Danielle Avery
•
Magiker
Fødselsdag: 03.10.2034
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Over middel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Det Magiske Universitet
Stilling: Studerende
Fritidsjob: Servitrice ved "Den Utætte Kedel"
C-box navn: Bambooram
|
Post by Danielle Avery on Feb 16, 2021 18:01:37 GMT
Et uglebrev til Jacob Todd . Pergamentet har et fint lilla mærke efter spildt rødvin. Vær hilset Jacobodobus.
Jeg sad på mit kollegieværelse og kunne ikke helt få dig ud af mine tanker. Hvordan har du det gamle dreng? Det er efterhånden noget tid siden jeg sidst skrev en ugle til dig. Sidder armen stadigvæk fast på din krop? Du må undskylde jeg ikke skriver noget oftere, men jeg ville faktisk høre om du måske havde mod på at mødes en dag? Enten til noget kaffe - eller noget vin. Du kan måske se på brevets vinglas-stempelmærke at jeg aldrig siger nej tak til et glas.
Hvis ikke du føler du har overskud, så kan vi godt fortsætte med bare at skrive breve, selvom jeg kan forestille mig det også er besværligt med din arm. Så hvis vi ikke ses, så ønsker jeg dig i hvert fald god bedring!
Kærlige hilsner fra Danielle Avery!
|
|
Jacob Todd
•
Magiker
Fødselsdag: 08.08.2037
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Kollegium: Hufflepuff
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Jacob Todd on Feb 20, 2021 22:18:15 GMT
Brevugle sendt fredag aften kl 17 En mindre Blodplet kan anes i kanten af et hjørne Kære Danielle
Du er snarlig morsom var? Ej det er bare gas. Armen sidder der endnu, det gør mindre ondt, men jeg kommer nok til at have problemer i noget tid hvis ikke for altid. Smerterne er til st holde ud, men hvad kan man forvente når Skt. Mungos skulle gro en muskel ud igen? inder alle omstændigheder skal jeg snart forbi universitetet igen mangler lidt læse stof. Men bare så du ved det har altså ikke glemt sig eller klassen, også selvom det ikke er der mit hjerte ligger. Skal jo ikke være professor. Skal ud og leve livet farligt... som om jeg ikke allerede har gjort det. Første gang af en hippogrif hvor jeg kom lidt for tæt på. Ja ja det var selvforskyldt men altså ikke denne gang med den kimære! Men når alt kommer til alt kan jeg da godt bide på en lille ildwhiskey eller noget. Håber i det mindste rødvinen var god? Når jeg nu slår vejen forbi så kan vi lige slå hovederne sammen. Skulle også gerne se til min søster Stella Todd og håbe at alt er som det skal være og hun klare sig godt. Du ved overbeskyttende bror... (lidt for meget, men sig det ikke til hende)
vi ses snart, og skriv endelig en ugle tilbage! Så kan jeg styrke armen lidt
-Jacob
|
|
Danielle Avery
•
Magiker
Fødselsdag: 03.10.2034
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Over middel
Kollegium: Slytherin
Fritidsjob: Servitrice ved "Den Utætte Kedel"
C-box navn: Bambooram
|
Post by Danielle Avery on Feb 21, 2021 14:17:08 GMT
Kære Jacob,
Hvorfor var der blod på det sidste brev jeg modtog fra dig? Yderst bekymrende, knægt. Jeg håber bestemt ikke at du får problemer for altid, men jeg er glad for at høre at det bestemt ikke har fjernet dit mod eller din passion fra at have noget med magiske væsner at gøre! Det er skide sejt. Jeg synes det ville være fedt at mødes og drikke en flaske ildwhiskey sammen. Min adresse er på kollegieværelset, nummer 937, hvis du skulle være interesseret i at “svinge forbi”, hvis din arm ellers tillader dig at svinge dig. Rødvinen er altid god, forresten.
Du må gerne tage din lillesøster med, hvis hun keder sig! Men det er helt op til dig. Jeg håber bare på at se dig snart!
De kærligste hilsner fra din veninde, Danielle Avery.
|
|
Jacob Todd
•
Magiker
Fødselsdag: 08.08.2037
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Kollegium: Hufflepuff
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Jacob Todd on Feb 22, 2021 0:32:01 GMT
Kære Danielle
jeg kom til at rive hul på såret det klør som bare pokker. Men det er kun en god ting så healer det jo. Men helt ærligt du behøver ikke at lyde som min mor.. just kidding. Der var en grund til jeg blev kaldt Odd-Todd på Hogwarts. Jeg er og bliver en magizoolog. Men chancen for at jeg bliver en Scamander? Næppe! Men man har vel lov at drømme. Så bare rolig min passion forsvinder ikke, selvom jeg da tvivler til tider. 937? Jeg skriver det bag øret, og bare vent lige pludselig står jeg der når du mindst venter det. Om sådan ca.. et par uger. Skal lige have nogle nye trænings øvelser og lidt, men jeg skal nom dukke op! Og helt ærligt min søster? Næh nej hun skal blive hvor hun er og ikke drikke voksen drik og kede sig ihjel når der bliver snakket om magiske væsner. Det er bedst at lade hende være udenfor dette her.
Ses snart - Jacob Todd
|
|