Yuri Faa
•
Magiker
Fødselsdag: 22.05.2039
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Under middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Japansk/Engelsk
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Hufflepuff
Arbejdsplads: Det magiske universitet
Stilling: Studerende
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Yuri Faa on Jan 7, 2021 12:41:10 GMT
Sendt 07.01.2058 eftermiddag Hej Luna Clary Daniels
Hvor har jeg savnet at skrive til sig. Du aner ikke hvor meget jeg savner dig, også selvom jeg var en idiot en gang. Også selvom vi er på god fod igen. Der er sket så meget at jeg slet ikke har turde at skrive tilsig. Jeg var bange for hvad du ville tænke om mig. Jeg ved jo ikke engang hvad Spencer Lynch har sagt til dig. Han har sikkert sagt noget jeg fortryder, men de øjne... Jeg kan ikke få dem ud af hovedet. Jeg er bange, jeg er bange for den fremtid jeg skulle gå i møde med Simon. Ja du kender ham nok Slytherin elev vældig ubehagelig tror han er gud selv. Jeg... Jeg kunne ikke, jeg ville ikke. Luna jeg har brug for dig, holde om dig, kramme dig, spille noget musik, synge med dig, et eller andet. Bare du vil svare på min ugle. Fortæl mig at alt er som det skal være på Hogwarts, også selvom du er der alene nu uden os fra bandet. Jeg mødte Ever er det ikke fest han er tilbage i England? Jeg har savnet ham, men jeg svaner lige så meget dig, du er min bedste veninde, og jeg håber sådan du starter på universitet næste år. Der er så mange ting jeg vil fortælle dig, og alligevel kan jeg ikke glemme tanken om hvad Spencer er og hvad han kan finde på. Han virkede så voldlig, jeg håber du passer på dig selv.
-Yuri
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
Fødselsdag: 14.02.2040
Blodstatus: Mugglerfødt
Magisk niveau: Middel
Civilstatus: I forhold
Med: @Spencer1
Kollegium: Ravenclaw
Årgang: 7. årgang
C-box navn: Chrille
|
Post by Luna Clary Daniels on Jan 7, 2021 13:55:16 GMT
Modtages 07.01.2058 Kære Yuri Hvor er det dejligt at høre fra dig. Jeg er altså ikke længere væk, end at du kan sende mig en ugle og så mødes vi i Hogsmead eller i ferien når jeg er hjemme. Du skal ikke kalde dig selv for idiot søde, det er du ikke og jeg vil ikke høre dig være så hård ved dig selv. Er det ikke nok dine forældre er det? Og hvad angår den forlovelse, de har planlagt for dig, så skal du ikke gennemføre det, hvis ikke du vil. Simon er en røv det ved alle. Han er slet ikke god nok til dig! Du bør have en der passer på dig og gør dig glad. Ikke en som Simon. Du siger bare til, hvis jeg skal finde noget snavs på ham. Vent, hvornår har du set Spencers gule øjne? Hvornår? Jeg ved godt det kan være lidt skræmmende, hvis han er i dårligt humør, men der skal meget til før Spencer Lynch ville gøre dig fortræd. Måske er det bare usikkerhed. Hør hvad med om vi mødes i Hogsmeade om 14 dage, så kan vi få en god eftermiddag sammen, og jeg kan prøve at fortælle dig lidt mere om Spence, Han er altså god nok. Angående Uni, så må jeg nok skuffe dig. Jeg har lige nogle andre planer efter Hogwarts. Men helt sikkert skal vi ses mere, og også med Ever og Timmy. Jeg kunne forstå på Ever at de bor på værelse sammen. Det fik mig virkelig til at føle mig udenfor, men sådan er det når jeg er sådan en efternøler. Håber vi ses snart til en snak og lidt hygge. - Lune <3
|
|
Yuri Faa
•
Magiker
Fødselsdag: 22.05.2039
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Under middel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Japansk/Engelsk
Bosat: England
Kollegium: Hufflepuff
Arbejdsplads: Det magiske universitet
Stilling: Studerende
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Yuri Faa on Jan 19, 2021 14:27:17 GMT
Sendt sent aften d 7.01.2058
Luna du er så god ved mig, jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige. Jeg må nok bare indrømme at du ikke var den første jeg tænkte på i alt dette her der er sket. Eftersom at alt bare er gået ned af bakke, jeg kan jo ikke engang se nogen i øjnenen mere. Jeg er bange for at de får de samme gule øjne som Spencer fik. Jeg ved ikke hvad der er galt med ham, så længe du er okey og ikke er i fare. JEg håber i hvert fald ikke du er i fare. Bare rolig den forlovelse med idioten til Simon er overstået. Jeg kunne ikke gennemføre det, han var så.... Han ville eje mig, jeg skulle stå i baggrunden føde børn, og så bare holde mund. Ville det være noget alle kunne acceptere? Hvad skulle jeg så bruge en uddannelse til? Nej det kan jeg ikke, det var ikke sådan jeg ville have det skulle være. Jeg slog hårdt ned hos mine forældre og nægtede at gifte mig med en som ham, desværre har jeg nok ødelagt mere end jeg skulle have gjort. Og nu.... Min mor har det ikke så godt, de siger på Skt. Mungos at hun nok ikke lever så længe endnu. Jeg ved det ikke er min skyld, men jeg ville ønske at jeg kunne gøre noget. Jeg øøh... Jeg slog ud efter ham på quidditch banen inden jeg stoppede. Sådan lidt efter vores snak om at lade fortiden ligge. Han fik de her gule øjne og holdte så hårdt fat i min arm... Jeg... Jeg var bange Luna, jeg ved ikke hvad jeg ellers skulle gøre. Han gjorde mig så vred, og det var måske ikke min mening, men lige pludselig havde han fat i mit håndled, og trykkede, mens de øjne... De... Jeg kan ikke... Jeg håber ikke han er farlig eller noget. 14 dage? Det skulle jeg gerne kunne få til at lykkes, hvis det ikke er helt skidt med min mor. Jeg vil elske at se dig igen, og glemme lidt af alt det der er sket det sidste år. JEg havde sådan håbet at vi kunne sparke bandet i gang igen når du var færdig med skolen. Eller i det mindst jamme lidt sammen i ny og næ.
Jeg savner dig, vi snakkes <3
- Yuri
|
|