Deleted
•
Post by Deleted on Feb 1, 2021 22:04:12 GMT
Tråd til Caspian "CJ" JacoboFebruar - 2058 Outfit
Der var gået nogle måneder siden at Jones Axel Turner havde trukket hende med ned på stedet, hvor hun nu havde fået arbejde. Der havde dog ikke været tid til at møde op på jobbet endnu, da hun skulle passe sin skolegang på Hogwarts, men nu var der heldigvis blevet plads til det, så hun tog ind for at møde sin nye chef og finde ud af hvad det alt sammen var for noget. Hun håbede lidt på det ville gå lidt bedre nu hvor hendes far ikke var med, men det måtte tiden vel vise? Hun nåede stedet og tøvede kort før hun så endte med at gå ind. Hun søgte op i baren som det første, hvor hun spurgte efter Caspian. Hun ville gerne tale lidt med ham ingen hun begyndte selve arbejdet.
|
|
Caspian "CJ" Jacobo
•
Magiker
Fødselsdag: 26.11.2038
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: England, London
Bosat: England, London
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Night In Heaven
Stilling: Ejer
|
Post by Caspian "CJ" Jacobo on Feb 6, 2021 21:15:58 GMT
CJ havde snakket med dørmanden om, at der ville komme en ung pige i dag, for at arbejde for ham, så dørmanden ville lukke hende ind. Sikkerheden på stedet var høj, da han delte sin fars meninger og holdninger. Medarbejderne, uanset stilling, skulle føle sig sikre mens de arbejdede. Prostitution var derfor heller ikke lovligt på stedet, eller nogen som helst andre steder for den sags skyld. Han sad inde på sit kontor og prøvede, at få styr på nogle papirer, da en af bartenderne kom ind og fortalte der stod en ung pige. Han nikkede og takkede bartenderen. Han rejste sig fra sin stol og gik op til baren, "Hej Cristal," hilste han venligt og sendte hende et smil, som passede til hans toneleje. "Hvordan har du det?" spurgte han roligt.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 11, 2021 5:00:38 GMT
Det var ikke længe Cristal skulle vente før Caspian kom hen til hende, og som han hilste på hende så hun en anelse skyldbetynget på ham. "Hej... øhm.. jeg... Det sidste møde vi havde. Normalt er jeg ikke sådan et pattebarn. Min far er en f*cking idiot og tror han kan bestemme alt."Det var hende måde at give en undskyldning på og lidt samtidig også fortælle, at hun var lidt flov over hvordan hun havde opført sig sidst, men at sige det direkte til nogen, det var ikke rigtig noget hun gjorde sig i. "Jeg har det vel fint. Hvad øhm... HVad er det du vil have mig til? Af job altså?" spurgte hun. Hun havde helt ærligt ikke lyst til at snakke følelser og velbefindende med en hun ikke kendte og som var tæt forbundet, eller hvis far var tæt forbundet med hendes far. Det var bare ikke en mulighed som tingene var lige nu. Hun skulle bare tjene de latterlige penge og så videre! Hun var dog langt fra sur eller uhøflig overfor Caspian, hvilket også fik hende til at virke som en helt anden person, end hvad han havde mødt sidste gang.
|
|
Caspian "CJ" Jacobo
•
Magiker
Fødselsdag: 26.11.2038
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: England, London
Bosat: England, London
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Night In Heaven
Stilling: Ejer
|
Post by Caspian "CJ" Jacobo on Feb 15, 2021 15:10:51 GMT
CJ lod det venlige smil forblive på hans læber, "Well, det kan han teknisk set også, indtil du bliver myndig, men når det så er sagt, så skal du ikke tænke på det. Vi er som en familie her. Alle der arbejder på Night in Heaven, er her fordi de har lyst og ikke fordi de er tvunget," fortalte han med en form for stolthed i sin stemme. Selvom det var hans far som havde bygget stedet op fra bunden, så havde CJ boet i lejligheden oven over siden han var blevet født, så han følte også stedet var hans. Det var det jo så sådan set også nu, hvor hans far var rejst. De havde dog stadig en god kontakt. Han gjorde et let kast med hovedet, som tegn til hun skulle følge med, "Jeg vil starte med at give dig en rundvisning. Du er under 21, så du må ikke stå i baren og jeg vil heller ikke se dig oppe på scenen, for at strippe," svarede han roligt, selvom han selv havde strippet før han var blevet myndig, men det havde på det tidspunkt været hans fars sted, så der havde han haft nogle andre fordele. "Jeg tænker du kan rydde af bordene, tage imod bestillinger og give dem videre til bartenderne. Du kan gøre rent og måske med tiden, hjælpe pigerne i omklædningen," fortalte han, som han gik mod baglokalerne, for at vise hende rundt.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 18, 2021 9:43:17 GMT
Cristal lyttede til hendes nye chef og alt han forklarede. Hun kom dog til at fnyse lidt over de næsten komiske ord. Havde hendes far virkelig lige fået hende ind i en en "ny familie". "Så med andre ord bliver I min nye familie? du og resten der er her. Hvad er reglerne så omkring det?" Der ville helt sikkert være regler forbundet med den slags, for at det ville kunne fungere. Ikke at hun havde planer om at date en bartender eller noget, men det var vel meget godt at kende rammerne fra start. Hun fulgte med ham uden at sige så meget, men overvejede dog hvor gammel en fyr som ham måtte være? Han så ikke super gammel ud, men virkede stadig meget voksen i sin udstråling. Det var ret interessant. Grim var han nu heller ikke. "Stripper du også?" Spurgte hun tankevækkende og uden at tænke over om det var upassende til sin kommende chef. "Men jeg skal altså bare rydde op? Og når jeg bliver myndig?" Hun kunne ligeså godt være forberedt. Ville hun miste jobbet eller blev det krævet af hende så at hun skulle smide tøjet som de andre. Så rynkede hun brynene. "Hvad mener du med at hjælpe i omklædningen?"
|
|