Ever Goldstein
•
Magiker
Fødselsdag: 03.01.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Over middel
Seksualitet: Homoseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Nottingham, England
Bosat: London, England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Stilling: Studerende på uni
C-box navn: Hatter
|
Post by Ever Goldstein on Dec 17, 2020 19:58:36 GMT
December 2057 Hej, det er Ever. Jeg ved godt, at det er lang tid siden, og jeg håber du stadigvæk bor på denne adresse, eller dine forældre gør, så du kan få mit brev. Jeg vil bare... jeg håber du har det godt. Jeg ved godt at jeg pludselig forsvandt og alt det, og det vil jeg gerne forklare dig alt om, så måske du kan komme til mig - eller jeg til dig - eller vi kan mødes et eller andet sted?
Hvis ikke, er det helt cool jeg tænkte bare... ja, jeg ved ikke hvad jeg tænkte... jeg savner dig bare? Vores venskab? Alt det vi lavede på Hogwarts du ved? Dig og Yuri Faa og mig? Og Timorthy Lavoie vel også. Jeg er foresten Roomie med Timmy nu, og er ved at lappe vores bekendtskab sammen. Du kan måske komme og mødes med os begge, hvis det er? Advarsel: Jeg har ikke snakket med Timmy om det, så det skal jeg lige gøre, hvis det er.
Anyways, jeg håber du har det godt, og at du gerne vil mødes.
- Ever
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
Fødselsdag: 14.02.2040
Blodstatus: Mugglerfødt
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: @Spencer1
Årgang: 7. årgang
C-box navn: Chrille
|
Post by Luna Clary Daniels on Dec 17, 2020 20:25:52 GMT
Ever!! Hvor er jeg glad for at høre fra dig! Jo mine forældre bor stadig samme sted, og jeg holder til på Hogwarts indtil sommer. Jeg skal jo lige have det sidste med. Men det er virkelig dejlig at høre fra dig. Hvordan har du det? Solen er ikke rigtig det samme uden bandet. Der ikke nogen at jame med desværre, men sådan er det jo nok. Hvor er det fedt du er blevet roomie med Timmy, jeg må helt sikkert komme og besøge jer en dag! For nu må vi nok hellere mødes i Hogsmeade, eller ja London, ferien starter i morgen, så der skal jeg hjem. Vi kan mødes hos mig evt, eller et andet sted. uanset er mit svar ja.
Hilsen Luna
|
|
Ever Goldstein
•
Magiker
|
Post by Ever Goldstein on Dec 17, 2020 20:39:58 GMT
Luna! Hvor er jeg glad for, at du svarer på mit brev. Nå ja, du er selvfølgelig på Hogwarts endnu, det havde jeg nær glemt! Det må du dælme undskylde. Jeg håber du har det godt? Jeg har det fint. Startede på DMU i sommers, så jeg er stille og roligt i gang med at forme min fremtid. Kan være vi skal have kaldt de andre sammen, så vi kan jamme lidt i ferien, hvis du har lyst? Vi kan bare gøre det på mit og Timmys værelse, hvis det er.
Men lad os mødes i London så. Ved du hvor DMU er? Så kan vi jo mødes derude foran, hvis du vil. Det er i hvert fald ret nemt at finde. En meget stor bygning. Vi kan gå på en café eller noget, og snakke - du ved ligesom i gamle dage. Skriv endelig tilbage, hvad du tænker!
- Ever
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
Fødselsdag: 14.02.2040
Blodstatus: Mugglerfødt
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: @Spencer1
Årgang: 7. årgang
C-box navn: Chrille
|
Post by Luna Clary Daniels on Dec 17, 2020 20:50:38 GMT
Selvfølgelig svarer jeg dig Ever. Hvorfor skulle jeg ikke gøre det? og ja, jeg er jo ikke helt så gammel som jer, men det er okay. Jeg ved ikke om jeg skal på DMU efter Hogwarts, måske. Jeg ved hvert fald godt hvor det er. Vi kan jo mødes i morgen kl 17? Jeg vil desuden mægtig gerne med op på jeres værelse og spille. Jeg savner det meget må jeg indrømme. Men Ever, Det er ikke noget jeg har sagt til nogen anden, så du må gerne lige holde det for dig selv. tak.
- Vi ses, Jeg glæder mig!
Hov ja, jeg har det godt.
|
|
Ever Goldstein
•
Magiker
|
Post by Ever Goldstein on Dec 17, 2020 21:19:52 GMT
De må vriste det fra mine døde kolde hænder (jeg skal nok lade vær med at sige det til nogen).
Vi ses kl. 17!
- Ever
|
|