Haru Faa
•
Magiker
Fødselsdag: 20.05.2039
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Homoseksuel
Civilstatus: Forlovet
Med: May Yamchu
Bosat: London
Skole: Hjemmeskolet
Arbejdsplads: Ministeriet for Magi
Afdeling: Overvågning af magiske væsner
Stilling: Personlig assistent
|
Post by Haru Faa on Feb 19, 2021 16:35:41 GMT
Kære Ever Goldstein
Det 2 månede nu, og jeg har ik hørt fra daj sidn nyt år. Jai ved vi har en fårtid samn og du moske ike vil snak med mai grund af det da vi mødts sidste år. Der mang ting jai gern vil fortæl dai,men min familje gør det ik muligt. Jai håber du er lyklig med din pie og du kan finde glæden derved. Det g j o r d e ondt, at s e dai m æ en a n d e n. Men jai ka ik sie nåt til det. Du må forstå. Mit år i Japan var for at lære mai, hva englan ik kun. Min far vel at jeg ska overtae firmaet. så han så det som sin pligt at gør mig rask. Du ved måske hvilken problem han taler om. Du har selv det samme. men du virke også rask. Jai vil ønske jeg kun stadig vær syg. At jeg stadig kun Jai må ik tænk på de. Det gør ont. m a g i s k skade. jai ka ik. åndskyld. Du må ik vis det brev til non men du fortjæner at vid det. jai håbe du kan læs min or. det svær med smerten og skriv i mens og huske hvorn ting hedder på Englsk. Du behøvr ik send nåt tilbae. måske du har travlt med din pie. jai vil bare sie tingene såm jeg ku.
- Din Haru
|
|
Ever Goldstein
•
Magiker
Fødselsdag: 03.01.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Over middel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Nottingham, England
Bosat: London, England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Stilling: Studerende på uni
C-box navn: Hatter
|
Post by Ever Goldstein on Feb 19, 2021 16:58:14 GMT
Hey,
Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, hvis jeg skal være helt ærlig. Du gør som du gør, men jeg har været gennem en lignende behandling (kan jeg forestille mig). Mine forældre var ikke glade for, at jeg var homo, dog mest af alt min mor, og det skulle "ordnes". Men jeg var stærkere end det. Min kærlighed var stærkere end dem. Den er nu smuldret. Og det gør ondt. Meget ondt. Jeg forstår pludselig ikke, hvorfor jeg blev ved med at stå imod. Jeg kunne have været normal i dag, men noget tiggede og bad mig om at stå ved hvem jeg er.
Men jeg har ingen pige. Det var en gammel veninde. Jeg er ikke interesseret i hende på den måde. Men det er selvfølgelig også lige meget, for du skal giftes. Jeg kommer mig vel over det en gang. På et eller andet tidspunkt. Men hvis du virkelig vil stå fast ved det bryllup, så lad mig være herfra.
- Ever
|
|
Haru Faa
•
Magiker
Fødselsdag: 20.05.2039
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Civilstatus: Forlovet
Med: May Yamchu
Bosat: London
Skole: Hjemmeskolet
Arbejdsplads: Ministeriet for Magi
Afdeling: Overvågning af magiske væsner
Stilling: Personlig assistent
|
Post by Haru Faa on Feb 19, 2021 17:19:39 GMT
Kære Ever
Du ik har en pige? Jamen jai så jer køs? Det fik mai te at opgi. Du var min sidste brik for hvem Haru var. Di ka farv mit hår. di ka kræve mig job. Di ka endda lave mig et bryllup, men i mit hjerte var du. Gennem smerten var du. Ellers var jeg brækket før. Det gør mai åndt du har været igemmen smerte, og jei stolt er af du har vundet. Jeg var ik stærke nok. Min far Brugt for mu lar på mai. en ikke-sige- fomu lar. Av. At skriv til dig væger smerten på ny igen, Jai må ik snak me dai. Men du må for stå. Jai ik har valg som andre. Min far han rasende er og ved han at jeg snakker med dig. h a n gør det igen. Jai ka ik mer. min ryg gør ont sta dig. Du vil altid ha en plads i mit hjærte. du ska du vid. kun jeg så . jeg vill ønsk det var aner ledes.
- Haru Din
|
|
Ever Goldstein
•
Magiker
Fødselsdag: 03.01.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Over middel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Nottingham, England
Bosat: London, England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Stilling: Studerende på uni
C-box navn: Hatter
|
Post by Ever Goldstein on Feb 20, 2021 15:14:56 GMT
Hej,
Du bliver simpelthen nødt til at forstå, at jeg ikke kan være din dirty secret. Enten viser du mig, at du vil have mig, rigtigt, eller også stopper vi det her nu. For det gør for ondt på mig. Jeg kan ikke blive ved sådan her.
- Ever
|
|