Deleted
•
Post by Deleted on Feb 11, 2021 4:51:55 GMT
Tråd til @carlosortiz Februar - 2058 Skønt Tori var begyndt i terapi hos Matthew J. Darklighter, var hun nu alligevel taget afsted for at få en god aften på Night in heaven. Hun havde lidt følt sig nødsaget til at snige sig ind grundet sin lave alder, men det var lykkes fint og hun nød de mange blikke, der hvilede på hende. En fyr kom da også hen til hende med et flirtende blik i øjet, hvilket hun tog som en god ting. Han tilbød at købe hende en drink, som hun selvfølgelig sagde ja tak til og de fortsatte det næste stykke tid med at snakke og hygge sig sammen. Så pludselig begyndte fyren på at ville have hende med ud på toilettet, hvilket hun til en start høfligt sagde nej tak til, men fyren pressede på og blev ved. Hun nægtede dog at rykke på sig. Det resulterede i at fyren valgte en anden taktik og før Tori rigtig kunne nå at reagere på noget, havde han lænet sig ind imod hende, kysset hende og var nu ved at gramse løb på hende! Tori blev øjeblikkeligt vred over, hvad han havde gang i og stak ham en lussing for at komme af med ham. Det resulterede desværre bare i at fyren blev yderligere sur og trak hende med sig op at stå. "Hør her, Tøs! Jeg fortjener fanme at du knalder mig lige f*cking nu! Jeg har givet dig drinks hele aftenen, og så viser det sig du bare er en latterlig narefisse. WTF!?" Han rev og trak i hende og prøvede nærmest at forgribe hende midt på dansegulvet,skønt hun gjorde at for at stritte imod. "slip mig! dit latterlige svin" Hun knyttede næven, ligeglad med hvad Matthew havde fortalt hende og gav ham en lige i højre. Derpå så hun ned af ham, og det gik op for ham, at der var kommet en hård bule i bukserne. "Du er simpelthen for klam, ved du godt det!" lød det vredt fra hende, men han virkede ikke til at høre hende ordentligt. Eller også var han bare ligeglad. "Du skylder mig fanme som minimum et blæs, for alle de drinks jeg har givet dig, Eller! Du kunne jo give mig en lapdance, privat for mig.. iført undertøj"Folk var begyndt at kigge og selvom Tori var hård, så føltes dette her virkelig pinligt og flovt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 11, 2021 7:55:00 GMT
Carlos var endnu engang på arbejde på Night In Heaven , et arbejde han var utrolig glad for at havde fået det betød meget for ham , han havde dog ikke været ansat der længe men et par uger , der havde været lidt episoder men ikke noget alvorligt , intet man som sagt ikke kunne klare , han var blevet godt modtaget på arbejdet og med hans bygning var han da os en ideel person at havde i døren eller som sikkerheds vagt , han havde forladt døren for at gå i baren og få sig en sodavand , han drak aldrig når han var på arbejde ikke en dråbe alkohol tog han sig når han var på arbejde , fordi han mente han skulle være klar til hvad der ville ske og hvis man havde alkohol i blodet kunne man måske ikke bedømme situationen som man burde "Hej, Carlos skal du bare havde en Sodavand" han kigger på pigen i baren og nikker til hende han tager sin sodavand og kigger rundt på gæsterne det ser ud til at alle hygger sig og det er jo godt
Hans øjne fanger pludselig 2 mennesker der sad ved et bord , hans øjne falder på pigen og han må da indrømme hun ser godt ud for sig selv , han syntes hun virker bekendt men det kan jo ikke passe men han kigger dog på hende og han kan da os mærke han får lidt farve i kinderne , han kigger igen væk og rundt på de andre gæster da han pludselig høre noget der lyder som ballade , hans blik fanger hurtig bordet igen og han ser hvad der sker , fyren er igang med nærmeste at lave et overgreb på den stakkels pige og han går meget hurtig hen mod det det sker da han høre hvad fyren siger til piger , bliver det for meget for ham , han kan mærke hans vrede , men han kontrol det eller prøver på det "Jeg tror hvis du har fået mere end rigeligt og du følger bare med mig" han tager nok lidt hårdt i fyren men det var han ligeglad med , fyren bliver smidt ud og han kigger på ham og siger "Så er du ikke velkommen her igen , hvis du kommer igen er jeg ikke så flink" Han vender sig rundt og går ind igen , han gå hurtig mod pigen som ser noget rystet ud han får hende sat ned på en stol igen ved bordet , han kigger på hende og han kan se hun er rystet og ikke har det helt så godt "Er du ok ovenpå det her" spørger han med bekymring i stemme fordi han mente det og han havde det ikke godt med det der var skete også på hans vagt sådan et dumt svin tænker han ved sig selv mens hans opmærksomhed er vent mod den unge pige "jeg har et kontor vi kan gå ind og snakke på" siger han til hende det kunne jo være hun ville føle sig mere tryg på den måde
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 11, 2021 16:09:08 GMT
Tori havde virkelig ikke brug for at nogen skulle pylre omkring hende lige nu og hun havde slet ikke brug for en, der ikke troede hun kunne klare sig selv. For det kunne hun! Måden han havde gået ind og overtaget var pinlig!”Jeg har det fint. Jeg havde styr på det” hun ville ikke sidde der og blive gjort til offer. Det var hun bestemt ikke. Han kunne lige vove på at... hun så på ham og med et blev hendes bryn rynket let sammen. Han virkede så bekendt. Hvordan vidste hun ikke helt men der var et eller andet over ham. “Du havde ikke behøvet at blande dig at du ved det.” Sagde hun bare mens hun overvejede hvor hun havde set ham før. Quidditchspiller måske? Nej så ville han jo ikke arbejde her. Hmm måske en af de andre gange hun havde været her? hun så dog op og med af ham som han tilbød sin kontor og fnyste så let af ham. “Ha! Så du forventer at du nu kan få noget på den dumme, bare fordi du har reddet mig? Beklager loverboy, sådan fungere det ikke”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 11, 2021 16:59:11 GMT
Han kigger lidt overrasket på hende og under siger hvad det for nogen tanker hun pludselig ham om ham "Jeg passer sådan set bare mit arbejde og vi vil ikke havde sådan noget ballade her" han var en smule overrasket over hende og den tror at han bare ville havde noget af hende det var jo overhovedet slet ikke det der var meningen med det han tilbød , han passer jo sådan set bare hans arbejde og det er han god , han studere hende lidt nærmere og han måtte indrømme han fik jo lidt farve i kinderne igen , fordi hun var bestemt ikke grim at se på og det kunne han jo tydeligt se og det var sådan noget man måtte tage med når man arbejde sådan et sted som han gøre , der var tit mange smukke mennesker der kom til stedet og det måtte han os huske , han kigger på hende igen og er er bare et eller andet over den pige , han er sikker på han kender hende et sted fra "Det kan godt være du er smuk , men det er ikke lige det der ligger bag mit tilbud , jeg passer sådan set bare mit arbejde og hvis du vil snakke så er det tilbudet" han var nok en smule skuffet men os sur på hende over hun kunnne tænke sådan om ham og mens han sad og tænkte lidt gik det pludselig op for ham hvem hun var selvom det var et par år siden han havde set hende "vent det er da Tori er det ikke , fra Ilvermorney ikke , jeg gik der os , men blev smidt ud for at banke 2 drenge der var efter en pige" han sender hende et varmt smil fordi han er sikker på at det er hende og nu mødtes de så igen de var rivaler dengang på hver deres hold , men han havde et kort øje til hende allerede den gang men hun var jo rival så man sagde ikke noget men hun var bestemt ikke blevet grim med årene tvært imod , han kigger på hende igen "Carlos er mit navn Carlos Ortiz" siger han til hende og smiler
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 14, 2021 18:47:11 GMT
Hun hævede et lettere uimponeret øjenbryn som han affejede hende med at passe sit arbejde. "Hvis du passede dig arbejde, så burde du nok se at få fingeren ud og gøre noget, før det bliver et problem." Hun havde bestemt ikke brug for at der skulle komme en og redde hende når skaden mere eller mindre var sket. Overgreb skulle gerne stoppes inden de begyndte. Hun himlede lidt med øjnene af ham og var bestemt ikke imponeret. Hans ord om hendes skønhed fik hende bare til at fnyse lidt, før hun så opgivende på ham. "Vær sød at sig det der ikke giver held i en scoring." Hun tav et kort øjeblik før hun så fortsatte. "Så bare lige for at få det på det rene. Er det kun smukke kvinder du invitere ind på dit kontor, eller havde du bare brug for lige at understrege at jeg var noget særligt. Måske antager du jeg er en dum gås, bare fordi jeg ser godt ud?" Spurgte hun ikke direkte provokeret, men hun ville gerne vide hvad hans hensigter var og særligt hvorfor han skulle være sådan en gentleman når hun selv havde taget sig af problemet. Brikkerne faldt dog lidt på plads, som han fortalte hvem han var. "Carlos? Virkelig. Ja det forklare jo en del. Slog jeg dig virkelig så hårdt i hovedet dengang med den smasher? Jeg mener, du har altid været langsom, men.... Ligemeget.. Så det var derfor du forsvandt før tid?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 14, 2021 18:59:58 GMT
Han kigger noget overrasket på hende og kan mærke han bliver en smule sur over hendes spydige kommentar om hans hurtighed , det var ikke noget der faldt i god jord hos ham og han kunne mærke det på sig selv "Prøv at høre her man kan jo ikke reagere på noget når man ikke ser det før det sker" Han fik nok sagt det lidt mere hårdt end han egentlig ville og det fortryd han bagefter , men hvad ligner det hende at se der og kritiser hans arbejde , hvem tror hun lige hun er og han kan mærke på sig selv han heller måtte komme lidt ned igen for han havde ikke lyst til at skændes med hende "nej der er skam ikke kun smukke kønne kvinder der bliver inviteret med derind , måske skal jeg tvinge dig med derind måske" han siger det med et smil på læben fordi han aldrig kunne finde på det , men han kunne ikke lade være med at give hende lidt igen "Den sad sgu meget godt den smasher , men der er nu ikke derfor , jeg har altid være små vild med dig" siger han og kigger rundt i lokalet og kan se alt er stille og roligt stadig væk , hans øjne fanger hendes
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 14, 2021 20:38:09 GMT
Hun himlede med øjnene på ny. "Nej det kan man nok ikke, men du kunne have grebet ind, da han tog på mig første gang. og ikke have ventet til jeg slog igen." Han fik hvert fald ikke en tak for sit arbejde, det var hun sikker på. Det fortjente han virkelig ikke. Ikke med den indsats. Tori vidste godt hun nok var lidt oppe at køre, men egentlig var hun ligeglad, hun fandt sig ikke i den behandling og havde aldrig gjort det. Hans joke faldt bestemt ikke i god jord hos hende og hun lagde derfor armene over kors og stod så ellers bare og kiggede på ham med et hævet bryn. "Virkelig?" Spurgte hun så rolig og meget uimponeret. "Du kan desuden lige våge på at tvinge mig til noget." Kom det så fra hende. Han skulle ikke tro han kunne få hende til at danse efter hans fløjte. Niksen. Det blev da heller ikke bedre da han så fortalte mere om, hvem han var. "What the.. Følger du efter mig eller hvad? Du har været vild mig mig? Jeg synes da ellers du så ud til at rende efter alle mulige andre." Hun gav ikke det mindste udtryk for om følelserne var gengældte, det behøvede han ikke kende svaret på. Desuden havde de først lige mødt hinanden. Hun skulle ikke stå her og åbne sit hjerte på den måde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 23, 2021 18:21:10 GMT
Han kigger på hende og kan godt mærke hun var sur på ham og han kunne egentlig os godt forstå hun var sur på ham "Hør her jeg er ked af vi ikke fik det stoppet inden det udviklede sig vi skulle havde været opmærksom men det var vi ikke det beklager jeg meget" Han siger det til hende og sender hende et smil for ligesom at vide at han var ked af det og lidt flov over de ansatte ikke havde stoppet det inden det kom så langt som det gjord , han kigger lidt på hende da hun spørger om han følger efter hende , for det gør han bestemt ikke han viste ikke engang at hun var i London "Nej jeg følger ikke efter dig , jeg viste ikke engang du opholdte dig i London , men prøv at hør på grund af det der skete vil jeg gerne på stedets vegne give dig 3 gratis drinks og du kan vælge lige hva du vil" Han siger det men et smil og rejser sig stille for han har jo stadig er arbejde at passe og han måtte heller lige se om alt var under kontrol "Jeg kigger mig lige omkring , hvis du alligevel syntes du gerne vil snakke så tager du bare fat i mig" han går ligeså stille væk fra bordet og op i baren hvor han giver besked på at hun har 3 gratis drinks
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 1, 2021 5:10:39 GMT
Okay, så i det mindste prøvede han da at gøre op for sin fejl. Han var bare så... Pisse irriterende lige som dengang på skolen. Hun gad ikke snakke med ham, det ville hun bare ikke, men så som han gik åbnede hun alligevel munden for at sige et eller andet, men hun anede ikke hvad det skulle være. Det var meget pænt af ham, at han gav hende 3 gratis drinks som kompensation for idioten der havde gramset på hende. Hun tøvede kort og gik så op i baren for at gøre brug af aftalen og få den første drink, alt imens hun holdt øje med Carlos.
Hun sukkede lidt greb fat om drinken og gik tilbage over imod der hvor han nu stod. "Hej." kom det bare fra hende før der så opstod en pause. "Du øhm... Det er rart at se dig igen." endte hun så med at sige og drak lidt af sin drink, mens hun overvejede om hun bare skulle drikke sig pløre fuld og så tage med ham hjem. Det var værd at overveje!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 4, 2021 18:02:52 GMT
Han står lidt i sin egen verden , da han høre en stemme sige noget til ham
han vender sig om og smiler til hende da han ser hvem det er
"Det er os virkelig dejligt at se dig , havde aldrig troet jeg skulle se dig igen"
han siger det med en varm og et smil på læben , der ikke er til at tage fejl af
det er sandt det han siger , han havde aldrig troet han skulle se hende igen
slet ikke efter han blev smidt ud fra Ilvermorny efter det slagsmål
"Ehmm angående det jeg sagde så ja det passer , jeg var vild med dig
allerede da vi gik på Ilvermorny men da du var rival fra et andet Quidditch hold
fik jeg aldrig nogensinde muligheden for at fortælle dig det"
han kigger på hende for at se hvordan hun mon reagere på det
han ville egentlig bare gerne snakke med hende igen og det var
rart at hun kom hen til ham og snakke med ham , han smiler til hende
"Jeg beklager endnu engang det der skete" siger han så og smiler
fordi han ved godt hun sikkert nok kunne klar sig selv
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 5, 2021 20:01:08 GMT
Tori rynkede bryne og så på ham med undren i blikket. "Allerede dengang?!" Hun så spørgende på ham. Det var lige lidt for ærligt i forhold til hvad hun havde brug for lige nu. De havde ikke set hinanden siden skolen, kunne de ikke nøjes med en snak eller var hans plan at bage videre på hende, hvor den anden gæst havde sluppet? Det kunne sikkert ligne ham. "Vil du ikke give mig en stærk drink? Det har jeg virkelig brug for!" svarede hun så bare og så ud over de mange gæster der var dukket op denne aften.
|
|
|