Warren Blackwood
•
Magiker
Fødselsdag: 27. 07. 2039
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Universitetet
C-box navn: Chrille
|
Post by Warren Blackwood on Feb 4, 2021 16:39:42 GMT
- Brev sendt til Angelique på Hogswarts. 4. feb. Kære Angelique Darklighter
Jeg tænker på vores møde i Hogsmeade. Jeg tror du glemte noget hos mig, men bare roligt jeg skal nok passe godt på det. Et så skrøbeligt hjerte skal vel helst have kærlighed for ikke at briste. Nu er du sikkert fornærmet. Måske, jeg kan vel altid håbe. Angie, jeg skriver til dig om vores sidste møde. Du rørte noget i mig den dag, noget som jeg forstår vil kræve at blive holdt skjul under div. slag, lussinger og hårde ord. Men jeg så dig Ang. Forstår du nu hvorfor jeg har ville kysse dig så længe? Forstår du nu hvad jeg mener med min snak? Jeg tænker på din fine lille krop, med mine arme omkring sig. Jeg vil holde dig tæt og elske og nyde dig. Om så du er nødt til at slå eller sparke mig, og jeg råbe af dig. Jeg forstod hvad du gjorde den dag og mine ord var kun i mulighed for at hjælpe dig. Jeg ved ikke om din far kan læse breve gennem dit hoved, derfor startede jeg med en kommentar jeg ved du hader. Jeg ved du til sidst vil blive min. Jeg ved at du vil drømme om mig om natten og så lækker som jeg er, hvordan kan man så andet? Forsøgt hermed en skriftlig lussing, for at brevet indhold bliver hos dig. Er der noget, så tag fat i min bror.
WB
Nb. Brevet her vil gå op i flammer efter 20 min så pas på fingrene, jeg kan jo ikke have du brænder dem på andet end mig
|
|
|
Angelique Darklighter
•
Elev
Fødselsdag: 17.07.2041
Seksualitet: Biseksuel
Årgang: 6. årgang
Fritidsjob: Basker for Slytherin Quidditch hold
|
Post by Angelique Darklighter on Feb 4, 2021 18:08:00 GMT
- Brev sendt til Warren Blackwood på DMU. 4. feb. Kære Blackwood,
Af alle perverse røvhuller der findes, er dit nok det mest velformulerede som har besudlet min ugles næb. Jeg vedhæfter hermed en klump sæbe, venligst vask dine fingre og din mund til næste gang. Dog må jeg indrømme at ’skrøbelig’ er det sidste ord, som jeg personligt skulle anvende om Slytherins tidligere angriber, hvis stærke arme fik mig at glemme Hogsmeades utilgivelige kulde. Jeg længder efter at føle dem på ny, og måske en nyvasket mund mod min? Du må være synsk, for mine drømme og tanker cirkulere blot om dig. Måske du skulle blive spåkone i stedet? Jeg forstår dine gerninger, og jeg priser mig lykkelig for at du forstår mine. Jeg glæder mig til den dag, hvor vi skyldfrit kan overgive os til hinanden som Mr. og Mrs. Blackwood. Indtil da, modtager jeg din skriftlige lussing med stolthed og jeg håber at du modtager min. Jeg elsker dig. Forsøgt lussing følger.
AD
Ps. Jeg kan nævne mindst 100 ting som er varmere end dig, men intet jeg hellere vil brænde nallerne på end du. Mit brev gør det samme.
|
|
|
Warren Blackwood
•
Magiker
|
Post by Warren Blackwood on Feb 6, 2021 19:59:23 GMT
Modtages 6. feb. lige før sengetid.
Hej Snuske
Jeg vil som det første gerne takke for dit kompliment. Jeg vidste jeg havde en særlig plads i dit hjerte. Mund og hænder er hermed vasket. Ikke lige en smag, jeg foretrækker, kan du ikke sende noget sæbe næste gang med smag af mint? Eller måske brombær? Rose er ikke lige mig. Så nu hvor min mund OG mine fingre er rene, hvornår kan jeg så få lov at se dig igen ;-> Jeg ville elske at kunne holde om dig igen, det håber jeg du ved. om så jeg bliver nødt til at tage en lussing for hver gang jeg gør det, så håber jeg du kan tælle til 1000, hvis ikke mere. Angie, du er mere fantastisk end jeg først så, og jeg håber på der er mange ting på skolen jeg endnu har glemt, så jeg kan hundse med dig til og fra Hogsmeade. Du ved jeg ejer dig, at ud er på vej til at blive mig, og så kan din far intet sige. Bare vent. Snart gør jeg mit tydelige krav på at du er mig, så forventer jeg et ja fra dig.
- WB
NB: Pas på fingrene, jeg vil gerne have de er intakte.
|
|
|
Angelique Darklighter
•
Elev
|
Post by Angelique Darklighter on Feb 6, 2021 20:24:32 GMT
Modtages d. 6 Februar, straks efter sengetid. Blackwood.
Ti stille, du er skrækkelig at høre på. Hermed er sæbepreferencer taget. Lader husalfen vide at det er din foretrukne spise. Jeg har bestemt mig for, at beholde hvad du har glemt på skolen. Din Quidditch t-shirt er en perfekt natkjole, den dækker præcis
Hvem ved hvad jeg vil sige i det øjeblik? Jeg forventer mig en overbevisende tale.
Godnat Warren
Din Angie
|
|
|
Angelique Darklighter
•
Elev
|
Post by Angelique Darklighter on Feb 6, 2021 22:30:37 GMT
7 Februar, midnat.
Blackwood.
Jeg beklager hvis Esra vækkede dig. Det er hastende, ellers havde jeg aldrig skrevet dig om natten.
Min far har opdaget os. Forlovelsen er ikke brudt. Det er på min bekostning. Mød mig i morgen eftermiddag foran DMU.
Min far vågner let, så behold Esra under natten og svar på noget andet end dette brev. Han vil sikkert læse med når Esra kommer tilbage.
- A.
|
|
|
Warren Blackwood
•
Magiker
|
Post by Warren Blackwood on Feb 11, 2021 4:27:36 GMT
7 Februar, Morgen
Darklighter! Du skylder mig, at give mig min quidditch trøje næste gang vi ses! Bare tanken om hvor den er, får mig til at tænke en masse ting om dig, som end ikke din far vil bryde sig om at høre. Jeg håber du er mere forsigtig med mine ting, Alle mine ting. Nogle af dem er som sendt fra himmel og de fortjener at blive passet på. Så vær forsigtig tak. Jeg skal bruge mine ting, og det er snart, så jeg ville sætte pris på hvis du snart afleverede dem. Du kan finde mig på DMU
-Blackwood
|
|
|
Matthew J. Darklighter
•
Magiker
Fødselsdag: 08.01.2018
Magisk niveau: Høj
Status: Legilimens
Seksualitet: Andet
Civilstatus: I forhold
Med: Lucilla Locket
Oprindelse: England
Bosat: London, England
Arbejdsplads: Northern Light Industries
Stilling: Ejer
C-box navn: Darklighter
|
Post by Matthew J. Darklighter on Feb 11, 2021 12:06:39 GMT
7 februar formiddag
Mr Blackwood Tilgiv min datters mangel på punktlighed for at overbringe dine ejendele. Jeg sender med hende en undskyldning for hendes opførsel og eventuel overlast dine ting måtte have lidt i hendes varetægt. Hun vil være at finde ved DMU i eftermiddag klokken 13, og forventes hjemme igen kl.22. Som det fremgår af kontrakten mellem jer er jeres samvær stadig begrænset til overfladisk intimitet, dog får du her, sort blæk på beige pergament, tilladelse til at udveksle kys - udelukkende på munden, som tegn på velvilje fra min side af overfor jeres trolovelse. Jeg vil også i samme anledning tilbyde dig at deltage i en forestående fest her i palæet. Festen er hovedsageligt forbeholdt familiemedlemmer og ansatte i mit firma. Din deltagelse ville glæde mig og sikkert også min datter.
Hav en god dag og bring min datter sikkert hjem på det aftalte tidspunkt.
- Lord Darklighter
|
|
|