vinde hans gunst. Det fik ham til at overveje om pigebarnet overhovedet havde en opdragelse, sådan som hun kastede sig selv efter ham. “Så længe du bor under mit tag, så kan du lige så godt begynde at se mit kontor som mit værelse. Jeg er din forstander og jeg inviterer ikke hvem som helst ind for at se mit sovekammer. Men du kan få lov til at komme og gøre mit kontor rent - og så kan vi se om du er grundig og loyal nok til en dag at kunne gøre mit sovekammer rent, Thereza.” Det gav ham i det mindste muligheden for at skubbe fantasier om Isobels datter ud af hans hoved for en tid, mens hun prøvede at bevise hvor god en rengøringsdame hun var.
|
|
|
Thereza Beaumont
•
Elev
|
Post by Thereza Beaumont on Mar 30, 2021 18:39:29 GMT
Thereza kunne have hoppet op af stolen af lykke men slog dog blot hænderne sammen af glæde. “Helt bestemt, Donner, jeg vil gøre mit bedste! Du er jo næsten blevet som en far for mig, en daddy, kan man vel sige,” sagde hun glædesstrålende inden hun rakte hen og tog endu et bolsche og kastede et kort, stjålent blik op på ham inden hun snuppede endnu et bolsche og suttede og sugede lystigt på det. “Jeg er sikker på at du ikke vil blive skuffet!” Tilføjede hun smilende, hendes læber glinsende af fugt og hendes øjne store og varme på ham. Hun rejste sig lidt fra stolen og den korte nederdel brusede lidt om hendes baller så man kunne ane dem mens hun gik et par skridt rundt om skrivebordet og standsede ved hans stol med hænderne lydigt på ryggen. “Hvornår skal jeg begynde, daddy?” Spurgte hun med et drillende tonefald for at se hvor langt hun kunne gå med ham.
|
|
|
Donner Lockwood
•
Magiker
|
Post by Donner Lockwood on Mar 30, 2021 19:00:49 GMT
Donner kunne lide pigebarnets begejstring for at få lov til at gøre rent. Han ville bare ikke have at hun forsøgte at komme gennem verden, ligesom hendes mor havde gjort det - ved at sprede sine ben. En ung og smuk kvinde som Thereza skulle have mere selvtillid end det. På mange punkter var han næsten mere betaget af den unge kvinde foran ham, end Isobel selv - jovist, Isobel havde altid været hans øjesten til selskaber, men jo mere han fik af hende, jo mere ønskede han Thereza i stedet. Han grinte muntert, “Jeg tror ikke du skal kalde mig daddy foran de andre på Hoghaven, min pige. Men jo, jeg kan vel godt se hvordan jeg passer ind i den rolle.” Han kiggede over på hende, nu hvor hun havde bevæget sig hen til hans side. “Der mangler at blive skrubbet en plet over på gulvet, der ovre,” han pegede over på gulvet, “du kan starte med at gå ned på knæ og gnubbe gulvet rent. Kosteskabet er ovre i hjørnet.” han pegede på hjørnet ovre ved sofaerne, hvor der var en lille dør til et lille kosteskab. Han rejste sig, så han kunne få lov at observere hende. Han havde ikke tænkt sig at få hende til at gøre andet i dag.
|
|
|
Thereza Beaumont
•
Elev
|
Post by Thereza Beaumont on Mar 30, 2021 19:04:39 GMT
Hun smilede stort og vred sig lidt fra side til side. “Javel, daddy, det bliver mellem os to,” sagde hun med et blink til ham inden hun med et par gadedrengehop over til kosteskabet fik åbnet døren og fundet en svamp frem der kunne gøre arbejdet. Hun havde hjulpet i Frankrig, når de var på plantagen, med at gøre rent, og hun kendte lidt til hvad man skulle gøre. Hun lokaliserede pletten han havde peget på og gik hen og lod sig glide ned på knæ og begyndte at skrubbe og skure. Den var lidt mere genstridig end hun havde forventet men hun gjorde et ihærdigt forsøg mens hun lå med bagdelen i vejret og gnubbede. Hun stoppede og smilede over skulderen til ham for at se om hun gjorde det rigtigt.
|
|
|
Donner Lockwood
•
Magiker
|
Post by Donner Lockwood on Mar 31, 2021 2:32:34 GMT
Donner stillede sig over til Thereza for at se hende skrubbe gulvet. Han fik fugtet sig om læberne, mens han pegede lidt mod hvor hun havde misset en lille plet. Han observerede hende med det samme blik, som et sultent dyr glor på dets næste måltid, ”Meget godt gjort, min pige.” Han bakkede væk fra hende og gik hen til sidst skrivebord. Han åbnede en skuffe og tog en lille tindåse frem med ubrudt forsegling. Bolscher. Han rakte den til hende, ”Her, vores lille hemlighed.” forklarede han hende med et venligt smil. Han havde set hende gøre nok for i dag. Det stod klart for Donner at han nu havde lidt at tænke over.
|
|
|
Thereza Beaumont
•
Elev
|
Post by Thereza Beaumont on Mar 31, 2021 10:31:17 GMT
Thereza var sjældent pligtopfyldende, men når hun vidste at der var noget at hente i sidste ende for hende selv, selvom hendes mor allerede havde en god aftale med manden, så ville hun gerne vise sit værd. Hun ville vise at hun var selvstændig nok til også at lave sine egne aftaler. Hun fik rejst sig fra sin knælende position og tog imod tindåsen med den ubrudte forsejling. Hun så fra den til ham og blændede op i et smil som tusind sole. “Tusind tak, daddy!” Udbrød hun glædesstrålende og strakte sig på tæer for at nå hans kind og kyssede den med sine stadig sukkerglinsende læber. Hun trak sig lidt fra ham og smilede sky. “Jeg er glad for at jeg kunne behage dig med min hjælp,” sagde hun mens hun glattede kjolen lidt mellem fingrene på den hånd der ikke holdt tindåsen.
|
|
|