Deleted
•
Post by Deleted on Oct 7, 2015 20:37:07 GMT
@ryan
Stacie sad i skoven, hun sad alene og så på udsigten, hun elskede skoven, den var mørk og mystisk. Stacie sad tit i skoven når hun skulle tænke og hun tænkte tit. Stacie sad og tænkte på sine forældre, hvordan var de? var de glade sammen? var de glade for hende? var de gode eller onde? hun tænkte meget på dem, hun havde aldrig kendt dem, et spørgsmål der altid var i hendes tanker, mon de er stolte af hende? hun mærkede en tåre falde ned af hendes kind, hun tørte den væk og træk benen op under sig og lænede hovedet tilbage mod træstammen på det træ hun sad op af, hun sad roligt og uforstyrret og sad bare og tænkte, mens hun så solen titte frem mellem trækronerne. det var omkring kl. 14:00 og hun viste godt at hun endelig burde gå hjem over. Stacie sukkede og rejste sig op, hun børstede sit tøj af for jord og begynde at gå. Stacie så op på trækronerne nogen sekunder og så derfor ikke hvor hun gik, hun fald over en gren og ramte jorden hårdt, hun slog sin hage og fik en ordenlig mavepuster så alt luft røg ud af hende, hun lå armene om sig og lå bare og ømmede sig, hun havde en mindre hudafskræbning efter faldet, men lige nu var hun ligeglad med den smule blod, hun skulle bare prøve og få noget luft igen, hun lå og prøvede og få luft mens hun spyttede jord og grene ud som var røget ind i munden på hende da hun fald.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 8, 2015 13:29:16 GMT
Ryan arbejdede meget for tiden, generelt var han nok nået til et punkt i sit liv hvor at arbejde, byture og piger var det han interesserede sig mest for. Ryan havde aldrig troet det var noget han skulle få lyst til, og han var da bestemt hverken en player eller en idiot, det var slet ikke Ryan's stil. Han havde nok bare brug for at være ung og se verden på en ny måde. Ryan var taget i skoven efter arbejde, mest bare for lige at slappe af inden han skulle hjem til Zarina, der var så mange ting på arbejdet lige for tiden han skulle tage stilling til.
Ryan gik roligt frem, som han så en kvinde ligge på skovbunden, og en hånd gled igennem hans hår, som han rynkede på panden: "Ehm hey... Er du okay?" spurgte han undrende. Han kunne ikke helt vuderer om hun var faldet eller om hun bare lå, egentligt kunne han jo heller ikke gøre så meget ved det hvis hun var faldet, men Ryan ville da altid gerne gøre et forsøg på at hjælpe hvis han kunne: "Skal du have en hånd?" spurgte han i en rolig stemme, og kiggede ned i mod hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 8, 2015 13:40:04 GMT
Stacie hørte skridt og hørte en stemme, hun så op og nikkede stille "ja... jeg er okay" sagde hun stille og fik stille og roligt luften tilbage, hun kæmpede sig op og sidde "jeg faldt... jeg kan bare lære og se mig for" sagde hun lidt genert og tog sig til hagen som bløde en smule på grund af hudafskræbningen, hun så op da drengen/manden spurgte om hun havde brug for en hånd, hun så på ham "øhm... ja tak" sagde hun stille og rakte ham sin hånd så hun kunne komme på bene igen, hun havde stadig en smule tåre i øjne efter alt hendes tænkeri og efter hendes fald, men hun græd heldigvis ikke, hun afventede hvad drengen/manden ville gøre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 8, 2015 14:35:44 GMT
Ryan smilede roligt til hende, han var generelt en meget rolig og venlig person, det var faktisk få mennesker han var direkte uvenner med, den eneste på listen han lige kendt til var Jayden, men det var jo egentligt nok bare fordi at han havde fanget ham på et dårligt tidspunkt. "Åh godt..." sagde Ryan blot og kiggede stadig ned i mod hende, det kunne selvfølgelig også være hun bare slappede af og det ville han jo helst ikke blande sig i eller forstyrre: "Åh ja det kan jo ske" sagde han i et smil.
Ryan rakte hende hånden for at hjælpe hende op, han var meget venlig af natur: "Skal jeg følge dig hjem eller noget?" spurgte han blot, nu var dte jo ikke fordi at Ryan var på arbejde, men derfor kunne han jo godt være flink overfor fremmede. Generelt var Ryan nok bare sød og flink overfor de fleste og han prøvede altid at gøre sit bedste, også overfor folk han ikke kunne lide, ikke fordi at hende her kendte han jo slet ikke, så hun var sikkert flink nok.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 8, 2015 15:13:55 GMT
Stacie kom på benene igen "tak" sagde hun roligt og børstede sit tøj for jord igen "øhm... jo det må du gerne... hvis det ikke er for stor en omvej for dig" sagde hun stille og smilede roligt til ham, hun rakte ham hånden igen "jeg hedder Stacie forresten" sagde hun stille og smilede venligt til ham, Stacie kunne være en iskold kælling mod folk hun ikke kunne li og der var en del, men hun var venlig overfor folk som var venlig over for hende, Stacie behandlede folk som de behandlede hende og ham her havde jo intet ondt gjort hende, det var godt nok hankøn, men han virkede ikke farlig på nogen måde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 8, 2015 17:06:40 GMT
Ryan smilede til hende som hun var kommet på benene, hun så da meget sød ud, ikke så gammel: "Er du stadig på Hogwarts?" spurgte han blot, det var måske et langt skud, han kunne ikke helt vuderer det, men hvis hun vat på Hogwarts så måtte hun da være sidste års elev om ikke andet. Han tænkte dog han hellere ville tjekke for hvis hun var, måtte han jo hellere få hende tilbage inden at nogen begyndte at savne hende alt for meget, professerne var jo trods alt rimeligt påpasselige med deres elever, især nu hvor både dødsgarden, mafiaen og varulvene udgjorde en trussel.
"Jamen du har jo ikke sagt hvor du skal hen?" sagde Ryan i et smil, han kunne jo ikke rigtigt vuderer om det var en omvej når han ikke kendte retningen. Som hun endte med at præsenterer sig, rakte Ryan hende roligt hånden: "Jeg hedder Ryan, jeg er auror" sagde han. Ikke fordi at han normalt sådan lige sagde hvad han arbejdede med, men han tænkte hun måske gerne ville vide det eftersom hun jo så rimeligt fortabt ud, så var det jo rart at fortælle hende at han rent faktisk kunne hjælpe hvis der var brug for det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 8, 2015 19:04:45 GMT
Stacie så på ham og kunne ikke lade vær med og grine "nej dog ikke... Jeg gik ud for to år siden" sagde Stacie og så på ham "jeg er ikke selv sikker, jeg går bare lidt rundt" sagde hun roligt, hun smilede roligt til ham "spændene... Jeg er søger på et qudditch hold" sagde hun roligt og gjorde et kast med hovedet som i at de kunne begynde og gå hvilke hun gjorde og gik ud fra han gik med.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 8, 2015 20:37:08 GMT
Ryan kunne godt lide at møde nye mennesker, generelt så va rhan nok ganske udaddvent og han var en mand som altid var glad for nye bekendskaber. Han kunne ikke sige præcist hvor mange mennesker han kendte, men det var mange efterhånden. Ryan havde ikke været en dreng der var gået uset hen på Hogwarts og mange piger havd jagtet den ung dreng, men Ryan havde aldrig været en player og det ville han nok heller aldrig blive, selvom han da havde en mere ungdommelig tid lige nu end han nogensinde havde haft før.
"Nåh okay sorry, du ser bare så ung ud" sagde Ryan i et grin, han var jo selv firetyve år efterhånden, tiden gik hurtig, han følte jo nærmest det var sidste år at han var gået ud af Hogwarts og var kommet videre med livet. "Det er jo svært at følge dig et sted hen, hvis du ikke ved hvor du er på vej hen?" sagde Ryan en smule forvirret og skeptisk, han skulle jo trods alt noget så han var ikke sikker på han bare ville gå rundt med en fremmed, uden at vide hvor de skulle hen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 8, 2015 20:45:23 GMT
Stacie grinede "det tag jeg som et godt tegn" sagde hun bare roligt. Stacie så på ham "nej altså ikke ment på den måde, jeg ved godt hvor jeg skal hen, jeg kan bare ikke huske hvad adressen hedder, jeg er næsten lige flyttet ind der" sagde stacie roligt (jeg aner ikke hvad adressen hedder irl), Stacie så på ham "men hvis du ikke har muligheden for at gå med er det okay" sagde hun roligt og smilede venligt, hun ville jo ikke holde på ham hvis han havde andre planer.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 9, 2015 12:51:27 GMT
Han smilede, det var vel også en god ting, det var jo et kompliment, men på den anden side så kunne han jo ikke rigtigt gøre så meget andet, det var jo ikke ligefrem fordi at han var ude på at score, det var slet ikke hans stil alligevel. "Tjah det er det vel, hvis man satser på det unge look" sagde han i et roligt smil, og lod en hånd glide igennem sit halvbrune hår, han var da glad for lidt selskab også selvom han var taget ud for at slappe en smule af og bare nyde livet.
"Men hvor er det? I London? I Afrika?" spurgte han blot, han måtte da ærligt indrømme at hun var en smule underligt at hun ikke vidste noget som helst, Ryan var ikke altid en fyr med den største tålmodighed, heller ikke selvom han som oftest var en meget flink fyr. Han havde brug for at slappe af lige nu og derfor kunne han ikke helt klare alle de usikkerheder der var omkring det, han ville bare gerne hjem og slappe af, selvom han da selvfølgelig gerne ville give hende en hånd hvis hun havde brug for det, men hvis hun ikke vidste hvad hun ville, så var det jo svært.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 9, 2015 16:07:44 GMT
Stacie smilede til ham "sandt nok" sagde hun roligt. Stacie grinede "dog ikke så langt, jeg bor her i nærheden så der er ikke så langt" sagde hun roligt, hun begynde og gå "vil du med?" Spurgte hun roligt da hun begynde at gå, det kunne også være han bare ville blive der og gøre hvad han nu end ville før han støtte på Stacie. Stacie ventede på ham for og se hvad han ville.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 11, 2015 20:04:23 GMT
Ryan var glad for at kunne nyde livet som han nu engang ville, han havde et federe liv end han nogensinde forventede og han havde det skønt. Han boede sammen med en god veninde som han holde utroligt meget af, han brugte tid med de folk han elskede, han gik i byen engang imellem fra tid til anden og han nød de ting der var omkring ha. Ryan var på alle mulige punkter bare en livsnyder der bare elskede at se på de ting der var omkring ham, og virkeligt nyde livet som den unge fyr han nu engang var.
Ikke at han gik så meget i byen som mange andre, men han kunne godt lide bare at slappe af og ikek tænke så meget over fremtid eller fortid: "Altså ja, men du har stadig ikke sagt hvor vi skal hen?" sagde han en smule irriteret, mest fordi at han ikke bare gad vade rundt i inethed og ikke vide hvor de skulle hen, godt nok var Ryan social, men det var måske lige overdrevet nok.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 11, 2015 20:12:51 GMT
Stacie så på ham "rolig nu... Altså jeg er lige flyttet der til så jeg har ikke helt styr på adressen, men vi skal ud af skoven selvfølgelig, så lidt ned af vejen til højere og lidt ned af vejen og så er vi der" sagde hun roligt mens hun pegede i den retning hun skulle, hun smilede beroligende til ham "men hvis du har andet du skal nå er det helt i orden" sagde hun roligt og mente det. Selvfølgelig skulle han ikke gå med hvis han ikke havde tid eller ikke ville.
|
|
|