Deleted
•
Post by Deleted on Mar 22, 2021 11:08:57 GMT
Jackie så ned i bordet og var stille lidt. var det nu også en god ide det hun havde gang i, men så kiggede hun op og smilede til manden. Jo, det det. "Du kan jo bare sige til, når du har fundet en kunde." Foreslog hun så. Helt ærligt, så forventede hun ikke nogen voksen mand ville rende rundt med hende til et selskab, så derfor kunne han da nemt begynde at kigge allerede nu. Der var sikkert meget planlægning omkring det, så måske var det meget fint at få styr på det i god tid det hele. Hun kiggede dog op på ham, ved hans ord. "Demonstration? men jeg har jo ikke tænkt mig at tage de dyre kunder alligevel. Hvordan skulle jeg overhovedet kunne dokumentere det? Du vil vel ikke tage med?" Spurgte hun og mente det da helt sikkert ville blive enormt akavet. Hun mærkede den tunge hånd på sin skulder og sank 10 cm ned i højden, men sagde ikke noget til det. Hvad sagde man overhovedet i en sådan situation?
|
|
|
Matthew J. Darklighter
•
Magiker
Fødselsdag: 08.01.2018
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Status: Legilimens
Seksualitet: Andet
Civilstatus: I forhold
Med: Lucilla Locket
Oprindelse: England
Bosat: London, England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Northern Light Industries
Stilling: Ejer
C-box navn: Darklighter
|
Post by Matthew J. Darklighter on Mar 22, 2021 11:18:12 GMT
Han smilede og trak lidt på skuldrene henkastet inden han slap hende og lænede sig tilbage i sofaen. Læderet knirkede lidt og brød stilheden der summede imellem dem efter hendes ord. Han svang vinglasset lidt og lod væsken drapere sig ned ad siderne i tynde gardiner inden han tog en slurk uden at fjerne sit blik fra hende. Pigebarnet var naivt. Det var glimrende. Ganske glimrende. "Jeg tænkte mere på at være din første kunde, men det ville måske ikke være passende, selvom jeg ville betale lidt bedre end den normale sats for de dyre kunder," foreslog han og satte glasset fra sig på bordet mens han betragtede hende. "Du vil jo gerne have dit Quidditch-udstyr ikke?" smilet fik hans øjne til at glimte i det dæmpede lys i lokalet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 22, 2021 11:39:34 GMT
Jackie så overraskende op på ham længe og lagde hovedet på skrå i undren. "Du? Men... Hvad så du vil tage mig med til en fest? For at se mine evner ad? og så skulle vi..." hun tøvede lidt og smagte på ordene uden helt at være sikker på hun ønskede at sige dem højt. ".. til-bringe natten sammen. Som i... hele mollevitten? Men Sir, jeg er da alt for ung til dig." Konkluderede hun så. Det blev dermed ikke en direkte afvisning, men for Jackie var det så langt ude at han da umuligt kunne mene det i rammende alvor. Det var nok bare en form for dårlig humor. Men hvad hvis det ikke var?!" "Desuden, skal jeg jo passe min skole." Tilføjede hun derfor og håbedede dermed at gå fri af forslaget. Skønt hun virkelig godt kunne bruge nye handsker til Quidditch. Hun så derfor vurderende på manden med nye øjne, men rystede så på hovedet og drak lidt af sit glas.
|
|
|
Matthew J. Darklighter
•
Magiker
|
Post by Matthew J. Darklighter on Mar 22, 2021 11:54:38 GMT
Matthew hævede et slankt øjenbryn af hende. "Igen, jeg sørger for at give de beskeder der skal til for at du kan få fri, det er altsammen en del af kontrakten," han klappede brystlommen med et sigende smil og rakte en hånd op for at stryge en lok af hendes hår bort fra hendes ansigt. Hans fingerspidser strejfede hendes hud ganske kortvarigt. "Og ja, du har jo lige skrevet under på det, så det er sådan dit arbejde kommer til at være for mig, min pige," sagde han med et smil der kunne minde om både triumferende og ømt på samme tid. "Men fint nok, så må jeg jo hellere gemme dem her til du har fået din første kunde om et par uger," han slog et par gange på lommen hvor man hørte galleonerne klirre inden han med et lille suk gjorde mine til at rejse sig men tøvede længe nok til hvis Jackie skulle ombestemme sig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 22, 2021 15:04:50 GMT
Måske var det meget godt lige at prøve det af? Også for at sikre sig, at hun havde styr på hvad aftalen indebar. Men kunne hun tillade sig det her? bare sådan uden videre? Hun ville jo heller ikke rigtig kræve pengene fra ham, før der var reelt arbejde at hente. Men han virkede så insisterende og så da han bankede på lommen så galleonerne raslede sank hun alligevel en lille klump. "Altsåhvis du har noget tøj, eller bare kan nøjes med hvordan jeg ser ud i dag, så kan vi måske godt gennemgå hvad du forventer at det hele."Hun lød en anelse tilbageholden og prøvede virkelig at være høflig og vise sig fra sin bedste side. Mest så han kunne se, at han havde taget et godt valg med hende og også for lige at vinde lidt ekstra points. "Fortæl mig hvordan det foregår."Bad hun så og rettede sig op, for at vise tegn på at hun lyttede og var klar til at lære.
|
|
|
Matthew J. Darklighter
•
Magiker
|
Post by Matthew J. Darklighter on Mar 22, 2021 18:43:21 GMT
Han tog end indånding igennem næsen mens han betragtede hende og idet en servitrice kom ind gjorde han en kort håndbevægelse om at skaffe dem endnu en omgang inden hun kom for tæt på. Han smilede ned til Jackie. “Godt så, lad os sige de her lokaler er det pågældende sted du er til fest med din kunde,” sagde han. “Temaet og anledningen er underordnet. Du er der for at være til for ham, og hvad han end beder om skal du opfylde,” han trak sig en kende fra hende da servitricen endte tilbage hos dem med endnu en ingefærøl og et glas vin mere til ham. Han sendte hende et taknemmeligt smil og ventede på at hun fortrak sig igen til han atter vendte sin opmærksomhed mod Jackie og lænede sig mere ind imod hende. “Vi kan forestille os at I har siddet her ved bordet til middagen og spist, og nu er de andre bordgæster gået og det kun er jer to,” han lagde atter armen fast om hende og trak hende tættere ind til sig mens han så ned på hende, hendes ansigt så nær han næsten kunne mærke hendes ånde og varmen fra hendes krop pulserede imod ham. “Hvad ville du tro er din opgave overfor din kunde?” Spurgte han. “Lad os sige det er den næst-dyreste kunde.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 22, 2021 19:17:49 GMT
Jackie lyttede opmærksomt efter, mens blikket fulgte servetricen der kom med nye drikkevare til dem. Da hun var gået igen så hun på Matthew og prøvede at gennemskue, hvad han ville have hende til. Hun rettede for en sikkerheds skyld på det slidte tøj, bare lige for at sikre sig, at det sad pænt. "Min opgave er at gøre ham glad. Tale med ham måske, få ham til at grine og more sig?" Foreslog hun og vidste faktisk ikke helt hvad det var han ville have hende til. Derfor lidt i et forsøg tog hun fat om sit glas og hævede det imod ham. "Skål sir" Prøvede hun og drak så lidt og så afventende på ham i forventningen om at der nok snart ville komme nogle instrukser.
|
|
|
Matthew J. Darklighter
•
Magiker
|
Post by Matthew J. Darklighter on Mar 22, 2021 19:28:05 GMT
Matthew nikkede og tog sit glas til skål for at møde hendes og drak en slurk. “Udemærket, min pige,” sagde han med et smalt smil der spillede på hans læber over hendes medgørlighed. “Men den næst-dyreste kunde kræver også lidt mere nærvær,” han satte glasset fra sig på bordet og lod diskret blikket glide rundt inden han så tilbage på hende og tog hendes ene hånd for at lægge den på hans knæ og han lænede sig lidt mere ned imod hendes ansigt så hans kind var imod hendes og hans læber mod hendes øre, og hans hånd havde fundet vej til hendes anden kind som han strøg blidt. “Du skal ikke nødvendigvis høres, bare ses, og mærkes,” hans mørke stemme havde sænket sig. Hun måtte vel forstå lidt af hvad spillet gik ud på når hun sagde at hun havde haft en vis form for omgang med drenge. “Dine kunder vil nok gerne opleve dig mere, og kan måske finde på,” han drejede hovedet en smule og hans læber flugtede over hendes kind på hendes hud dog uden at placere et præcist kys, “at være meget tætte til et selskab,” afsluttede han i et kort åndedrag inden han langsomt trak sig tilbage så han kunne se på hendes ansigt og se hendes reaktion til hans handlinger og ord. Alt efter hvor afvisende hun var ville han finde ud af om det var dét værd at vise hende mere af hvordan de dyre kunder skulle behandles. Han kunne vel nemt leje et værelse i kroen for en kort stund til dem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 22, 2021 19:39:25 GMT
Hun lod ha, placere sig hånd på hans lår og som han slap den lagde hun den også bedre til rette, mens hun så lod deres ansigter krætegne hinanden og røre sig blidt. Alt imens han hviskede hende i øret, lod hun forsigtigt og prøvende hånden stryge op og ned af hans lår, og da han så drejede hovedet stoppede hånden kort, for så lige at klemme lidt ekstra til hvor den lå. "Så jeg skal blot sidde til pynt? Sådan her?" Spurgte hun og rankede ryggen lidt, og så lige ud i luften. Kort efter lænede hun sig dog ind imod ham, lagde en hånd meget blidt og silkeblødt på hans kind og lænede sig ind for let at give hans kind et blidt og forsigtigt kys. Derefter rettede hun så op igen og uden et ord fandt hånden tilbage ned på hendes lår og stille begyndte at kærtegne ham."Det tror jeg nemt jeg kan" forsikrede hun ham så og smilede til ham.
|
|
|
Matthew J. Darklighter
•
Magiker
|
Post by Matthew J. Darklighter on Mar 22, 2021 19:54:58 GMT
Hun var lærenem, det var ganske nemt at mærke. Fryden spillede i hans øjne mens han smilede ned til hende og mærkede hvor let hun gav sig under hans kærtegn. “Glimrende, min pige,” roste han hende, “ganske glimrende. Men,” han lod en hånd finde vej over hendes kind igen, ganske lette strøg af hans fingerspidser op over hendes hår og ned langs hendes ansigt til hendes hage hvor han løftede hendes ansigt lidt nærmere sit, “hvad hvis du skulle mere? Hvis din kunde var dyrere? Du kunne få flere penge for at gøre lidt ekstra. Ved du hvad det indebærer eller skal jeg også vise dig det?” Hans berøringer var fjerlette og blide men insisterende og uimodståelige. Hun føltes rar at håndtere.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 22, 2021 20:03:16 GMT
Som den fineste lille dukke sad hun stille og fulgte hvert af hans kærtegn uden at kommentere på noget og med et lille smil på læben, der fik hende til at virke afslappet og nem at have med at gøre. Hvad der foregik indeni hende var ikke til at vide, men tankerne var mange.Hun nød hans rolige væsen og hun følte sig meget vellidt og glemte lidt om omgivelserne og hvad dette her egentlig var. Hun kunne desuden rigtig godt lide at få ros. "Mere? Flere kys?" Spurgte hun roligt som tanken skød ind i hovedet på hende. Hun havde kun kysset hans kind. Måske hun skulle prøve på munden også? Eller ville da være for meget? For han kunne da ikke mene... ikke når de sad der i et offentligt rum, og tænk hvis det var til selskaber. Der kunne man ikke bare gøre den slags ting. ikke uden at blive opdaget hvertfald. "Jeg kan godt gøre mere." proklamerede hun så og så ham dybt i øjnene.
|
|
|
Matthew J. Darklighter
•
Magiker
|
Post by Matthew J. Darklighter on Mar 22, 2021 20:24:23 GMT
Han fugtede sine læber og ville have givet sig hen til hende på stedet hvis ikke det var fordi han vidste at De Tre Koste var et sted for alt for mange nysgerrige øjne og ører, selv når de sad for sig selv bagerst i lokalet. Han smilede derfor lidt og rejste sig med en hånd ned til hende. Galleonerne klirrede lokkende i hans kappelomme. “Jeg synes vi skal gå et mere diskret sted hen hvis jeg skal vise dig mere,” sagde han med et lille glimt i øjet. “Jeg kan arrangere et værelse til os i noget tid og så kan du nå hjem til Hogwarts uden problemer, og måske endda inden Quidditch-butikken lukker, hvad siger du til det?” Foreslog han og de isblå øjne hvilede afventende på hende. Han ville ikke trække hende med når hun nu stod for indkomst til ham i fremtiden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 22, 2021 20:31:39 GMT
Hun vejede ordene i tankerne med for og imod og så bestemt flest gode grunden til at prøve dette af. den klirende lyd af mønter var da også med til at forstærke hele hendes holdning, og gjorde det noget svære at sige nej. Desuden ville han jo nok ikke skade hende. Det ville være tabt forretning på rigtig mange måder. Derfor rejste hun sig og tog imod hans hånd, det var vel sådan de fine gjorde det og hun kunne lige så godt øve sig i at være fin allerede nu. Det var imponerende hvordan han bare kunne planlægge det hele uden noget i det koksede. Det gav hende dog bare en følelse af at han virkelig kunne sine ting. Hvilket også var medgørende til hendes valg. "Okay. Vi mig så hvordan jeg skal gøre tingene."Bad hun og sendte ham et samarbejdende smil og spænding.
|
|
|
Matthew J. Darklighter
•
Magiker