Jacob Todd
•
Magiker
Fødselsdag: 08.08.2037
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Hufflepuff
Arbejdsplads: Det Magiske Universitet
Stilling: Studerende
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Jacob Todd on Jan 20, 2021 15:10:08 GMT
Sendt onsdag eftermiddag kære Stella Todd
jeg er ked af jeg ikke har kunne vise dig rundt på universitetet da du startede. Jeg havde sådan glædet mig til at vise dig rundt. Vise dig alle gemmestederne, vise dig hvor man kan være alene og sætte sig til at læse. Det er jo langt større end hvad du var vant til ved Hogwarts og meget mere voksen. Mor har insisteret på at jeg fik noget genoptræning der hjemme med skulderen efter ødelæggelsen fra kimærerne. Den bliver nok aldrig så god som den skulle have været, og jeg ender nok med at have skavanker resten af livet. Men jeg kæmper mig igennem dagen. Bare det at skrive et brev som dette sætter smerter igennem hele min arm. Men jeg kæmper mig igennem det. Jeg håber du nyder tiden på uni og du har fået nogle gode roommates. Det er jo et stort skridt sådan at skulle starte en uddannelse. Jeg har planer om snart at stoppe med kurserne på uni, og virkelig komme ud i den store verden. Glemme lidt om alt og alle og glemme alt om Abigail. Jeg forstår stadig ikke at hun forsvandt for mig. Måske var det bare for hårdt. Jeg ved det ikke, men anyway så vil jeg elske at se dig snart. Jeg har altid et stykke chokolade klar til dig, når jeg sådan får købt nogen. Håber snart at høre fra dig nu hvor jeg ikke er på Skt Mungos mere og er blevet passet og plejet alt det se kunne. Jeg er klar til når du kommer hjem en weekend. Hvordan går det med dig og Timmy? Drengen med det grønne hår? Har jo ikke fået så meget af vide af mor eller far eftersom de mere tænker på hvordan jeg har det og hvad der skal ske med min karriere.
Elsker dig
- din bror Jacob
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
Fødselsdag: 12.05.2039
Civilstatus: I forhold
Bosat: Godricdalen
Kollegium: Gryffindor
C-box navn: Chrille
|
Post by Stella Todd on Jan 21, 2021 15:46:46 GMT
Sendt fredag morgen Kære Jacob
Hvor er jeg bare glad for at høre fra dig. Jeg savner dig SÅ meget, men har det godt. Det er lidt underligt at være startet på Uni, men det går stille og roligt. Jeg har heldigvis fået værelse med Yuri og så en Susan Perez, hun er lidt speciel, men jeg kan egentlig godt lide hende. Det er bare lidt svært altid at snakke med hende. Nååh ja for nogle dage siden mødte jeg en ny pige Evelynn Keefer, hun er virkelig sød! Hun er lidt sær men på en virkelig god måde og får mig til at føle mig helt okay. Timerne kan godt være lidt kedelige men littteraturundervisningen er vildt spændende! Det er nærmest chokolade i sig selv.
Jeg er ked af at høre det ikke går helt godt med dig. Jeg ville ønske jeg kunne fjerne din smerte og passe på dig. Jeg kan ikke lide at du ikke har det godt, men sådan er det nok altid med os. Og helt ærligt angående Abigail, så er jeg sikker på du nok skal finde en sød pige en dag, og hvis ikke så finder jeg en til dig! Det lover jeg dig. Jeg kommer hjem på weekend snart tror jeg så kan vi ses, og ellers kan vi altid mødes en eftermiddag på Den utætte kedel eller sådan noget. Det kunne være dejligt. Sårligt hvis du tager chokolade med Timmy har det godt, men han har lige fået en mulighed for at tage med til nogle udgravninger på den anden side af jorden. Det er virkelig hårdt at acceptere, men jeg vil jo heller ikke stå i vejen. Jeg er bare så bange for at han glemmer mig.
Hilsen Stella
|
|
|
Jacob Todd
•
Magiker
|
Post by Jacob Todd on Jan 22, 2021 18:23:48 GMT
Sendt fredag middag
Det er en glæde at læse dit brev Stella, er virkelig glad for at jeg kan håndtere at skrive et brev til dig, også selvom det giver smerter, men det kan jeg holde ud. Så har jeg jo noget at genlæse hvis jeg lidt nedtrykt. Det lyder da til at du er faldet godt til på universitetet. Det er da en god ting, også selvom jeg ikke kan komme til mine kurser. Men tror jeg dropper flere kurser når året er slut. Vil gerne ud i den virkelige verden, hvis jeg overhovedet kan komme til at arbejde med de magiske væsner igen. Men så er der da ikke nogen til at forstyrre de stakkels skræmte og farlige væsner. Kun mig og min arbejde holdning. Du ved jo jeg elsker de magiske væsner, og jeg vil til en hver tid arbejde med dem. Men er det nu også det hele værd nu hvor jeg er kommet ril skade to gange? Jeg er ikke så sikker. Men kunne bare ikke forstille mig at arbejde i ministeriet, jeg er virkelig ikke en kontor nusser hvis du forstår mig. Jeg er nok og forbliver nok altid Odd Todd som i skole tiden.
literatur, du går altså efter at skrive historier som karriere? Jeg føler jeg er gået glip af så meget da jeg lå på Skt Mungos, og du havde svært ved at se mig. Jeg er sikker på du vil blive en fremragende forfatter, måske vi kunne udgive noget om magiske væsner hvis jeg en dag bliver denne Scamander? Ej det er ikke dig, men det kunne være vildt fedt! Hvis du kommer hjem på weekend vil jeg se frem til at se dig, så kan du måske overtale mor til at lade mig være en gang imellem jeg er jo voksen. Men dåhind er meget strid i min genoptræning bare fordi jeg skal have det bedste af det bedste... ja du ved hvordan hun er. Og ellers, så vil jeg hellere end gerne se dig på den utætte kedel når jeg får lidt fri, jeg kan ikke love det bliver det bedste chokolade, det er jo ikke kandisbaronen, men det må vi leve med. hvordan skulle Timmy kunne glemme en prinsesse som dig? Ellers skal jeg nok banke lidt fornuft ind i ham med min Venstre gode arm. Hvad skal han være siden det er en udgravning? Hvis han ikke passer på dig så... Ja så skal jeg nok skælde ud, ingen skal ødelægge min søster, og ja ja jeg er for overbeskyttende, men det må vi leve med haha.
- Jacob
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Jan 25, 2021 3:51:51 GMT
Jacob? Er alt okay?? Du gør mig nervøs når du skriver de ting du gør. Du ikke syg vel? Altså sådan alvorligt? Jeg mistet dig ikke vel? Forhåbentlig ser jeg bare spøgelser, det hele lyder bare så alvorligt. Det skræmmer mig. Du kan da altid få et nyt brev, eller jeg kan komme og besøge dig. Ikke? Der er ikke ved at ske os noget så vi ikke kan se hinanden mere vel? For det er jeg ikke sikker på jeg kan holde til. Slet ikke nu. jeg ved godt det kunne have været fedt, hvis vi begge havde studeret på Uni på samme tidspunkt, men du kan ikke studere hele dit liv Jacob. Du skal uf og opleve ting. Du skal ud og kigge på en masse dyr og andre væsner. Det er jo det du kan lide det ved jeg det er. Du skal ikke være bange. Du er min storebror, jeg ved at du kan klare alt! Du skal bare være mere forsigtig, så sket der ikke noget. Det du har oplevet var uheld og ikke engang rigtig din skyld. Det må du ikke lade dig slå ud af. Og tag det så lige fra en, der ved det. Du er den bedste Todd af alle! Hvis du vil være Odd-Todd så værsgo, men det ændre ikke spor på hvem du er!!! Når det så er sagt, så er du altså for hård ved dig sig. Bare fordi det ikke skulle være dig og Abigail, så skal du ikke slå dig selv oven i hovedet. Der kommer sikkert en anden når du mindst venter det. Det lidt ligesom med Timorthy Lavoie. Jeg havde bestemt ikke planlagt at han skulle komme og slå benene væk under mig en dag, jeg var ved st stikke af fra Hogwarts.
det kan umuligt undre dig, at jeg læser litteratur. Du ved hvor meget jeg elsker bøger. Det er det næstbedste efter chokolade. Selvfølgelig vil jeg skrive. Jeg vil udgive mine egne værker og skrive eventyr i en kedelig hverdag. Og bare rolig, jeg skal nok komme til dig, hvis jeg får brug for viden omkring nogle særlige væsner. jeg ser hvornår jeg kan komme hjem og redde dig fra mor. Jeg har lige en opgave jeg skal være færdig med først, men jeg skal nok skynde mig! Selvfølgelig passe Timmy på mig og han elsker mig, men han skal være væk så længe. Det er noget arkæologisk udgravning, faktisk virkelig spændende. Jeg tror bare jeg ville ønske, st han havde spurgt om jeg ville med. Men det gjorde han ikke. Nå nok om det, jeg håber bare han ikke er for længe væk.
Hilsen Stella -Elsker dig
|
|
|
Jacob Todd
•
Magiker
|
Post by Jacob Todd on Jan 25, 2021 12:28:59 GMT
Hvorfor skulle der være noget galt? Jeg er nok mere bekymret for min egen fremtid frem for noget andet. Jeg havde lidt håbet at det var gået en anden vej og jeg ville holde fast i hvad jeg har gang i. Men mærkeligt nok føler jeg mig ikke så sikker længere. jeg ved godt at jeg nok aldrig slipper af med Odd-Todd men det er vel kun en god ting, det er jo det der definere mig, også selvom det ikke helt var de bedste skoleår på Hogwarts. Somme tider tænker jeg over om det egentlig er det hele værd stadig at opleve verdens hjørnerne for at studere de magiske væsner, i deres natur. Jeg ved det er drejebog vil, måske mangler jeg bare et skub i den rigtige retning. For når jeg først er alene i naturen er der ingen til at rede mig som de sidste par gange. Altså ja så har jeg mig selv og jeg passer selvfølgelig på ingen tvivl om det, men jeg tvivler på mig selv. Måske er det alt det her med skulderen der får mig til at tvivle. Så bare rolig jeg er ikke syg og du mister mig bestemt ikke. Jeg tvivler på at jeg fejler noget andet en kedsomhed af at være her hjemme. Der er ikke rigtig nogle magiske væsner jeg sådan helt kan studere eller være i nærheden af. Ergo her er ret så kedeligt! jeg savner Abigail det gør jeg, men vi var ikke det samme sted, og jeg må leve med det, det ved jeg godt. Det er bare svært at acceptere til tider. Men hey jeg finder forhåbentlig en anden, og nej du skal ikke sætte mig op med en eller anden. Det vil jeg gerne klare helt selv tak
Det kommer bestemt ikke som en overraskelse på nogen område. Jeg ved hvordan du elsker at skrive, og jeg er sikker på sine historier kun er blevet bedre med årene, også selvom jeg ikke må læse dine historier. Men ved du hvad? Jeg sætter pris på du gør noget af det du gerne vil. Su fortjener at leve et godt liv med noget du elsker, og glemmer alt balladen der var på Hogwarts med hende Beatrix. arkæolog? Skal han være det? Hold da op det tager jo lang tid at studere. Jeg er nu glad for at du ikke tog med, hvad skulle jeg gøre uden at have dig så tæt på? Det ville jo tage en evighed at komme frem til Australien hvis du tog der ned.
- Jacob Elsker dig søs
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Jan 25, 2021 19:51:59 GMT
Kære søde Jacob
Du må ikke være så hård ved dig selv. Du ved godt det er meningen, at du skal være den stærke ikke? Det er dig der er superhelten. Sådan har det altid være. Det ved du også godt. Bare fordi din arm er øm lige nu. Det bliver bedre, det lover jeg dig! Husk jeg selv har haft brækket armen, da jeg gik på Hogwarts. Selvom det gjorde ondt, så klarede jeg det jo. Dog vil jeg sige, at jeg er rigtig glad for at være sluppet af med hende. Men nok om mig. Du kan da altid studere mor som et væsen. Det ville hun da sikkert synes var spændende. Ellers se om du kan finde et eller andet ude i haven. Bare du ikke går helt ned med flaget. Det må du ikke. Jeg har brug for dig! Det ved du godt! Jeg kunne ellers godt finde en blinddate til dig, så slipper du også for at kede dig. Bare hun er søg og behandler dig godt! Ikke sådan en Beatrix type. Det har jeg fået nok af. Måske du kunne studere snegle, og hvad der sker hvis man sluger deres slim..? klister..? sekret?? Jeg ved ikke hvad det hedder.
Ja, Timmy bliver den bedste arkæolog i verden, og hvis jeg er heldig, så kan han hjælpe mig med mine bøger mere end han allerede har gjort. Du må jo altså gerne læse dem, når de er færdige, bare ikke når jeg skriver dem.
Hilsen Stella
|
|
|
Jacob Todd
•
Magiker
|
Post by Jacob Todd on Jan 26, 2021 11:29:21 GMT
Hej sweety
Mig der skal være den stærke? Måske har du ret. Jeg tvivler bare om jeg er det mere. Jeg står nokmbare ved en korsvej format finde ud af hvad jeg vil. Men når det så er sagt... så vil og skal jeg nok finde ud af det. Jeg er sikker på at det kommer til mig i en drøm. Og undskyld mig?..... brækkende du armen på Hogwarts?! Hvorfor har du ikke sagt det? Var det derfor du aldrig skrev til mig, var det den dumme heks til Beatrixs skyld igen?! Forhelved Stella! det skulle du jo have sagt, eller faldt du af en kost igen? Jeg ved godt vi nok ikke skal rode i det. Men helt ærligt, sådan nogle ting vil jeg da gerne vide, også selvom jeg måske ikke er helt på toppen... du vil have mig på en blinddate? Hvorfor har jeg på fornemmelsen at det kun kommer til at gå galt? Måske skal jeg bare ikke have en kæreste med det liv som jeg vil have. Ja Scamander klarede st få en kone, men mig? Jeg er ikke så sikker igen, er det bedre at gå over til drenge? Jeg tvivler. Nå men sidespring (og nej jeg skal heller ikke date en fyr) Jeg er ikke så sikker på jeg kommer så langt med af studere mor, men jeg kunne måske finde et eller andet at bruge tiden på, også selvom jeg godt kunne bruge noget læsestof, har jo allerede læst min universitets bog et par gange.
Jeg er sikker på de er fantastiske dine historier. Jeg vil glæde mig til st du frivilligt giver mig dem. Lige meget hvornår, men egentlig er jeg mest overrasket over at du fandt kærligheden før mig. Det er sikkert også med i dine historier hvor kedelig en stor ror din hovedeperson har haha. Ej det er gas. Jeg ved du skriver godt, jeg har jo rodet lidt rundt på dit værelse for at finde min niffler. Han var et godt selvskab.. har du taget den med til uni?
- Jacob
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Jan 28, 2021 10:42:42 GMT
Hej Jacob
Uanset hvad du bøvler med, så ved jeg du nok skal klare det. Du er min seje storebror og der er ikke noget du ikke kan. Det ved jeg bare! Tag den tid du har brug for, så skal alt nok gå. Har jeg ikke fortalt dig om det endnu? Det længe siden nu. Jeg faldt ned af en trappe. Altså du vel jeg mistede balancen og væltede ned ad trappen, og så ville jeg sætte af med min hånd, så ja det kostede en knogle i mit håndled. Men det er fint nok nu. Der er intet at være bekymret for. Det var bare et lille uheld. Der var ingen grund til at sige det. Du ville ikke kunne gøre noget alligevel. Desuden var det bedst sådan. Undskyld.
Og helt ærligt Jacob, du er ikke meget bedre selv. Du fortæller heller ikke om dine ulykker og skader. Tror du ikke også jeg kan blive bekymret for dig måske?
Her, jeg sender mit første eventyr med, så har du da noget du kan læse, hvis du keder dig. Du må ikke dømme mig, jeg skrev det på Hogwarts.
Kram Stella
Den Grønne Prins
|
|
|
Jacob Todd
•
Magiker
|
Post by Jacob Todd on Jan 30, 2021 8:57:15 GMT
Hej sveske.
Jeg skal nok klare mig, tænk ikke på mig, jeg har det bar lidt svært med det hele for tiden. Men jeg kommer i gennem det, lige som jeg gjorde på Hogwarts med Elliott Andromedius og Gabriel Jacques Darklighter . Ved aldrig om jeg har fortalt det men det var dem der så småt startede på alt det med Odd-Todd de hundehoveder. Nå heldigvis har jeg ikke set dem i flere år, ikke st jeg nok ville kunne genkende dem den dag i dsg, gudskelov for det. forhelved stella! Det var derfor du aldrig skrev til mig i en lang periode. Det gør mig virkelig ondt, og det var altid noget det ikke var hende Bestrixs skyld, hun burde få prygl. Nå men altså jeg savner dig helt vildt. Jeg overvejede lidt st tage tilbage til uni og hente nogle bøger, måske vi kunne mødes et eller andet sted? Det er ikke helt besluttet endnu men det er jo bare en tanke.
hvor er jeg glad for st læse dit eventyr, det var skide godt, og du er sikkert blevet langt bedre siden da! Men stella... hvor er min niffler? Har du taget hende med dig?
elsker dig - Jacob
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Jan 30, 2021 19:43:44 GMT
Hej Jacob
Jeg var ikke klar over der var nogen der var efter dig. Ikke så voldsomt. Det troede jeg ikke. Jeg håber ikke de kommer ind i din verden igen. De er nogle røvhuller. De kan bare smutte kan de! Ellers skal jeg nok banke dem for dig. Det er ligesom Beatrix. Hun er der heldigvis heller ikke længere. Hende er jeg heldigvis sluppet af med.. Efter hun blev smidt ud af skolen, fordi hun skubbede mig ned af trappen og fik mig til at hoste snegle op. Det var muligvis ved det fald, at jeg brækkede min arm. Så ved du det. Du må ikke bliver sur på mig. lov mig det. Men nej, jeg har ikke taget Trine. Hun må være derhjemme et sted.
og tak for roden for eventyret.
Knus
|
|
|
Jacob Todd
•
Magiker
|
Post by Jacob Todd on Jan 30, 2021 19:58:40 GMT
Kæreste Stella.
det skal du ikke tænke på, jeg hadet dem og snakke sjældent om dem, de havde nok ret. Men hvad skal jeg gøre ved det den dag i dag? Forhåbentlig ser jeg dem ikke igen heldigvis. Undskyld hvad? Så var det jo beatrixs skyld! For helved stella! Det er jeg sku ked af. Håber du er healet perfekt så du kan skrive ordentligt. Men kender jeg sygeplejersken ret på Hogwarts gjorde hun et fremragende arbejde! Trine er her altså ikke... måske har mor taget hende et eller andet sted hen... hvor irriterende altså! Nå skidt pyt, så må jeg vel få en ny.
- Jacob
|
|
|