Deleted
•
Post by Deleted on Feb 18, 2021 21:37:52 GMT
London, England
Kære Dani,
Kan du huske mig? Vi drak ildwhiskey af kaffekopper på Den Utætte Kedel her den anden aften. Jeg skriver på skrivemaskine, fordi min håndskrift er et mareridt, som jeg ikke vil udsætte dig for.
Anyways, vi snakkede om en tur på et Amortentia Bryggeri? Måske du kan huske det? Jeg skrev det ned, inden jeg gik i seng, og kunne dårligt tyde min håndskrift bagefter, så jeg håber, at det var det vi snakkede om? For jeg husker next to nothing fra den aftenen lige nu. Andet end at vi havde det sjovt - håber jeg da. Og vi drak whiskey ud af kaffekopper, but that's it.
Men har du stadigvæk lyst til det? Med mig?
Mvh Theodora Parkinson
PS. Uglen bider!
|
|
Danielle Avery
•
Magiker
Fødselsdag: 03.10.2034
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Over middel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Det Magiske Universitet
Stilling: Studerende
Fritidsjob: Servitrice ved "Den Utætte Kedel"
C-box navn: Bambooram
|
Post by Danielle Avery on Feb 18, 2021 21:48:13 GMT
Min kære, Theodora
Uglen bed. Men trods mit møde med din fjendtlige ugle, så husker jeg dig som værende alt andet end fjendtlig. Selvom jeg heller ikke husker særlig meget fra den aften, så har jeg ikke glemt vores snak om Amortentia. Jeg ville stadigvæk, som jeg også sagde til dig den aften, elske at finde et sted med dig. Faktisk tror jeg nok jeg har fundet et sted i nærheden af York, hvis du er frisk på det? Vi kunne eventuelt mødes denne lørdag. Der regner jeg med at du har fri!
Forresten, så er jeg sikker på at jeg ville kunne lide din håndskrift. Men hvis den virkelig er så ulæselig, som du får den til at lyde, så er jeg selvfølgelig taknemmelig for at du brugte skrivemaskinen.
Underskrevet, Din kære nye veninde, Danielle Avery.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 19, 2021 12:03:52 GMT
Kære Dani,
Sorry, det skulle jeg nok have skrevet i toppen af brevet. Måske han skal have en kasket på, hvor der står at han bider. Det ville nok redde mange fingre. Måske. Jeg må prøve mig frem, så du ikke bliver bidt igen. Men selvfølgelig: Fremover ved du det jo. Jeg undskylder meget på Harolds vegne, men han finder bare menneskefingre så delicious. Jeg tror faktisk ikke, at han kan gøre for det.
Men York lyder godt! Send mig adressen, så mødes vi der! Jeg har lige noget arbejde lørdag formiddag, som skal ordnes, men efter der er jeg frisk! Skal der bookes tid eller sådan noget, så gør du det bare. Gerne efter 12, så jeg kan nå det jeg skal først OG at komme derud.
Når jeg dårligt nok kan læse mine egne hieroglyffer, så tror jeg næppe du kan. Men kan da sende dig et brev engang i håndskrift, hvis du vil.
Mvh Theodora
|
|
Danielle Avery
•
Magiker
Fødselsdag: 03.10.2034
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Over middel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Det Magiske Universitet
Stilling: Studerende
Fritidsjob: Servitrice ved "Den Utætte Kedel"
C-box navn: Bambooram
|
Post by Danielle Avery on Feb 19, 2021 18:27:49 GMT
Kæreste Theo,
Denne gang fik jeg snydt brevet fra Harold, inden han kunne nå at bide mig. Jeg tror faktisk han blev lidt skuffet. Tror du han allerede kan have vænnet sig til smagen af mit blod?
Mød mig på følgende adresse, klokken 3PM, hvor vi får lov til selv at tage en gåtur gennem Amor Amors bryggeri: Amor Amor Brewery, Millstone Yard, Main Street, Shipton-by-Beningbrough, York, YO30 1AA.
Og Theodora, jeg ville elske at modtage noget så personligt som et brev jeg aldrig vil være i stand til at læse.
Vi ses på lørdag! Underskrevet, Dani.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 19, 2021 20:31:23 GMT
Kære Dani,
Det kan meget vel være. Han bider også tit mig bare for at få en smagsprøve på, om jeg stadigvæk smager som jeg plejer. Men vi ses der så!
Mvh Theodora
|
|