Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2021 15:51:15 GMT
Det var en interessant lille Madam som Dewey havde fået med sig hjem og tildels virkede hun barnagtig og snotforkælet, men han håbede inderligt på at det det bare var alkoholen der snakkede og faktisk ikke hende. Hun var smuk, helt sikkert men han brød sig ikke rigtig om hendes lidt snobbede rebelske attitude. Jo han elskede da rebeller, men det skulle være mere letsindige så. Alt dette holdt han dog for sig selv, da han ikke ønskede at såre hende, alt i mens han håbede på at se en bedre side af hende dagen derpå. "Wauw ja, så forstår jeg godt hvis du har haft det lidt stramt med det. Er det derfor du har valgt at drikke hjernen ud her til aften? Du lignede helt ærligt en der havde det ret skidt." Kom det roligt fra ham med bekymring i stemmen. Bare der ikke var noget dybere eller at han fik hende til at græde igen. Det var der ikke meget godt i. "Mit råd til dig er at sætte foden ned. Sig at du selv vil finde ham... eller hende du vil giftes med, og så sig til dine forældre, at hvis ikke du har fundet en inden du fylder 25 år, så tager du deres valg." Et sådan tilbud kunne man komme rigtig langt med havde han erfaret og det var netop det han levede højt på nu. Han havde dog ikke rigtig fundet den rette pige endnu, men han havde da stadig to år at løbe på. Han rystede lidt på hovedet af hende, da hun begyndte at snakke omkring myter ved renblod. "Jeg lægger mig ud på sofaen, når jeg er sikker på du er okay." Sagde han med et lille smil. Han ville helst ikke ligge sig ved siden af en pige, der var så fuld som hende.
|
|
|
Thereza Beaumont
•
Elev
Fødselsdag: 12.03.2041
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: England
Bosat: London, England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Årgang: 6. årgang
C-box navn: Darklighter
|
Post by Thereza Beaumont on Mar 29, 2021 16:28:29 GMT
Hun sukkede lidt og lukkede øjnene. Han havde vel ret. "Jah, det kan være jeg skal sige det," sagde hun stilfærdigt for sig selv og begyndte efterhånden at lukke rummet og ham selv ude. Det snurrede dejligt i fingrene og kroppen, som om hun var i en langsom slow-motion selvom hun lå stille. Det var ikke fordi hun havde drukket synderligt meget, hun forstod ikke hvorfor han troede at hun havde det skidt over det, det var mere hendes situation der ikke just begejstrede hende. Hun sneg en arm ud og lod den hænge udenfor dynen i hans retning som en form for skjult håndrækning over han havde reddet hende fra en grusom aften ude i kulden. Hun fnisede dog lidt af hans sidste ord. "Årh hold da op, du får jo ikke pigelus," grinede hun og åbnede et øje dovent på klem for at se ham. Han var pæn, det var der ingen tvivl om, og det var første gang i meget lang tid hun mærkede et lille sug i maven over at se en fyr, både fordi han var sød men også fordi han reelt havde sørget for hendes sikkerhed og hun var ham dybt taknemmelig uden at kunne sætte ord på det i øjeblikket. "Kom nu bare og læg dig ned, jeg er pisse kold, så kunne godt bruge noget varme altså," sagde hun og lukkede øjet igen mens hun trak dynen mere omkring sig som hun lå på siden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2021 18:47:59 GMT
Det var nu ikke pigelus han var bange for, slet ikke. Dem havde han fået rigeligt af gennem tiden. Det var bare mere stemningen der var lidt off. Han havde ikke den vildeste lyst til at ligge i ske med en fremmed pige, som han ikke kendte meget til. Hendes tøj havde været under hans standarder og han fandt det bestemt ikke tiltrækkende, men nu hvor hun lå under dynen så hun alligevel lidt kær ud. Det fik ham til at smile skævt, og efter lidt tid endte det da også med at han rejste sig og satte sig over i sengen, med benene under dynen og ryggen imod muren. Jo dét kunne han godt være med til. Han smilede kort til hende. "Så kom da her med dine druknede pigelus." Grinede han. Han burde nok egentlig have tilbudt hende et håndklæde eller bare tørret hende med magi, men der var noget tiltalende kært over hende som hun lå det halv fugtig.
|
|
|
Thereza Beaumont
•
Elev
|
Post by Thereza Beaumont on Mar 29, 2021 18:53:00 GMT
Hun smilede bredt og bed sig lidt i læben mens han lagde sig til rette ind til hende. Han havde vel også ret til lidt plads i sin egen seng, tænkte hun, og hun rykkede sig en smule, men da hun hørte ham sige at hun kunne komme tættere på strøg hun til ham som var hun en magnet der søgte sin modpol. Hun var stadig kold men hans krop var dejlig varm og det var som om det gled over i hende mens de lå sådan og hun puttede sig lidt mere ind til han, med sine hænder foldet lydigt foran sig og hun pressede sig lidt imod ham og sukkede tungt. Det var svært for hende ikke at tænke hvad der kunne ske mens de lå der og hun åbnede lidt langsomt øjnene for at fange hans blik og fugtede læberne. “Tak, Dewey,” sagde hun lidt tøvende inden hun løsnede en hånd fra foran sig og rakte lidt søgende ud mod ham, op til hans hals hvor dens fingre strøg ham lidt over huden. Varmen begyndte at blusse lidt i hendes kinder. “Du er virkelig god imod mig,” sukkede hun taknemmeligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2021 19:24:52 GMT
Dewey smilede lidt fra sin siddende position i sengen og lod hende hvile hovedet på hans lår. Hun var ret sød når hun slappede af, men hun virkede også som en der forsøgte for meget på opmærksomhed. Havde han mødt hende i byen havde han helt sikkert draget fordel af det, men nu; ikke så meget. Dog skulle det siges at han helt seriøst overvejede at bruge morgendagen sammen med hende og dermed også se hvad for en type hun var. Men han ville ikke udnytte hende her til aften. Han grinede derfor også lidt af hendes kommentar. "Ja, utroligt nok. Havde jeg mødt dig i byen eller til en fest, så havde jeg nok haft travlt med at trække tøjet af dig lige nu" Han smilede og strøg hende over håret. Hun var virkelig smuk under alt det der... okay, han faldt ikke rigtig for hendes påklædning. Måske han kunne foreslå hende noget at Tracys tøj, hvis Tracy lod dem låne lidt af det? Gad vide hvad Benedict Monroe ville sige til det? Dewey mærkede hendes fingre i halsen og smilede ned til hende. "Du giver ikke så let op gør du vel?"
|
|
|
Thereza Beaumont
•
Elev
|
Post by Thereza Beaumont on Mar 29, 2021 19:30:50 GMT
Hun grinede lidt af ham og mærkede fornemmelsen det gav hende i kroppen ved de ord. Det var så typisk hende. Hendes sind var alt for gammelt til hendes irriterende krop, der bare tog alting som et vink med en vognstang. Hun sukkede og så op på ham. “Så gør det, jeg har ikke noget imod det,” sagde hun med et lille suk og pressede sig måske lid mere imod ham. Han havde vel også været ude og drikke og alkohol kunne nogle gange mindske berøringsangsten mellem mennesker. Hun smilede kælent op til ham og blinkede sødt til ham mens hun bed sig lidt i læben. “DEt kan være det kan få mig til at sove lidt, for jeg er slet, slet ikke træt,” sagde hun med et drillende tonefald til ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2021 19:52:36 GMT
Han lænede hovedet tilbage imod væggen og så ud i det mørke værelse. Han kunne tydeligt mærke hendes iver, men stemningen var der bare ikke for ham. Ikke som det var lige nu. Hendes kommentar fik ham til et smile og se ned på hende igen, hvortil han strøg lidt hår væk fra hendes ansigt. "Lad være med at sælge dig selv for billigt. Jeg ved godt du intet har imod det, men måske har jeg. Jeg vil ikke udnytte dig og du skal ikke udnytte mig." han tøvede lidt. det lød virkelig ikke som ham, hvornår var han blevet så pokkert alvorlig?! "Hør, lad os lave en deal. Flirt, fortæl og så må vi se hvor det føre hen. For pokker jeg har lige trukket dig grædende op af en rendesten. jeg vil ikke være dit plaster på en dårlig aften, men hvis du overbeviser mig om at det ikke er hvad jeg er, så skal jeg med glæde give dig en tur i himlen." De sidste ord lød flirtende og man fornemmede godt hvordan han kunne flirte i byen og der slå benene væk under pigerne. Han rømmede sig og rettede sig lidt op. "Så.. fortæl mig noget om dig selv." startede han roligt ud.
|
|
|
Thereza Beaumont
•
Elev
|
Post by Thereza Beaumont on Mar 29, 2021 19:59:43 GMT
Hun lukkede et langt, tungt fnys ud af næsen. Der var aldrig nogen der var et plaster på såret. Havde han mødt for mange dårlige flirts der var dét? Hun borede sit hoved lidt mere ned mod ham og sukkede. “Jeg er datter af Desmond Beaumont og Isobel Darklighter,” sagde hun stille mens hun så frem for sig. “Jeg går på Hoghaven, jeg er ret træt af at være nummer to i alting. Jeg tænker du forstår hvad jeg mener når jeg siger det?” Hun kiggede lidt op på ham og så lidt tøvende på ham. “Jeg skulle giftes med en hjerneskadet mand, jeg må ikke se min mor mere fordi min kusine siger det, og jeg har bare at makke ret,” hun så lidt ned igen og sukkede. “Det var lidt om mig,” hun smilede lidt svagt inden hun lod en latter undslippe sine læber og tog en hånd for at stryge den lidt over hans lår som hun lå op ad.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2021 20:13:26 GMT
Det var virkelig deprimerende ord hun kom med, måtte han indrømme. Ikke lige hvad han havde forventet skulle han være ærlig. han havde nok mere forventet at høre om hendes interesser og hvad hun ville med livet. Ting der viste at hun var et tænkende væsen frem for at offer i en urimelig verden. Han nikkede dog oprigtigt forstående. "Så du vil have samleje med mig, som hævn? eller er det mere for at glemme sagerne?"hun talte helt sikkert ikke sin sag lige nu. Men han begyndte dog at ane muligheder, han skulle bare vide, hvor hun stod hende i det hele. Han gad ikke ligge i med hende i nat og så hun bare forsvandt bagefter, det fik han intet ud af, som det var lige nu.
|
|
|
Thereza Beaumont
•
Elev
|
Post by Thereza Beaumont on Mar 29, 2021 20:18:58 GMT
Hun himlede lidt med øjnene. Hvilken fricking dødbidder var hun endt hjemme ved?? Hun hævede sig lidt op på armen og smilede sødt til ham. “Hævn for hvad? Nej, måske glemme tingene lidt. S*ex er da dejligt, er det ikke? Man behøver ikke have en undskyldning for at gøre det, gør man?” Spurgte hun med et grin mens hendes fingre fandt et cirkulært mønster på hans lår og ikke lod til at ville falde i søvn uden at få noget ud sin vært. Nu var hun gået så langt, og lå her og snoede sig lidt op ad ham for at vise hvad han gik glip af hvis han sagde nej.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2021 20:36:33 GMT
Han smilede af hendes ord. Han var tydeligvis enig med hende og dog helt af en anden holdning. "Jo det er bestemt dejligt. Derfor vil jeg også have hele oplevelsen med. Ikke bare en afstumpet smagsprøve fordi du lige føler for det. Hør her Thereza, hvis du nu flytter din hånd og gør som jeg siger, så lover jeg dig for at du vil få den bedste omgang du har fået længe. og hvis ikke..." han tav kort for lige at give hende tid til at fordøje ordene. "Så får du en tur igen i morgen."
|
|
|
Thereza Beaumont
•
Elev
|
Post by Thereza Beaumont on Mar 29, 2021 20:40:47 GMT
Hun lå stille og lyttede til ham mens hun granskede sit indre. Var det dét hun ville? Der var altid overvejelserne, og altid begrundelserne hun gav sig selv. Det var altid overvejet. Hun havde altid vidst at en kvindes stærkeste våben sad mellem benene, og mange mænd var bange når de opdagede at det forholdt sig sådan og man ikke var bange for at bruge det. Hun tog derfor langsomt sin hånd til sig og smilede op til ham med et sigende blik. “Sådan her?” Spurgte hun sødmefuldt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2021 20:59:08 GMT
Hun flyttede da hånden, men han var helt ærligt ikke helt sikker på, at han forstod det blik hun havde sendt ham. Det føltes ikke helt som om de var på samme banehalvdel her. Hun virkede lusket og som en der havde en hemmelig dagorden. Det var faktisk lidt utiltalende at hun ikke havde mere respekt for sig selv. Hun var en super smuk pige men udstrålingen var bare.... DEr var noget ved hende han ikke brød sig om. En facade måske, men kunne han bryde den? "Ja, og nu så glemmer du alle tanker om at røre ved mig..." han så på hende igen. "og dig." tilføjende han så inden hun begyndte på noget nyt. "luk øjnene." bad han hende så og flyttede sig lidt fra hende men forblev i sengen.
|
|
|
Thereza Beaumont
•
Elev
|
Post by Thereza Beaumont on Mar 29, 2021 21:05:13 GMT
Hun tog en dyb indånding mens hun trak sine hænder til sig og lå lydigt i sengen mens hun bed sig lidt i læben og overvejede sine muligheder. damn it. Hun lukkede øjnene i og trak vejret stille og roligt mens hun lå uden at gøre indtryk til at ville gøre noget, præcis som han sagde. Hun lod alle tanker fare og lå bare og nød freden og roen i sengen og den viden at der var en sød dreng der havde reddet hende. Hun holdt sig helt stille og rolig for ham mens hun overvejede hvad det skulle til for.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2021 21:24:01 GMT
Han smilede som hun lukkede øjnene og i lidt tid lod han hende bare ligge, før han så rakte hånden ud imod hende og blidt strøg hende over kinden. Han sagde ikke noget. berørte hende bare helt blidt over kinden. tommelfingeren strejfede hendes læber og roligt lod han hånden finde vej ned over hendes hals og ned imod kravebenet. Her løftede han hånden og gjorde samme bevægelse forfra helt uden lyd. Da han gjorde det tredje gang, lod han sin tommelfinger kærtegne hendes læber i længere tid, fugtede så sine egne læber og lænede sig ned for at give hende et enkelt flygtigt kys. "Ikke åbne øjnene" hviskede han til hende og lod nu hånden glide ned over halsen og ned til kravebenet, hvor han lod den hvile for nu, ganske lidt på hendes smukke krop.
|
|
|