Deleted
•
Post by Deleted on Mar 8, 2021 10:11:20 GMT
Som med et trylleslag var vreden i Freya forduftet som dug for solen og hun smilede kærligt til sin mand. Hun vidste, at han jo blot bekymrede sig omkring hende og nød hvor godt han tog sig af hende. de begyndende ticks havde allerede gjort hende mere udmattet, så det var rart at mærke mandens omsorg. Hun nød derfor hans blide strøg over hendes krop og lukkede kortvarigt øjnene, som han kyssede hende, for så at nikke enigt til ham. "Ja, vi må hellere komme i seng." Hun gik mod sengen og løftede op i dynen for at kravle ind i varmen. "Undskyld min kære, for at jeg hidsede mig sådan op. Jeg elsker dig, det håber jeg du ved." Hun lagde sig ned og søgte over imod ham. "Jeg ønsker bare at vores sønner er glade, ligesom jeg ønsker du er glad." Hun betragtede ham med blikket, hvor det ene øje stadig var lidt ustyrligt, men intet i forhold til, hvad det havde været før. Hun ønskede ikke han var vred på hende over dette og ønskede ikke de ville skulle skilles i morgen med uro imellem sig.
|
|
Quinten Andromedius
•
Magiker
Fødselsdag: 11.01.2018
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Gift
Med: Freya Andromedius
Bosat: Godrickdalen
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Ministeriet Muggleverdenen
Stilling: Finansminister
|
Post by Quinten Andromedius on Mar 8, 2021 10:36:15 GMT
Freyas skift i humør fik Quinten til at slappe af næsten med det samme. Han hævede sin arm for hende, så st hun kunne ligge i hans favn som hun plejede inden sit Hogwarts job. “Du lader følelserne løbe af med dig”, konstaterede han, imens han trykkede hende nærmere for at kysse toppen af hendes hovede. Quintens hånd strøg over hendes skuldre imens han stirrede ud foran sig. Der var massere han skulle tage sig af ved morgendagen. Matthew, blandt andet og deres plan med Desmond. Han vendte sig derfor mod Freya og lod et lille krøllet smil træde frem. “Vidste du at Desmond er varulv?”, spurgte han, en løgn men en som ville glide gennem lærerstaben med den præcision han ønskede. Hans frie hånd var gået igang med at glide ubemærket over hendes skuldre og ned omkring hendes bryst som han blidt tog om for at føle deres form inden han lod gå for at starte om på ny. Det var sjældent at han gav hende fysisk affektion men samtidig vidste han også at hun skullle være borte længe.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 8, 2021 20:31:18 GMT
Om det var Quint der manipulerede med hende, var ikke rigtig til at sige, men hun fandt hvert fald omgående ro i hans arme og nød hans rolige berøringer. Det føltes dejligt og var i sidste ende nok den bedste medicin for hende. At han nussede omkring hende virkede simpelthen så rart at hun kunne glemme alt andet omkring sig. Hun fokuserede på hændernes berøringer, mens hun stille lå og kiggede på ham og lagde en hånd på hans kind og sukkede let. "mhmm.. Det føles virkelig rart." kom det lavmeldt fra hende. At han så skulle blande en anden mand ind i deres hyggestund generede hende og hun hørte derfor ikke ordentlig efter hvad der egentlig blev sagt til hende. "Nå, jamen det er da fint."Lød det derfor bare, før hun nu lod en hånd søge fra kinden, ned over nakken og ned imod brystet. Hun ville gerne kærtegne ham, nyde ham inden hun skulle afsted. Bare lige mærke ham rigtigt inden de igen skulle være adskilt.
|
|
Quinten Andromedius
•
Magiker
Fødselsdag: 11.01.2018
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Gift
Med: Freya Andromedius
Bosat: Godrickdalen
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Ministeriet Muggleverdenen
Stilling: Finansminister
|
Post by Quinten Andromedius on Mar 23, 2021 21:51:23 GMT
Quinten havde lyst til at rulle med øjnene, havde det ikke været for sminkebordets spejl som kunne afsløre hans udtryk for Freya i sin favn. Iblandt var hun alt for let at manipulere, og specielt så snart man gav hende fysisk opmærksomhed. Quinten trykkede endnu et mildt kys mod hendes hovedet og trykkede da til med fingrene på ny. Han overvejede kort om han skulle give sig i kast med qt undersøge hende for at sikre sig at hun var helt okay inden hun returnerede tiæ Hogwarts. Men hendes suk vækkede ham på ny, og langsomt kastede han også Desmond ud af tankerne. Han strøg kærligt begge hænder over hendes krop istedet og med en hurtig bevægelse tvang hende under sig og gav sig til at knappe natbukserne op.
//blackout
|
|