Aaliyah Meadow Stainthorpe
•
Magiker
Fødselsdag: 22.04.2031
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Over middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Scotland
Bosat: London
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Arbejdsplads: Londons gader
Stilling: Prostitueret
Fritidsjob: Varulvejæger
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Aaliyah Meadow Stainthorpe on Jan 29, 2021 21:19:01 GMT
Gabriel Jacques Darklighterfredag kl 19 frostvejr, stjerneklart Outfit
Der var en masse at tage sig til, egentlig skulle hun bare lige snakke med denne Gabriel Darklighter som muligvis kunne give hende nogle poplsyninger om en hvis mand ved navn Desmond Beaumont. Rygtet gik på at han var varulv, og efter hendes oplysninger kendte denne darklighter Desmond på den ene eller den anden måde. Det var bare et spørgmål om hvad han vidste omkring hele denne varulve sag. Senere skulle hun på gaden og have styr på at tjene nye penge, derfor havde hun denne lille pinke kjole på der viste alle hendes former. En pels frakke lå hen over hende så hun ikke frøs. Det var ægte pels, og umiddelbart kunne hun ligne en der havde mange penge, ja det havde hun da også men de var alle sammen tjent på gaden, eller nogle af de ældre mænd der købte hende for andet end samleje. hunnvar lige så meget en sugar dater som hun var prosititueret. Hun vandrede direkte ind på den utætte kedel og havde retningen mod baren som en ung fyr stod i. “Hey pretty, er du Gabriel Darklighter?” Spurgte hun og virkede rolig i stemmen, og slet ikke overlegen som mange kunne have været. Hendes rolige holdning fik hende til at tage pels frakken af og hænge på den lille kromander baren. Kjolen var nedringet men hun var lige glad.
|
|
|
Gabriel Jacques Darklighter
•
Magiker
Fødselsdag: 17.10.2038
Blodstatus: Fuldblod
Status: Willieblod
Seksualitet: Biseksuel
Oprindelse: England
Bosat: London, England
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Den Utætte Kedel
Stilling: Bartender
C-box navn: Darklighter
|
Post by Gabriel Jacques Darklighter on Jan 29, 2021 22:09:56 GMT
Gabriel havde passet sin tjans bag disken. Han havde heldigvis snart fri så han var begyndt at gøre klar til at næste bartender kunne tage over, da der vandrede et skår af en pige ind. Hun lignedene luksusluder direkte fra Dubai, hvor han og hans far yndede at finde piger at fornøje sig med når de var udenlands. Alligevel gjorde det at hun var på Den Utætte Kedel indtryk nok på ham til at han ikke ville gøre som han plejede og bare kyle dem overbord når han var færdig med dem. "Hvad kan jeg gøre for dig, miss...?" han tøvede med en panderynke rettet imod hende og hovedet lidt på skrå. Han var egentlig allerede hjemme i sine tanker, klar til at dejse om eller snakke med sin far, og her kom der en kvinde og trængte sig på.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Aaliyah Meadow Stainthorpe on Jan 30, 2021 9:31:41 GMT
Ja hun lignede måske en der ikke passede ind, men hun var lige glad. Hun arbejde som noget andre ikke ville gøre, og alligevel elskede hun sit job. Hun havde ingen pimp og hun kom aldrig til st få en, hun var en selvstændig kvinde, og sådan skulle det gerne blive ved med at være. Da hun så rettede blikket mod ham efter som hun havde fået fat i den rigtige kiggede hun en ekstra gang på ham. Jåhep ham kunne hun godt få penge fra, men på den anden side så var det ikke derfor hun var her, uanset hvor rig han var. “Gabriella Surini” kom det fra hende. Hun løgn altid om sit navn, når det handlede om varulve sager. Det var jo forbudt at være varulve jæger, uanset om Jasper 'Wolfgang' Rider var lederen for varulve jægerne. “Jeg høre at du kender Desmond Beaumont? Kan du fortælle lidt om ham?” Spurgte hun og kiggede på fyren bag baren.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Gabriel Jacques Darklighter on Jan 30, 2021 13:50:24 GMT
Gabriel og Gabriella. Han studsede lidt over sammentræffet og slog det hen uden at ville kommentere det. Istedet skænkede han et glas hvidvin til sig selv nu hvor hans tjans snart var overstået og lænede sig lidt mod den nedre bordplade bag disken mens han tænkte sig om over hendes spørgsmål. "Desmond? Han er min, well, eks-onkel?" svarede han en smule tøvende. Han var ikke sikker på hvad Desmond nu havde rodet sig ud i. Han målte hende lidt med et blik. En vildfaren luder der ville afkræve ham penge eller afpresse ham? Mulighederne var mange. "Hvad interesse har du i ham?" spurgte han tilbage og hans øjne blev smalle mens han holdt øje med hende hen over kanten af glasset som han tog en slurk af.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Aaliyah Meadow Stainthorpe on Jan 30, 2021 17:47:50 GMT
Hun lagde benen over kors og kiggede fortsat på den unge fyr. Kjolen var lidt for lille så man næsten kunne se op til hendes g-streng, hvis hun da ikke havde siddet ned og tæt ind imod barens væg. “Din ek-onkel. Hvordan kan det være en eks- onkel?” Spurgte hun nysgerrigt og lagde hovedet lidt på skrå og blinkede nogle gange med øjnen. “Åh undskyld det fik jeg ikke forklaret. Ser du jeg er undercover som journalist. Men navnet er godt nok, jeg prøver at afdække en historie om politikere der kommer fra andre lande. Hvordan de bryder igennem denne engelske politik, og så faldt jeg over Desmond. Jeg må sige han er yderst interessant..” startede hun og kiggede indgående for at læne sig lidt over baren så hendes bryster var ved at falde ud af kjolen. “Jeg snakkede men nogle af mine anonyme kilder, som forklarede at han har en hvis rygte jeg gerne vil have afklaret, det at han er varulv...” hun sagde det med forsigtighed og en hvisken kun han kunne høre. Hun skulle nødig have at hele kroen vidste hvad hun snakkede om. “Jeg tænkte at hvem vidste bedre om den sag end familie?” Hun sendte ham et smil og lænede sig tilbage, uden så meget som at rette på kjolen en enkelt gang.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Gabriel Jacques Darklighter on Jan 30, 2021 18:00:45 GMT
Gabriel lagde hovedet lidt på skrå og spidsede læberne en kende skeptisk mens han lyttede til hende. Hun lignede ikke en undercover journalist, men han kunne vel ikke dømme en bog på dens forside. "Han er eks-onkel fordi min faster slog op med ham," forklarede han tøvende og drejede vinglasset lidt rundt inden han tog en slurk af det og satte det fra sig ned bag disken. Hvis hun havde veritaserum på sig skulle han ikke nyde noget af at komme til at tale over sig. Hendes bugnende barmfang fik ham til at blinke et par gange og tvang sig selv til at fokusere på hendes næse, den eneste del af hende der ikke struttede af selvsikker seksualitet. "Altså, det er jo bare rygter, ikke sandt?" sagde han lavmælt med et lidt skævt smil og et skuldertræk. "Jeg har også hørt dem, men det er jo svært at finde ud af noget når manden forsvinder hver gang der er fuldmåne. Jeg har hørt han fisker i fuldmåneskæret men det lyder lidt sært, synes du ikke?" spurgte han lidt tvivlende på om han allerede havde sagt for meget. "Jeg har aldrig set en fiskestang i hans hjem heller," påpegede han.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Aaliyah Meadow Stainthorpe on Jan 30, 2021 18:13:43 GMT
Hun så hans blik da hhåun havde sat sig lidt frem og kiggede på ham uden at sige noget som helst. Det var først da han fjernede vblikket fra hende og prøvede at fokusere på noget andet at hun rettede på kjolen. “Ej det må,du undskylde, jeg vender mig ikke til dette undercover job” grinede hun charmerende og lagde en lille hånd foran munden for st gemme de smilehuller hun havde. Hun hade sine smile huller det var de mest utraktive man kunne finde på hende. Dog lyttede hun mere intenst til ham som han forklarede. “Åh jeg har efterhånden accepteret at rygter ikke altid bare er rygte men sande facts.” Kom det fra hende og smilte til ham hvor smilehullerne igen kunne anes på hende. Hun rettede blikket lidt rundt da en fyr bag hende klappede i hende i måsen. Normalt ville hun have sagt at det kostede en pris for at gøre den slags. Men det kunne hun ikke nu. I stedet gav hun manden en lussing for at virke troværdig over for denne Darklighter. Huj fnøs lidt for sig selv og fortsatte hvor hun ville have gjort det før. “Fiskeri om natten ved fuldmåne.. det lyder lidt.. specielt synes du ikke? Så gær jeg ud fra at han også har en ‘båd’ til den slags?” Hun lavede anførsels tegn ved båd og kiggede på knægten. Hun skulle malke ham for oplysninger den mindste detalje ville blot hjælpe hende endnu mere.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Gabriel Jacques Darklighter on Jan 30, 2021 18:24:03 GMT
"Øh-bøh," Gabriel trak på skuldrene. "Lady, I have no idea. Hvad min eks-onkel har og ikke har, det kan jeg sådan set ikke blande mig i. Han er ikke rigtig en del af familien længere. Jeg tror mest min far holder fast i ham fordi han har ministerielle interesser," forklarede han og bundede sit glas hvidvin. Det var en af de stærkere han havde taget. damn it, tænkte han og lod blikket glide over pigen foran sig. Det er jo kun fredag én gang om ugen. Han tog et andet glas og skænkede hende et glas ligeledes. Han gad ikke til at bøvle med betaling så hun fik det skubbet over disken. Måske han håbede det også kunne få hende til at tie stille. "Sidst jeg hørte han var ude og fiske var det syd for London, i en mose eller sådan noget," sagde han. "Så jo, der er måske en båd involveret. Men hvor den er ved jeg ikke. Hør, hvis han er varulv, er det så ikke smartere at finde nogle professionelle der har styr på det istedet for at lave journalistarbejde?" spurgte han lidt undrende.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Aaliyah Meadow Stainthorpe on Jan 30, 2021 18:33:27 GMT
Hun lyttede interesseret i hvad det var han fortalte og hun nikkede da lidt i ny og næ. “Aha ministerielle interesser. Må jag lave et notat om det?” Spurgte hun for blot at blive i rollen. Ja hun havde ikke noget papir men han kunne jo ikke vide om hun havde et kamera gemt i kjolen. Hun lyttede dog mere interesseret da han begyndte at snakke om en mose syd for London. Endnu et spor hun kunne give videre til muligvis at fange og uskadelige gøre denne her varulv, også selvom hun var pisse bange for at se dem i øjnen. Dog tog hun glasset han havde skubbet over til hende og drejede det lidt rundt ved hjælp af den tynde del af glasset. Hun tog det i hænderne og tog en lille tår. “Det er netop lige det der er interessant kæreste. Hvem vil have en minister der er varulv? Kan du ikke se det. Det er vanvids skabende, han skal spørges inde som vores minister for magi selv har udtalt. Kan en minister der er varulv sidde på en magtfuld post? Kan han lave ravage for bare at passe på sit eget slæng uden vores minister for magi ved noget om det? Det er dybt alvorligt denne sag” kom det fra hende og nikkede lidt for sig selv. Inderst inde ærgrede hun sig over manden der havde klappet hende i bagdelen. Det var penge hun mistede ved blot at få oplysninger ud af en fyr der tydeligtvis ikke engang var i familie med den ældre herre længere.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Gabriel Jacques Darklighter on Jan 30, 2021 19:28:36 GMT
“Altså, nu er det jo ikke sikkert han er varulv, miss,” svarede Gabriel og trak på skuldrene. Han syntes det var en kende underligt at hun spurgte om at lave et notat når hun ikke havde noget at skrive med. “Hvilket medie er du fra?” Spurgte han for at skifte over fra at snakke om Desmond. Han kunne ikke helt lide at skulle snakke om sin eks-onkel. Hvor træls han end havde været sidst de havde set hinanden, så var han alligevel vigtig for Matthew, og han skulle huske at holde kortene tæt. Han skævede til hende og var stadig ikke overbevist om at hun var journalist, selv uanset hvad hendes svar ville være. Den afslørende beklædning og den lidt næsten bestemte lussing til manden, der var endt med at blive smidt på porten af en af de andre servitricer. Det ville ikke undre ham hvis hun var en prostitueret, men han ville hellere høre det fra hende selv end at drage forhastede konklusioner.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Aaliyah Meadow Stainthorpe on Jan 30, 2021 20:11:49 GMT
“Jaså ikke det? Beviserne peger jo perfekt” kom det fra hende og drejede på ny glasset rundt på baren. Hun var så villig til at hoppe på den unge fyr. Men arbejdet skulle klares først, i hvert fald den del med at udspørge omkring Desmond.det var bare spørgsmålet hvor meget mere han kunne fortælle. Ikke st hun åbenbart fik så meget ud af den unge mand som hun gerne ville. Set var lige før det var bedre at gå til hovedet end til halen. Det var noget rigtig lort! “Sagde jeg ikke det? Nå men vi er en nystartet avis der prøver lidt st slå igennem. Vi hedder klarsyn vi fokusere mere på politiske problemer og rygter.” Det var en lodret løgn men det var ikke noget man kunne se på hende eller høre for den sags skyld. Hun havde løget mange gange før. “Men måske er det bedre at tage til hovedet end halen. Du kan jo tydeligtvis ikke snakke så meget om den ældre herre jeg vil have fingrene i. Måske tog mine kilder fejl om dig Hr Darklighter.” Kom det fra hende og kiggede sig lidt omkring blot for at finde ud af om der er en potentiel kunde i sigte, også selvom fyren der kunne have været det var blevet smidt ud.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Gabriel Jacques Darklighter on Jan 30, 2021 20:46:38 GMT
"Huh? Klarsyn, siger du?" sagde han med øjne smalle som sprækker mens han lavede en mental note om at nævne det for Matthew når han kom hjem. Det var ikke fordi det var meget, men det kunne være det skulle undersøges. Hun virkede ihvertfald lige så uægte som hendes bryster så ud. "Ja, jeg tror desværre ikke jeg kan hjælpe dig så meget mere med den sag," sagde han med et lille skævt smil og trak på skuldrene som for at undskylde. "Hvem end dine kilder har været har de ihvertfald ikke været opdateret om at manden ikke rigtig er en del af min familie," forklarede han mens han drak sin vin og satte glasset lidt til side. Han kastede et blik på det magiske kukur der han bag baren. Hans tjans var faktisk overstået. Alligevel havde han lyst til at blive hængende med pigen. Han havde trods alt mulighed for at tage hvad han ville af drikkevarer, og selvom hun måske ikke var journalist kunne det være hun var noget andet, noget mere interessant end en tør historie i et tarveligt blad.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Aaliyah Meadow Stainthorpe on Feb 3, 2021 14:53:36 GMT
Hun stirrede på den unge mand og teak lidt på,smilebåndet så hendes smilehuller på nu dukkede op i kinderne. “Ja vi er ikke så populærer endnu, men tænk over det, hvis rygtet passer omkring Desmond er det den største historie nogen sinde, og så har vores kære minister for magi jo et ansvar” kom det fra hende og nikke en smule. Hun løftede glasset med vinen betragtede det en smule inden hun tog en tår. Det var ikke ne normal vin hun drak, den var lidt for billig til hendes smag, men hvad kunne man forvente eåi et hul som dette. Nej direktørerne havde bedre smag når man ville have hendes selskab. Hun var jo ikke i den billige ende, men hun havde også været i dette fag i mere end 8 år, så hun kunne næsten vælge som hun ville, sov var hendes faste kunder det bedste, og det førte jo ikke altid til samleje selvom det var det hun normalt blev købt for. “Jeg må sige at selvom han måske ikke er i din familie mere kunne du jo give et lille opløftende ord om hvad han er for en mand. Du kender ham jo bedrer end jeg gør.” Kom det fra hende og satte endelig glasset ned som hun havde beundret lige siden hun tog det i hånden. Hun vendte blikket over på knægten og lagde hovedet lidt på skrå. “Men alligevel var han en del af familien, og du må vide om han har ændret sig siden du lærte ham at kende. Om han er blevet mere indadvendt, mere hård eller om han er præcis som han plejer. Mystisk og ikke til at stole på? Han er jo blevet minister” hun kiggede meget alvorligt på ham men hun havde fortsat et lille skævt smil på læben. Hun ville ikke hindres i at finde ud af hvem denne Desmond Beaumont var blot for at finde ud af at han var en sølle amatør.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Gabriel Jacques Darklighter on Feb 3, 2021 15:02:47 GMT
Gabriel fnøs en kende hånligt. "Jaaah altså," han trak lidt på det mens han så vurderende på hende. "Han er lidt en enspænder, af hvad jeg husker. Jeg var ikke så forfærdeligt gammel dengang han var en del af familien. Jeg er honest to god ikke helt sikker på hvad min faster så i ham. Han var ikke sådan én man tænkte ville ende sammen med en Darklighter, hvis jeg skal være helt ærlig og lægge hovedet på blokken. Han var sådan lidt indelukket i det, ikke nem at snakke med og virkede meget glad for at holde sig for sig selv eller med de få han holdt af," fortalte han så. "Han var god ven med min far og hans kammerat Quintin Andromedius mens de to gik på Hogwarts. Faktisk," han lænede sig lidt ind over bardisken og sænkede stemmen, "jeg ved ikke om det her er værre eller bedre end varulve-rygterne, men det siges at han prøvede at vinde deres venskab og ville imponere dem ved at lære en forbandelse af en art, jeg kan ikke huske hvilken, men han dræbte én ved det," han lænede sig tilbage og så sigende på Gabriella - hvis det altså var hendes rigtige navn. Han trak to shotglas frem og fyldte dem med dragewhiskey inden han gled det ene over til hende og tog det andet selv. "HVad siger du til den historie?" spurgte han inden han bunede whiskeyen i ét drag.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Aaliyah Meadow Stainthorpe on Feb 3, 2021 15:16:38 GMT
Hun lyttede interessant til hvad det var han sagde og nikkede lidt. Han rakte ind over baren og tog fat i en kuglepen for at skrive et par stikord ned på en serviet. Hvad hun skrev ned kunne han forhåbentlig ikke se. Så da hun havde skrevet stikord ned vendte hun servietten om så skriften kom nederst. Ingen skulle se hendes form for kode til varulvejægerne. For slet ikke at tale om den måde Desmond egentlig var på. Det undrede hende endnu mere. “Interessant... så du siger at hvis jeg går til denne Quinten Andromedius kunne jeg få mere af vide, og evt noget om det forstående mor?” Hun kiggede på ham og vendte servietten om blot for st skrive det nye navn ned. Det var endnu et spor at gå efter. Et nyt spor der kunne potentielt kunne vælte en minister og muligvis slås ihjel hvis han i virkeligheden var varulv. Men vidste Jasper 'Wolfgang' Rider ikke noget hvis denne Desmond havde slået en ihjel, eller var det mørkelagt? På ny skrive hun forbandelse ned og vendt servietten om igen. “De er yderst hjælpsom i alt dette her Hr Darklighter det er seriøse ting til en fremragende artikel” kom det fra hende og drejede på nyt vinglasset inden hun tog en tår. “Bare rolig jeg citere dig ikke for noget, med mindre du vil have det selvfølgelig?” Kom det fra hende og trak på smilebåndet.
|
|
|