Deleted
•
Post by Deleted on Feb 18, 2021 10:02:42 GMT
Kære Paris
Jeg tænkte det måske kunne være en ide at skrive dig et brev. Vores date var bedre end jeg havde forventet, og dog så jeg ingen anden mulighed end at lade den ende bræt. Hvorfor? Fordi rollen som Klanlederens datter somme tider kan ligge tungt på mine skuldre. Dit glade væsen fandt vej til en side, som der ikke er plads til i mit liv. Jeg er nødt til at tænke på mit forhold til klanen frem for alt, og skal jeg følge den ved, som der ligger foran mig, er jeg ikke sikker på om du kan være med. Jeg ved min far har valgt dig som den rette bejler og antager at du dermed vil være god for klanen, men er det sandheden, så vil jeg ikke lade de følelser du har sået i mig vokse. Det vil bare gøre for ondt. Jeg har brug for en jeg kan stole på. En der har min ryg og en, der har de samme holdninger til blodklanen som jeg selv. Hvordan du skulle kunne vise at jeg kan stole på dig ved jeg ikke, jeg kan kun sige, at måden du gravede efter oplysninger kun gør at du tvinger mig i en retning, som kun gør det sværere. Om du overhovedet forstår hvad jeg skriver ved jeg ikke. hvis du gør, må du vide at dette brev skal forblive mellem os. Jeg så noget i dig på vores date, noget der giver mig en forhåbning om at vi vil det samme med klanen, men dog må jeg træde varsomt. Væggene har ører og hvis nogen høre noget forkert, ville det være slut med den rigtige Anastacia.
- Hilsen Anastacia.
|
|
Paris Maverick
•
Magiker
Fødselsdag: 17.03.2036
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Civilstatus: Single
Oprindelse: England
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Det Magiske Universitet
Stilling: Studerende
|
Post by Paris Maverick on Feb 18, 2021 16:19:18 GMT
Anastacia,
Jeg havde faktisk opgivet at høre fra dig igen. Du virkede så skuffet over mig, da du gik, men dit brev har givet mig en forklaring på de bekymringer jeg havde gjort mig. Jeg undskylder dog alligevel, for min måde at grine af dig på. Jeg håber du ved at jeg aldrig kunne finde på at grine nedgørende af en kvinde som dig, eller nogen kvinde for den sags skyld! Det ligger ikke til mig at nedgøre folk, og jeg er oprigtigt ked af at du måske tog det sådan. Det var ikke min mening.
Og til det du siger, når du siger du ikke kan se mig gå på den vej du følger, hvorfor kan du så ikke tillade mig at gøre et nyt forsøg? Hvis jeg ikke kan gå med dig på din vej, så kunne jeg måske i det mindste få lov til at gå på stien ved siden af?
Hvilke følelser har jeg sået i dig, Ana? For ligesom du beder mig om at holde det her brev hemmeligt for andre, så beder jeg nu også dig om at vise mig den loyalitet du viser over for din klan og holde mit brev mellem os. Jeg tror du ønsker at bane vejen for Blodklanen, som din far - men jeg tror du ønsker at gå en anden vej med klanen, end din far vil. Men jeg kunne tage fejl, og det er alt sammen spekulation fra en dum ung fyr, som er nysgerrig på verden og de mange måder vi alle vælger at leve i den på. Især den måde du vælger at leve i den, Anastacia.
Hvis du kunne være interesseret i at mødes en anden god gang, så holder jeg ofte til ved enten Borgin and Burkes eller Det Slagtede Lam.Jeg ville elske at høre dig tale igen.
Din kære ven og bejler, Paris.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 18, 2021 17:31:46 GMT
Kære Paris
Nej, jeg var ikke skuffet. Ikke direkte hvert fald. Nok nærmere bange, hvis jeg endelig skal sætte tillægsord på. Jeg brugte din latter til at komme væk fra en situation, som jeg ikke brød mig om at være i. Jeg har aldrig snakket med nogen rigtig på min egen alder, ikke siden jeg var barn, jeg har aldrig været på en date og aldrig. Ja, det er vidst ligemeget. Du skal bare vide, at jeg bestemt ikke følte mig nedgjort, så du har intet at undskylde.
Jeg beklager hvis jeg anklager dig for hurtigt, men som en del af klanen, tænker jeg umiddelbart, at det er klanens vej du følger? Ellers tænker jeg begge vore fædre nok vil blive utilfreds med dig. Men det er måske en risiko du er villig til at løbe? Hvor min vej er, kan jeg dog ikke fortælle sig på nuværende tidspunkt og jeg vil til enhver tid benægte det, hvis du ender med at bruge mine ord imod mig.
Angående de følelser jeg nævne i mit brev, så burde jeg måske slet ikke nævne dem. De Som nævnt har jeg brug for en jeg kan stole på, og før jeg ved om jeg kan stole på dig, kan jeg intet fortælle. Desuden er det vel også ligemeget. Vi er begge handelsvarer, som bliver købt og solgt af vores fædre. Din bøn kan jeg desværre ikke indfri. Jeg holder gerne brevet mellem os, men den loyalitet jeg har til blodsklanen, fortjener du ikke. Det beder jeg til, at jeg ikke tager fejl omkring. Tro kan flytte bjerge ja, men somme tider kan troen være forkert.
Hør handelsvarer bliver sat på den hylder hvor sælgeren vælger de skal stå. Hvad end så om varen høre til eller ej. En vigtig handelsvare for butikken har intet at skulle have sagt og må blot acceptere sit lod i livet. Vi kan mødes på Lammet i morgen kl. 16.
Ana
|
|
Paris Maverick
•
Magiker
Fødselsdag: 17.03.2036
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Civilstatus: Single
Oprindelse: England
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Det Magiske Universitet
Stilling: Studerende
|
Post by Paris Maverick on Feb 18, 2021 17:45:34 GMT
Kære Ana
Som du selv så fint nævner, så er jeg også selv blot en handelsvare, der står på den hylde jeg bliver placeret på. Men bare fordi nogen siger at jeg skal være en krukke på hylden, må jeg så ikke have lov til alligevel at drømme om at være en vase i stedet? Hvis jeg kunne vælge, så ville jeg helst være en vase – der vokser liv og inspiration fra dem. Vores fædre ville nok være meget utilfredse med mig, hvis det viste sig at jeg var en vase. Så for deres skyld kan de kalde mig en krukke og jeg skal nok opføre mig som den krukke, de ønsker jeg skal være, når de kigger på. Jeg håber det giver mening, kære Ana.
Jeg håber inderligt at der kommer en dag, hvor du føler at du kan stole på mig. Men jeg kan faktisk godt forstå, hvis det aldrig kommer til at ske. Jeg ved ikke om vi har så meget tilfælles, som jeg går og håber eller om vi er fuldkomment modsætninger og jeg bare misforstod den du virkede til at være, da du var sammen med mig på vores date. Du må undskylde, hvis mine forventninger til din loyalitet var for høj. Blodklanen er dit hjem og dit liv – jeg er bare en fyr, du mødte for et lille stykke tid siden.
Jeg er glad for at jeg fik dit brev i tide, og jeg glæder mig til at vi skal ses på lammet senere i dag, klokken fire.
P.s. Jeg blev nødt til at sende dig min fars ugle, da min egen virker til at være træt af mine hastebreve. Hun bed mig. Ikke send noget alt for personligt tilbage, da uglen måske kan lande i min fars hænder.
Din kære ven og bejler, Paris.
|
|