LeoH
•
Hovedbruger
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
C-box navn: LeoH
|
Post by LeoH on Dec 11, 2020 11:49:02 GMT
Velkommen til min plotter.Herunder KAN DU finde en oversigt for hver af mine karakterer med små beskrivelser af deres personligheder og hvad jeg søger til dem hver især.
Har du andre idéer end dem der er skrevet op, er du altid mere end velkommen til at sende mig en pb her eller på discord.
Knus Leoh OversigtVoksne - Amara Belmont - Asriel Delaney - Callista rowthorn - Elaine Rosewood - Isobel Delgaro
|
|
|
Amara Belmont
•
Inaktiv Bruger
Fødselsdag: 02.03.2028
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Oprindelse: London, England
Bosat: London, England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Ministeriet for Magi
Afdeling: I Departmentet for Magisk Lovgivning
Stilling: Ministerassistent
|
Post by Amara Belmont on Dec 11, 2020 12:17:59 GMT
Amara Belmont NIOGTYVE ▲ SLYTHERIN ▲ FULDBLODS ▲ MINISTERASSISTENT I DEPARTEMENTET FOR MAGISK LOVGIVNING I MINISTERIET FOR MAGI
PERSONLIGHED:Amara Belmont er en ung dame der vil frem i livet. Hun er ambitiøs, men også principfast og går benhårdt efter sine drømme, uden at gå på kompromis med sine holdninger eller ideologier for hvordan hun ser fremtidens 'magiker-samfund'. Hun er fuldblodsheks helt ind til benet og som eneste datter af en velhavende investor og hans hustru, har hun været vant til fra helt lille, at begå sig strategisk i de højere sociale lag. Således, er hun opvokset i en familie med stærke holdninger til blodstatusser i det magiske samfund.
Hun er på mange måder en moderne kvinde med forkærlighed for politik og selv ønsker hun på et tidspunkt at kunne positionere sig i en lederrolle, på trods af hendes noget 'gammeldags' holdninger til blod. Spørger man Amara, hører mugglerfødte og des lige nemlig ikke til i det magiske samfund. Med Amaras ambitioner og ideologier følger dog også en vis arrogance. Hun er en kvinde der sætter sig selv først og bestemt også ser sig som 'mere-værd' end andre til tider. Hun ytrer gerne sine meninger og er samtidig ikke bange for at træde nogen over tæerne eller dolke folk i ryggen på sin vej mod succes.PROFIL:Amara Belmont.DET SØGER JEG:Bedsteveninden.Amara skal naturligvis have sig en bedsteveninde. Jeg forestiller mig en stærk og handlekraftig kvinde. En der kan være modspil til Amara og udfordre hende en smule, men som samtidig også har sin bedstevenindes ryg til enhver tid. Det eneste større 'krav' er, at denne veninde til en hvis grad skal dele Amaras syn på blodsstatus. Veninder.Slyngveninderne. Et par andre modne kvinder, som Amara kan spendere sin fritid sammen med. Det kan være alt fra sofistikeret teselskaber, til shoppeture og drinks ude i byen, hvor der kigges efter mænd.
One night stands. I det skjulte er Amara bestemt ikke for fin til et par enkelte one night stands i ny og næ. Det skal dog pointeres at hun ikke springer på hvem som helst. - Så særligt mænd i den højere sociale klasse, er velkomne her. Denne kvinde har trods alt en hvis standard. "Manden".På et tidspunkt ville jeg elske, hvis Amara fandt MANDEN i sit liv. - Én hun kunne forelske sig hovedkulds i. Plot-idéerne kan være mange på dette punkt, så slå endelig på tråden, hvis du mangler en dybdegående romance eller et vanvittigt/kompliceret plot.Kollegaer.Kollegaer på godt og ondt. Står du med en ministerieansat, der kunne bruge en kollegial relation? Så tilbyder jeg gerne Amara. Måske er der noget samarbejde på tværs af afdelinger? Et problem der skal løses? Eller sladder der skal deles? Mulighederne er mange...også, når det kommer til konflikter.
Blodklanen. Bag den pæne facade spiller Amara en essentiel rolle hos blodklanen. Hun har en stilling som 'kommandør' og således er hun ikke en man ønsker at lægge sig ud med. Ikke destomindre, er der så bestemt mulighed for plotting, både på godt og ondt her. (Bemærk at denne side af Amara er en skyggeside kun nogle få kender til af hensyn til hendes ministerielle arbejde.)
| |
|
|
|
Asriel Delaney
•
Inaktiv Bruger
Fødselsdag: 16.05.2012
Oprindelse: London, England
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Den Store Stygge Ulv
Stilling: Ejer
|
Post by Asriel Delaney on Dec 12, 2020 22:39:47 GMT
Asriel Delaney FEMOGFYRRE ▲ SLYTHERIN ▲ FULDBLODS ▲ EJER AF 'DEN STORE STYGGE ULV'
PERSONLIGHED:Arrogant, principfast og afmålt. – Sådan ville de fleste nok beskrive Asriel, hvis man skulle beskrive ham med tre ord. Asriel er en mand med hårde værdier og stålfaste principper. Han er en mand der holder venner tæt og fjender endnu tættere. Han kan være meget forudindtaget på baggrund menneskers overfladiske fremtoning. Omvendt ønsker han dog ikke at dømme en bog på dets omslag og således fordømmer han ofte mennesket mere på dets handlinger end fremtoning.
Han er en mand uden mange moralske skrupler og han tøver således sjældent med at bide fra sig, hvis det bliver nødvendigt eller sågar stikke andre i ryggen, hvis det ebber ud til hans egen fordel. Han sætter sig selv og sine egne behov først, men er ikke hævet over at hjælpe andre, såfremt han ikke selv risikerer noget derved og sætter sit eget skind på spil.
Asriel søger ofte trøst på bunden af en flaske. Her er der nemlig ro at finde. Meget forventeligt, gør alkoholen dog den temperamentsfulde mand utilregnelig og lunefuld. PROFIL: Asriel Delaney. DET SØGER JEG:Flokken. Med 'Den store Stygge Ulv' som ulverede, tilbyder Asriel samfundets utilpassede og skæve eksistenser et tilholdssted. Der kræves dog en hvis mængde loyalitet og ikke mindst diskression, hvis man ønsker at høre til her. Fjender.Asriel er uden tvivl en mand der med årene har skabt sig nogle fjender. Således er jeg på jagt efter folk han ypper kiv med eller måske bare på den ene eller anden måde ikke kommer så godt ud af det med. Det kan være folk fra ministeriet, andre mennesker der færdes i det kriminelle miljø eller noget mere simpelt - folk der på en eller anden måde måske bare er kommet til at pisse ham af.
Allierede. Ligesom at Asriel er en mand med mange fjender, er han også en mand med nogle enkelte allierede. For at klare sig i den barske verden på den forkerte side af loven, kan man være nødsaget til indimellem at danne alliancer med andre. Har du en karakter i det kriminelle miljø, der kunne bruge en hånd eller en tjeneste med noget ikke alle og enhver ville være villig til at brydes med? - Så kunne det være at Asriel er den hjælp du søger.
Ofre. Asriel er hele tiden på kant med loven. Hvis ikke på den ene måde, så skulle det da være på en anden. Han får således uden tvivl trådt nogle mennesker over tæerne engang imellem. Har du en karakter du gerne vil have udsat for et traume? En karakter der kunne trænge til lidt kaos? | |
|
|
|
Callista Rowthorn
•
Inaktiv Bruger
Fødselsdag: 08.06.2016
Kollegium: Ravenclaw
Arbejdsplads: Magic Times
Stilling: Chefredaktør
|
Post by Callista Rowthorn on Dec 19, 2020 22:29:14 GMT
Callista Rowthorn ENOGFYRRE ▲ RAVENCLAW ▲ FULDBLODS ▲ CHEFREDAKTØR PÅ MAGIC TIMES
PERSONLIGHED:Kommer.PROFIL: Callista Rowthorn. DET SØGER JEG:Kollegaer. Som chefredaktør på Magic Times har Callista uden tvivl nogle journalister, fotografer mm. der arbejder for hende på redaktionen. Disse søges og tages imod med kyshånd! Sladderspalte-ofre.Folk som Callista kan udstille på den ene eller anden måde i sin avis. Jeg forestiller mig at hun efterhånden må have trådt nogle enkelte gevaldigt over tæerne med sine saftige spalter og rygtespredninger. Er din karakter den næste på forsiden?
Kilder. En kvinde som Callista har naturligvis kilder rundt omkring, der giver hende indhold til hendes mange sladder-artikler. Måske fordi de selv syntes det er morsomt at læse om...Eller også fordi de får en god lille sum penge ud af at lege stikkere?
Den gamle flamme. Jeg søger en mand, som Callista kan have haft en romantisk relation til. En gammel flamme eller romance der af den ene eller anden grund ikke blev til mere. Det kunne være rigtig sjovt, hvis der var mulighed for at denne flamme kunne blusse op igen, men det er ikke et krav. - Det kan også være at de på en eller anden måde blot træder ind i hinanden liv igen i en anden relation? | |
|
|
|
Corinne Montgomery
•
Inaktiv Bruger
Fødselsdag: 12.01.2040
Civilstatus: Forlovet
Med: Jacob De Loughrey
Oprindelse: Højlandet, Skotland
Bosat: Højlandet, Skotland
Årgang: 7. årgang
|
Post by Corinne Montgomery on Dec 19, 2020 22:43:44 GMT
Corinne Montgomery SYTTEN ▲ RAVENCLAW ▲ FULDBLODS ▲ STUDERENDE PÅ HOGWARTS
PERSONLIGHED:Tekst kommer. PROFIL:Corinne Montgomery. DET SØGER JEG:Bedsteveninden. Veninden der er der uanset hvad. - Også når det hele brænder sammen. Jeg forestiller mig at de to har kendt hinanden siden deres første år på Hogwarts og at de med al sandsynlighed har været uadskillige lige siden. - Snuppet af Adelita Delgaro . Storebror Corbin - 19 årCorinnes storebror og evige beskytter. Han har fået tilranet sig en læreplads et sted i Ministeriet for magi. Jeg forestiller mig at han ligesom Corinne er trolovet med én af passende parti og god familie. Han er dog en smule arrogant og har relativt stærke holdninger om blodstatus. Han stræber på alle måder efter succes og er bestemt ikke fan af modgang eller udfordringer på vejen til at nå sine mål. Tutor-eleven.Det er ikke nogen hemmelighed at Corinne klarer sig relativt godt i de fleste fag. Faktisk, er hun ret skarp på de fleste enmer, der skulle komme hendes næse forbi! Så har du en elev på enten samme årgang eller en af årgangene under Corinne, der kunne mangle lektiehjælp, så hjælper denne unge heks gerne. Pigerne på sovesalen. (3-4 piger)Hvad er bedre end at dele sladder og sjove historier i sovesalene om aftenen med de andre piger på årgangen? Ikke meget! Corinne har brug for nogle kollegieveninder hun kan sludre med og hænge ud. - Jeg forestiller mig at disse piger er rimelig tætte og at de måske tilmed også hjælper hinanden med gode råd til, hvordan man bedst scorer en fyr, hvis da ikke de deler kysseteknikker! Så er det noget for dig, må du ikke tøve med at skrive! Jeg tænker det kunne være sjovt at være fire-fem stykker i sådan en gruppe. Snuppet af Adelita Delgaro og Luna Clary Daniels . | |
|
|
|
Elaine Rosewood
•
Inaktiv Bruger
Fødselsdag: 11.03.2037
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Over middel
Civilstatus: Kompliceret
Oprindelse: Cardiff, England
Arbejdsplads: Studerende
|
Post by Elaine Rosewood on Dec 19, 2020 22:56:41 GMT
Elaine Rosewood TYVE ▲ RAVENCLAW ▲ HALVBLODS ▲ STUDERENDE PÅ DET MAGISKE UNIVERSITET
PERSONLIGHED: Tekst kommer.
PROFIL: Elaine Rosewood.
DET SØGER JEG: Bedsteveninden. Tekst kommer.
Bedstevennen. Tekst kommer.
Mentoren. Tekst kommer.
Rivalen. Tekst kommer.
"Den gode ven". Tekst kommer.
Problemskaberen. Tekst kommer. | |
|
|
|
Georgina "Georgie" Carlisle
•
Inaktiv Bruger
Fødselsdag: 12.05.2041
Bosat: Hogsmeade, Skotland
Årgang: 6. årgang
Fritidsjob: Angriber for Ravenclaw
|
Post by Georgina "Georgie" Carlisle on Dec 19, 2020 23:05:09 GMT
Georgina "Georgie" Carlisle SEKSTEN ▲ RAVENCLAW ▲ HALVBLODS ▲ STUDERENDE PÅ HOGWARTS - ANGRIBER FOR RAVENCLAWS QUIDDITCHOLD
PERSONLIGHED:Tekst kommer. PROFIL:Georgina "Georgie" Carlisle. DET SØGER JEG:Bedsteveninden.Georgie har i høj grad brug for en bedsteveninde, der kan holde hende en smule i ørerne. Jeg forestiller mig at de er to allén af et stykke og at de på mange måder nok er lidt af et par fjollehoveder. Jeg ville elske, hvis denne veninde var lidt mere tøset end Georgie og evt. ville forsøge at vække Georgien mere 'pigede' side til tider. Det er dog bestemt ikke et krav. Bedstevennen.En drengepige som Georgie, har naturligvis ikke alene brug for en bedsteveninde, men også en bedsteven. En drengeven hun kan slås i mudder med, lave skarnsstreger sammen med, eller som måske ovenikøbet giver hende et par gode scoretips - nu hvor hun oftest ikke ses som mere end 'en af drengene' af fyrene på årgangen, med sin 'tom-boy attitude'. Drengevennerne.Nogle gutter Georgie kan hænge ud med. Gerne nogen hun kan pjatte med og som deler hendes interesse for Quidditch. Det ville særligt være fedt, hvis nogen kunne lokke hende med ud på narrestreger! Flirten.Ham den søde, som Georgie i smug går og kigger efter og drømmer om, men som hun bestemt ikke tør snakke med! - For hvorfor skulle en fyr nogensinde lægge mærke til hende på DEN måde? - Jeg forestiller mig at Georgie så småt ender i en identitetskrise her...Særligt, hvis hun gerne vil imponere og gøre sig lidt til på en mere 'piget' måde. - Det er ikke et krav at følelserne er gengældte fra fyrens side. Men et plot med lidt mere kød og dybde på, ville være at foretrække. Familien.- Faderen. Georgie skiller sig ud fra søskendeflokken i hjemmet på den måde at hun ikke deler far med resten af sine søskende. Rachel (Georgies mor) havde en kortvarig affære med en gammel flamme, under en periode, hvor hendes mand Angus, var rigtig syg og resultatet heraf blev Georgie. Georgie er opvokset uvidende om at hun er en bastard, født udenfor ægteskab, men sidste sommer, fandt hun et brev i en gammel kuffert på loftet, der afslørede den sande historie. Efter sin 'stedfars' død, er målet nu for den unge pige, at opspore hendes biologiske far. - Snuppet af @roman1 . - Mor Rachel - 44 årGeorgies mor Rachel ejer en lille skrædderforretning i Hogsmeade. Hun har de sidste par år været alene efter at hun mistede sin husbond 'Angus', der også var faderen til hendes tre ældste døtre. Hun har i løbet af sit ægteskab til Angus haft et enkelt sidespring med Roman Fletcher , hvilket resulterede i datteren Georgie. Denne løgn dækkede hun over ved at bilde resten af familien ind at Georgie var Angus' datter. Hun er ellers en ganske mild og omsorgsfuld mor. En noget bestemt, men respektindgydende dame. Hun er eneforsørger af familien og det står lettere svært til, økonomisk set. FC-Forslag er Rachel Weisz. - Storesøster Gina - 24 årStoresøster med stort S. En meget ansvarsbevidst ung dame, med ben i næsen. Hun har et stort omsorgsgen og er formegentlig healer eller sygeplejerske på Skt. Mongus. FC-Forslag er Elyse Levesque. - Storesøster Gabriella - 22 årGabriella er den 'vilde' pige i søskendeflokken. Hun er ambitiøs, men også kreativ og til tider småtosset. Hun har altid en masse gode idéer og lever gerne livet lidt på kanten. Jeg forestiller mig at hun er relativt glad for mænd, men alligevel bestemt ikke er stemt for at slå sig ned på nuværende tidspunkt. Hun har med garanti en eller anden form for kreativt job. - Måske maler eller skulptør? FC-Forslag er Anna Popplewell. - Storesøster Gretchen - 20 årEn stille og rolig pige. Hun tager tingene lidt som de kommer og forsøger i høj grad at aflaste sin mor Rachel i hjemmet og bidrage økonomisk til husholdningen. Hun føler ofte at det er hendes ansvar at holde sammen på familien, særligt når der opstår kaotiske situationer. Samtidig vil hun dog egentlig også rigtig gerne ud og have sit eget liv. Hun arbejder som fotograf eller journalist på en af de magiske aviser. FC-Forslag er Danielle Campbell. | ▲ Georgina "Georgie" Carlisle |
|
|
|
Henrietta McLaggen
•
Inaktiv Bruger
Fødselsdag: 22.02.2041
Oprindelse: Stonehaven, Skotand
Bosat: Stonehaven, Skotland
Kollegium: Gryffindor
Årgang: 6. årgang
Fritidsjob: Vejleder for Gryffindor
|
Post by Henrietta McLaggen on Dec 19, 2020 23:18:43 GMT
Henrietta McLaggen SEKSTEN ▲ GRYFFINDOR ▲ HALVBLODS ▲ STUDERENDE PÅ HOGWARTS - VEJLEDER FOR GRYFFINDOR
PERSONLIGHED: Tekst kommer.
PROFIL: Henrietta McLaggen.
DET SØGER JEG: Bedsteveninden. Tekst kommer.
Bedstevennen. Tekst kommer.
Pigerne fra sovesalen. Tekst kommer.
Forelskelsen. Tekst kommer.
Ham som er lun på hende. Tekst kommer.
| |
|
|
|