Gabriel Jacques Darklighter
•
Magiker
Fødselsdag: 17.10.2038
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Over middel
Status: Willieblod
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: England
Bosat: London, England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Den Utætte Kedel
Stilling: Bartender
C-box navn: Darklighter
|
Post by Gabriel Jacques Darklighter on Feb 3, 2021 15:27:03 GMT
Gabriel udstødte en kort latter. "Oh god, nej tak, jeg skal ikke have mit navn vist nogen steder," sagde han med hænderne holdt op foran sig som for at afværge hendes tilbud fysisk. "Jeg ville jo ende med at blive mål for en masse dumme tilhængere af Desmonds fanklub. Jeg tror da han har en, ellers ville han ikke være blevet minister, right?" han grinede kækt til hende inden han fyrede op for endnu en dragewhiskey og tømte den i ét drag. Han skævede til det lille monstrum af et kukur. Han var sådan set fri nu. Han så tilbage på hende med et lille smil. "Skal jeg ikke snuppe en flaske et eller andet til os så kan vi sætte os op ovenpå og snakke videre? Min vagt er færdig," han pegede over skulderen til den næste bartender der kom ind og gav ham en kort hilsen inden de gik ud bagved for at gøre klar til vagtskifte.
|
|
|
Aaliyah Meadow Stainthorpe
•
Magiker
Fødselsdag: 22.04.2031
Blodstatus: Halvblod
Seksualitet: Heteroseksuel
Oprindelse: Scotland
Bosat: London
Kollegium: Ravenclaw
Arbejdsplads: Londons gader
Stilling: Prostitueret
Fritidsjob: Varulvejæger
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Aaliyah Meadow Stainthorpe on Feb 4, 2021 18:34:39 GMT
Et mindre grin kom frem på hendes læber og stirrede på den såwhiskey han havde sat frem til hende. Hun tog fat i glasset og tømte det i et drag, inden hun satte glasset tilbage på bordet. “Åh du mener dem der tror han er manden med ren mel i posen? Ja du har nok ret” kom det fra hende og foldede det lille stykke serviet sammen og lagede ned i sin jakkelomme der hang så pænt. Ingen skulle få ideer om st se den serviet, og hun var klar til at forsvare det. Lige så vel som hun gjorde på gaden hvis der var behov for det. Endnu engang kiggede han på det kukur som der var noget han skulle nå. Hun lagde hovedet lidt på skrå som ha;sagde noget der rent faktisk overraskede hende. Dog kunne hun ikke lade vær med at smile en anelse. “Hvis du insistere skal jeg da ikke tage det fra dig.” Kom det fra hende. Nok kunne hunsælge sig selv men ærligt så kunne han jo ikke vide om hun også var journalist. Folk havde det jo med at have to arbejdet til tider. Hun tømte vinglasset og satte det på bareninden hun hoppede ned af den høje stol, så hendes barm hoppede lidt i den lidt løse kjole. “De føre vej hr. Darklighter” kom det fra hende og fik hen for enden af baren efter at have taget sin jakke.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Gabriel Jacques Darklighter on Feb 7, 2021 13:19:59 GMT
Et bredt grin gled over hans læber inden han greb en flaske norsk slåen gin, og et par glas inden han traskede ud fra barområdet og over imod trappen der ledte op til overetagen. "Jeg har sørget for at have et lille værelse heroppe som jeg kan bruge hvis jeg skal overnatte. Jeg har af og til tidlige og sene vagter i forlængelse af hinanden, så det har været rigtig rart at kunne have en seng at crashe i når man havde brug for det," forklarede han over skulderen til hende inden han kom til det sidste værelse og skubbede det op. Det var ikke det pæneste rum, tapetet skallede lidt af og trægulvet kunne trænge til en kærlig hånd, men sengen var fin samt skrivebord og tilhørende stol og et lille tilhørende badeværelse. "Hvordan er du kommet frem til den her historie?" spurgte han mens han stillede glassene på bordet og skænkede den stærke drink til dem begge. Det var i dette øjeblik han ønskede at have sin fars veritaserum. Der var noget interessant over pigen men han var også varsom med hende.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Aaliyah Meadow Stainthorpe on Feb 7, 2021 18:42:20 GMT
Hun kiggede lidt på ham og dulgte med ham som han bevægede sig. Hun kunne sagtens finde vejen ud hvis det blev for meget, men indtil videre... nej lad bare spillet blive spillet, hvis hun kunne få lidt mere information ud af ham så var det en positiv ting. Specielt hvis den eneste vej var alkohol. Hun stirrede lidt frem for sig som han snakkede og forklarede. Egentlig var hun ret så lige glad, hun havde knalder i det ser var værre end dette her. Ikke at hun regnede med at hoppe på ham, specielt nu hvor hun ikke havde udgivet sig for at være prositueret. Men det var vel et undercover job at være journalist, så det var kun en halv løgn. Hun trådte ind i rummet og kiggede lidt rundt. Det var snavset, slet ikke særlig pænt, præcis som nogle af alle hendes kunder boede. Så det gjorde hende ikke det mindste. “Måske man skulle ordne rummene på et tidpsunkt” kom det fra hende og satte sig ned på den halv hårde seng. Den kunne i hvert fald godt være blødere, men igen det var slet ikke så slemt som man kunne regne med. “Kæreste lille ven.. en journalist afsløre aldrig sine anonyme kilder, det burde du vide som søn af en Darklighter.” Kom det fra hende og stirrede lidt på de glas han hældte op.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Gabriel Jacques Darklighter on Feb 7, 2021 18:52:41 GMT
Rummene var heldigvis ikke hans ansvar men han gav hende ret med et skuldertræk og satte sig på sengekanten med glasset imellem de slanke fingre. Han cirkulerede drinken et par runder i glasset og tog en slurk. “Nu er det heller ikke dine kilder jeg er interesserede i,” svarede han og så sigende på hende. Selvfølgelig var alle kilder anonyme, og det var ikke så meget det han var interesseret i. “Jeg tænkte mere på hvad for et blad Klarsyn er siden de er nystartede og tør lægge sig ud med ministerielt ansatte,” forklarede han en smule mere henkastet. “Har I juridisk bistand til hvis tingene løber løbsk? Vil I være det nye Profettidende? Hvor har jeres redaktion hjemme? Hvis jeg nu gerne vil ændre noget i mine udtalelser,” fortsatte han inden han atter tog en slurk af sin drink og betragtede hende afmålt. Der var meget der pegede i retning af at hun ikke var en journalist, men han var ikke én der ville springe til konklusioner med mindre hun ikke kunne svare tilfredsstillende på hans spørgsmål.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Aaliyah Meadow Stainthorpe on Feb 9, 2021 10:41:29 GMT
Hvis ikke det var kilderne han var interesseret i hvad var det så? Var der noget bestemt han ville vide som hun ikke kunne sige og måtte lyve sig til? Ja det var det sikkert nok, og ganske rigtigt fik hun besvaret sit eget spørgsmål. Hun fortsatte sin smilen omlagde hovedet en anelse på skrå. “Som jeg sagde tidligere, så arbejder klarsyn omkring politik, og det at folk fra andre lande sætter sig ind i den engelske politik. At din eks-onkel så har nogle... hvad skal man sige... så kaldte varulve rygter er blot et lille sidespring, og kan være en ting der fælder ham hvis han nu er i en flok af en art med andre varulve.” Hun stirrede på ham og var allerede træt af at han stillede nye spørgsmål. Spørgsmål han ikke skulle stille, egentlig var han smule nysgerrig for en lille knægt at være. Det kunne skabe store problemer hvis hun ikke trådte varsomt. “Som en del af teamet på klarsyn, kanjeg afsløre at vi blot er et lille blad med et par enkelt journalister. Vi har ikke noget kontor endnu, og det er svært at få det hele til st løbe rundt. Men vi prøver. Når det så er sagt så må man gå til hovedet eller halen for at få sine kilder bekræftet eller afkræftet. Da du eller din far var den nærmeste jeg kunne snakke med og evt få lidt insider viden omkring Desmond var det bedre at snakke med en af jer først. Hvis du vil ændrer noget i dine udtalelser kan du altid kontakte mig og vi kan aftale et møde.” Han var det mest irriterende barn hun lige kendte. Hvis han skulle spille så klog og advare en fyr som Desmond kunne det skabe problemer. Derfor måtte hun træde varsomt i det hun sagde. Om det så stillede ham tilfreds eller ikke stillede ham tilfreds. “Ser du vi få journalister har jobs ved siden af dette her, vi skal jo også have Max på bordet ikke?” Kom det fra hende og fortsatte sit høflige smil.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Gabriel Jacques Darklighter on Feb 9, 2021 14:23:01 GMT
"Ah så sådan et indie blad," sagde Gabriel mens han nikkede forstående. Han købte det ikke helt men hvad fa'en. Hun var interesseret i varulverygter. Måske hun var jæger eller sådan noget? Det skulle han ikke blande sig i. "Desmond var altid lidt sær," nævnte han mens han skævede til hende over kanten af drinksglasset. "Jeg ved at min far og hans ven Quintin Andromedius havde en del med ham at gøre i deres yngre dage, det var den måde han blev introduceret til min faster på." han tog en slurk af sin drink og satte glasset fra sig på bordet hvor han sad. "Hvornår regner du med at din historie bliver publiceret?" spurgte han denne gang en kende mere nysgerrigt end mistroisk.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Aaliyah Meadow Stainthorpe on Feb 13, 2021 14:16:43 GMT
Hun kiggede på ham og lagde hovedet lidt på skrå inden hun nikkede kort. Det var egentlig utroligt at han havde lokket hende med her op på et værelse og så fik hun ikke engang tilbudt noget billigt vin der smagte af rævepis. Hun rettede hovedet op og kiggede på ahm inden hun nikkede lidt igen. “Denne faster, er det en man kunne tale med?” Hun kendte ikke Darklighter familien, eller deres måde at holse ting hemmeligt på. Forhåbentlig kunne hun få lidt mere af vide omkring Desmond inden hun gik til Jasper. “Ser du jeg skal have alle kilde på plads. Denne historie er stor, og den kan desværre ende ulykkeligt for Desmond hvis jeg får de rette ting på plads. Det kunne ødelægge hans karriere. Men det ville sætte vores minister for magi i en position hvor han må gøre noget. Det er den største sag vi nogen sinde er stødt på.” Kom det fra hende og satte en ben over det andet så man stort set kunne se op 8 skridtet på hende, men det rørte hende ikke. Den; unge knægt kunne kigge hvis han ville, det kostede jo ikke lige frem noget, og han havde næppe prøvet ret meget.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Gabriel Jacques Darklighter on Feb 13, 2021 14:30:57 GMT
Gabriel hævede et øjenbryn ved synet af hende. Det var ikke just sådan han forestillede sig en journalist opførte sig overfor en kilde. Han måtte bide sig i læben og sank en usynlig klump inden han vendte tilbage til emnet. "Min faster kan du sagtens få en snak med. Hun er kurator for Northern Lights Industries og arbejder i hovedkvarteret i vestfløjen i min fars palæ," sagde han og drak en slurk gin inden han satte glasset fra sig på bordet og lagde armene over kors. "Men nu er min tid vidst også ved at være gået," bemærkede han som en hentydning til at han efterhånden var begyndt at tvivle på hendes stilling som journalist. Hun måtte tage hvad hun havde fået og bruge til hvad end det handlede om. Han gik hen til døren og åbnede den som en stiltiende måde at bede hende om at gå på. "Jeg håber du får hvad du har brug for af informationer," sagde han uden at se på hende igen.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Aaliyah Meadow Stainthorpe on Feb 13, 2021 15:12:53 GMT
Ikke på. Iklåd om hun ville sætte benene tilbage på et palæ. Aldrig i livet om hun ville ind i den forestilling om at rige mennesker var bedre. Nej så ville hun hellere gå til Desmond Beaumont selv. Det sidste hun ville var at forvente en samtale om noget så simpelt sim dette her. Hun ville blive set ned på hvilket hun ikke havde noget imod. Men hun vil på ingen måder sætte sig for at komme ind i et rigmands palæ igen, den tid fravriste forbi. Bare tanken om det kunne få hende til at gyse, lige så meget som de øjen varulve havde under en forvandling eller de kunne få i ny og næ under en menneske form. hun vendte blikket hen imod døren som blev åbnet, hun havde forstået en hentydning, og ærlig talt kunne han ikke fortælle hende meget mere end han allerede havde gjort. Men tanken om at hun havde gjort noget upassende tilfredsstillede hende. For på en eller anden måde havde hun haft magten, sådan som han pludselig ville have hende til at gå. Det gjorde hende varm inden i. Hun rejste sig op fra den hårde seng og tog sin jakke. “Jeg forstår en hentydning hr Darklighter, jeg takker for du ville hjælpe den smule du kunne.” Kom det fra hende og bevægede sig imod døren uden så meget som at kig pÅ ham hun rettede på kjolen og derefter håret inden hun bevægede sig ud af døren og ned af trapperne. //out
|
|
|
•
Magiker